quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]Ja, dat klopt vaak welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch geen keuze manquote:Op maandag 30 mei 2011 21:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat vroeg ik nietOf zeg je dat die 2 jaar seksloos je dood wordt?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, lekker fijne plakjes van snijden
Ja, want jij staat er in.quote:
Je hebt 3 uur lang alleen in haar ogen gekeken?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb Samzz geloof ik zelfs een keertje aan het schrikken gemaakt.
[..]
[ afbeelding ]
Waar zie je me voor aan?quote:
Daar kan ik serieus heel slecht tegenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt 3 uur lang alleen in haar ogen gekeken?
gecondoleerd met je hamster. Welke van de twee is overleden?quote:
Een man!quote:
Pics zodra je kleertjes er zijn graagquote:
af en toe stuur hem gewoon een PMquote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef dawg het volgende:
post bos hier nog vaak? wil hem wat vragen over psv, seizoenskaarten und so.
Dat ervaar ik toch even anders. Ik hoop dat dit duidelijk is.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
joh dit was geen pesten, pesten zou het zijn als ik het altijd er over zou hebben. Heb je ook vaak zat tips gegeven.
Een make over is wel op zijn plaats.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn, ga wat aan je uiterlijk doen en het komt helemaal goed man.
Kloptquote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
goed zo. muziek is een makkelijke ijsbreker heh.
Ik zal ze persoonlijk aan MissB's varkentje voeren. Heb je toch nog op jouw manier seks.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, lekker fijne plakjes van snijden
Bij jou meen ik het natuurlijk.quote:
Dat kan ik inderdaad niet ontkennenquote:
Zit er iemand op iets van polie joch te wachten?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat was geen verbetering ten opzichte van z'n standaard Twitterposts waar niemand op zit te wachten.
Komt goedquote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pics zodra je kleertjes er zijn graag
Het was me al duidelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
voor een geil mannetje. tussen de regels lezen heh, barb.
Zijn afscheidstopic.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:54 schreef Godtje het volgende:
Zit er iemand op iets van polie joch te wachten?
plakjes knoflook?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zal ze persoonlijk aan MissB's varkentje voeren. Heb je toch nog op jouw manier seks.
Nee, niet eens hoor! Ik heb haar erop gewezen dat ze iets verderop moest gaan zitten.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt 3 uur lang alleen in haar ogen gekeken?
Ik had er drie. De oudste is dood, van ruim 2,5.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gecondoleerd met je hamster. Welke van de twee is overleden?
LOL, hoezoquote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, niet eens hoor! Ik heb haar erop gewezen dat ze iets verderop moest gaan zitten.
oh, dacht dat je er maar twee had. Dus niet de gehandicapte?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er drie. De oudste is dood, van ruim 2,5.
Wrom?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, niet eens hoor! Ik heb haar erop gewezen dat ze iets verderop moest gaan zitten.
In de stilte coupé mag je niet pratenquote:
Ik vrees dat het bij dromen blijft...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:56 schreef Godtje het volgende:
Verspilde moeite.
Het nieuws is goed een topic overbodig.
Ik geloof dat we genoeg van jouw perverse bestaan weten.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
plakjes knoflook?En ik ga zat - dinsdag lekker veel sex hebben
is het serieus ook?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was me al duidelijk![]()
Maar ik ben heul keurig monogaam
quote:
Er hing een slechte aura rond de plek waar ze wilde gaan zitten. Verklaart ook waarom ze zo schrok.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de stilte coupé mag je niet pratenIk schrok echt flink
Dat doe ik zekerquote:Op maandag 30 mei 2011 21:56 schreef dawg het volgende:
@tijn, nah ik wacht wel tot ik hem een keer zie. en zo doorgaan, je weet ook best wel wat van muziek en van daaruit kun je verdere stappen zetten
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de stilte coupé mag je niet pratenIk schrok echt flink
Jimiquote:Op maandag 30 mei 2011 21:56 schreef dawg het volgende:
@tijn, nah ik wacht wel tot ik hem een keer zie. en zo doorgaan, je weet ook best wel wat van muziek en van daaruit kun je verdere stappen zetten
Ik snap de verfpassie nu beter.quote:
Best wel jaquote:
Nou, ik ga daar altijd zitten als ik alleen ben. Alleen werd ik door WT gevolgd en dat wist ik nietquote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]en jij zegt altijd dat je daar zo goed op let en er aan ergert enzo
Hahaquote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Er hing een slechte aura rond de plek waar ze wilde gaan zitten. Verklaart ook waarom ze zo schrok.
meloenen in jouw geval.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens vandaag bedacht dat ik mijn cocktailjurkje ook prima casual kan dragenSpijkerjasje erover, ballerina's eronder en gaan met die banaan
Laat het spijkerjasje achterwege.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens vandaag bedacht dat ik mijn cocktailjurkje ook prima casual kan dragenSpijkerjasje erover, ballerina's eronder en gaan met die banaan
Aah, hij kwam je overwacht opzoeken?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ga daar altijd zitten als ik alleen ben. Alleen werd ik door WT gevolgd en dat wist ik niet
Het is op zich al best knap dat iemand sociaal zo gehandicapt kan zijn en nog wel een baan kan vinden.quote:
dawg!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
meloenen in jouw geval.
en spijkerjasjes zijn lelijk.
Nee manquote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
meloenen in jouw geval.
en spijkerjasjes zijn lelijk.
Nee, want dan is 't niet casual meer...quote:
Doe dan een leren jasje.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee man
[..]
Nee, want dan is 't niet casual meer...Veel te netjes.
Heb ik (nog) niet. En het jasje dat komt is cognac en dat staat imo niet op mijn jurkje.quote:
Genoeg banen waar sociale vaardigheden geen vereiste zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:59 schreef Godtje het volgende:
Het is op zich al best knap dat iemand sociaal zo gehandicapt kan zijn en nog wel een baan kan vinden.
Het is ook knap dat na aldie jaren FOK! ik me nog steeds kan verbazen wat voor debielen er bestaan.
't Kostte wat moeite (liften ging niet helemaal lekker) en vervolgens treinen nog vertraging maar ik had 'r uiteindelijk opgespoord ja.quote:
Zeker!quote:
Goed punt wederomquote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg banen waar sociale vaardigheden geen vereiste zijn.
Gewoon zonder jasje, het is zomer. En niks mis met netjesquote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik (nog) niet. En het jasje dat komt is cognac en dat staat imo niet op mijn jurkje.
Of toplessquote:Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon zonder jasje, het is zomer. En niks mis met netjes
Voor de persoon in kwestie wellicht niet nee...quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nah... dat is het ook niet. Ik weet niet... Hij is redelijk donker ook.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon zonder jasje, het is zomer. En niks mis met netjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie maar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
hmm, soms vertoon je wat trekjes van een stalkerquote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Kostte wat moeite (liften ging niet helemaal lekker) en vervolgens treinen nog vertraging maar ik had 'r uiteindelijk opgespoord ja.
Daarom ga ik een eigen bedrijf beginnenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is mijn specialiteit!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, soms vertoon je wat trekjes van een stalker
Nee, hoor. Dit was deels afgesproken. Maar ik dacht dat hij niet meer zou komen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, soms vertoon je wat trekjes van een stalker
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah... dat is het ook niet. Ik weet niet... Hij is redelijk donker ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie maar.Klaar voor het terras!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nee, die is net een half jaar oud dus ik ga er even van uit dat die nog even blijft.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oh, dacht dat je er maar twee had. Dus niet de gehandicapte?
Samzz schilderkunsten?quote:
Alleen als contactgestoord hetzelfde betekent als godsgruwelijk lekker wijf.quote:
Wat heb je morgen dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef Watertornado het volgende:
Om maar eens een zo gemiste twitterpost het Internet op te slingeren: ik ga maar eens slapen - morgen de dag van de waarheid.
Geen idee wat er gaat gebeuren, maar succes.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef Watertornado het volgende:
Om maar eens een zo gemiste twitterpost het Internet op te slingeren: ik ga maar eens slapen - morgen de dag van de waarheid.
Overmorgenvroeg moet ik mijn scriptie klaar hebben.quote:
Nee, ik maak een grapje. Ik functioneer goed op kantoren en in groepsverbandquote:
Succes en sterktequote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef Watertornado het volgende:
Succes met schrijven dan maar.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overmorgenvroeg moet ik mijn scriptie klaar hebben.
Dat is 'ie nu nog niet.
Ik weet niet hoe CL eruit zietquote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als contactgestoord hetzelfde betekent als godsgruwelijk lekker wijf.
Succes dan maar!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is 'ie nu nog niet.
Dan ding komt niet klaar van slapen hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is 'ie nu nog niet.
De inkt moet er ook niet uitspuiten.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan ding komt niet klaar van slapen hoor.
Succes en sterkte, zou ik zeggenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is 'ie nu nog niet.
Lijkt me ook sterk dat dat nog nodig is als die overmorgen klaar moet zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De inkt moet er ook niet uitspuiten.
Pak je traktor en doe nog een rondje mest rijden dan.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er geen modder meer wordt gegooid
Traktor...quote:Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pak je traktor en doe nog een rondje mest rijden dan.
Boh, ik ga niet mijn nachtrust opgeven natuurlijk, morgen nog een dag. Even gas ertegenaan en dan moet het lukken. Trots ben ik er sowieso niet op (op de scriptie) maar dat komt omdat er - voornamelijk buiten mij om - wat dingetjes fout zijn gegaan. Maargoed, het interesseert me verder ook niets meer, als ik mijn papiertje heb ben ik blij want dan kan ik leuke dingen gaan doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk dat dat nog nodig is als die overmorgen klaar moet zijn.
Neem ik aan al x aantal revisies gehad en weet je nu wel of die goed is of niet.
Dat heb je snel gedaan danquote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef El_Matador het volgende:
De modder is op. Het miezertje is verworden tot een hoopje sediment net organisch-rijk genoeg om een beachsving over 5 miljoen jaar een beetje brandstof te geven...
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef El_Matador het volgende:
De modder is op. Het miezertje is verworden tot een hoopje sediment net organisch-rijk genoeg om een beachsving over 5 miljoen jaar een beetje brandstof te geven...
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
Een make over is wel op zijn plaats.Misschien dat iemand mij kan helpen daarbij
![]()
Het gaat ook helemaal niet om de inhoud maar om het papiertje.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef Watertornado het volgende:
Dank iedereen voor de steunbetuigingen.Word 'r een beetje emotioneel van.
[..]
Boh, ik ga niet mijn nachtrust opgeven natuurlijk, morgen nog een dag. Even gas ertegenaan en dan moet het lukken. Trots ben ik er sowieso niet op (op de scriptie) maar dat komt omdat er - voornamelijk buiten mij om - wat dingetjes fout zijn gegaan. Maargoed, het interesseert me verder ook niets meer, als ik mijn papiertje heb ben ik blij want dan kan ik leuke dingen gaan doen.
Toevallig kwam al het een en ander langs qua baankansen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef El_Matador het volgende:
Dat papiertje halen is zo goed. Ik heb er ook 8 jaar over gedaan
Sterkte en truste WT enanderen, ik ga filmpje kijken.
Veel plezierquote:Op maandag 30 mei 2011 22:18 schreef El_Matador het volgende:
Dat papiertje halen is zo goed. Ik heb er ook 8 jaar over gedaan
Sterkte en truste WT enanderen, ik ga filmpje kijken.
Wat moet ik nu geloven?quote:
Daar hebben ze fobo's voor uitgevondenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:21 schreef Capstan het volgende:
Ik weet eigenlijk van niemand hier hoe ze eruit zien, dus het kan altijd erger...
Ik heb ook geen foto's in mijn FoBo; op de een of andere manier vind ik dat dan weer niet eerlijkquote:
Wtfquote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb ook geen foto's in mijn FoBo; op de een of andere manier vind ik dat dan weer niet eerlijk
Bij mensen die geen foto's hebben gaan we standaard uit van de situatie dat ze echt lelijk zijn. En dat ze dus eigenlijk ons een plezier doen om ons die rot kop niet te showen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb ook geen foto's in mijn FoBo; op de een of andere manier vind ik dat dan weer niet eerlijk
Hahaquote:
Buiten het feit dat die theorie in mijn geval aardig klopt, is het ook nog zo dat ik helemaal geen recente foto's heb.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mensen die geen foto's hebben gaan we standaard uit van de situatie dat ze echt lelijk zijn. En dat ze dus eigenlijk ons een plezier doen om ons die rot kop niet te showen.
Deze hele theorie is ook al vaak bewezen.
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Is goedquote:Op maandag 30 mei 2011 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja we zullen zien wat er open is, maar ik beloof niks
Het eerste seizoen van de Tijnbrein make-over gaat van start?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja we zullen zien wat er open is, maar ik beloof niks
-Engel-quote:
Seizoen 1 is al geweest dit is seizoen 2quote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het eerste seizoen van de Tijnbrein make-over gaat van start?
Ow, ok. Ik kijk nooit tvquote:Op maandag 30 mei 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seizoen 1 is al geweest dit is seizoen 2
Was ook niet op TVquote:
Zullen we Fok! -tv vragen voor de uitzending?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:32 schreef Barbusse het volgende:
Het eerste seizoen van de Tijnbrein make-over gaat van start?
LOL, maar het hangt nu wel?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef JoeBravo het volgende:
gordijnen ophangen is kut olé olé
klerehaakjes
Is goed voor jequote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef JoeBravo het volgende:
klerehaakjes
Ik stem voor!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zullen we Fok! -tv vragen voor de uitzending?
Je kunt nu ongestoord rukken zonder dat de buren je zien?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef JoeBravo het volgende:
klerehaakjes
neequote:
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is inderdaad kut werk, maar je kan er straks tevreden naar kijkenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:45 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nee
loop er al de hele avond voortdurend bij weg
haakjes zitten er bijna in en da's het rottigste werk, krijg er kramp in m'n vingers van.
Daarna aan de rail hangen is zo gebeurd.
En heb ik daar nog iets over te zeggen?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
daar heb ik al luxaflex voor.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt nu ongestoord rukken zonder dat de buren je zien?
Bij jou zitten ze in de bomen om je te zienquote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daar heb ik al luxaflex voor.
voor zover er een buur is die naar binnen kan kijken overigens, staan overal bomen voor.
Neuh... maar ik ken niemand van Fok!TV dus ik acht de kans vrij klein ...quote:Op maandag 30 mei 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En heb ik daar nog iets over te zeggen?
hahahaquote:Op maandag 30 mei 2011 22:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neuh... maar ik ken niemand van Fok!TV dus ik acht de kans vrij klein ...
Neequote:
Dudequote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij jou zitten ze in de bomen om je te zien
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah... dat is het ook niet. Ik weet niet... Hij is redelijk donker ook.dat jurkje heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie maar.![]()
![]()
jij leest flink terugquote:
en terecht, dat ben ik waardquote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij jou zitten ze in de bomen om je te zien
was op zoek naar CL hamster rip postsquote:Op maandag 30 mei 2011 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij leest flink terug![]()
Hoe is het met mijn mede emigrant?
Hmmm.....de laatste keer dat ik in Nederland was nog niet. Maar gewoontes en gebruiken kunnen veranderen in de loop der tijd natuurlijkquote:
Truste!quote:
Truequote:Op maandag 30 mei 2011 23:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hmmm.....de laatste keer dat ik in Nederland was nog niet. Maar gewoontes en gebruiken kunnen veranderen in de loop der tijd natuurlijk
Ik heb 'm met kerst gedragen. Maar ik vind 't zo zonde om 'm in de kast te laten hangen ik vind het een leuk jurkjequote:Op maandag 30 mei 2011 23:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb m met feestje aan gehad n keer
het is ook n leuk jurkje, ook hier t probleem dat ik m te weinig draagquote:Op maandag 30 mei 2011 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
True
[..]
Ik heb 'm met kerst gedragen. Maar ik vind 't zo zonde om 'm in de kast te laten hangen ik vind het een leuk jurkje
Hij is eigenlijk te netjes om 'm zo aan te doen. Ik heb hem nu hangen met een spijkerjasje erover, dat staat wel leuk met ballerina's eronderquote:Op maandag 30 mei 2011 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het is ook n leuk jurkje, ook hier t probleem dat ik m te weinig draag
Sinds wanneer hebben mannen daar verstand van?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk te netjes om 'm zo aan te doen. Ik heb hem nu hangen met een spijkerjasje erover, dat staat wel leuk met ballerina's eronder
Maar de mannen hier zijn anti-spijkerjas
Daarom trek ik me er ook weinig van aanquote:Op maandag 30 mei 2011 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben mannen daar verstand van?
Heujquote:Op maandag 30 mei 2011 23:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben mannen daar verstand van?
Nice!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:31 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
De jurk die ik besteld hebAlleen mijne is wit.
Ik had een leren jasje in gedachten voor 's avonds. Overdag gewoon zo als het weer 't toelaat.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nice!Geen spijkerjasje er overheen dragen aub
![]()
Leef jij nog in de jaren 80?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had een leren jasje in gedachten voor 's avonds. Overdag gewoon zo als het weer 't toelaat.
En wat is er mis met spijkerjasjes?
Er is niks mis met spijkerjasjes.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik had een leren jasje in gedachten voor 's avonds. Overdag gewoon zo als het weer 't toelaat.
En wat is er mis met spijkerjasjes?
Ik vind het afhankelijk van de jurkjes.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is niks mis met spijkerjasjes.En gewoon, een kwestie van smaak. Ik vind het niet zo mooi over jurkjes. Leer kan dan wel weer. Maar das mijn smaak, je moet natuurlijk dragen wat je wilt.
Dat geloof ik graagquote:Op maandag 30 mei 2011 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het afhankelijk van de jurkjes.En ik weet 't ook zeker zelf
En morgen werk ik thuis, dat is ook niet echt werken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 06:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt! Vanmiddag komt Zaagmans al weer langs! Tenminste, als je vrijdag ook vrij bent.
quote:
Ik niet maar goed, vanaf donderdag wel 18 dagen vakantiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 06:56 schreef Q. het volgende:
[..]
En morgen werk ik thuis, dat is ook niet echt werken.![]()
Schandalig!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet maar goed, vanaf donderdag wel 18 dagen vakantie
Lekker hoor! Hoop dat je een beetje mooi weer hebt. Ben je daar wel eens eerder geweest?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Donderdag eerst twee festivals, dinsdag voor 12 dagen naar Tenerife
Prima! Alhoewel ze die airco hier wel mogen aanpassen op de huidige buitentemperatuur, hij doet nu alsof het nog 30 graden daar is. Met de nodige ijspegels aan mijn neus tot gevolg.quote:
Dat wordt een sjaal!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:26 schreef Q. het volgende:
Prima! Alhoewel ze die airco hier wel mogen aanpassen op de huidige buitentemperatuur, hij doet nu alsof het nog 30 graden daar is. Met de nodige ijspegels aan mijn neus tot gevolg.
Hoe is het daar?
Vergeet de muts en wanten niet. Tijd voor erwtensoep.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat wordt een sjaal!!
ja goed he!Mooie week voor de boeg
Ieuwquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Vergeet de muts en wanten niet. Tijd voor erwtensoep.![]()
Mooi! Mooi is goed!
m'n regenkleding verkruimelde toen ik het aanpaktequote:
Zou hemels zijn... Hoop dat ik dat nog een keer mag meemaken voordat ik weg ben...quote:
toen je het aanpakte?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
m'n regenkleding verkruimelde toen ik het aanpakte
Maar toch niet met de auto gegaan, goed hè?
toen ik het na jaren niet gebruikt te hebben weer uit de verpakking trok.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
toen je het aanpakte?
als in de winkel of toen je het kreeg?
Hoe kan dat?? Heb jij jaren alleen maar mooi weer gehad??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
toen ik het na jaren niet gebruikt te hebben weer uit de verpakking trok.
Daar kan jij toch zelf wel voor zorgen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zou hemels zijn... Hoop dat ik dat nog een keer mag meemaken voordat ik weg ben...
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:40 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hoe kan dat?? Heb jij jaren alleen maar mooi weer gehad??
5+ jaar m'n woon-werk reizen met de auto gedaan ivm afstand.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:40 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Hoe kan dat?? Heb jij jaren alleen maar mooi weer gehad??
Gewoon ontkennen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:43 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Nee..
Toch al een aantal jaar ook regen gehad en regenpak nodig gehad..
Nopez, dit wordt de eerste keer. Lekker weer komt wel goed, is al tijden 25 graden daar elke dagquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker hoor! Hoop dat je een beetje mooi weer hebt. Ben je daar wel eens eerder geweest?
Die gaat bij mij na 1 dag naar de verloren voorwerpen van de NS. Ik doe het wel met mijn chapiconquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:45 schreef Mystikvm het volgende:
Ik woon op loopafstand, dus parapluMijn regenpak zal ook wel desintegreren als ik hem weer nodig heb, ben ik bang.
Het waait op die grote open vlakte tussen mn huis en mn werk altijd te hard voor een paraplu.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:45 schreef Mystikvm het volgende:
Ik woon op loopafstand, dus parapluMijn regenpak zal ook wel desintegreren als ik hem weer nodig heb, ben ik bang.
Was deze een paar dagen geleden ook gepost?quote:
Keine anus anung.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:00 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Was deze een paar dagen geleden ook gepost?
Wel een lekker nummer btw..
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:28 schreef Cue_ het volgende:
Dit vond ik vroeger best oke
Terugkeer Close II You te volgen in The Comeback
Regels voor pleegouders aangescherptquote:
En terecht! Die arme, onbegrepen tokkies!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Regels voor pleegouders aangescherpt
Ik ben al uitgemaakt voor een dictator en voor Adolf. Oh en ik mag zelf uit het leven stappen. Voel de liefde
Fuck'emquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En terecht! Die arme, onbegrepen tokkies!
Juist niet toch?quote:
Wil je dat risico nemen?quote:
goed geschreven artikel ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben al uitgemaakt voor een dictator en voor Adolf. Oh en ik mag zelf uit het leven stappen. Voel de liefde
Ik snap wel wat je bedoelt hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
Nee maar serieus, als je wil adopteren of een pleegouder wil worden wordt je doorgelicht totdat ze weten waar de krasjes op je botten zitten. Maar op natuurlijke wijze kinderen krijgen, mits je dat lukt, is geen enkel probleem.
Ik ben het meer dan eens met jou.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben je zo lelijk danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben het meer dan eens met jou.
Om fucking patat te bakken heb ik een wand vol certificaten en diploma's nodig, om een kind te maken volstaat een fles drank en een geile zeekoe met het IQ van een winkelwagen.
Mijn stem heb je.
quote:
Maar dan iets genuanceerder gezegdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:07 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het wel lekker dit beetje regen. Moet een kwartiertje lopen maar dan nog ben je niet zeiknat
Oh, en eens met jou stbaby.
Ik vind het kutweer, wil zon. En zee en drankquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:07 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het wel lekker dit beetje regen. Moet een kwartiertje lopen maar dan nog ben je niet zeiknat
Oh, en eens met jou stbaby.
Ik ben eigenlijk benieuwd waarom je het zo graag kwijt wil.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
Weet je trouwens hoe moeilijk om niet over seksavonturen te praten
Ik wil het kwijt, en nu ik heb gezegd dat ik het hier niet meer zou doen, kan ik het nergens kwijt
Opscheppenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk benieuwd waarom je het zo graag kwijt wil.
Adam en Eva hadden er nooit één gekregen, dus was dan snel afgelopenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:09 schreef HeatWave het volgende:
Zo'n fok-bewijs hadden ze vanaf dag 1 in moeten stellen idd.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:07 schreef stbabylon het volgende:
Weet je trouwens hoe moeilijk om niet over seksavonturen te praten
Ik wil het kwijt, en nu ik heb gezegd dat ik het hier niet meer zou doen, kan ik het nergens kwijt
Wat was de planeet mooi geweestquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Adam en Eva hadden er nooit één gekregen, dus was dan snel afgelopen
Ach, we hebben niks te klagen qua lekker weer de afgelopen tijd. Beetje regen halt de benauwdheid uit de lucht en houdt het land groen en zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind het kutweer, wil zon. En zee en drank
Omdat het opschepperig is, en schokkerend, en ranzig.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]Waarom? Ik vind ze altijd wel vermakelijk.
Jep, dat was ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:00 schreef Spijker83 het volgende:
[..]
Was deze een paar dagen geleden ook gepost?
Wel een lekker nummer btw..
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat het opschepperig is, en schokkerend, en ranzig.
Ik werk ook binnen, maar vind het toch leuker om naar buiten te kijken en het zonnetje schijnt dan deze grauwe bende.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ach, we hebben niks te klagen qua lekker weer de afgelopen tijd. Beetje regen halt de benauwdheid uit de lucht en houdt het land groen en zo.
Daarnaast zit ik binnen te werken dus mag het van mij sneeuwen
Pm maarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, we zijn inmiddels aardig wat van je gewendquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je de versie van Van Dik Hout al gehoord? Dat Martin nog steeds niet kan zingen is wel jammer, maar voor de rest, redelijke versie.quote:
Truequote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:22 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, we zijn inmiddels aardig wat van je gewend
Nee, ik hou me in, dat moet ik toch minstens een week kunnen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Babs, kom maar op met dat seksverhaal, het is immers singles
He verdorie. Ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik hou me in, dat moet ik toch minstens een week kunnen!
Je hebt eindelijk die vrouw ontmoet met dat kunstoog en dat er gister uitgehaald, d'r oogkas vol gegoldenshowered en daarna d'r geskull-fucked en het zaad er weer met een rietje uitgeslurpt? Oooowquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In zijn algemeenheid Ang3lquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk die vrouw ontmoet met dat kunstoog en dat er gister uitgehaald, d'r oogkas vol gegoldenshowered en daarna d'r geskull-fucked en het zaad er weer met een rietje uitgeslurpt? OooowBen blij voor je!
Ik ken dat verhaal ergens van.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk die vrouw ontmoet met dat kunstoog en dat er gister uitgehaald, d'r oogkas vol gegoldenshowered en daarna d'r geskull-fucked en het zaad er weer met een rietje uitgeslurpt? OooowBen blij voor je!
Goedemorgenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Babs, kom maar op met dat seksverhaal, het is immers singles
Nee nog niet gehoord.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je de versie van Van Dik Hout al gehoord? Dat Martin nog steeds niet kan zingen is wel jammer, maar voor de rest, redelijke versie.
Ja vervloekt, daar doet ie het natuurlijk om!quote:
Ja het is een beetje als een ongeluk, of roadkill... je wilt het eigenlijk niet weten, toch ben je nieuwsgierig... en als je het dan eenmaal weet denk je "Gadver, had ik het maar niet gevraagd".quote:
I know rightquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nog niet gehoord.
De cd van Crystal Fighters is trouwens zoooo leukLikt totaal niet op de single, maar goed
Ja, zoiets. Minus dat laatstequote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is een beetje als een ongeluk, of roadkill... je wilt het eigenlijk niet weten, toch ben je nieuwsgierig... en als je het dan eenmaal weet denk je "Gadver, had ik het maar niet gevraagd".
Omdat het symbool staat voor de westerse consumptiemaatschappij en dus the root of all evil?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
Waarom willen mensen graag de IKEA opblazen?
Kan ik hier nu ff niet luisteren.quote:
Mensen die dat willen moeten ze in een Billy met deurtjes opsluitenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
Niet de Bijenkorfquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:33 schreef CherryLips het volgende:
ja maarikea
blaas dan de bijenkorf op ofzo.
Ze komen dit jaarquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik hier nu ff niet luisteren.
Ik las trouwens dat ze in 2009 al op Lowlands hebben gestaan
Hoop dat ze dit jaar ook komen. Staan op Pukkelpop, dus kans is groot.
Klinkt niet logischquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het symbool staat voor de westerse consumptiemaatschappij en dus the root of all evil?Je ne sais pas.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet de BijenkorfDan de V&D of zo, die kutreclame komt me de neus uit
quote:
Kutlied.quote:
Hierom.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:31 schreef Samzz het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Pfff, als ik het wel zeg ben ik een ransaap die zijn praatjes voor zich moet houden.
Als ik het niet zeg wil plots iedereen het weten.
Jullie weten ook niet wat jullie willen
We hebben ons nu mentaal kunnen voorbereiden en nog belangrijker, je hebt nu onze toestemmingquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Pfff, als ik het wel zeg ben ik een ransaap die zijn praatjes voor zich moet houden.
Is nog niet bevestigd, maar ik gok het ook.quote:
Ach je vindt dit maar al te leukquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou zweren dat ik het ergens heb gelezen dat ze kwamen... hmm...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is nog niet bevestigd, maar ik gok het ook.
Ja nu ben ik ook nieuwsgierigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Truequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |