Anders is er altijd nog chocola of ander lekkers.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is hier niemand om dat gat te vullen, hoor
Ze zorgt altijd dat ze zelf eerst veel knoflook ed gegeten heeftquote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat ze in die onwelriekende grot van je wil gaan hangen met haar tong?
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, vergelijk het als rukken ipv een goede beurt... Ongeveer
joh dit was geen pesten, pesten zou het zijn als ik het altijd er over zou hebben. Heb je ook vaak zat tips gegeven.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt, ik wel wat gewend maar als mensen zulke dingen zeggen word ik boos. Ik ben al genoeg gepest.
True, true. Maar ook dat is andersquote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Anders is er altijd nog chocola of ander lekkers.
Het is een goede vergelijking en je weet hetquote:
Dat maskeert haar afgrijselijke tronie?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zorgt altijd dat ze zelf eerst veel knoflook ed gegeten heeft
Zow, over knoflook gesproken. Maat van me had laatst een-of-ander brouwsel om op stokbrood te kwakken. 15 molair knoflookconcentraat man. D'r zijn grenzen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze zorgt altijd dat ze zelf eerst veel knoflook ed gegeten heeft
Lekker manquote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zow, over knoflook gesproken. Maat van me had laatst een-of-ander brouwsel om op stokbrood te kwakken. 15 molair knoflookconcentraat man. D'r zijn grenzen.
Hehequote:Op maandag 30 mei 2011 21:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zow, over knoflook gesproken. Maat van me had laatst een-of-ander brouwsel om op stokbrood te kwakken. 15 molair knoflookconcentraat man. D'r zijn grenzen.
Arme Samzzquote:
Dat doet de zak al.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat maskeert haar afgrijselijke tronie?
Jaquote:
ja ik durf wel mee te praten in groepen. Vreemde aanspreken dat durf ik nog niet. Zeker geen leuke jonge meisjes.quote:
Goed. Bijzonder goed zelfsquote:
goed zo. muziek is een makkelijke ijsbreker heh.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ja ik durf wel mee te praten in groepen. Vreemde aanspreken dat durf ik nog niet. Zeker geen leuke jonge meisjes.
Vrijdag heb ik zo waar een gesprek gevoerd met iemand over muziek.
Vertel?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
JaGelukkig heb ik kleren besteld om het leed te verlichten
Zou je 2 jaar geen seks wisselen voor 2 jaar onbeperkt mogen shoppen? (je mag het daarna niet verkopen om zo voor een mil te kopen en even rijk te worden door het weer te verkopen).quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch wel braaf snijden hè, en niet door zo'n pers heen drukken.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HeheIk gooi vaak knoflook ergens doorheen
maar wel met mate.
Praten over muziek met goed gezelschapquote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
goed zo. muziek is een makkelijke ijsbreker heh.
Like you care.quote:
Ik durf ook geen vreemden aan te spreken, dus daarin sta je niet alleenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ja ik durf wel mee te praten in groepen. Vreemde aanspreken dat durf ik nog niet. Zeker geen leuke jonge meisjes.
Vrijdag heb ik zo waar een gesprek gevoerd met iemand over muziek.
Muziek verbindt mensen. Absoluut. Goeie keus tijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
goed zo. muziek is een makkelijke ijsbreker heh.
Luister naar de masterquote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Praten over muziek met goed gezelschap
Anders zo ik het toch niet vragen?quote:
geen hakken? want dan hoef ik het niet te weten.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee jurkjes, een cognac kleurig jasje en oorbellenquote:
Wil je me vermoorden of zo?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zou je 2 jaar geen seks wisselen voor 2 jaar onbeperkt mogen shoppen? (je mag het daarna niet verkopen om zo voor een mil te kopen en even rijk te worden door het weer te verkopen).
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf ook geen vreemden aan te spreken, dus daarin sta je niet alleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
En durf je het eens staren ze alleen maar naar je ogen...pfff..quote:Op maandag 30 mei 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik al evenmin, dus dat zijn al twee medestanders...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tenzij je andere motieven hebt.quote:
Er was iemand niet liev.quote:
Uiteraard, lekker fijne plakjes van snijdenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch wel braaf snijden hè, en niet door zo'n pers heen drukken.
Die ga ik nog bestellenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:47 schreef dawg het volgende:
[..]
geen hakken? want dan hoef ik het niet te weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |