quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]Ja, dat klopt vaak welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch geen keuze manquote:Op maandag 30 mei 2011 21:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat vroeg ik nietOf zeg je dat die 2 jaar seksloos je dood wordt?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, lekker fijne plakjes van snijden
Ja, want jij staat er in.quote:
Je hebt 3 uur lang alleen in haar ogen gekeken?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:51 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb Samzz geloof ik zelfs een keertje aan het schrikken gemaakt.
[..]
[ afbeelding ]
Waar zie je me voor aan?quote:
Daar kan ik serieus heel slecht tegenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt 3 uur lang alleen in haar ogen gekeken?
gecondoleerd met je hamster. Welke van de twee is overleden?quote:
Een man!quote:
Pics zodra je kleertjes er zijn graagquote:
af en toe stuur hem gewoon een PMquote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef dawg het volgende:
post bos hier nog vaak? wil hem wat vragen over psv, seizoenskaarten und so.
Dat ervaar ik toch even anders. Ik hoop dat dit duidelijk is.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
joh dit was geen pesten, pesten zou het zijn als ik het altijd er over zou hebben. Heb je ook vaak zat tips gegeven.
Een make over is wel op zijn plaats.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tijn, ga wat aan je uiterlijk doen en het komt helemaal goed man.
Kloptquote:Op maandag 30 mei 2011 21:46 schreef dawg het volgende:
[..]
goed zo. muziek is een makkelijke ijsbreker heh.
Ik zal ze persoonlijk aan MissB's varkentje voeren. Heb je toch nog op jouw manier seks.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Uiteraard, lekker fijne plakjes van snijden
Bij jou meen ik het natuurlijk.quote:
Dat kan ik inderdaad niet ontkennenquote:
Zit er iemand op iets van polie joch te wachten?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat was geen verbetering ten opzichte van z'n standaard Twitterposts waar niemand op zit te wachten.
Komt goedquote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pics zodra je kleertjes er zijn graag
Het was me al duidelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef dawg het volgende:
[..]
voor een geil mannetje. tussen de regels lezen heh, barb.
Zijn afscheidstopic.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:54 schreef Godtje het volgende:
Zit er iemand op iets van polie joch te wachten?
plakjes knoflook?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zal ze persoonlijk aan MissB's varkentje voeren. Heb je toch nog op jouw manier seks.
Nee, niet eens hoor! Ik heb haar erop gewezen dat ze iets verderop moest gaan zitten.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt 3 uur lang alleen in haar ogen gekeken?
Ik had er drie. De oudste is dood, van ruim 2,5.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gecondoleerd met je hamster. Welke van de twee is overleden?
LOL, hoezoquote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, niet eens hoor! Ik heb haar erop gewezen dat ze iets verderop moest gaan zitten.
oh, dacht dat je er maar twee had. Dus niet de gehandicapte?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had er drie. De oudste is dood, van ruim 2,5.
Wrom?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, niet eens hoor! Ik heb haar erop gewezen dat ze iets verderop moest gaan zitten.
In de stilte coupé mag je niet pratenquote:
Ik vrees dat het bij dromen blijft...quote:Op maandag 30 mei 2011 21:56 schreef Godtje het volgende:
Verspilde moeite.
Het nieuws is goed een topic overbodig.
Ik geloof dat we genoeg van jouw perverse bestaan weten.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
plakjes knoflook?En ik ga zat - dinsdag lekker veel sex hebben
is het serieus ook?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was me al duidelijk![]()
Maar ik ben heul keurig monogaam
quote:
Er hing een slechte aura rond de plek waar ze wilde gaan zitten. Verklaart ook waarom ze zo schrok.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de stilte coupé mag je niet pratenIk schrok echt flink
Dat doe ik zekerquote:Op maandag 30 mei 2011 21:56 schreef dawg het volgende:
@tijn, nah ik wacht wel tot ik hem een keer zie. en zo doorgaan, je weet ook best wel wat van muziek en van daaruit kun je verdere stappen zetten
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de stilte coupé mag je niet pratenIk schrok echt flink
Jimiquote:Op maandag 30 mei 2011 21:56 schreef dawg het volgende:
@tijn, nah ik wacht wel tot ik hem een keer zie. en zo doorgaan, je weet ook best wel wat van muziek en van daaruit kun je verdere stappen zetten
Ik snap de verfpassie nu beter.quote:
Best wel jaquote:
Nou, ik ga daar altijd zitten als ik alleen ben. Alleen werd ik door WT gevolgd en dat wist ik nietquote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]en jij zegt altijd dat je daar zo goed op let en er aan ergert enzo
Hahaquote:Op maandag 30 mei 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Er hing een slechte aura rond de plek waar ze wilde gaan zitten. Verklaart ook waarom ze zo schrok.
meloenen in jouw geval.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens vandaag bedacht dat ik mijn cocktailjurkje ook prima casual kan dragenSpijkerjasje erover, ballerina's eronder en gaan met die banaan
Laat het spijkerjasje achterwege.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
Ik heb trouwens vandaag bedacht dat ik mijn cocktailjurkje ook prima casual kan dragenSpijkerjasje erover, ballerina's eronder en gaan met die banaan
Aah, hij kwam je overwacht opzoeken?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ik ga daar altijd zitten als ik alleen ben. Alleen werd ik door WT gevolgd en dat wist ik niet
Het is op zich al best knap dat iemand sociaal zo gehandicapt kan zijn en nog wel een baan kan vinden.quote:
dawg!quote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
meloenen in jouw geval.
en spijkerjasjes zijn lelijk.
Nee manquote:Op maandag 30 mei 2011 21:58 schreef dawg het volgende:
[..]
meloenen in jouw geval.
en spijkerjasjes zijn lelijk.
Nee, want dan is 't niet casual meer...quote:
Doe dan een leren jasje.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee man
[..]
Nee, want dan is 't niet casual meer...Veel te netjes.
Heb ik (nog) niet. En het jasje dat komt is cognac en dat staat imo niet op mijn jurkje.quote:
Genoeg banen waar sociale vaardigheden geen vereiste zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:59 schreef Godtje het volgende:
Het is op zich al best knap dat iemand sociaal zo gehandicapt kan zijn en nog wel een baan kan vinden.
Het is ook knap dat na aldie jaren FOK! ik me nog steeds kan verbazen wat voor debielen er bestaan.
't Kostte wat moeite (liften ging niet helemaal lekker) en vervolgens treinen nog vertraging maar ik had 'r uiteindelijk opgespoord ja.quote:
Zeker!quote:
Goed punt wederomquote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Genoeg banen waar sociale vaardigheden geen vereiste zijn.
Gewoon zonder jasje, het is zomer. En niks mis met netjesquote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik (nog) niet. En het jasje dat komt is cognac en dat staat imo niet op mijn jurkje.
Of toplessquote:Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon zonder jasje, het is zomer. En niks mis met netjes
Voor de persoon in kwestie wellicht niet nee...quote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nah... dat is het ook niet. Ik weet niet... Hij is redelijk donker ook.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon zonder jasje, het is zomer. En niks mis met netjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie maar.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
hmm, soms vertoon je wat trekjes van een stalkerquote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
't Kostte wat moeite (liften ging niet helemaal lekker) en vervolgens treinen nog vertraging maar ik had 'r uiteindelijk opgespoord ja.
Daarom ga ik een eigen bedrijf beginnenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is mijn specialiteit!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, soms vertoon je wat trekjes van een stalker
Nee, hoor. Dit was deels afgesproken. Maar ik dacht dat hij niet meer zou komen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, soms vertoon je wat trekjes van een stalker
quote:Op maandag 30 mei 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah... dat is het ook niet. Ik weet niet... Hij is redelijk donker ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie maar.Klaar voor het terras!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Nee, die is net een half jaar oud dus ik ga er even van uit dat die nog even blijft.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
oh, dacht dat je er maar twee had. Dus niet de gehandicapte?
Samzz schilderkunsten?quote:
Alleen als contactgestoord hetzelfde betekent als godsgruwelijk lekker wijf.quote:
Wat heb je morgen dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef Watertornado het volgende:
Om maar eens een zo gemiste twitterpost het Internet op te slingeren: ik ga maar eens slapen - morgen de dag van de waarheid.
Geen idee wat er gaat gebeuren, maar succes.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef Watertornado het volgende:
Om maar eens een zo gemiste twitterpost het Internet op te slingeren: ik ga maar eens slapen - morgen de dag van de waarheid.
Overmorgenvroeg moet ik mijn scriptie klaar hebben.quote:
Nee, ik maak een grapje. Ik functioneer goed op kantoren en in groepsverbandquote:
Succes en sterktequote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef Watertornado het volgende:
Succes met schrijven dan maar.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Overmorgenvroeg moet ik mijn scriptie klaar hebben.
Dat is 'ie nu nog niet.
Ik weet niet hoe CL eruit zietquote:Op maandag 30 mei 2011 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als contactgestoord hetzelfde betekent als godsgruwelijk lekker wijf.
Succes dan maar!quote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is 'ie nu nog niet.
Dan ding komt niet klaar van slapen hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is 'ie nu nog niet.
De inkt moet er ook niet uitspuiten.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan ding komt niet klaar van slapen hoor.
Succes en sterkte, zou ik zeggenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is 'ie nu nog niet.
Lijkt me ook sterk dat dat nog nodig is als die overmorgen klaar moet zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De inkt moet er ook niet uitspuiten.
Pak je traktor en doe nog een rondje mest rijden dan.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wel jammer dat er geen modder meer wordt gegooid
Traktor...quote:Op maandag 30 mei 2011 22:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pak je traktor en doe nog een rondje mest rijden dan.
Boh, ik ga niet mijn nachtrust opgeven natuurlijk, morgen nog een dag. Even gas ertegenaan en dan moet het lukken. Trots ben ik er sowieso niet op (op de scriptie) maar dat komt omdat er - voornamelijk buiten mij om - wat dingetjes fout zijn gegaan. Maargoed, het interesseert me verder ook niets meer, als ik mijn papiertje heb ben ik blij want dan kan ik leuke dingen gaan doen.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lijkt me ook sterk dat dat nog nodig is als die overmorgen klaar moet zijn.
Neem ik aan al x aantal revisies gehad en weet je nu wel of die goed is of niet.
Dat heb je snel gedaan danquote:Op maandag 30 mei 2011 22:16 schreef El_Matador het volgende:
De modder is op. Het miezertje is verworden tot een hoopje sediment net organisch-rijk genoeg om een beachsving over 5 miljoen jaar een beetje brandstof te geven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |