Uiteraard. Gevangenisbedrijven hebben geen baat bij mensen met onopgeloste psychologische stoornissen, omdat ze dan weinig $ kunnen genereren.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:09 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat lukt door de markt erbij te betrekken zeker? Kwaliteitsverbetering door concurrentie? Prestatiedrang?
Psychische stoornissen worden wel weg geconcurreerd bedoel je?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:11 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Uiteraard. Gevangenisbedrijven hebben geen baat bij mensen met onopgeloste psychologische stoornissen, omdat ze dan weinig $ kunnen genereren.
Nee.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Psychische stoornissen worden wel weg geconcurreerd bedoel je?
Robots gaan gestalttherapie aanbieden.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Psychische stoornissen worden wel weg geconcurreerd bedoel je?
Opgelost ja? Door het inzetten van superpsychologen die de markt heeft gecreëerd bedoel je?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee.
Stoornissen bij mensen worden opgelost.
Ah, dus de vrije markt gaat het wel oplossen, want het komt door de overheid dat dat nu niet gebeurd?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee.
Stoornissen bij mensen worden opgelost.
Raar, waar baseer jij die ervaring op?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:53 schreef Zienswijze het volgende:
Maar in de regel neemt men liever een ex-gedetineerde met een juiste arbeidsethos aan, dan een niet-criminele met dezelfde kwaliteiten maar een veel lagere arbeidsethos.
Bedrijven zullen idd de beste psychologen aantrekken.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Opgelost ja? Door het inzetten van superpsychologen die de markt heeft gecreëerd bedoel je?
Die zijn duur --> geen winst ---> daar gaat je systeemquote:Op maandag 30 mei 2011 20:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Bedrijven zullen idd de beste psychologen aantrekken.
Introducering van bewijs van goed gedrag.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Raar, waar baseer jij die ervaring op?
Ik ben juist regelmatig om een VOG gevraagd voor allerlei baantjes en in de overheidssector kom je ook niet met een strafblad aan de bak.
Voor de meeste werkgevers, ook die in mijn familie, is een strafblad juist een no-go om iemand aan te nemen.
Hoeveel kost een psycholoog? Een paar duizend euro per maand? En hoeveel klanten kan je in een maand afhandelen?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Die zijn duur --> geen winst ---> daar gaat je systeem
Wat dom van ons, dat we zulk soort kansen niet zien liggen!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:15 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een mooie bezuiniging. Zeker als je kijkt hoe menselijk robots tegenwoordig zijn!
Ben je uberhaupt wel bekend met hoe psychologische hulp werkt?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoeveel kost een psycholoog? Een paar duizend euro per maand? En hoeveel klanten kan je in een maand afhandelen?
Hoelang duurt het voordat iemand volledig van een aandoening af is? En zal hij daar wel vanaf komen, compleet?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoeveel kost een psycholoog? Een paar duizend euro per maand? En hoeveel klanten kan je in een maand afhandelen?
Welke zijn opgeleid in privaat onderwijs voor het beste resultaat?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Bedrijven zullen idd de beste psychologen aantrekken.
Je hebt er wel lol in he.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:15 schreef dotCommunism het volgende:
Die superpsychologen bestaan niet, anders waren ze er nu al geweest. Maar oh wacht, Zienswijze gelooft in de vrije markt die olielampen waar geesten uitkomen zullen gaan produceren die je drie wensen geven, dus dan zullen ze spontaan wel komen. Dat is waar ook.
Zeg jijquote:
Het feit dat mensen een strafblad hebben, ook al hebben ze hun leven zogenaamd gebeterd, zal ook met een dergelijk certificaat een no-go blijven. Het enige wat je bereikt is dat je een enorm bureaucratisch apparaat hebt opgebouwd wat niets of nauwelijks iets oplevert.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:15 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Introducering van bewijs van goed gedrag.
Het bedrijfsleven / De overheid moet een certificaat ontwikkelen. Immers, het bedrijfsleven wint er ook bij als men uit een pool van ex-gedetineerden kan vissen die reeds hebben aangetoond dat zij zich naar behoren kunnen gedragen en een juiste arbeidsethos hebben.
En die medicijnen gebruiken die door fabrikanten worden gepromoot om zoveel mogelijk winst te maken, in plaats van het beste is voor de patient (wat nu al een probleem is).quote:Op maandag 30 mei 2011 20:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Welke zijn opgeleid in privaat onderwijs voor het beste resultaat?
Absoluut. Op deze manier worden vraag en aanbod uitstekend op elkaar afgestemd. Bedrijven leiden dan zelf gevangenispyschologen op die aan bepaalde voorwaarden in die sector kunnen voldoen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:17 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Welke zijn opgeleid in privaat onderwijs voor het beste resultaat?
Ja, je vermaakt me kostelijk met je nonsens.quote:
Goedkope Oost-Europeaanse psychologen opleiden en hiernaartoe laten immigreren. Drukt de kosten per psycholoogquote:Op maandag 30 mei 2011 20:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hoelang duurt het voordat iemand volledig van een aandoening af is? En zal hij daar wel vanaf komen, compleet?
Zoals gevangenen helemaal platspuiten met medicijnen zodat ze afgestopte zombies zijn maar wel kunnen werken.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:18 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Absoluut. Op deze manier worden vraag en aanbod uitstekend op elkaar afgestemd. Bedrijven leiden dan zelf gevangenispyschologen op die aan bepaalde voorwaarden in die sector kunnen voldoen.
Daar prikt de consument wel doorheen, want de mechanica van de markt onderschept vanzelf wel wat goede medicijnen zijn en welke niet!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:18 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
En die medicijnen gebruiken die door fabrikanten worden gepromoot om zoveel mogelijk winst te maken, in plaats van het beste is voor de patient (wat nu al een probleem is).
Die spreken geen Nederlands.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:19 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Goedkope Oost-Europeaanse psychologen opleiden en hiernaartoe laten immigreren. Drukt de kosten per psycholoog
Je snapt echt niet dat het probleem niet de psychologen zijn (daar hebben we allang een overschot aan), maar dat het simpelweg zeer moeilijk tot onmogelijk is om grote groepen mensen te genezen?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:19 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Goedkope Oost-Europeaanse psychologen opleiden en hiernaartoe laten immigreren. Drukt de kosten per psycholoog
Nederlands leren doe je natuurlijk ook in een dagquote:Op maandag 30 mei 2011 20:19 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Onzin. Een certificaat uitgespitst op goed gedrag voor het bedrijfsleven moet worden ontwikkeld. Het bedrijfsleven bepaalt zelf de voorwaarden wanneer iemand geschikt is voor dit certificaat.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het feit dat mensen een strafblad hebben, ook al hebben ze hun leven zogenaamd gebeterd, zal ook met een dergelijk certificaat een no-go blijven. Het enige wat je bereikt is dat je een enorm bureaucratisch apparaat hebt opgebouwd wat niets of nauwelijks iets oplevert.
Je lijkt wel zo'n Sovjet Apparatsjik met al die bureaucratische onzin die jij verzint.
Wel binnen de wet blijven he.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:19 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Zoals gevangenen helemaal platspuiten met medicijnen zodat ze afgestopte zombies zijn maar wel kunnen werken.
Oh ja, want als de vrije markt er is beschikken we spontaan over perfecte informatie, ongehinderd door reclame en propaganda e.d., in tegenstelling tot nu we die vervelende overheid hebben die ons voorliegt. Stom van me dat ik daar niet aan dacht!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar prikt de consument wel doorheen, want de mechanica van de markt onderschept vanzelf wel wat goede medicijnen zijn en welke niet!
Waarom zou het bedrijfsleven een crimineel willen aannemen als ze ook iemand zonder crimineel verleden kunnen krijgen die net zo of wel gemotiveerder is, en minder risico meebrengt dat hij de werkgevert schade toebrengt?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Onzin. Een certificaat uitgespitst op goed gedrag voor het bedrijfsleven moet worden ontwikkeld. Het bedrijfsleven bepaalt zelf de voorwaarden wanneer iemand geschikt is voor dit certificaat.
Ooit van het leren van een taal gehoord?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Die spreken geen Nederlands.
Fail.
Het is wel een feit dat de landen met de meest vrije-markt vaak het minst propaganda hebbenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Oh ja, want als de vrije markt er is beschikken we spontaan over perfecte informatie, ongehinderd door reclame en propaganda e.d., in tegenstelling tot nu we die vervelende overheid hebben die ons voorliegt. Stom van me dat ik daar niet aan dacht!
Hmm ja, enkele jaren spenderen om mensen de taal te leren, op kosten van het bedrijf, dat lijkt me wel een goed plan.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ooit van het leren van een taal gehoord?
Jawel, en ook van huisvesting, voedsel etc.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ooit van het leren van een taal gehoord?
Dat is 't 'em nou juist: jij gaat er bij voorbaat van uit dat een niet-criminele gemotiveerder is. Dat is niet zo: ik heb liever een ex-gedetineerde met de juiste arbeidsethos dan iemand met dezelfde kwaliteiten maar die wel luier is en minder inzet toont.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:21 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom zou het bedrijfsleven een crimineel willen aannemen als ze ook iemand zonder crimineel verleden kunnen krijgen die net zo of wel gemotiveerder is, en minder risico meebrengt dat hij de werkgevert schade toebrengt?
En de meeste reclame, wat nog effectiever is in verhaaltjes verkopen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is wel een feit dat de landen met de meest vrije-markt vaak het minst propaganda hebben
Wat is er mis met reclame en verhaaltjes daarmee verkopen?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
En de meeste reclame, wat nog effectiever is in verhaaltjes verkopen.
Inderdaad. Beleid maken doe je vantoveren. Als jij in 2020 een x aantal psychologen hebt, start je in 2015 met de opleiding + de taal.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Hmm ja, enkele jaren spenderen om mensen de taal te leren, op kosten van het bedrijf, dat lijkt me wel een goed plan.
Zo mag ik het horen. Uiteindelijk is deze samenleving maar een kwestie van survival of the fittest, waar vanzelf wel the fittest zal komen uitrollen als de overheid zijn handjes loslaat!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:20 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Oh ja, want als de vrije markt er is beschikken we spontaan over perfecte informatie, ongehinderd door reclame en propaganda e.d., in tegenstelling tot nu we die vervelende overheid hebben die ons voorliegt. Stom van me dat ik daar niet aan dacht!
Dat betaalt de Oost-Europese psycholoog maar deels zelf. In eigen land moeest je dat ook zelf betalen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:22 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Jawel, en ook van huisvesting, voedsel etc.
Nee, want de motivatie is niet afhankelijk van of iemand een crimineel verleden heeft.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is 't 'em nou juist: jij gaat er bij voorbaat van uit dat een niet-criminele gemotiveerder is. Dat is niet zo: ik heb liever een ex-gedetineerde met de juiste arbeidsethos dan iemand met dezelfde kwaliteiten maar die wel luier is en minder inzet toont.
Exact. Dus iemand met een crimneel verleden kan meer motivatie hebben dan een persoon zonder cri. verl.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, want de motivatie is niet afhankelijk van of iemand een crimineel verleden heeft.
Dus wat jij verkondigt is de reinste kolder.
Waarom zou hij dan naar NL komen?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat betaalt de Oost-Europese psycholoog maar deels zelf. In eigen land moeest je dat ook zelf betalen.
Mischien hebben die geen zin om hierheen te komen, dan zit je mooi zonder psychologen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat betaalt de Oost-Europese psycholoog maar deels zelf. In eigen land moeest je dat ook zelf betalen.
Om enkele jaren schoonmaker te zijn en dan geen baan als psycholoog te kunnen krijgen omdat je al jaren ver onder je niveau werkt natuurlijk.quote:
quote:Dus wat jij verkondigt is de reinste kolder.
quote:Exact
Maar toch gaat een werkgever op zoek naar een passend persoon zonder crimineel verleden.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Exact. Dus iemand met een crimneel verleden kan meer motivatie hebben dan een persoon zonder cri. verl.
En je moet huis en haard verlaten, een nieuwe taal lerenquote:
Idd, je moet niet onderschatten hoe sterk voor sommige mensen de binding met het thuisfront is.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En je moet huis en haard verlaten, een nieuwe taal leren
Er zijn uit een populatie van 6.8 miljard mensen altijd wel mensen die hiernaartoe willen komen, omdat je hier meer kan verdienen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mischien hebben die geen zin om hierheen te komen, dan zit je mooi zonder psychologen.
Nee hoor ik laat het aan de markt over.quote:Ik zou bijna denken dat jij links bent, want schijnbaar geloof jij in de maakbaarheid van de samenleving.
Deze zal de markt vanzelf aantrekken.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:26 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En je moet huis en haard verlaten, een nieuwe taal leren
Laat de familie maar meeverhuizen, die verdienen hier toch veel meerquote:
De markt leert alleen dat ex-gedetineerden over het algemeen juist onder die laatste categorie vallen en moeilijker aan de bak komen. Kun je van vinden wat je wilt, maar de markt zegt het, dus het is zoooo.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dat is 't 'em nou juist: jij gaat er bij voorbaat van uit dat een niet-criminele gemotiveerder is. Dat is niet zo: ik heb liever een ex-gedetineerde met de juiste arbeidsethos dan iemand met dezelfde kwaliteiten maar die wel luier is en minder inzet toont.
Een werkgever is beter af met een persoon met meer motivatie en arbeidsethos, of deze nou wel of niet crimineel is.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar toch gaat een werkgever op zoek naar een passend persoon zonder crimineel verleden.
Daar zal de markt vanzelf wel een aanbod voor bieden als de vraag maar hoog genoeg is!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:28 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Laat de familie maar meeverhuizen, die verdienen hier toch veel meer
Spreekt voor zich!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zal de markt vanzelf wel een aanbod voor bieden als de vraag maar hoog genoeg is!
Welke markt? De rehabilitatie sector is geen vrije markt, maar een door de overheid grotendeels gesubsidieerde sector.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De markt leert alleen dat ex-gedetineerden over het algemeen juist onder die laatste categorie vallen en moeilijker aan de bak komen. Kun je van vinden wat je wilt, maar de markt zegt het, dus het is zoooo.
Dit is juist een goedequote:Op maandag 30 mei 2011 20:29 schreef Zeeland het volgende:
Ik wil een nieuwe accountnaam.Iemand suggestisch?
Het fenomeen 'De Markt' waar jij het steeds over hebtquote:Op maandag 30 mei 2011 20:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Welke markt? De rehabilitatie sector is geen vrije markt, maar een door de overheid grotendeels gesubsidieerde sector.
Noord-Holland.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:29 schreef Zeeland het volgende:
Ik wil een nieuwe accountnaam.Iemand suggesties?
Noord-Koreaquote:
Wat snap jij er niet aan dat een werkgever huiverig is voor iemand met een strafblad, ongeacht zijn motivatie?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Een werkgever is beter af met een persoon met meer motivatie en arbeidsethos, of deze nou wel of niet crimineel is.
Nog een beetje bijleren en julle kunnen ook ondernemer worden!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Daar zal de markt vanzelf wel een aanbod voor bieden als de vraag maar hoog genoeg is!
Kut User.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:29 schreef Zeeland het volgende:
Ik wil een nieuwe accountnaam.Iemand suggesties?
Daarom kan het bedrijfsleven een certificaat ontwikkelen, zodat deze angst weggenomen wordt.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat snap jij er niet aan dat een werkgever huiverig is voor iemand met een strafblad, ongeacht zijn motivatie?
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nog een beetje bijleren en julle kunnen ook ondernemer worden!
Haha, goede om VS te jennen.quote:
Nee hoor, een certificaat zal die angst niet wegnemen, het stigma blijft.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daarom kan het bedrijfsleven een certificaat ontwikkelen, zodat deze angst weggenomen wordt.
Ben bezig met start-ups.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
![]()
Heb jij eigenlijk al eens eigen commerciële activiteiten ontplooid?
Break-downs.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ben bezig met start-ups.
En jullie?
Introductie van verzekeringsmaatschappijen die de schade vergroeden als de persoon toch criminele activiteiten ontplooit.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee hoor, een certificaat zal die angst niet wegnemen, het stigma blijft.
a, en denk je nu werkelijk dat de kosten nogsteeds lager zullen zijn dan als de overheid alles doet?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Introductie van verzekeringsmaatschappijen die de schade vergroeden als de persoon toch criminele activiteiten ontplooit.
ik hou me vooral bezig met pretenderen te werken terwijl mijn baas pretendeert het beste met mij voor te hebben en me goed te betalen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ben bezig met start-ups.
En jullie?
Bezig met start-ups, dus nog niets gepresteerd.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ben bezig met start-ups.
En jullie?
De overheid heeft nu ook psychologen e.d. nodig. Wanneer je het privatiseert, zullen de kosten altijd lager zijn, omdat vraag en aanbod dat beter op elkaar afgestemd worden.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
a, en denk je nu werkelijk dat de kosten nogsteeds lager zullen zijn dan als de overheid alles doet?
Lol.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De overheid heeft nu ook psychologen e.d. nodig. Wanneer je het privatiseert, zullen de kosten altijd lager zijn, omdat vraag en aanbod dat beter op elkaar afgestemd worden.
Die verdienen natuurlijk het topsalaris,quote:Op maandag 30 mei 2011 20:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De overheid heeft nu ook psychologen e.d. nodig. Wanneer je het privatiseert, zullen de kosten altijd lager zijn, omdat vraag en aanbod dat beter op elkaar afgestemd worden.
Ik koester de vurige wens, een snedige opmerking over filosofiestudenten te maken.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:30 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nog een beetje bijleren en julle kunnen ook ondernemer worden!
Kijk eens aan. En run je nu eigen bedrijven?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bezig met start-ups, dus nog niets gepresteerd.
Ik verhandelde al op de middelbare school mijn huiswerk en reclameposters, sindsdien is het steeds verder gegaan.
Er zal geen verzekeringsmaatschappij zijn die een pool vol met "adverse selection" zal opbouwen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Introductie van verzekeringsmaatschappijen die de schade vergroeden als de persoon toch criminele activiteiten ontplooit.
Als je het maar laat.quote:
Dat doe je dus heel slim!quote:Op maandag 30 mei 2011 20:33 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
ik hou me vooral bezig met pretenderen te werken terwijl mijn baas pretendeert het beste met mij voor te hebben en me goed te betalen.
Okay, veel succes! De markt (supermarkt?) vraagt jouw om dingen te doen. Gewoon een loonslaaf dus...quote:Op maandag 30 mei 2011 20:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Om in bedrijfskundige termen de blijven: dat bepaalt de markt.
Vennoot in een handelsonderneming en ik verkoop online advertentieruimte.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:35 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Kijk eens aan. En run je nu eigen bedrijven?
Als de premie maar hoog genoeg is, zal er altijd winst uit te behalen zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Er zal geen verzekeringsmaatschappij zijn die een pool vol met "adverse selection" zal opbouwen.
Dat is wel doodsimpele economie.
Absoluut. Bedrijf is bedrijf en winst is winst.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vennoot in een handelsonderneming en ik verkoop online advertentieruimte.
Telt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |