quote:Patty Brard: 'Productieteam af en toe radeloos van gedrag La Paay'
Dit bericht is geplaatst op 20-08-2011
Patty Brard (56) ergert zich tijdens de opnames van de nieuwe RTL4-realityserie Diva's Draaien Door groen en geel aan het wispelturige gedrag van haar showbizzrivale Patricia Paay (62), die slechts oog lijkt te hebben voor het eigen uiterlijk.
Brard heeft kritiek op PaayVolgens Brard is haar zes jaar oudere collega-diva zó veel met haar uiterlijk bezig, dat het productieteam van het programma er af en toe radeloos van wordt. 'Om de haverklap moeten de opnames worden stilgelegd omdat La Paay weer eens haar make-up en haarstukken wil bijwerken.
Als voor de zoveelste keer uit Patricia's mond het woord 'lipgloss' klinkt, slaakt het complete opnameteam een diepe zucht,' zegt Brard in het AD.
'Patricia is veel te snel tevreden, gelooft in een goede afloop, terwijl dat nog lang niet zeker is. Ze denkt onvoldoende na en is alleen met uiterlijkheden bezig.'
Patricia Paay haalt haar schouders op. 'Brard, een doorgewinterde aandachttrekster die nooit mijn hartsvriendin zal worden, wordt op draaidagen opgemaakt door haar eigen visagiste. Ik doe alles zelf. Dus is het niet vreemd dat ik af en toe een momentje eis om bij te poederen.'
omg net Patty die het zegt, die eerst gerestaureerd moest worden voor iedere live uitzending , en klem gesnoerd in corsetten om dunner te lijken bij de Uri Geller showquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 11:30 schreef Ole het volgende:
Ze moeten toch even aandacht natuurlijk!
[..]
Was toch een 3-hoog achter appartementje aan een van de grachten?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:13 schreef erik666 het volgende:
Zag net op tv het huis van Patty, ziet er erg goed uit. Ze zal alles bij elkaar heel goed verdienen daar bij de tv.
Nee, dat is verkocht. Ze heeft samen met haar nieuwe lover een nieuw huis laten bouwen. Punt is juist dat ze nu financieel in de problemen kwam door haar ontslag bij SBS. Ze heeft het geld van dit programma dus hard nodig.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:05 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Was toch een 3-hoog achter appartementje aan een van de grachten?
Haar man/vriend is een succesvol architect.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 12:13 schreef erik666 het volgende:
Zag net op tv het huis van Patty, ziet er erg goed uit. Ze zal alles bij elkaar heel goed verdienen daar bij de tv.
Shit kan niet kijken vanavondquote:
maar ze vertelde dat hij een moeilijk jaar achter de rug heeft, met een terugloop aan opdrachtenquote:Op donderdag 1 september 2011 18:50 schreef static het volgende:
[..]
Haar man/vriend is een succesvol architect.
Oh zijn er 2 topics!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:30 schreef JaneDoe het volgende:
[RTL4] Diva's Draaien Door - Met Pat, Pat en Tat! ik was daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |