Ik, je weet wel zo'n mens van vlees en bloed.quote:
Arme Smegquote:Op maandag 30 mei 2011 17:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik, je weet wel zo'n mens van vlees en bloed.
Dat soort dat ook wel eens fouten maakt.
Maar bedankt voor je lovende woorden.
396quote:Op maandag 30 mei 2011 17:10 schreef FreezePop het volgende:
Sharrr wellekuh level ben je in wurld of warkreft?
Wat stomquote:Op maandag 30 mei 2011 17:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Internet doet de laatste paar dagen erg vaag bij mij zo nu en dan, net ook weer
Das kutquote:Op maandag 30 mei 2011 17:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Internet doet de laatste paar dagen erg vaag bij mij zo nu en dan, net ook weer
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef Beach het volgende:
kutpc kapot (de ssd), nu moet ik het doen met een langzame laptop
en natuurlijk heb ik geen backup gemaakt
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:00 schreef Flippiee het volgende:
Godvertyfustentamen waar ik bikkelhard voor heb geleerd, is een onvoldoende
Wat een faalleven heb ik
_!
Nee maar serieus, dat is klote wel. En nu?quote:
Het is en blijft een vrouwmensch.quote:
Geen ideequote:Op maandag 30 mei 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Nee maar serieus, dat is klote wel. En nu?Herkansen ja?
Wat doe je dan met je tijd?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen ideeEcht niet
Ik moet nog zoveel herkansen en daar heb ik doodweinig tijd voor
Ik weet het echt niet meer. Wat een kut jaar is dit
Nouja ik heb nu hierna twee weken de tijd om opnieuw 7 tentamens voor te bereiden plus eventueel die van deze week.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat doe je dan met je tijd?
En ja kut is dat hé, jeetjeMeh. Hoeveel moet je nog herkansen dan?
Ja, je post inderdaad niet veel meer de laatste tijd. (dit is niet sarcastisch bedoelt oid)quote:Op maandag 30 mei 2011 18:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja ik heb nu hierna twee weken de tijd om opnieuw 7 tentamens voor te bereiden plus eventueel die van deze week.
En met mijn tijd, nou buiten fok, lerenAl zeg ik eerlijk van het weekend niet heel veel, en laatste tijd zit ik niet zo veel op het forum
Al lijkt mijn pohi wel anders te zeggen, maar goed die 1 of twee posts die ik af en toe post
Weet ikquote:Op maandag 30 mei 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, je post inderdaad niet veel meer de laatste tijd. (dit is niet sarcastisch bedoelt oid)
Naar wel.. Hadden meerdere mensen hier een onvoldoende voor of weet je dat niet?
Misschien passen ze de norm nog aan? Is bij ons ook gebeurd afgelopen tentamenperiode.quote:
Zeroberoleroquote:
Met je boeken mee?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:06 schreef dralion13 het volgende:
Ik moest bij het boekeninleveren (YAY geen schoolboeken meer in huis) mijn kluissleutel ook inleveren, kon ik weer terugfietsen naar huis om hem op te halen
Heeeujquote:
Dat denk ik niet, bij ons houden ze zich aan de normen die gegeven zijn. Anders 'schenken' ze je punten en dan verdien je je vak niet eerlijk zeg maar.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien passen ze de norm nog aan? Is bij ons ook gebeurd afgelopen tentamenperiode.
Ik geloof alles wat jij zegt.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:21 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben patjes kloon, wie gelooft mij niet?
iCkkK.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:21 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben patjes kloon, wie gelooft mij niet?
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, bij ons houden ze zich aan de normen die gegeven zijn. Anders 'schenken' ze je punten en dan verdien je je vak niet eerlijk zeg maar.
Omg, was jij die man van die reclame ja?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een beer geworsteld, hij was harig.
ja, is mijn part-time job.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg, was jij die man van die reclame ja?
Stoer.quote:
Arie was een vervelende jongen.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:24 schreef Patje1987 het volgende:
De beste vriend van Gridlok en mij heet Arie.
niet kut praten over arie, ik pak je.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stoer.
[..]
Arie was een vervelende jongen.![]()
Dit, Arie is godverdomme een goeie vent ja.quote:
Hey het is mijn huis mijn regels, je hoeft hier niet te wonen.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
gaat toch lekker naar arie en blijf daar
GAAN WE ZO BEGINNEN WEL POTVERDARIEquote:Op maandag 30 mei 2011 18:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hey het is mijn huis mijn regels, je hoeft hier niet te wonen.
ROT MAAR OP NAAR DIE PIRAAT VAN JE ALS HET DAAR BETER ISquote:Op maandag 30 mei 2011 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GAAN WE ZO BWEGINNEN WEL POTVERDARIE
HIJ IS TENMINSTE LIEFDEVOL NAAR MIJ TOE EN GEEFT ME MEER DAN JIJ MIJ OOIT GEGEVEN HEBT, VIESE FUILE HYPOCRIET DE EGOIST BAH VERDOMMEquote:Op maandag 30 mei 2011 18:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ROT MAAR OP NAAR DIE PIRAAT VAN JE ALS HET DAAR BETER IS![]()
WHRYYYYYYY etcquote:Op maandag 30 mei 2011 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HIJ IS TENMINSTE LIEFDEVOL NAAR MIJ TOE EN GEEFT ME MEER DAN JIJ MIJ OOIT GEGEVEN HEBT, VIESE FUILE HYPOCRIET DE EGOIST BAH VERDOMME
ohquote:Op maandag 30 mei 2011 19:14 schreef sharr het volgende:
ook bewerk ik mijn foto's amper ( nooit een obvious effect erover etc )
ik weet waar jij aant lezen bentquote:Op maandag 30 mei 2011 19:14 schreef sharr het volgende:
ook bewerk ik mijn foto's amper ( nooit een obvious effect erover etc )
ja, met die zin en dan die foto's erbij inderdaadquote:
Kom je weer trollen?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:30 schreef utopie het volgende:
hooi, ik ben nieuw hieralles goed iedereen ?
dat wil ik zienquote:
wat heb je gedaan?quote:
waarom haten?quote:
Post hier al een maand, in ONZ Radio kom ik nooit meer, vind het saai geworden en niet meer leuk daar......quote:Op maandag 30 mei 2011 19:32 schreef utopie het volgende:
[..]
hey SVjij al lang hier
? post je nog wel eens in onz radio ?
Douche zequote:Op maandag 30 mei 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
Ik ga douchen, succes met Utopie, groetjes aan Utopie
pretrakketquote:Op maandag 30 mei 2011 19:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Post hier al een maand, in ONZ Radio kom ik nooit meer, vind het saai geworden en niet meer leuk daar......
Och. Ik weet niet, iets met aandachttekort enzo. En jaja, ik zie ook wel dat ze niet lelijk is. Jammer dat ze zich soms zo aansteltquote:
Het hoogtepunt is 10 luisteraars op 1 dagquote:Op maandag 30 mei 2011 19:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Post hier al een maand, in ONZ Radio kom ik nooit meer, vind het saai geworden en niet meer leuk daar......
Tinychat doen we hier ook in ARGquote:Op maandag 30 mei 2011 19:35 schreef utopie het volgende:
[..]
pretrakketik heb vaak om je gelachen op tinychat hahahaha
Echt hequote:Op maandag 30 mei 2011 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Het hoogtepunt is 10 luisteraars op 1 dag
Nou meid, hou ons niet langer in spanning.quote:
Oh. Was het lekker sharr?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:37 schreef Beach het volgende:
sharr heeft seks gehad met Huppelmuts en djkoelkast
oke danquote:Op maandag 30 mei 2011 19:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Och. Ik weet niet, iets met aandachttekort enzo. En jaja, ik zie ook wel dat ze niet lelijk is. Jammer dat ze zich soms zo aanstelt
is het ookquote:Op maandag 30 mei 2011 19:40 schreef utopie het volgende:
[..]oke oke.
5 minuten in dit topic, en het lijkt me nu al de leukste reeks die er is
Ik had het al gevondenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke dan
dit topic: Tipcs/trucs voor mijn amateur foto's?
lief zijn, want het staat niet in onz he
sv en ik zijn daarquote:
Nee oke, maar alsnog niet liefquote:
Klaarquote:Op maandag 30 mei 2011 19:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee oke, maar alsnog niet lief
Hoever ben je met Glee?
niks zeggen, ik moet nog 3 afleveringen morgenavondquote:
Ik ben jaloers. Ik moet retelangwachten nuquote:Op maandag 30 mei 2011 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks zeggen, ik moet nog 3 afleveringen morgenavond
Geen zorgen, ik zeg niks.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks zeggen, ik moet nog 3 afleveringen morgenavond
Ja alles zon beetje gekeken op elk moment dat het konquote:Op maandag 30 mei 2011 19:45 schreef Bloempje. het volgende:
Wow. Turbokijken alles.
Tof is het he?Blaine
En moest je ook huilen bij de begrafenisaflevering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
iets met een piratenbaai?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ik moet retelangwachten nu
Die gaat seizoen 3 voor mij maken ja?quote:
Ik wou het net zeggenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Die gaat seizoen 3 voor mij maken ja?
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik zeg niks.
[..]
Ja alles zon beetje gekeken op elk moment dat het kon![]()
Ja Blaineen Brittany met haar haar los
Blaine & Kurt =SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja? Breezer is het niet met mij eens
Brittany sowieso, zij is tof
Brittany & Santana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Veel plezier met likkenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef gianni61 het volgende:
ik ga nog een uurtje vergaderen en brieven dicht likken
doei
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Blaine & Kurt =ja? Breezer is het niet met mij eens
Brittany sowieso, zij is tof
Brittany & Santana
Blaine alleen al tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nee die twee samen is zielig voor Artie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:50 schreef Beach het volgende:
[..]
Blaine alleen al tochen nee die twee samen is zielig voor Artie
Ja dat wel, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Blaine alleen is al tof natuurlijk ja
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
whyquote:Op maandag 30 mei 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
inderdaad wat een kut sc is die EXA sc.
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja dat wel, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Blaine alleen is al tof natuurlijk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, knapper dan Kurt ook wel, maar dat wil niet zeggen leuker
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Waarom?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
inderdaad wat een kut sc is die EXA sc.
wie?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik word geplaagd door een user daar
xxxquote:Op maandag 30 mei 2011 19:54 schreef utopie het volgende:
ik ben er vanavond wel weer even, ik ga nu eten en tv kijken. groetjens
Eet smakelijk en tot latersquote:Op maandag 30 mei 2011 19:54 schreef utopie het volgende:
ik ben er vanavond wel weer even, ik ga nu eten en tv kijken. groetjens
Ohquote:Op maandag 30 mei 2011 19:54 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik kan me alleen nog maar op jou concentreren.![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:53 schreef Beach het volgende:
[..]Kurt is lieeeefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja, knapper dan Kurt ook wel, maar dat wil niet zeggen leukerIn die born this way aflevering, in z'n born this way outfit
![]()
EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Blaine is knapper ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Wie is Kurt? Wie is Blaine?
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kurt is lieeeefIn die born this way aflevering, in z'n born this way outfit
![]()
EnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar Blaine is knapper ja.Dat shirt ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ahh, ik vind glee niet zo leuk, heb het pas 1x gezien toen cosmo zei dat ik moest kijkenquote:
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat shirt ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Het is leuk. Naar cosmo luisteren en meer kijken.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ahh, ik vind glee niet zo leuk, heb het pas 1x gezien toen cosmo zei dat ik moest kijkenAnd when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ahh, ik vind glee niet zo leuk, heb het pas 1x gezien toen cosmo zei dat ik moest kijkenHet is leuk. Naar cosmo, Bloempje en mij luisteren en meer kijken.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Het is leuk. Naar cosmo luisteren en meer kijken.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:00 schreef Beach het volgende:
[..]WATWATWATFILMWAT?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat inderdaad, die moeten gewoon samenQuinn is leuk, knap vooral, maar af en toe dan weer een onwijze bitch.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Ik wil niet kijken eigenlijk.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Iedereen maakt fouten. Geeft niet, leer je vanquote:Op maandag 30 mei 2011 20:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Die film had ik toen in de bios nog gezienJa echt, google maarquote:Op maandag 30 mei 2011 20:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
WATWATWATFILMWAT?!
En dat inderdaad, die moeten gewoon samenQuinn is leuk, knap vooral, maar af en toe dan weer een onwijze bitch.
Haar ogen en neus zijn wel mooimaar laat haar maar lekker naar Sam gaan ofzo.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Nee man, Sam en Mercedesquote:Op maandag 30 mei 2011 20:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Iedereen maakt fouten. Geeft niet, leer je van
[..]
Ja echt, google maar
Haar ogen en neus zijn wel mooimaar laat haar maar lekker naar Sam gaan ofzo.
Zie laatste aflevering.
kan beide heel goedquote:Op maandag 30 mei 2011 20:05 schreef sharr het volgende:
Is 25 graden lekker strandweer, of meer park weer?![]()
Hmm.. lastig. Ik heb zin in een kampvuur op het strand met bier en marshmellows. Ik kijk teveel films denk ikquote:![]()
![]()
Ja die 2 samenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee man, Sam en MercedesZie laatste aflevering.
past gewoon niet
Nou, ik vind het leukquote:
Maar, ik zie net dat de film stukjes van de concerten is ofzo? Dat lijkt me niet zo leuk
Ohquote:Op maandag 30 mei 2011 20:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, ik vind het leuk
Maar, ik zie net dat de film stukjes van de concerten is ofzo? Dat lijkt me niet zo leukmaar ik las juist dat het een verhaallijn zou hebben. Even afwachten dus
Hopen op een verhaal echt maar danquote:Op maandag 30 mei 2011 20:08 schreef Beach het volgende:
[..]
Ohmaar ik las juist dat het een verhaallijn zou hebben. Even afwachten dus
Flipsquote:Heyquote:Op maandag 30 mei 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey
[..]
Whihi, uit het niets verschijn jij ookHeyhquote:![]()
Hihiquote:Op maandag 30 mei 2011 20:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey
[..]
Whihi, uit het niets verschijn jij ookaf en toe even kijken en soms heb ik een goede timing
Hoiiii SVquote:![]()
![]()
Zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hihiaf en toe even kijken en soms heb ik een goede timing
[..]
Hoiiii SV![]()
Dat was een zware dag voor je dan aangezien ik niet de hele dag thuis wasquote:Op maandag 30 mei 2011 20:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
eigenlijk wacht ik de hele dag heimelijk tot je online komt![]()
![]()
Voor jou heb ik dat wel over hoor. Drankje en muziek er bij en wachten.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was een zware dag voor je dan aangezien ik niet de hele dag thuis was![]()
![]()
Af en toe een serie erbijquote:Op maandag 30 mei 2011 20:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Voor jou heb ik dat wel over hoor. Drankje en muziek er bij en wachten.![]()
![]()
Dat is waarquote:Op maandag 30 mei 2011 20:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Alleen gossip girl toch, dan kan ik met je mee pratenHebben we nog iets gemeenschappelijks
![]()
![]()
Ik kan binnenkort wel aan het derde boek beginnen over wat wij gemeenschappelijk hebbenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is waarHebben we nog iets gemeenschappelijks
![]()
![]()
Heb je je vorige boeken al uitgebracht?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik kan binnenkort wel aan het derde boek beginnen over wat wij gemeenschappelijk hebben![]()
![]()
Ja ik heb ze.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je je vorige boeken al uitgebracht?Interessant, heel interessant.
![]()
Ik ben wel benieuwd nuquote:Op maandag 30 mei 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik heb ze.Interessant, heel interessant.
Zeer zeer zeer matig einde. Opeens die bom in die cel.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:28 schreef utopie het volgende:
heeft iemand trouwens law abiding citizen gezien? echt een toffe film![]()
Allemaal best-sellersquote:Op maandag 30 mei 2011 20:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je je vorige boeken al uitgebracht?![]()
![]()
ja, dat dan weer welquote:Op maandag 30 mei 2011 20:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Zeer zeer zeer matig einde. Opeens die bom in die cel.die snapte ik niet. verder heb ik er wel van genoten
![]()
HEEEEEEEEEEEEE.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik heb ze.Interessant, heel interessant.
Ik heb ze nog niet eens gelezen![]()
![]()
Jij hoeft ze toch niet te lezen, jij weet al dat we heel veel gemeenschappelijk hebbenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEE.
Ik heb ze nog niet eens gelezen![]()
Overkopen ja?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HEEEEEEEEEEEEE.
Ik heb ze nog niet eens gelezenDouchse!quote:![]()
![]()
Zo'n zin in Pinkpop alles. Hele planning al gemaakt waar we heengaan, Utopie weet jij al naar welke dingen jij perse wil?![]()
ga geen oude koeien uit de sloot halen ofzoquote:Op maandag 30 mei 2011 20:34 schreef gogosweden het volgende:
[..]
85 is het hoogste level,
En nee, ik speel zelf geen wow.![]()
![]()
'quote:Op maandag 30 mei 2011 20:35 schreef sharr het volgende:
[..]
ga geen oude koeien uit de sloot halen ofzo
dat is mijn hobby
PROBLEMEN MEE?!
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
me jellyquote:Op maandag 30 mei 2011 20:35 schreef sharr het volgende:
Zo'n zin in Pinkpop alles. Hele planning al gemaakt waar we heengaan, Utopie weet jij al naar welke dingen jij perse wil?![]()
allessssssssssssquote:Op maandag 30 mei 2011 20:35 schreef sharr het volgende:
Zo'n zin in Pinkpop alles. Hele planning al gemaakt waar we heengaan, Utopie weet jij al naar welke dingen jij perse wil?sowieso lifehouse en 30stm
![]()
![]()
Daar ben ik ook. Zie je daar welquote:Op maandag 30 mei 2011 20:39 schreef utopie het volgende:
[..]
allesssssssssssssowieso lifehouse en 30stm
![]()
![]()
Ja, ik van de oudekoeienbeschermingsdienst heb dat wel ja, problemen mee dat ik daar problemen mee heb?quote:![]()
![]()
JAquote:Op maandag 30 mei 2011 20:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, ik van de oudekoeienbeschermingsdienst heb dat wel ja, problemen mee dat ik daar problemen mee heb?![]()
problemen hier problemen daar, ZELFS DAAR HEB IK EEN PROBLEEM MEE!
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
ik wil ook naar coldplay, kings of leon, foo fighters, kaiser chiefs, scouting for girls, the script en deadmau5 manquote:![]()
!
![]()
Precies de dingen waar ik heen ga. Deadmau5 tegelijk met 30stm, IK VIND DIT NIET KUNNEN :S :S :S :squote:Op maandag 30 mei 2011 20:42 schreef utopie het volgende:
[..]
ik wil ook naar coldplay, kings of leon, foo fighters, kaiser chiefs, scouting for girls, the script en deadmau5 man![]()
!
![]()
jah gek, volgens mij ga ik echt om de 10 minuten van stage naar stage heen en weer lopenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Precies de dingen waar ik heen ga. Deadmau5 tegelijk met 30stm, IK VIND DIT NIET KUNNEN :S :S :S :s
met bier in mn klauwen______
![]()
ik voel je man...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:44 schreef utopie het volgende:
[..]
ik voel je man...Ik vind jou niet aardig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Ohquote:Op maandag 30 mei 2011 20:44 schreef utopie het volgende:
[..]
dan hebben we een probleem. ik jou namelijk weltof. Nou vooruit, dan vind ik jou ook aardig.
Och jongens, ik heb een koekjes/taarten/cakejes kookboek gekocht. Ik krijg er honger van
Vandaag was er een kindje jarig uit mijn stageklas en die deelde cupcakes uit, poe hé, zat helemaal vol van dat dingetjequote:Op maandag 30 mei 2011 20:50 schreef Bloempje. het volgende:
Och jongens, ik heb een koekjes/taarten/cakejes kookboek gekocht. Ik krijg er honger van![]()
![]()
Oh jummieeeeequote:Op maandag 30 mei 2011 20:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vandaag was er een kindje jarig uit mijn stageklas en die deelde cupcakes uit, poe hé, zat helemaal vol van dat dingetje
'Chocolade-rumtaart'
ingrediënten:
- een paar druppels rumessence
Ja, zeg, dat is niet met rum, slap gedoe.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Gewoon echte rum in gietenquote:Op maandag 30 mei 2011 20:53 schreef Bloempje. het volgende:
'Chocolade-rumtaart'
ingrediënten:
Ja, zeg, dat is niet met rum, slap gedoe.
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
Dat was ik ook van plan. Komt dat ten minste eens opquote:
Piratentaartquote:Op maandag 30 mei 2011 20:53 schreef Bloempje. het volgende:
'Chocolade-rumtaart'
ingrediënten:
Ja, zeg, dat is niet met rum, slap gedoe.![]()
![]()
![]()
of gewoon rum met cake er naastquote:Op maandag 30 mei 2011 20:53 schreef Bloempje. het volgende:
'Chocolade-rumtaart'
ingrediënten:
Ja, zeg, dat is niet met rum, slap gedoe.![]()
![]()
Joahquote:komen jullie allemaal taart eten dan?
okquote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Joahkomen jullie allemaal taart eten dan?
![]()
![]()
Oh en Jan, hoe graag ik Doerak ook zou willen zien, zou ik die niet meenemen, R2 z'n ouders en zus vermoorden m
Ja lekkerquote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
![]()
ik ga even douchen nu![]()
![]()
Hasj BrowniesWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Oeiiii ja dan laat ik hem wel thuis hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
Oh en Jan, hoe graag ik Doerak ook zou willen zien, zou ik die niet meenemen, R2 z'n ouders en zus vermoorden m![]()
![]()
![]()
Verstandig. Smokey vindt m vast lief en R2 heeft natuurlijk een homorelatie met m, maar de rest houdt niet van vreemde kattenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiiii ja dan laat ik hem wel thuis hoor![]()
Ik heb 4 katten. Mag ik dan mee?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
![]()
Als je je katten niet meeneemt, want die worden opgevreten.quote:
Tevens, pics van je katten.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Zal even PMen.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Als je je katten niet meeneemt, want die worden opgevreten.
Tevens, pics van je katten.![]()
Niks PMen, wij willen ze ook zien!quote:Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
uploaden met imgur en dan daar aanpassenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Allemaal fullscreen enzo. Sloopt je internet
Doe ik ook altijd met fullscreen foto's, zijn ze heel makkelijk verkleint
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Lief van jequote:Op maandag 30 mei 2011 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK WIL JE LEVEN WEL MET VREUGDE VERVULLEN.
IK DE JOUWEquote:Op maandag 30 mei 2011 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK WIL JE LEVEN WEL MET VREUGDE VERVULLEN.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Waarom mochten we niet op de bruiloft komen?quote:
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: