Ik, je weet wel zo'n mens van vlees en bloed.quote:
Arme Smegquote:Op maandag 30 mei 2011 17:09 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik, je weet wel zo'n mens van vlees en bloed.
Dat soort dat ook wel eens fouten maakt.
Maar bedankt voor je lovende woorden.
396quote:Op maandag 30 mei 2011 17:10 schreef FreezePop het volgende:
Sharrr wellekuh level ben je in wurld of warkreft?
Wat stomquote:Op maandag 30 mei 2011 17:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Internet doet de laatste paar dagen erg vaag bij mij zo nu en dan, net ook weer
Das kutquote:Op maandag 30 mei 2011 17:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Internet doet de laatste paar dagen erg vaag bij mij zo nu en dan, net ook weer
quote:Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef Beach het volgende:
kutpc kapot (de ssd), nu moet ik het doen met een langzame laptop
en natuurlijk heb ik geen backup gemaakt
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:00 schreef Flippiee het volgende:
Godvertyfustentamen waar ik bikkelhard voor heb geleerd, is een onvoldoende
Wat een faalleven heb ik
_!
Nee maar serieus, dat is klote wel. En nu?quote:
Het is en blijft een vrouwmensch.quote:
Geen ideequote:Op maandag 30 mei 2011 18:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Nee maar serieus, dat is klote wel. En nu?Herkansen ja?
Wat doe je dan met je tijd?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen ideeEcht niet
Ik moet nog zoveel herkansen en daar heb ik doodweinig tijd voor
Ik weet het echt niet meer. Wat een kut jaar is dit
Nouja ik heb nu hierna twee weken de tijd om opnieuw 7 tentamens voor te bereiden plus eventueel die van deze week.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat doe je dan met je tijd?
En ja kut is dat hé, jeetjeMeh. Hoeveel moet je nog herkansen dan?
Ja, je post inderdaad niet veel meer de laatste tijd. (dit is niet sarcastisch bedoelt oid)quote:Op maandag 30 mei 2011 18:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja ik heb nu hierna twee weken de tijd om opnieuw 7 tentamens voor te bereiden plus eventueel die van deze week.
En met mijn tijd, nou buiten fok, lerenAl zeg ik eerlijk van het weekend niet heel veel, en laatste tijd zit ik niet zo veel op het forum
Al lijkt mijn pohi wel anders te zeggen, maar goed die 1 of twee posts die ik af en toe post
Weet ikquote:Op maandag 30 mei 2011 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, je post inderdaad niet veel meer de laatste tijd. (dit is niet sarcastisch bedoelt oid)
Naar wel.. Hadden meerdere mensen hier een onvoldoende voor of weet je dat niet?
Misschien passen ze de norm nog aan? Is bij ons ook gebeurd afgelopen tentamenperiode.quote:
Zeroberoleroquote:
Met je boeken mee?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:06 schreef dralion13 het volgende:
Ik moest bij het boekeninleveren (YAY geen schoolboeken meer in huis) mijn kluissleutel ook inleveren, kon ik weer terugfietsen naar huis om hem op te halen
Heeeujquote:
Dat denk ik niet, bij ons houden ze zich aan de normen die gegeven zijn. Anders 'schenken' ze je punten en dan verdien je je vak niet eerlijk zeg maar.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Misschien passen ze de norm nog aan? Is bij ons ook gebeurd afgelopen tentamenperiode.
Ik geloof alles wat jij zegt.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:21 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben patjes kloon, wie gelooft mij niet?
iCkkK.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:21 schreef Gridlok het volgende:
Ik ben patjes kloon, wie gelooft mij niet?
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, bij ons houden ze zich aan de normen die gegeven zijn. Anders 'schenken' ze je punten en dan verdien je je vak niet eerlijk zeg maar.
Omg, was jij die man van die reclame ja?quote:Op maandag 30 mei 2011 18:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een beer geworsteld, hij was harig.
ja, is mijn part-time job.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg, was jij die man van die reclame ja?
Stoer.quote:
Arie was een vervelende jongen.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:24 schreef Patje1987 het volgende:
De beste vriend van Gridlok en mij heet Arie.
niet kut praten over arie, ik pak je.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stoer.
[..]
Arie was een vervelende jongen.![]()
Dit, Arie is godverdomme een goeie vent ja.quote:
Hey het is mijn huis mijn regels, je hoeft hier niet te wonen.quote:Op maandag 30 mei 2011 18:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
gaat toch lekker naar arie en blijf daar
GAAN WE ZO BEGINNEN WEL POTVERDARIEquote:Op maandag 30 mei 2011 18:27 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hey het is mijn huis mijn regels, je hoeft hier niet te wonen.
ROT MAAR OP NAAR DIE PIRAAT VAN JE ALS HET DAAR BETER ISquote:Op maandag 30 mei 2011 18:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GAAN WE ZO BWEGINNEN WEL POTVERDARIE
HIJ IS TENMINSTE LIEFDEVOL NAAR MIJ TOE EN GEEFT ME MEER DAN JIJ MIJ OOIT GEGEVEN HEBT, VIESE FUILE HYPOCRIET DE EGOIST BAH VERDOMMEquote:Op maandag 30 mei 2011 18:28 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ROT MAAR OP NAAR DIE PIRAAT VAN JE ALS HET DAAR BETER IS![]()
WHRYYYYYYY etcquote:Op maandag 30 mei 2011 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HIJ IS TENMINSTE LIEFDEVOL NAAR MIJ TOE EN GEEFT ME MEER DAN JIJ MIJ OOIT GEGEVEN HEBT, VIESE FUILE HYPOCRIET DE EGOIST BAH VERDOMME
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |