abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:31:16 #221
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_97880052
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:28 schreef Beregd het volgende:
als je enkel een matige rvv kan voorleggen tot nu toe qua resultaat, is de som toch wel vrij belabberd. Stijn zal de eerste zijn om dat toe te geven.
Elke voorjaarswedstrijd was het hetzelfde, er gebeurde iets, er was een breuk en Devolder zat echt elke keer opnieuw kansloos in de 2e groep. Soms hield het dan op, in andere gevallen reed hij zich leeg om terug te keren en was 't ook gedaan.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_97880075
Het is wel een ploeg die overal op wil mikken. Greipel voor de massasprints, Van den Broeck voor het klassement en Gilbert als rittenkaper (en mogelijk het geel op dag 1). Dat kan er ook voor zorgen dat het van alles niet wordt (zeker met Greipel, die toch vaak een trein wil hebben).
  woensdag 8 juni 2011 @ 11:40:47 #223
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_97880358
Echt veel werk voor die 3 hoeft er denk ik ook niet te gebeuren alleen de ritten van Gilbert en als hij het geel pakt zal er naar OPL worden gekeken.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_97880531
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:31 schreef Marcoss het volgende:
Het is wel een ploeg die overal op wil mikken. Greipel voor de massasprints, Van den Broeck voor het klassement en Gilbert als rittenkaper (en mogelijk het geel op dag 1). Dat kan er ook voor zorgen dat het van alles niet wordt (zeker met Greipel, die toch vaak een trein wil hebben).
Helemaal eens, zit een groot risico in!

Mooi experiment, Rabo tegen Omega. Gesink en Van den Broeck reden vorig jaar soortgelijk klassement. Rabo gooit nu alles op Gesink, neemt geen sprinter mee en eigenlijk alleen maar (super)knechten. Omega gokt eigenlijk op 3 paarden.

Gezien de concurrentie van Saxo, Leopard en ook Radioshack (sterk team!), is de methode van Rabo denk ik de enige die echt kan werken.
Ceci, n'est pas un signature
pi_97880955
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:45 schreef FdT het volgende:

[..]

Mooi experiment, Rabo tegen Omega. Gesink en Van den Broeck reden vorig jaar soortgelijk klassement. Rabo gooit nu alles op Gesink, neemt geen sprinter mee en eigenlijk alleen maar (super)knechten. Omega gokt eigenlijk op 3 paarden.

Gezien de concurrentie van Saxo, Leopard en ook Radioshack (sterk team!), is de methode van Rabo denk ik de enige die echt kan werken.

Gezien die concurrentie is het juist een methode die niet nodig is. Als Saxo en Leopard op kop rijden, hoeft Rabobank dat toch niet meer te doen? Gesink moet natuurlijk niet zo alleen zijn in de bergen dat hij zelf constant naar de wagen moet rijden om een drinkbeker te halen, maar alles boven dat noodzakelijk minimum lijkt me nauwelijks nog prestatieverbeterend te werken voor Gesink. Wat heeft hij eraan dat hij met 5 knechten om zich heen aan de slotklim kan beginnen?
pi_97881014
Inderdaad, het geeft alleen tactische opties (bv. knecht in de aanval sturen als springplank), maar als VDB gemiddeld beter klimt en beter tijdrijd dan eindigt hij gewoon boven Gesink in het klassement,
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:08:22 #227
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_97881403
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 11:45 schreef FdT het volgende:

[..]

:Y Mee eens. Rabo heeft toch een behoorlijke tijd ook het heel breed gehouden qua opties. Freire was vaak wel mee, maar moet het altijd alleen doen (nu is Freire ook een sprinter die dat prima kan, maar toch). Je ziet nooit een rabo-trein echt de sprint aantrekken zoals je dat bij HTC of Lampre bijvoorbeeld ziet gebeuren. Daar heeft Rabo ook niet echt de mannen voor natuurlijk. Echte knechten in de bergen die Gesink aan de voet van de slot-klim konden afzetten waren er vaak ook maar sporadisch. Meestal moest het van Garate komen, maar als die een slechte dag had was het al snel zeuren. Mannen als de Tank moesten een etappe-overwinning weg zien te snoepen via een ontsnapping... (ten minste, als Bram niet vergeet te starten ;) )
Dit jaar gaan ze echt voor het eindklassement, en met de huidige groep jongens lijkt me dat een heel slimme zet ^O^
pi_97881948
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:08 schreef kroegtijger het volgende:

Dit jaar gaan ze echt voor het eindklassement, en met de huidige groep jongens lijkt me dat een heel slimme zet ^O^
Tsja....dan worden ze vijfde met Gesink, zitten nooit mee in aanvallen en rijden weer een kleurloze Tour met Gesink in de rol die Menchov vroeger had en de "superknechten" vallen er allemaal af op de laatste berg.

Zowel qua klassement als sprinter(s) geen renners die sterk genoeg zijn om echt mee te doen om de prijzen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:49:56 #229
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_97882920
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:22 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Tsja....dan worden ze vijfde met Gesink, zitten nooit mee in aanvallen en rijden weer een kleurloze Tour met Gesink in de rol die Menchov vroeger had en de "superknechten" vallen er allemaal af op de laatste berg.

Zowel qua klassement als sprinter(s) geen renners die sterk genoeg zijn om echt mee te doen om de prijzen.
Boogerd, Rasmussen & Gesink waren nou niet direct renners die er meteen aflagen hoor.
Winnen zal Gesink niet, maar een top 3 klassering is geen utopie.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:52:02 #230
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97882987
één superknecht voor het hooggebergte is meer dan genoeg.
  woensdag 8 juni 2011 @ 12:58:58 #231
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97883222
Allemaal zo moeilijk te voorspellen. Misschien start Contador wel niet en liggen Gesink en Schleck in de eerste week tegen het asfalt.
Zou mooi zijn als Gesink's armen deze keer heel blijven.
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:05:22 #232
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_97883441
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:49 schreef Chielus het volgende:

[..]

Boogerd, Rasmussen & Gesink waren nou niet direct renners die er meteen aflagen hoor.
Als het een beetje mee zit zou Gesink ook kunnen winnen. Hij doet voor de meeste echte klimmers niet onder; alleen Andy Schleck en Contador staan daar toch echt wel een stapje hoger, maar verder is het allemaal zeer gelijk opgaand. Contador doet mogelijk niet eens mee, en als het bij Schleck niet lekker loopt, een valpartij of een keer op een slecht moment lek rijden en Gesink kan zomaar een gooi naar de eind-overwinning gaan doen (maar uiteraard zijn er meer kapers op de kust dan alleen Gesink).
De vergelijking met Menchov lijkt me trouwens alleen maar een heel grote beloning voor Gesink zn goede rijden. Menchov is immers wel iemand die 2x de Vuelta en een keer de Giro op zn naam heeft weten te zetten, en 2x 3e is geworden in de Tour. Lijkt me geen straf om daarmee vergeleken te worden
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:19:19 #233
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_97883938
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:52 schreef Beregd het volgende:
één superknecht voor het hooggebergte is meer dan genoeg.
Als die superknecht ziek wordt heb je niemand meer. Zie: Szmyd in de Giro.
pi_97884736
Je hebt alleen een Szmyd nodig als jij het tempo bergop wilt maken, in deze Tour is dat aan de ploegen van Contador en Schleck. Het zou zonde zijn om een Mollema daar aan op te offeren , terwijl Gesink zeker niet de eerste is die er van kan profiteren.
pi_97884902
Toch zijn er wel een paar ritten die behoorlijk vervelend kunnen worden als er ook maar een beetje tempo gemaakt wordt door een ploeg op de voorlaatste col. Renners als Gesink en VDB hoeven geen 8 knechten, maar iemand bij je hebben in een groep van 30 lijkt me ook wel noodzakelijk. Dat hoeft natuurlijk niet iemand van het niveau Mollema te zijn, Barredo of Garate (afhankelijk van de vorm), of desnoods Ten Dam moeten dat ook kunnen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:52:43 #236
67640 SaintOfKillers
pi_97885256
Je kan een hele ploeg in functie van een renner laten rijden als die echt iets kan bereiken (de Tour winnen of Cavendishiaans 5 ritten winnen). Bij alle anderen vind ik het verspilling. 2 of 3 helpers zijn dan meer dan voldoende.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_97885342
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cavendishiaans
Die houden we erin.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:11:15 #238
194695 franklop
Fran knock
pi_97886039
cavendish gaat er deze tour gewoon 6 winnen gok ik
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:27:16 #239
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_97886707
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:39 schreef DutchSL het volgende:
Je hebt alleen een Szmyd nodig als jij het tempo bergop wilt maken, in deze Tour is dat aan de ploegen van Contador en Schleck. Het zou zonde zijn om een Mollema daar aan op te offeren , terwijl Gesink zeker niet de eerste is die er van kan profiteren.
Als je kopman in de bergen een iets mindere dag heeft is zo'n superknecht ook best handig.

Ik dacht dat het de bedoeling was dat Mollema en Sanchez hun kansen op een klassement sowieso zouden opofferen voor Gesink? Of houden ze die eerst nog achter de hand?

(voor de duidelijkheid: ik beweer niet dat dat Rabo's strategie is - dacht het alleen ergens gelezen te hebben. Misschien vergis ik me.)
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:43:44 #240
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_97887404
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 13:43 schreef Ereinion het volgende:
Toch zijn er wel een paar ritten die behoorlijk vervelend kunnen worden als er ook maar een beetje tempo gemaakt wordt door een ploeg op de voorlaatste col. Renners als Gesink en VDB hoeven geen 8 knechten, maar iemand bij je hebben in een groep van 30 lijkt me ook wel noodzakelijk. Dat hoeft natuurlijk niet iemand van het niveau Mollema te zijn, Barredo of Garate (afhankelijk van de vorm), of desnoods Ten Dam moeten dat ook kunnen.
8 man hoeft niet nee, maar je kan van mannen als Garate, Mollema, Ten Dam of Barredo niet vragen om dat de hele tour vol te kunnen houden. Als zo'n klim-knecht een mindere dag heeft zit Gesink dan met de brokken. Dus een mannetje of 3 a 4 ervoor "inruimen" lijkt me nuttig. Als je bijvoorbeeld vorig jaar zag hoe de knechten van Contador er een slinger aan gaven waardoor er nog maar een man of 30 zat en de rest ergens lager op de berg om hun moeder aan het schreeuwen was, dan kan je als Rabo er niet op gerust zijn dat Gesink dat wel "even" dagelijks voorop blijft rijden. Rabo moet dit jaar de macht hebben om het peleton op dergelijke wijze pijn te gaan doen. Saxo zal daar ook voor in aanmerking komen, Leopard ongetwijfeld ook, en dan heb je de grootste ploegen daarin wel gehad denk ik....
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:45:20 #241
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_97887475
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:27 schreef SuikerVuist het volgende:

[..]

Als je kopman in de bergen een iets mindere dag heeft is zo'n superknecht ook best handig.

Ik dacht dat het de bedoeling was dat Mollema en Sanchez hun kansen op een klassement sowieso zouden opofferen voor Gesink? Of houden ze die eerst nog achter de hand?

(voor de duidelijkheid: ik beweer niet dat dat Rabo's strategie is - dacht het alleen ergens gelezen te hebben. Misschien vergis ik me.)
De eerste week zal daarin denk ik doorslaggevend zijn. Als Sanchez en Mollema daarin teveel toegeven en Gesink moet om wat voor reden dan ook afstappen om maar wat te noemen, dan zou Rabo met haar broek op de enkels staan, terwijl in de eerste week Gesink deze mannen nog helemaal niet nodig heeft. Die komen pas in het hooggebergte echt aan bod
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:45:56 #242
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97887495
Ik verwacht niet al te veel machtsvertoon van saxo, eigenlijk...
pi_97887561
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:49 schreef Chielus het volgende:

[..]

We zullen het zien....ik hoop het, maar ben nog wat sceptisch.
Ben het wel eens met wat SoK schreef....heb je Contador/Cavendish in de ploeg, dan is het heel logisch om daar je hele ploeg voor op te offeren, bij de rest is dat een verspilling. Laat zo'n LL Sanchez eens proberen om het bergklassement te winnen oid.....niet de hoofdprijs, maar toch leuker als 8 mensen op te offeren voor een niet-winnaar.

Omega neemt niet voor niets ook iemand als Gilbert mee ipv alles op VdB te zetten.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:50:47 #244
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97887694
Gilbert kan toch ook nog voor VDB werken in de zwaardere ritten. VDB heeft Gilbert goed geholpen in het voorjaar en Gilbert is ook de kwaadste niet en ook niet bij de slechtste bergop.
pi_97887899
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:47 schreef Kingstown het volgende:

[..]

We zullen het zien....ik hoop het, maar ben nog wat sceptisch.
Ben het wel eens met wat SoK schreef....heb je Contador/Cavendish in de ploeg, dan is het heel logisch om daar je hele ploeg voor op te offeren, bij de rest is dat een verspilling. Laat zo'n LL Sanchez eens proberen om het bergklassement te winnen oid.....niet de hoofdprijs, maar toch leuker als 8 mensen op te offeren voor een niet-winnaar.

Omega neemt niet voor niets ook iemand als Gilbert mee ipv alles op VdB te zetten.
Als Rabo iemand als Gilbert zou hebben, dan nemen ze die waarschijnlijk ook wel mee. :P

Ik vind het te vroeg om te concluderen dat Rabobank alles op Gesink gaat zetten. LL Sanchez en Mollema zullen zich niet volledig opofferen lijkt me. Daarnaast kun je nog steeds renners in de aanval sturen in de bergetappes.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  woensdag 8 juni 2011 @ 15:19:59 #246
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_97888819
Als ik Rabo zou zijn geweest zou ik Paul Martens iig meenemen. Goede knecht, kan redelijk mee in de bergen en zou op een aantal aankomsten beste ng wel eens voor de etappe overwinning mee kunnen doen. Maar volgens mij tsaat hij niet opp de shortlist van Rabo.
  woensdag 8 juni 2011 @ 15:27:46 #247
194695 franklop
Fran knock
pi_97889110
quote:
13s.gif Op woensdag 8 juni 2011 10:57 schreef franklop het volgende:

[..]

Dat vrees ik ook al eigenlijk, Willems is ook nog niet zo gek lang terug van blessure, dus wordt een lastig karwei.
Zijn tijdrit in de Dauphine valt alvast niet mee;
83. WILLEMS Frederik 38 OMEGA PHARMA - LOTTO 01:04:01 00:08:34

en dan komen er nog 80 onder wss
  woensdag 8 juni 2011 @ 15:32:23 #248
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_97889318
Maar wel beter dan Puyol iig. :D
pi_97889714
Ik hoop zo dat Rob Ruijgh mag meedoen :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 8 juni 2011 @ 15:52:25 #250
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_97890140
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:43 schreef TLC het volgende:
Ik hoop zo dat Rob Ruijgh mag meedoen :@
Rob rijd erg sterk de laatste tijd. Ik hoop alleen dat hij niet te vroeg aan het pieken is... Hij staat nu 9e in de Dophiné wat op zich erg knap is, maar als hij nu al zn kruit verschiet is de tour gezien natuurlijk.
pi_97890298
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 14:55 schreef Felagund het volgende:

[..]

Als Rabo iemand als Gilbert zou hebben, dan nemen ze die waarschijnlijk ook wel mee. :P

Ik vind het te vroeg om te concluderen dat Rabobank alles op Gesink gaat zetten. LL Sanchez en Mollema zullen zich niet volledig opofferen lijkt me. Daarnaast kun je nog steeds renners in de aanval sturen in de bergetappes.
Het is de eerste tour van Mollema, die gaat echt niet voor het klassement. Lekker knechten voor Gesink en dan in de Vuelta op het klassement richten. LL zal wel een beschermde renner worden en kleurloos 18e worden ofzo. Die gast is overschat.
pi_97890684
Ach, bij Lotto is het een beetje lood om oud ijzer. Potentiële knechten voor Vandenbroeck zijn vrij nutteloos als je de namen en hun vorm ziet. Dan maar een allrounder meenemen die overal zijn duit in het zakje kan doen lijkt me.

Bij Rabo worden de knechten van het genre Barredo/Sanchez/Garate ook pas echt nuttig als ze daadwerkelijk wat betekenen voor Gesink. Dat wil vooral zeggen: bergop een trein opzetten die een hoog egaal tempo rijdt wat Gesink ligt en enkele anderen wellicht zal versmachten. Of door mee te zitten in vroege vluchten als vooruitgeschoven pion. Om met 7 in plaats van 3 man mee te zitten in aanloop naar de laatste col is dan weer vrij nutteloos als je dan daar niks mee kunt of wilt doen.
  woensdag 8 juni 2011 @ 16:07:17 #253
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_97890798
barredo, sanchez en garate zijn ook wel renners die weten hoe ze een rit moeten winnen. Altijd mooi meegenomen, zo'n ritje.
  woensdag 8 juni 2011 @ 17:20:43 #254
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_97894078
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:04 schreef wimderon het volgende:
Ach, bij Lotto is het een beetje lood om oud ijzer. Potentiële knechten voor Vandenbroeck zijn vrij nutteloos als je de namen en hun vorm ziet. Dan maar een allrounder meenemen die overal zijn duit in het zakje kan doen lijkt me.

Bij Rabo worden de knechten van het genre Barredo/Sanchez/Garate ook pas echt nuttig als ze daadwerkelijk wat betekenen voor Gesink. Dat wil vooral zeggen: bergop een trein opzetten die een hoog egaal tempo rijdt wat Gesink ligt en enkele anderen wellicht zal versmachten. Of door mee te zitten in vroege vluchten als vooruitgeschoven pion. Om met 7 in plaats van 3 man mee te zitten in aanloop naar de laatste col is dan weer vrij nutteloos als je dan daar niks mee kunt of wilt doen.
QFT

quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2011 16:07 schreef Beregd het volgende:
barredo, sanchez en garate zijn ook wel renners die weten hoe ze een rit moeten winnen. Altijd mooi meegenomen, zo'n ritje.
:Y Zo staat ons allemaal nog wel de rit-winst van Garate op het netvlies op de Mont Ventoux in 2009 waar hij samen met Martin naar de streep reed en het prima af maakte :)
pi_97894558
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:20 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

QFT

[..]

:Y Zo staat ons allemaal nog wel de rit-winst van Garate op het netvlies op de Mont Ventoux in 2009 waar hij samen met Martin naar de streep reed en het prima af maakte :)
Dat kostte gelukkig ook niks inderdaad. ;)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_97894937
Prima afgewerkt door Breukink Garate op de Ventoux :Y
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 8 juni 2011 @ 17:49:46 #257
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_97895347
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:20 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

QFT

[..]

2009 al weer, gaat echt snel :D
Stond 's ochtends om half 7 al aan de voet van de Ventoux, wat geweldig toen _O_.
pi_97895683
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 17:40 schreef wimderon het volgende:
Prima afgewerkt door Breukink Garate op de Ventoux :Y
Breukink heeft afgetikt. :D
  woensdag 8 juni 2011 @ 18:10:09 #259
194695 franklop
Fran knock
pi_97896203
Nou kom op jongens, jullie zagen toch ook dat Martin al de hele klim aan het elastiek hing!
  woensdag 8 juni 2011 @ 18:59:48 #260
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_97898464
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2011 18:10 schreef franklop het volgende:
Nou kom op jongens, jullie zagen toch ook dat Martin al de hele klim aan het elastiek hing!
Martin had het zeker zwaar, maar Garate was ook niet helemaal fris meer. Met name de ervaring van Garate en zn parcours-kennis hebben hem geholpen toen. Op het laatst de binnenbocht in sturen en effe aanzetten en Martin was gezien. Heel goed afgemaakt door Garate _O_
pi_97899525
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 12:08 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

:Y Mee eens. Rabo heeft toch een behoorlijke tijd ook het heel breed gehouden qua opties. Freire was vaak wel mee, maar moet het altijd alleen doen (nu is Freire ook een sprinter die dat prima kan, maar toch). Je ziet nooit een rabo-trein echt de sprint aantrekken zoals je dat bij HTC of Lampre bijvoorbeeld ziet gebeuren. Daar heeft Rabo ook niet echt de mannen voor natuurlijk. Echte knechten in de bergen die Gesink aan de voet van de slot-klim konden afzetten waren er vaak ook maar sporadisch. Meestal moest het van Garate komen, maar als die een slechte dag had was het al snel zeuren. Mannen als de Tank moesten een etappe-overwinning weg zien te snoepen via een ontsnapping... (ten minste, als Bram niet vergeet te starten ;) )
Tankink rijdt geen Tour ;)
pi_97900460
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 15:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Het is de eerste tour van Mollema, die gaat echt niet voor het klassement. Lekker knechten voor Gesink en dan in de Vuelta op het klassement richten. LL zal wel een beschermde renner worden en kleurloos 18e worden ofzo. Die gast is overschat.
Mollema rijdt helemaal geen Vuelta, denk dat hij zich wel op het klassement richt in de Tour.
pi_97902981
Garate zat toch kilometers lang in het wiel van Tony Martin te hangen op de Ventoux? Daarvoor had Posthuma al het werk gedaan.
  woensdag 8 juni 2011 @ 21:01:01 #264
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_97905629
Wat is hier het verhaal van? Hadden ze HTC omgekocht?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_97907150
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Wat is hier het verhaal van? Hadden ze HTC omgekocht?
Rabo zou 250.000,- betaald hebben om Garate te laten winnen (Rabobank reed tot dan toe een kleurloze Tour zonder etappezege).
pi_97914949
Bron?
  woensdag 8 juni 2011 @ 23:05:28 #267
67640 SaintOfKillers
pi_97915559
De heer die beweerde dat Weening ooit de Tour ging winnen.

Nu denk ik dat er veel vaker dan we denken koersen worden verkocht, maar dit bedrag vind ik wel belachelijk hoog voor een ritje, zelfs al was het op de Ventoux.
pi_97915658
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
10 jaar geleden waren er 2 kanshebbers voor een nederlandse toerzege rond deze tijd, Pieter Weening en Thomas Dekker.
Zo zie je maar, beloftes komen niet altijd uit...
pi_97916578
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2011 23:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bij wijze van satire/grap. Wat toen een heel eigen leven is gaan leiden.

Bert Wagendorp meldde dit gerucht inderdaad in een verhaal in de Muur.
quote:
"Via de altijd aanwezige, maar slechts sporadisch opgeschreven verhalenstroom zong later rond dat de Rabobank, tot dan toe zonder enig succes, aan medevluchter T. Martin een kwart miljoen euro zou hebben betaald voor de rit. harde bewijzen ontbraken, zodat geen enkele wielerjournalist erover schreef".
pi_97918489
Sommige kneuzen kunnen/willen niet geloven dat Garate die dag gewoon sterker was dan Martin!!!En 1 van hen heeft daarom maar een gerucht de wereld in geholpen dat de overwinning gekocht zou zijn.Bullsh*T!!!!!
pi_97923354
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 19:19 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Tankink rijdt geen Tour ;)
moesten is dan ook verleden tijd ;)
pi_97923379
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 20:23 schreef DutchSL het volgende:
Garate zat toch kilometers lang in het wiel van Tony Martin te hangen op de Ventoux? Daarvoor had Posthuma al het werk gedaan.
Klopt :Y Maar volgens mij zat ie toen gewoon lekker te sparen...ouderwets linkeballen dus :P
pi_97923420
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2011 21:19 schreef marcodej het volgende:

[..]

Rabo zou 250.000,- betaald hebben om Garate te laten winnen (Rabobank reed tot dan toe een kleurloze Tour zonder etappezege).
Dat verhaal ging inderdaad rond, maar ik geloof dr geen ene bal van... Een etappe-overwinning zou Rabo in geen velden of wegen 250k of meer opleveren. Nog niet eens in de buurt van. Het zou ze dus heel erg dik geld gaan kosten. Dan maar een kleurloze tour lijkt me. Daarbij maakte Garate het gewoon prima af en zag je duidelijk dat het ervaring was die won van de jonge Martin. Viel imho niets op af te dingen.
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:21:15 #274
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_97926530
Wat een onzinverhaal inderdaad.
  donderdag 9 juni 2011 @ 09:54:12 #275
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_97927236
wie geeft er nou een overwinning op de Ventoux weg

ja behalve armstrong dan :D
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone