quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
Hoe bedoel je? Fall - Chela is toch bezig?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:12 schreef theSummoner het volgende:
Waarom is nog geen één van de mannen aan het spelen eigenlijk?
Falla en Chela zijn bezig?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:12 schreef theSummoner het volgende:
Waarom is nog geen één van de mannen aan het spelen eigenlijk?
O ja zie het nu ja...is daar nog ergens een stream voor? Gewoon de standaard kanalen?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Fall - Chela is toch bezig?
die vervolgens 2 DF's slaat en nu weer 0-2* achterstaatquote:
Kijk het na zou ik zeggen. Maar ja, zoals altijd kan je streams vinden op fromsport.com, atdhenet.tv en livescorehunter.com.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:13 schreef theSummoner het volgende:
[..]
O ja zie het nu ja...is daar nog ergens een stream voor? Gewoon de standaard kanalen?
Thanks, dat bedoelde ik inderdaad, maar omdat het ITF is wist ik niet zeker of ze GS-toernooien daar ook uitzenden net als ATP, vandaar.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:23 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Kijk het na zou ik zeggen. Maar ja, zoals altijd kan je streams vinden op fromsport.com, atdhenet.tv en livescorehunter.com.![]()
Walkover van Fognini? Dat verandert de streak-berekeningen.
Nee, als hij het toernooi wint, staat hij op 45; Vilas' record is 46.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als hij het toernooi wint komt hij gelijk met Vilas volgens mij? Telt een walk-over ook mee voor zo'n reeks eigenlijk?
quote:
Nouja je kan je misschien nog voorstellen dat Montanes dan alsnog die pot speelt....quote:
quote:
Wat fantastischquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
Chela
Treurig. Die Colombiaan met z'n dikke kop weet niet wat hem overkomt.
Die forehand op 2:15.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:14 schreef luckass het volgende:
[..]
Die forehand op 2:15.
Dropshot op 3:01.
Voetfout op MP.
Ik denk dat hij Ljubicic gaat geven.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:20 schreef Federer-fan het volgende:
Ik vraag me af of Nadal gaat krijgen vandaag of dat hij gewoon in drie makkelijke sets wint.
Huh? Sinds wanneer is was Chela grote favoriet in deze wedstrijd?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:03 schreef de_boswachter het volgende:
Chela
Treurig. Die Colombiaan met z'n dikke kop weet niet wat hem overkomt.
Montanes is dan ook wel een dom spaans schaap, als je tegenstander services laat van 120-130 km/uur, en amper kan lopen. Slechts 1 keer proberen een dropshot te slaan, en totaal geen spreiding in je slag brengen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat fantastisch
Die netbal ook op 10-9
Maar wat slecht van Montanes zeg, ongelooflijk....maar ook echt een vies mannetje en Fognini is koning dus supermooi resultaat
Je eerste Nadal match?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:26 schreef Fnx2 het volgende:
Het opslag ritueel van Nadal is best wel irritant met eerst die onderbroek uit z'n reet halen tijdens stuiteren en daarna z'n haar goeddoen...
Nee maar begin me er nu echt aan te irriteren. Trek gvd een andere boxershort aan of iets. Nja t zal wel bij z'n ritueeltjes horen..quote:
Zou je denken.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:29 schreef Fnx2 het volgende:
[..]
Nee maar begin me er nu echt aan te irriteren. Trek gvd een andere boxershort aan of iets. Nja t zal wel bij z'n ritueeltjes horen..
Ik zie hem het liefst zonder boxershort... maar da's weer een andere discussiequote:Op maandag 30 mei 2011 13:29 schreef Fnx2 het volgende:
[..]
Nee maar begin me er nu echt aan te irriteren. Trek gvd een andere boxershort aan of iets. Nja t zal wel bij z'n ritueeltjes horen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |