quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:43 schreef eQuaL het volgende:
Coarsection & Beat Destroyers & Kona Black @ Dj's On Fire Show #5Wat een vette mashup op dat beginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker setje![]()
Jammer dat 't geluid zo brak is...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:18 schreef T-Force het volgende:
Wat gaat die Thera weer compleet uit z'n dak tijdens dat snelle stukje van het Ground Zero AnthemHij is echt all over the place!
Klopt, maar het idee is leuk! Iemand die weet welke track nu wordt gedraaid? Klinkt als een fraaie reversed bassquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Jammer dat 't geluid zo brak is...
Voor n 'webcam' vind ik t geluid nog behoorlijk, en betere kwaliteit meezenden gaat problemen opleveren (haperingen ed)quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jammer dat 't geluid zo brak is...
Beter luisteren, ik hoorde et gelijk aan die kicksquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik kan er niks uithalen... hoor alleen boem boem boem
Hij gaat goed los jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef T-Force het volgende:
Je kunt nu DJ Thera live @ Alcatrazz zien via de webcam![]()
![]()
Wat gaat ie weer los!!
BOYS INTERFACE![]()
![]()
![]()
http://dreksbak.nl/webcam/
Haha, ik hoorde Ripper z'n gefluit
Heerlijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nu trouwens ook B-Front @ 2Dangerous Fear.FM
Nu Dark Oscillators - Trapped
Je heb toch 2 oren?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:47 schreef Koepert het volgende:
Ja luister eens! Ik kan geen twee dingen tegelijk luisteren!
Wat een geweldquote:
Heb nog niet geluisterd, btw.quote:My edit for @DBSTF 's "Keep It Coming" is now available as a free download as they reached 10k followers at Twitter!
http://wtrns.fr/XAWbhngfCyz0VK
Dudequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:06 schreef Sc0tTy het volgende:
WTF: ik lees net dat Thera eerst van Brennan & Heart was, wist ik echt niet
Klopt er zyn helumaal geen goeie hardstyle liedjes meerquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef micth5005 het volgende:
Of het licht aan mij of ik kan geen goeie hardstyle nummer vinden
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef micth5005 het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef micth5005 het volgende:
Ik ken diegene die deze knaller heeft gemaakt btwquote:
D-stylerzquote:Op vrijdag 3 juni 2011 05:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ken diegene die deze knaller heeft gemaakt btwIemand die mij aan wil raken?
Denk dat het licht bij jou is uitgegaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef micth5005 het volgende:
Hij tast in het donkerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Denk dat het licht bij jou is uitgegaan.
haahhahahahahaaa!!1111ROFLCOPTERRrr!1EINSSS!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Dat licht eraanquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:02 schreef -Menn0- het volgende:
Er zijn weer defqon kaarten beschikbaar ik ben door de wachtrij maar wil een kaart zonder camping... Iemand die interesse heeft in een Defqon extended kaart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
Ik denk dat ik deze optie niet ga lichten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:02 schreef -Menn0- het volgende:
Er zijn weer defqon kaarten beschikbaar ik ben door de wachtrij maar wil een kaart zonder camping... Iemand die interesse heeft in een Defqon extended kaart?
Arnhem licht net een beetje te ver hier vandaan, helaas.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wie gaan er nog meer naar http://partyflock.nl/party/200304:Revelations_XL.html ?
Welligtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wie gaan er nog meer naar http://partyflock.nl/party/200304:Revelations_XL.html ?
Live: Avio![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |