Dudequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:06 schreef Sc0tTy het volgende:
WTF: ik lees net dat Thera eerst van Brennan & Heart was, wist ik echt niet
Klopt er zyn helumaal geen goeie hardstyle liedjes meerquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef micth5005 het volgende:
Of het licht aan mij of ik kan geen goeie hardstyle nummer vinden
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef micth5005 het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef micth5005 het volgende:
Ik ken diegene die deze knaller heeft gemaakt btwquote:
D-stylerzquote:Op vrijdag 3 juni 2011 05:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ken diegene die deze knaller heeft gemaakt btwIemand die mij aan wil raken?
Denk dat het licht bij jou is uitgegaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef micth5005 het volgende:
Hij tast in het donkerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Denk dat het licht bij jou is uitgegaan.
haahhahahahahaaa!!1111ROFLCOPTERRrr!1EINSSS!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |