Dudequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:06 schreef Sc0tTy het volgende:
WTF: ik lees net dat Thera eerst van Brennan & Heart was, wist ik echt niet
Klopt er zyn helumaal geen goeie hardstyle liedjes meerquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef micth5005 het volgende:
Of het licht aan mij of ik kan geen goeie hardstyle nummer vinden
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef micth5005 het volgende:
nu voel ik me gediscrimineerdquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:31 schreef mstx het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPONGEBOB HARDSTYLE PANTS
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef micth5005 het volgende:
Ik ken diegene die deze knaller heeft gemaakt btwquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:31 schreef mstx het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPONGEBOB HARDSTYLE PANTS
D-stylerzquote:Op vrijdag 3 juni 2011 05:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ken diegene die deze knaller heeft gemaakt btwIemand die mij aan wil raken?
Neenee, 50% d'Stylerz genaamd d'Void! Hoe origineelquote:
Denk dat het licht bij jou is uitgegaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef micth5005 het volgende:
Hij tast in het donkerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Denk dat het licht bij jou is uitgegaan.
haahhahahahahaaa!!1111ROFLCOPTERRrr!1EINSSS!!
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop