quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:43 schreef eQuaL het volgende:
Coarsection & Beat Destroyers & Kona Black @ Dj's On Fire Show #5Wat een vette mashup op dat beginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker setje![]()
Jammer dat 't geluid zo brak is...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:18 schreef T-Force het volgende:
Wat gaat die Thera weer compleet uit z'n dak tijdens dat snelle stukje van het Ground Zero AnthemHij is echt all over the place!
Klopt, maar het idee is leuk! Iemand die weet welke track nu wordt gedraaid? Klinkt als een fraaie reversed bassquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Jammer dat 't geluid zo brak is...
Voor n 'webcam' vind ik t geluid nog behoorlijk, en betere kwaliteit meezenden gaat problemen opleveren (haperingen ed)quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jammer dat 't geluid zo brak is...
Beter luisteren, ik hoorde et gelijk aan die kicksquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik kan er niks uithalen... hoor alleen boem boem boem
Hij gaat goed los jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef T-Force het volgende:
Je kunt nu DJ Thera live @ Alcatrazz zien via de webcam![]()
![]()
Wat gaat ie weer los!!
BOYS INTERFACE![]()
![]()
![]()
http://dreksbak.nl/webcam/
Haha, ik hoorde Ripper z'n gefluit
Heerlijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nu trouwens ook B-Front @ 2Dangerous Fear.FM
Nu Dark Oscillators - Trapped
Je heb toch 2 oren?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:47 schreef Koepert het volgende:
Ja luister eens! Ik kan geen twee dingen tegelijk luisteren!
Wat een geweldquote:
Heb nog niet geluisterd, btw.quote:My edit for @DBSTF 's "Keep It Coming" is now available as a free download as they reached 10k followers at Twitter!
http://wtrns.fr/XAWbhngfCyz0VK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |