Zoals al op Geenstijl stond:quote:
quote:"De beste gesprekken hebben we na afloop. Dan komen er trieste verhalen naar boven, of men zegt: ‘Ik voel me leeg van binnen’." Die stuiterballen die zich leeg voelen van binnen vragen niet om gebed, maar om shoarma. Maar ach, weten die gristenen veel.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
i'm the god of hellfire enz...
als het een gabber nummer is kun je misschien beter in het hardcore topic vragenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:42 schreef stbabylon het volgende:
Kan iemand mij helpen.
Iemand heeft dit nummer Prodigy genoemd, en zo begint het ook, maar gaat dan over in een gabber nummer. Maar nu wil ik dus weten welk nummer
kon ik niet vinden (ja, hardcore punkquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het een gabber nummer is kun je misschien beter in het hardcore topic vragen
Ik kan er nu erg om lachenquote:[Brennan Heart] heyz...
zat je comment te lezen...alleen omdat acid dream voorbij kwam?! volgens mij wil je t liefste n uur nieuwe traxx horen...helaas werkt dat niet altijd bij het huidige hardstyle puliek;-)
speak soon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De intro is wel een soort van faal.Wel leuk dat Squid de tracks aan elkaar praat.
gr gr
wacht wat........quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
las nog een oud berichtje die ik van Brennan Heart kreeg toen hij in 2008 gedraaid had in Outland. Vond dat acid dreams (prophet remix) wel genoeg gedraaid was. Dus ik had commentaar op zijn opening.
Kreeg ik deze reactie:
[..]
Ik kan er nu erg om lachen
quote:volgens mij wil je t liefste n uur nieuwe traxx horen...helaas werkt dat niet altijd bij het huidige hardstyle puliek
Brennan staat er toch om bekend dat hij nieuwe traxxxx graag afwisselt met klassiekers?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
[..]
wacht wat........
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry ik moest even heel hard lachen.
Serieus, of sarcastisch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
Brennan staat er toch om bekend dat hij nieuwe traxxxx graag afwisselt met klassiekers?
Echt genoten van zijn set op Emporium, vooral het nummer Running Late.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat denk je zelf?quote:
Inspiratieloze troepquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zelfs al is het maar een bootleg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Echt he, 13 in een dozijn.quote:
Ik vind het erg jammer eigenlijk.. Goeie stem en best een tof mensquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tja, je kon het al zien aankomen: op Harderstate zei ze dit een paar weken geleden:
[..]
Ze klinkt in elk geval ongelofelijk gefrustreerd, ze kan maar niet door dat glazen plafond komen...wel triest allemaal
Dit..quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:33 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer eigenlijk.. Goeie stem en best een tof mens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker setje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |