Ja die snapte ik ook niet helemaal..quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:06 schreef Levitas het volgende:
Dus.. Omdat ze niet geboekt wordt om live on-stage te zingen, wordt ze maar een of andere webcamslet? Nee, dan ben je het inderdaad niet waard om te boeken.
Als ik het goed begrijp had Nikita dit soort dingen dus (op reguliere basis) graag willen doen?:quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Heel de music business is trouwens overspoeld met mensen die (menen te kunnen) zingen.
Iedereen wil tegenwoordig zo graag 'zingen'. "Wat wil je later worden?" - "zanger(es)"![]()
![]()
Ook al ga je ergens 3000% voor, dat geeft je alles behalve de daadwerkelijke garantie dat het je dan ook gaat lukken. Het kan een belangrijke voorwaarde zijn om je doel te bereiken maar dan nog zijn er altijd verschillende belangrijke factoren aanwezig waar je geen invloed op kan uitoefenen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 11:06 schreef Levitas het volgende:
Ik heb ooit 1 ding geleerd van een hele goede vriend van me: Als je écht iets wilt bereiken, moet je er voor de volle 300% voor gaan, ook al gaat dit door hele diepen dalen. Als je jezelf uit deze diepe dalen weet te krijgen, kom je in die hele grote piek: Je droom.
http://www.discogs.com/viewimages?artist=Nikkita+Bradettequote:Op woensdag 1 juni 2011 11:37 schreef 16meter het volgende:
Nikitakut vocals, werd alleen maar irritant nadat elke producer wel een nummer met haar stem erin had.
Pics van haar, trouwens?
liefst met tieten
quote:I'm also capable of doing death metal vocals
Al gevonden, was em-de-em-aa zelfquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:10 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Heb ik toen gepost volgens mij?
Volgens mij valt er sowieso weinig te verdienen met dit soort gigs.quote:Op woensdag 1 juni 2011 12:32 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ja die snapte ik ook niet helemaal..Snap ook niet waarom ze dat sowieso erbij vermeld aangezien ze niet aan promotie doet. Of past dat goed in de sad story?
[..]
Als ik het goed begrijp had Nikita dit soort dingen dus (op reguliere basis) graag willen doen?:
Nou dan ben ik blij dat ze nu andere talenten gaat gebruiken om haar brood te verdienen
Haha kon me niet meer heugen dat ik degene was die met dat setje kwam, dacht eerder inderdaad Krullie of T-Force als ekte Abject fansquote:Op woensdag 1 juni 2011 12:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Al gevonden, was em-de-em-aa zelf
Even voor de goede orde: Volgens mij zijn alleen Remcore en ik hier echt die-hard verliefd op Abject??quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nikkita
[..]
Haha kon me niet meer heugen dat ik degene was die met dat setje kwam, dacht eerder inderdaad Krullie of T-Force als ekte Abject fans
* ReMcOrE zeker welquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:28 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: Volgens mij zijn alleen Remcore ReMcOrE en ik hier echt die-hard verliefd op Abject??
I weet tog, mede-diehard-fanquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE zeker wel(zie ook vorige post)
Die Control the mind remix is ook best grappig, ja.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:28 schreef ReMcOrE het volgende:
ju-weel-tjes
al kan (en doet) Barry het tegenwoordig nog steeds
Feel So Good en de 'oude' In Our Memories blijven ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:30 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
I weet tog, mede-diehard-fanJe was me net voor met je post
Ik vind eigenlijk al zijn nummersquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Feel So Good en de 'oude' In Our Memories blijven ook![]()
QFFT!!quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:35 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk al zijn nummers![]()
![]()
![]()
![]()
PM?quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:36 schreef T-Force het volgende:
Heb al zijn oude platen die niet gereleased zijn
Zeker mee eens! Als je het positief bedoelde tenminstequote:Op woensdag 1 juni 2011 13:32 schreef 16meter het volgende:
Origineel is wel van een heeeel andere categorie.
Abject was de eerste hardstyle producer die de kick destijds weer eens een nieuwe dimensie gaf nadat de hhzkick (tok) in die tijd toch redelijk dominant was. Heb ooit gehoord dat J&W zelfs barry daarbij nog geholpen hebben maar in hoeverre dat waar is weet ik niet.quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:28 schreef Krulliewullie het volgende:
Even voor de goede orde: Volgens mij zijn alleen Remcore en ik hier echt die-hard verliefd op Abject??
uit z'n liveset van Defqon.1 2010, helaas niet de originele versies...quote:03. Abject - Feel So Good (Frontliner Remix)
06. Abject - Like A Fireball (Frontliner Remix)
09. Abject - In Our Memories (Frontliner's Sweet Dreams Medley Remix)
10. Frontliner - The First Cut
zet mij ook maar ff bij de ontvangersquote:Op woensdag 1 juni 2011 13:38 schreef T-Force het volgende:
[..]
Staan op mijn HD, moet ik even een keertje sturen als ik daar tijd voor heb
quote:“We hebben een keer meegemaakt dat vlak voor het einde van de party de muziek op z’n hardst ging. Eén van de DJ’s, hij werd de profeet genoemd, ging met z’n armen wijdt staan en vervloekte alle aanwezigen. Wij hoorden die vloek over het terrein galmen en toen werden we concreet geconfronteerd met de strijd tussen het licht en de duisternis"
Ik snap echt niet wat dit met duivelse muziek te maken heeftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat dit met duivelse muziek te maken heeft............ triest.
Van die videoquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
My devilish deeds... Sell your soul to the devil inside you...
De pop van de duivel...
Ik heb ook ooit gehoord dat ze op zo'n feesten kreten roepen als: motherfucker, fuck the children, i'm the beast, ik ga jullie hartjes eruit rukken, i'm the god of hellfire enz...
Zoals al op Geenstijl stond:quote:
quote:"De beste gesprekken hebben we na afloop. Dan komen er trieste verhalen naar boven, of men zegt: ‘Ik voel me leeg van binnen’." Die stuiterballen die zich leeg voelen van binnen vragen niet om gebed, maar om shoarma. Maar ach, weten die gristenen veel.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:09 schreef Deeltjesversneller het volgende:
i'm the god of hellfire enz...
als het een gabber nummer is kun je misschien beter in het hardcore topic vragenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:42 schreef stbabylon het volgende:
Kan iemand mij helpen.
Iemand heeft dit nummer Prodigy genoemd, en zo begint het ook, maar gaat dan over in een gabber nummer. Maar nu wil ik dus weten welk nummer
kon ik niet vinden (ja, hardcore punkquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het een gabber nummer is kun je misschien beter in het hardcore topic vragen
Ik kan er nu erg om lachenquote:[Brennan Heart] heyz...
zat je comment te lezen...alleen omdat acid dream voorbij kwam?! volgens mij wil je t liefste n uur nieuwe traxx horen...helaas werkt dat niet altijd bij het huidige hardstyle puliek;-)
speak soon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De intro is wel een soort van faal.Wel leuk dat Squid de tracks aan elkaar praat.
gr gr
wacht wat........quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:36 schreef Boy_Snakeye het volgende:
las nog een oud berichtje die ik van Brennan Heart kreeg toen hij in 2008 gedraaid had in Outland. Vond dat acid dreams (prophet remix) wel genoeg gedraaid was. Dus ik had commentaar op zijn opening.
Kreeg ik deze reactie:
[..]
Ik kan er nu erg om lachen
quote:volgens mij wil je t liefste n uur nieuwe traxx horen...helaas werkt dat niet altijd bij het huidige hardstyle puliek
Brennan staat er toch om bekend dat hij nieuwe traxxxx graag afwisselt met klassiekers?quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:41 schreef mstx het volgende:
[..]
wacht wat........
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry ik moest even heel hard lachen.
Serieus, of sarcastisch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 10:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
Brennan staat er toch om bekend dat hij nieuwe traxxxx graag afwisselt met klassiekers?
Echt genoten van zijn set op Emporium, vooral het nummer Running Late.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Wat denk je zelf?quote:
Inspiratieloze troepquote:Op donderdag 2 juni 2011 11:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zelfs al is het maar een bootleg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Echt he, 13 in een dozijn.quote:
Ik vind het erg jammer eigenlijk.. Goeie stem en best een tof mensquote:Op woensdag 1 juni 2011 09:50 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tja, je kon het al zien aankomen: op Harderstate zei ze dit een paar weken geleden:
[..]
Ze klinkt in elk geval ongelofelijk gefrustreerd, ze kan maar niet door dat glazen plafond komen...wel triest allemaal
Dit..quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:33 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ik vind het erg jammer eigenlijk.. Goeie stem en best een tof mens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker setje![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:43 schreef eQuaL het volgende:
Coarsection & Beat Destroyers & Kona Black @ Dj's On Fire Show #5Wat een vette mashup op dat beginSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker setje![]()
Jammer dat 't geluid zo brak is...quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:18 schreef T-Force het volgende:
Wat gaat die Thera weer compleet uit z'n dak tijdens dat snelle stukje van het Ground Zero AnthemHij is echt all over the place!
Klopt, maar het idee is leuk! Iemand die weet welke track nu wordt gedraaid? Klinkt als een fraaie reversed bassquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
Jammer dat 't geluid zo brak is...
Voor n 'webcam' vind ik t geluid nog behoorlijk, en betere kwaliteit meezenden gaat problemen opleveren (haperingen ed)quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:22 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jammer dat 't geluid zo brak is...
Beter luisteren, ik hoorde et gelijk aan die kicksquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:32 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik kan er niks uithalen... hoor alleen boem boem boem
Hij gaat goed los jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:14 schreef T-Force het volgende:
Je kunt nu DJ Thera live @ Alcatrazz zien via de webcam![]()
![]()
Wat gaat ie weer los!!
BOYS INTERFACE![]()
![]()
![]()
http://dreksbak.nl/webcam/
Haha, ik hoorde Ripper z'n gefluit
Heerlijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nu trouwens ook B-Front @ 2Dangerous Fear.FM
Nu Dark Oscillators - Trapped
Je heb toch 2 oren?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:47 schreef Koepert het volgende:
Ja luister eens! Ik kan geen twee dingen tegelijk luisteren!
Wat een geweldquote:
Heb nog niet geluisterd, btw.quote:My edit for @DBSTF 's "Keep It Coming" is now available as a free download as they reached 10k followers at Twitter!
http://wtrns.fr/XAWbhngfCyz0VK
Dudequote:Op donderdag 2 juni 2011 23:06 schreef Sc0tTy het volgende:
WTF: ik lees net dat Thera eerst van Brennan & Heart was, wist ik echt niet
Klopt er zyn helumaal geen goeie hardstyle liedjes meerquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef micth5005 het volgende:
Of het licht aan mij of ik kan geen goeie hardstyle nummer vinden
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef micth5005 het volgende:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef micth5005 het volgende:
Ik ken diegene die deze knaller heeft gemaakt btwquote:
D-stylerzquote:Op vrijdag 3 juni 2011 05:55 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik ken diegene die deze knaller heeft gemaakt btwIemand die mij aan wil raken?
Denk dat het licht bij jou is uitgegaan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:19 schreef micth5005 het volgende:
Hij tast in het donkerquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Denk dat het licht bij jou is uitgegaan.
haahhahahahahaaa!!1111ROFLCOPTERRrr!1EINSSS!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |