Oeh, 512 mb is inderdaad op het randje.quote:
Ik zal eens kijken. Dank voor de tipquote:Op maandag 30 mei 2011 13:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oeh, 512 mb is inderdaad op het randje.
Als je echt zin hebt in uitdaging, dan is Arch Linux ook wel een aanrader
Kun je voor een paar knaken en een bos wortels niet een iets wat betere compjoeter kopen?quote:
Ik ben voornamelijk benieuwd wat een legalisering op internationaal vlak teweeg brengt.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Het is lastig te voorspellen, omdat een dergelijk scenario historisch uniek zou zijn. Sowieso is het in een dergelijk geval verstandig niet zeven stappen tegelijk te zetten, en bij elke drug uitgebreid na te gaan wat de potentiele schade is, en welke veranderingen legalisering te weeg zou kunnen brengen.
We zullen wel een internationale paria worden. Iemand als Chirac noemde ons een x aantal jaar geleden al een 'narco-staat'.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:44 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk benieuwd wat een legalisering op internationaal vlak teweeg brengt.
Nederland is wellicht niet het ideale land om cocaïne te produceren maar andere drugs kunnen we prima maken. Als die productie legaal wordt trek je dus producenten aan. Hoe gaan onze buurlanden dan om met de kennis dat net over de grens tonnen drugs worden geproduceerd? Als zij zelf een verbod willen handhaven, wat hun goed recht is, zullen ze de controle aan de grens sterk opschroeven. En dat is slechts één voorbeeld van wat zou kunnen gebeuren
Ja ik snap de hele ophemeling van drugsgebruik niet, en ik moet zeggen dat van de mensen die ik spreek Fok bijna haaks staat op m'n omgeving. Hier bejubelt iedereen drugs maar in andere sociale kringen is iedereen voor streng(er) beleid.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dan houd je heel erg PvdA-achtig je oogkleppen op. Chapeau Voorschrift.
Dat heb ik ook wel eens. Voornamelijk tijdens discussies met Papierversnipperaar.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik snap de hele ophemeling van drugsgebruik niet, en ik moet zeggen dat van de mensen die ik spreek Fok bijna haaks staat op m'n omgeving. Hier bejubelt iedereen drugs maar in andere sociale kringen is iedereen voor streng(er) beleid.
Ik heb vaak het idee alsof ik hier in een online coffeeshop zit.
Zeker in een douane-unie is dat een reeel probleem, inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:44 schreef waht het volgende:
[..]
Ik ben voornamelijk benieuwd wat een legalisering op internationaal vlak teweeg brengt.
Nederland is wellicht niet het ideale land om cocaïne te produceren maar andere drugs kunnen we prima maken. Als die productie legaal wordt trek je dus producenten aan. Hoe gaan onze buurlanden dan om met de kennis dat net over de grens tonnen drugs worden geproduceerd? Als zij zelf een verbod willen handhaven, wat hun goed recht is, zullen ze de controle aan de grens sterk opschroeven. En dat is slechts één voorbeeld van wat zou kunnen gebeuren
Ophemeling van drugs? Legalisering kent gewoon een aantal zeer prettige bijkomstigheden. Zo is de overheid minder kwijt aan criminaliteitsbestrijding, kan de kwaliteit van drugs worden gecontroleerd waardoor het risico op ongelukken kleiner wordt en levert het extra centen op voor de staat.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik snap de hele ophemeling van drugsgebruik niet, en ik moet zeggen dat van de mensen die ik spreek Fok bijna haaks staat op m'n omgeving. Hier bejubelt iedereen drugs maar in andere sociale kringen is iedereen voor streng(er) beleid.
Als je van een uitdaging houdt wel. Als je Linux op de je desktop wil neem je Linux Mint, vaarvan de nieuwe release 'Katya' net uit is.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je echt zin hebt in uitdaging, dan is Arch Linux ook wel een aanrader
Je weet dat iedereen tegenwoordig alles betaald met Bitcoins?quote:Op maandag 30 mei 2011 13:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kun je voor een paar knaken en een bos wortels niet een iets wat betere compjoeter kopen?
Ik in Nederland ook nog niet, voel er totaal geen behoefte voor eigenlijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:55 schreef waht het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Voornamelijk tijdens discussies met Papierversnipperaar.
Heb zelf nog nooit illegale drugs aangeraakt, m'n omgeving is er ook vrij schoon van. Dus.
Als enige landje ter wereld van de bijna 200 naties zijn wij degenen die iets willen veranderen, en de rest is allemaal kortzichtig? Kom op Koos, je weet ook wel beter.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ophemeling van drugs? Legalisering kent gewoon een aantal zeer prettige bijkomstigheden. Zo is de overheid minder kwijt aan criminaliteitsbestrijding, kan de kwaliteit van drugs worden gecontroleerd waardoor het risico op ongelukken kleiner wordt en levert het extra centen op voor de staat.
Alleen dat internationale aanzien. Dat is wellicht zorgwekkend. Het is dan ook jammer dat het buitenland zo kortzichtig is.
Linux Mint is mij te bloated, ook vind ik het niet het beste stukje techniek.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:57 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je van een uitdaging houdt wel. Als je Linux op de je desktop wil neem je Linux Mint, vaarvan de nieuwe release 'Katya' net uit is.
Je ziet het echt verkeerd, ik hemel drugsgebruik helemaal niet op. Sterker nog, er zitten veel schadelijke drugs bij zoals cocaïne, heroïne, amfetamine, cannabis en alcohol. Het punt is dat je een realistisch beleid moet maken over hoe je met drugs omgaat. En als iets niet blijkt te werken, dan is het wel een oorlog op drugs.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt een argument heh. De meeste mensen lossen het op een bepaalde manier op, dus is dat de beste manier.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als enige landje ter wereld van de bijna 200 naties zijn wij degenen die iets willen veranderen, en de rest is allemaal kortzichtig? Kom op Koos, je weet ook wel beter.
16 miljoen verlichten op deze planeet, de rest is achterlijk.
Ik zeg niet dat hun manier de beste is, ik zeg enkel dat 't stupide is om iedereen achterlijk te noemen die het niet zo doet.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:04 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet echt een argument heh. De meeste mensen lossen het op een bepaalde manier op, dus is dat de beste manier.
Niet of je netwerk werkt heh, maar of je op het internet kan komen. Het is misschien heel stijlvol, maar het werkt prima.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Linux Mint is mij te bloated, ook vind ik het niet het beste stukje techniek.
Kom op, pingen naar google.com om te kijken of je internet werkt
Desalniettemin vind ik het vreemd dat de enige oplossing naast oorlog volledige vrijstelling is.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je ziet het echt verkeerd, ik hemel drugsgebruik helemaal niet op. Sterker nog, er zitten veel schadelijke drugs bij zoals cocaïne, heroïne, amfetamine, cannabis en alcohol. Het punt is dat je een realistisch beleid moet maken over hoe je met drugs omgaat. En als iets niet blijkt te werken, dan is het wel een oorlog op drugs.
Inderdaad, dat is een probleem. Maar zoiets vind ik totaal geen principieel argument. Dus omdat de rest van de wereld tegen is, moeten wij dat ook maar zijn? Ja, zo verandert er inderdaad niets.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen dat internationale aanzien. Dat is wellicht zorgwekkend. Het is dan ook jammer dat het buitenland zo kortzichtig is.
Zo zijn er wel meer dingen. Ik wil gewoon de touwtjes in handen hebbenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet of je netwerk werkt heh, maar of je op het internet kan komen. Het is misschien heel stijlvol, maar het werkt prima.
Alleen snap ik hun standaard policy van elke 15 minuten checken voor updates niet zo. Ietwat overdreven veel.
Ok, maar zelfs al ben je het niet met de Nederlandse manier eens, zijn er nogal wat landen die er niet heel intelligentie/bizar strenge regels op nahouden voor het bezit van een plantje.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hun manier de beste is, ik zeg enkel dat 't stupide is om iedereen achterlijk te noemen die het niet zo doet.
Ja plaats nog maar meer woorden in m'n mond.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is een probleem. Maar zoiets vind ik totaal geen principieel argument. Dus omdat de rest van de wereld tegen is, moeten wij dat ook maar zijn? Ja, zo verandert er inderdaad niets.
Tja, ik zeg ook nergens dat dat juist is.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ok, maar zelfs al ben je het niet met de Nederlandse manier eens, zijn er nogal wat landen die er niet heel intelligentie/bizar strenge regels op nahouden voor het bezit van een plantje.
Maar in het buitenland heb je wel alles uitgeprobeerd?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik in Nederland ook nog niet, voel er totaal geen behoefte voor eigenlijk.
We moeten niet principieel doen als dat ons eigen belang schaadt. Dan maar geen legalisering, er zijn veel belangrijker zaken.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is een probleem. Maar zoiets vind ik totaal geen principieel argument. Dus omdat de rest van de wereld tegen is, moeten wij dat ook maar zijn? Ja, zo verandert er inderdaad niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |