Nee.quote:
echt?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:57 schreef crazy23bozo het volgende:
[..]
Liefde op het eerste gezicht ja meteen
Ik zou je doen, gruwelijk hardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WOKNOK
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:05 schreef ricost het volgende:
DUUUDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MN OGENi gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
Is dat een vogelquote:Op maandag 30 mei 2011 09:19 schreef smegmanus het volgende:
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:GCDvhmbwegTqUM:http://i.ytimg.com/vi/dxRB4_MEvlw/0.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]Die zou ik raken zeg.
Ik ga toch geen vogels raken zegquote:
bahquote:Op maandag 30 mei 2011 15:33 schreef DutchSpike het volgende:
Ik red het topic wel weer even...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
Time for a Game of Disappearing Bears.
Iedereen teken de petitie! Comedy Central wordt kut
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93
Toevallig! zij kreeg van mijn harde piemeltjequote:Op maandag 30 mei 2011 15:51 schreef MajorTom. het volgende:
[ afbeelding ]
Van haar krijg ik altijd een hard piemeltje.
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:56 schreef samvirus het volgende:
[..]
Toevallig! zij kreeg van mijn harde piemeltje
het is wel grappig dat je piemeltje zegtquote:Op maandag 30 mei 2011 15:51 schreef MajorTom. het volgende:
[ afbeelding ]
Van haar krijg ik altijd een hard piemeltje.
quote:
quote:
Wut?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door samvirus op 30-05-2011 19:25:25 ]Nobody expects the Spanish Inquisition!
Heerlijke bipsquote:
Inslagkraters van nukesquote:
Kleine Japanse Perv kereltjesquote:
Google images: SSBBW; geen safesearchquote:Op maandag 30 mei 2011 19:46 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
Sapperdefap
Laat die foto's van die mooie volle dames maar komen!
Mijn vertrouwen in de mensheid is weer een stukje gedaald...quote:Op maandag 30 mei 2011 19:50 schreef samvirus het volgende:
[..]
Google images: SSBBW; geen safesearch
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de mensheid is weer een stukje gedaald...![]()
http://www.chubby-fat-girls.com/Images/2008/04/ssbbw-lesbians.jpg (NSFW)
Serieus wtf![]()
![]()
*brainbleach zoeken doet*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
fipo?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:24 schreef Saisai het volgende:
Mooi om te zien dat je met een fipo een heel topic kunt verneuken.
Toch ook wel jammer... Eigenlijk zouden we dit topic moeten rehabiliterenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:24 schreef Saisai het volgende:
Mooi om te zien dat je met een fipo een heel topic kunt verneuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-05-2011 00:00:18 ]
Leecherquote:
Post zelf dan watquote:
jij bent pas 12, 13quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:19 schreef DutchSpike het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wutquote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:55 schreef Wootism het volgende:
Het topic begon leuk..... Jammer dat de laatste users het nu helemaal verneukt hebben.....
quote:
Hoezo verneukt ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 13:55 schreef Wootism het volgende:
Het topic begon leuk..... Jammer dat de laatste users het nu helemaal verneukt hebben.....
Neusquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:47 schreef samvirus het volgende:
Jana Defi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk een gegeven paard niet in de neusquote:
Maar hij hangt zo in de weg.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:31 schreef samvirus het volgende:
[..]
Kijk een gegeven paard niet in de neus
Dan maar een zonder gezicht:quote:
Mja.. liever niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:41 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Alsof je dat merkt als ze jou een blowjob geeft
Ja, maar daar ben je nog lang nietquote:Op donderdag 2 juni 2011 14:55 schreef samvirus het volgende:
Is er een achievement voor meeste pr0n gepost in een topic?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:00 schreef juxtaposition het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!
Kate Upton!quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:02 schreef samvirus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gejat van:
Post hier welke meid je knetterhard zou willen geven.
quote:
Boobcritic doet het nietquote:
quote:
quote:
Prachtig! Schitterend! Dit is gewoon fucking perfect!quote:
Maar tietenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:58 schreef alexmeijer het volgende:
als jullie nou wat mooie meiden met normale tieten ipv dubbel H.. dat vindt ik onwijs lelijk
(zoals de laatste 2 hier boven)
Ik zie elke dag grote tieten naast me liggenquote:
Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:00 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Ik zie elke dag grote tieten naast me liggendus vind het niet meer zo bijzonder.
een vrouwke met mooi lichaam en kleinere borsten vind ik dan boeiender
ik zei normale meidenquote:
Ze waren beidden silicone-vrijquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:42 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
ik zei normale meiden
zoals de 2 boven die post die ik zei.
die hadden wel borsten, maar geen overdreven opgeblazen silicone tieten
die meiden met die dubbel H/J tieten eerder in het topic? kan me ni voorstellequote:
quote:Rachel Aldana, British hairdresser and glamor model was nominated to the Guinness Book of World Records for having Britain's largest natural breasts in 2005 ...
eckt nie hequote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:33 schreef Beach het volgende:
Waarom alleen van die wijven met belachelijk grote tieten
Is dat hoofd ook naturel?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:39 schreef Pulzzar het volgende:
Het kan nog veel groter.
[ afbeelding ]
En deze schijnen van zichzelf zo te zijn.
Dat moet haast wel. Anders heeft ze niet zo'n goede plastische chirurg.quote:
Ik krijg daar een zacht piemeltje van.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:43 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. Anders heeft ze niet zo'n goede plastische chirurg.
Het is Faith Brown, een soort Britse Tineke Schouten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:55 schreef Nickjuh16 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!![]()
Actrice Jennifer Garner![]()
![]()
![]()
Wat kan ik anders zeggen dan: WAUW!
Die mooie ogen, dat perfecte mondje, dat figuurtje... perfectie bestaat!
En ze is ook nog een geweldig actrice.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
quote:Klopt.quote:You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!![]()
Everything went better then expected!Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.![]()
Zie net dat m'n mooie geplaatste wallpaper van Jennifer Garner is veranderd in een rood kruisje.
Dus een nieuwe poging om een andere foto van deze prachtvrouw te plaatsen.
Deze schoonheid moet worden gezien, echt mijn ideale vrouw![]()
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Alweer veranderd in een rood kruisje!
Waar ligt dit nu aan?
Bij andere door mij geposte foto's gaat het wel goed, kan de computer soms niet goed tegen de oogverblindende schoonheid van Jennifer Garner?
Zal nog 1 poging wagen.
Topic kwam net op gang, verpest jij het weer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:43 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Alweer veranderd in een rood kruisje!
Waar ligt dit nu aan?
Bij andere door mij geposte foto's gaat het wel goed, kan de computer soms niet goed tegen de oogverblindende schoonheid van Jennifer Garner?
Zal nog 1 poging wagen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ikke niet goed begrijpen wat jij bedoelen?
Huh, ik toch foto plaats van lekker wijv?
Is tog bedoeling of wa?
Zal ik het topic ff redden?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:53 schreef Nickjuh16 het volgende:
[..]
Topic kwam net op gang, verpest jij het weer.![]()
![]()
![]()
fap fap fapquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:42 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Zal ik het topic ff redden?
[ afbeelding ]![]()
fap fapquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:42 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Zal ik het topic ff redden?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dit topic verdient een sgopje!
Nobody expects the Spanish Inquisition!
http://www.petitiesonline.nl/petitie/comedy-central-wordt-kut/93![]()
Ik zou hem zo in dr mond hangen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:30 schreef vieze_freddie het volgende:
1 patty brard voor je topic
[ afbeelding ]
Lijkt me een wilde bitch.![]()
Deze schoonheden lopen in ons eigen Nederland rond.
Mogen we alleen maar naar kijken![]()
Nicolette van Dam![]()
Nikkie Plessen![]()
Rozemarijn Moggré![]()
![]()
![]()
Sarah Chronis![]()
waarom moet jij elk topic waar je in post verneuken..quote:Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta![]()
You're travelling through another dimension, a dimension not only of sight and sound but of mind; a journey into a wondrous land whose boundaries are that of imagination—next stop, the Twilight Zone!![]()
![]()
'
Kan er niks aan doen.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:37 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
waarom moet jij elk topic waar je in post verneuken..
Zo ben ik nou eenmaal geboren.![]()
Mwah, heb niets met Asians. Bovenste exemplaar is wel goed te doen, thoquote:Op zondag 5 juni 2011 17:00 schreef samvirus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2011 18:22:56 ]![]()
Stuur de Asians maar door naar mij!quote:Op zondag 5 juni 2011 18:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Mwah, heb niets met Asians. Bovenste exemplaar is wel goed te doen, tho
Ben er gek op!
quote:Op zondag 5 juni 2011 18:24 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Die vrouwen die zich zo kleden zijn ook ziek in hun hoofd. Die lokken het bewust uit. Ze weten dat er mensen zullen geilen als ze erbij lopen als hoer. Dan moeten ze ook niet janken als ze verkracht worden die zieke geesten.Lang leve de gedachtepolitie![]()
ga weg, dat hoort in dat andere topic thuisquote:Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone![]()
muslimfriends.com?
Waarom ben ik hier de enige goede poster?
Hotlinkquote:
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.![]()
Wat heeft dat met feminisme te maken, domme geest?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Moet een feminist dit topic weer komen verzieken?Lang leve de gedachtepolitie![]()
Deze stonden nog geupload op m'n imgur.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:41 schreef Dimens het volgende:
Direct uit JApie's fapmap.
Stuur daar eens een rar van.het zijn er niet veel meer.
¯_(ツ)_/¯![]()
Dankzij navraag over wie precies de vrouw in het plaatje van Id_do_her staat. Besloot ik over haar een topic te maken,. Haar naam is Shay Maria en is rond de 20. En persoonlijk, een van de lekkerste wijven die ik ooit gezien heb, daarom besloot ik een shay maria waarderings topic te maken.
Foto's
Voor meer plaatjes klik hier http://www.flabber.nl/linkdump/plaatjes/nsfw/shay-maria-4782
En hier: http://www.lionsdenu.com/shay-maria-hottest-19-year-old-alive-gallery/
http://www.lionsdenu.com/shay-maria-is-the-hottest-pedobear-ever-gallery/
http://www.thesmokingjacket.com/girls/shay-maria-interview-pics
Video's:
Hier was ze nog wat jonger![]()
![]()
Schijnbaar zijn haar tieten te groot![]()
SHABOOTY: How much do you weigh?
SHAY: 116 lbs.
SHABOOTY: Back problems?
SHAY: Oh yeah, boobs are heavy. Some of my older photos, I had some taken down, [because] oh my god, my boobs are just so ginormous, it doesn’t look right! I slimmed down so they went down a cup size, so now I’m the same but just a little smaller.
SHABOOTY: It’d be sacrilegious to get breast reduction surgery.
SHAY: I was going to cause I had to go therapy for my back and the doctor told me you know you’re overweight for your age—lose weight. I wasn’t fat, like 130, he’s telling me to lose weight. I took it to heart and I started to workout hardcore and they went down by themselves.Terug van vakantie, met gebruinde huid en alles.![]()
Dat vrouwen zich niet zo zouden moeten kleden, dat ze het dan uitlokken als ze verkracht worden, etc. Komt bij mij over als standaard feminisme-geblaat.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:20 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Wat heeft dat met feminisme te maken, domme geest?
Dus beter ga je ff opbokken uit dit topic met je okselhaar en smerige lichaam - want dat laatste zul je zeker hebben, anders reageer je je niet zo af op de mooie exemplaren in dit topic.
Zo, dat was er ook weer uit.![]()
Vrouwen mogen zich kleden zoals ze willen domme geest. Dus waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:45 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat vrouwen zich niet zo zouden moeten kleden, dat ze het dan uitlokken als ze verkracht worden, etc. Komt bij mij over als standaard feminisme-geblaat.
Dus beter ga je ff opbokken uit dit topic met je okselhaar en smerige lichaam - want dat laatste zul je zeker hebben, anders reageer je je niet zo af op de mooie exemplaren in dit topic.
Zo, dat was er ook weer uit.
Speciaal voor jou:
Lang leve de gedachtepolitie![]()
Zie je wel, feminist. Ik durf te wedden dat je op GroenLinks stemt en een mannenhater bent. Geen wonder, want je kunt ook niemand krijgen, met dat okselhaar van je.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:47 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Vrouwen mogen zich kleden zoals ze willen domme geest.
Volgens mij heb ik mijn forumnemesis ontdekt.![]()
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:50 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zie je wel, feminist. Ik durf te wedden dat je op GroenLinks stemt en een mannenhater bent. Geen wonder, want je kunt ook niemand krijgen, met dat okselhaar van je.
Volgens mij heb ik mijn forumnemesis ontdekt.![]()
![]()
Tyf godverdomme nou eens op.quote:![]()
Hey, wie fap jij?quote:Op zondag 5 juni 2011 20:55 schreef xSummergirlx het volgende:
Redbullchick je verstoort mijn fapsessie.![]()
![]()
Omg, dit doet het hem, Redbullchick. Heb je postgeschiedenis bekeken - niet alleen een mannenhatende feminist met okselhaar, maar ook nog eens anti-PVV en een vegetariër. Forumvijand nr. 1.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2011 20:58:43 ]![]()
quote:Ik ben jaloers op de persoon die dat gaat worden.quote:
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2011 20:59:44 ]![]()
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Ik ben jaloers op de persoon die dat gaat worden.
вιт¢нєѕ ωσя∂єи ℓєιρ αℓѕ zє мє zιєи![]()
OV.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Ik ben jaloers op de persoon die dat gaat worden.¯_(ツ)_/¯![]()
Dat denk jij.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:01 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik en OV zijn niet van plan zover te gaan.¯_(ツ)_/¯![]()
Ook niet na een paar jaar?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:01 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik en OV zijn niet van plan zover te gaan.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2011 21:02:27 (Dubbelquoters :')) ]![]()
De details over de relatie tussen OV en mij zal ik nu achterhouden, laten we ontopic blijven. Dit wordt veel te persoonlijk.вιт¢нєѕ ωσя∂єи ℓєιρ αℓѕ zє мє zιєи![]()
quote:Op zondag 5 juni 2011 20:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Ik ben jaloers op de persoon die dat gaat worden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: