Luister eens, ik ben een mannelijke feminist, maar waar ik een absolute hekel aan heb zijn vrouwen of mannen die zichzelf boven het andere geslacht zien staan! Ik ga toch ook niet tegen jou zeggen dat het leuk is als je niet meer kunt praten zodat je geen verhalen meer kunt vertellen, iets wat veel vrouwen graag doen. Ik geef gewoon een feit, mannen zijn meer visueel ingesteld en daarom moeten vrouwen zichzelf mooi maken om mannen aan te trekken. Bij vrouwen is het zo dat voor hen die visuele prikkels veel minder sterk zijn en dat ze vaker iemand zoeken die voordelige eigenschappen heeft, zoals sterk zijn, intelligent etcetera. Mannen en vrouwen hebben allebei hun kwaliteiten trouwens, bij mannen ligt dat meer op het technische vlak en bij vrouwen meer op het verzorgende vlak. Ik gaf gewoon een serieus antwoord, maar dat jij hier weer op zo'n manier op in moet gaan vind ik vervelend.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:57 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Als je pik afgehakt wordt zal je een stuk minder visueel zijn ingesteld.
Mag ik dan jouw sletje zijn?quote:Op zondag 5 juni 2011 14:46 schreef Redbullchick het volgende:
Vanaf heden noemen we mannen sletjes en vrouwen klootzakken. Waarom? Omdat ik dat zeg.
Helemaal niet. Dit is een ' discussie ' op 't scherpst van de snede.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:06 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Kunnen Redbullchick en Visserhenk even relaxt doen tegen elkaar? bedankt.
Nou nou. Het angstzweet breekt me al uit.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:04 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Dit soort dingen kunnen admins natrekken he, dat weet je? Valse beschuldigingen, ban.
Zweet maar lekker biggetjequote:Op zondag 5 juni 2011 15:20 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Nou nou. Het angstzweet breekt me al uit.
58quote:Op zondag 5 juni 2011 17:50 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Ga je mijn 58 kg ritueel slachten?
Denk je dat je stoer bent.quote:
Kijk hem gewoon niet normaal doen.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:12 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Kijk hem opkomen voor een internetsletje dan. Internetheld uithangen
Zinloos. Van de mods mag je hier gerust zeggen dat een vrouw erom vraagt om verkracht te worden. Kan allemaal zonder zelfs maar een tegenwoord van enige toezichthouder.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:12 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Kijk hem opkomen voor een internetsletje dan. Internetheld uithangen
Zegt degene die echt eenzaam isquote:Op zondag 5 juni 2011 18:17 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Zinloos. Van de mods mag je hier gerust zeggen dat een vrouw erom vraagt om verkracht te worden. Kan allemaal zonder zelfs maar een tegenwoord van enige toezichthouder.
Er zijn er die om wel minder reden zijn gebanned hier. Aan jou besteed ik geen woord meer eenzame ziel. Veel geluk met je eenzame leven en je prostitutiebezoekjes.
Die vrouwen die zich zo kleden zijn ook ziek in hun hoofd. Die lokken het bewust uit. Ze weten dat er mensen zullen geilen als ze erbij lopen als hoer. Dan moeten ze ook niet janken als ze verkracht worden die zieke geesten.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:15 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Kijk hem gewoon niet normaal doen.Denk je dat het normaal is om verkrachting zomaar goed te keuren? Verkrachting is gewoon wettelijk verboden, en als jij het maar goed keurt dat mensen verkracht worden door de manier waarop ze zichzelf kleden, vraag ik me serieus af wat er in je hoofd omgaat. Ik las ook al eens een bericht van iemand die psychische problemen had en bij schaars geklede vrouwen ook had dat hij hun hoofd ergens tegenaan wilde slaan en ze verkrachten of iets dergelijks. Ik hoop voor zo iemand dat hij dit nooit verwezenlijkt en snel psychologische hulp zoekt. Ik hoop dat jij ook psychologische hulp zoekt als je het goedkeurt als mensen verkracht worden, ik ben hiermee niet aan het trollen maar ik ben gewoon serieus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |