Tja, inderdaad een beetje achterlijk omschreven. Wikipediaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:17 schreef porsche1 het volgende:
Donkerhuidige bewoners van Afrika.
Wat een benaming.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 13:29 schreef xSummergirlx het volgende:
Heb je niks beters te doen dan hits op Google vergelijken?
quote:Op zondag 5 juni 2011 14:46 schreef Redbullchick het volgende:
Vanaf heden noemen we mannen sletjes en vrouwen klootzakken. Waarom? Omdat ik dat zeg.
Dat weet ik heel zeker.quote:
Volgens mij wel. Prostituee is de (nou ja) fatsoenlijke benaming.quote:
flikker toch op vieze eenzame hoerquote:Op zondag 5 juni 2011 14:53 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Prostituee is de (nou ja) fatsoenlijke benaming.
Kijk en dat bedoel ik. Zielige hoerenloper, geef maar lekker je halve inkomen aan een raamvrouw. Beter kan je met je lelijke acnekop niet krijgen.quote:
Als je pik afgehakt wordt zal je een stuk minder visueel zijn ingesteld.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:53 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Heh, niks aan te doen hè? Mannen zijn gewoon visueel ingesteld.
Volgens mij heb jij zo'n verneukte huid. Onzekere kutwijfquote:Op zondag 5 juni 2011 14:56 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
Kijk en dat bedoel ik. Zielige hoerenloper, geef maar lekker je halve inkomen aan een raamvrouw. Beter kan je met je lelijke acnekop niet krijgen.
Zo....ik heb gezegd. Dank u.
In ieder geval niet zo'n verneukte huid als de jouwe. Door je kop hele dagen naar Mekka te richten krijg je al die huidsaandoeningen.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:58 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zo'n verneukte huid. Onzekere kutwijf
Je geeft toe dat je een vieze grafkop hebt met acne en alquote:Op zondag 5 juni 2011 15:01 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
In ieder geval niet zo'n verneukte huid als de jouwe. Door je kop hele dagen naar Mekka te richten krijg je al die huidsaandoeningen.
Wat dacht je wel niet? Ik noem me maar Henk zodat ik in ieder geval niet betrapt kan worden?
En me dan nog bedreigen in mijn pm ook. Ga een leven leiden malloot! Of steek je hoofd in de magnetron.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:02 schreef VisserHenk het volgende:
[..]
Je geeft toe dat je een vieze grafkop hebt met acne en alBetrapt worden? Waarmee dan?
Dit soort dingen kunnen admins natrekken he, dat weet je? Valse beschuldigingen, ban.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:03 schreef Redbullchick het volgende:
[..]
En me dan nog bedreigen in mijn pm ook. Ga een leven leiden malloot!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |