Klopt, maar ik ben nu wel optimistischer met Cruyff en Co.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:28 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zonder meer voor of tegen. Ik ga alleen niet mee in de zucht naar simpel zwart-wit denken. Met Cruijff is de ellende niet ineens over en van den Boog heeft niet alleen wanbeleid gevoerd. Beide hebben goede en slechte invloeden gehad.
Dat hoeft ook niet maar Cruijff wordt al tig jaar verweten dat hij het allemaal zo goed weet maar nooit wat doet, nu hij eindelijk bereid is wel wat voor Ajax te doen moet hij de ruimte krijgen en als je dan ziet hoe mensen elkaar in dit enge wereldje in de rug steken kan ik me voorstellen dat hij dat alleen wil met mensen die hij 100% vertrouwtquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als je de interviews met Cruijff terugleest is gemakkelijk dezelfde boodschap te herkennen, hij semantiseert het alleen anders.
Prima hoor, ik ga alleen niet mee in de Verlosser-hosanna.
Mid juni zal er meer bekend zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zou toch eigenlijk Overmars wel graag willen zien, die schijnt erg bedreven te zijn.
Hoe gaat de organisatie er nu eigenlijk uitzien?
Jammer dat hij zo doet. Het is volgens mij geen slechte gast en hij heeft veel goede dingen gedaan voor Ajax... echter ook fouten gemaakt en het spelletje minstens net zo vuil gespeeld als het kamp Cruijff. Geen reden om nu de gebeten hond uit te hangen in de media.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:15 schreef muzas het volgende:
[..]
Komt op mij over als een beetje natrappen. Alsof hij weggepest is, terwijl hij niets fout deed. En dat de gebeurtenissen hem zo geraakt hebben dat ie niet meer in voetballerij wil werken.
Blij dat ie weg is.
In feite zijn het op zich aardige spelers.quote:
Maarten mag best veel verdienen, al schrik ik wel van 1,8 miljoen, maar Sulejmani 1,8 is wel erg veel. Geen wonder dat hij altijd blij is/wasquote:Ajacieden Miralem Sulejmani en doelman Maarten Stekelenburg blijken met een basisloon van circa 1.8 miljoen euro de bestbetaalde spelers van de Eredivisie
Zulke dingen zijn ook gerelateerd aan de transfersom.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Maarten mag best veel verdienen, al schrik ik wel van 1,8 miljoen, maar Sulejmani 1,8 is wel erg veel. Geen wonder dat hij altijd blij is/was
Dat zou een goede directeur zijn inderdaadquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:31 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Ik zou toch eigenlijk Overmars wel graag willen zien, die schijnt erg bedreven te zijn.
Hoe gaat de organisatie er nu eigenlijk uitzien?
Hmm, hij is wel goed. Maar ik weet niet of hij in het systeem past. Moet wel zeggen: met Janssen en Matavz worden we makkelijk kampioen.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:43 schreef horned_reaper het volgende:
Ajax heeft interesse getoond in Matavz.
Matavz heeft wederzijds ook zijn zinnen gezet op Ajax naar eigen zeggen.... ik ben benieuwd?
Is waarschijnlijk ook een taktiek om de prijs van Sigthórsson een beetje naar beneden te krijgenquote:Op woensdag 1 juni 2011 22:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hmm, hij is wel goed. Maar ik weet niet of hij in het systeem past. Moet wel zeggen: met Janssen en Matavz worden we makkelijk kampioen.
AZ wilt Sigthorsson gewoon niet kwijt, dan heb je niet zo veel aan dit spelletje.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is waarschijnlijk ook een taktiek om de prijs van Sigthórsson een beetje naar beneden te krijgen
Edgar davids ? Fake.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef Urquhart het volgende:
Kandidaten RvC: Marjan Olfers, Paul Romer, Edgar Davids, Steven ten Have en Johan Cruijff
Ze willen hem best verkopen alleen niet voor 2 miljoen wat Ajax tot nu toe heeft gebodenquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:03 schreef Adames het volgende:
[..]
AZ wilt Sigthorsson gewoon niet kwijt, dan heb je niet zo veel aan dit spelletje.
Dat is toch die acteur die in de serie Baantjer speelde? Alleen welkom wanneer hij als 'De Cock' verkleed op de tribune zit.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:10 schreef msnk het volgende:
Olfers en Römer zullen ongetwijfeld heel veel verstand hebben van voetbal.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is toch die acteur die in de serie Baantjer speelde? Alleen welkom wanneer hij als 'De Cock' verkleed op de tribune zit.
quote:Paul Römer is een televisieproducent en directeur van de NTR. Hij was programma-ontwikkelaar bij de TROS en Algemeen Directeur van Endemol Nederland. Marjan Olfers is een juriste met veel kennis van sport, mededingingsrecht en de juridische kant van evenementen. Ze is advocate én universitair docent op de Vrije Universiteit te Amsterdam. Ze kan de eerste vrouw in een Ajax bestuur worden.
Ik heb geen idee, maar hij heeft gelukkig wel twee emmy's gewonnen!quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is toch die acteur die in de serie Baantjer speelde? Alleen welkom wanneer hij als 'De Cock' verkleed op de tribune zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |