Goede vraag. Moet er zelf ook nog achter komen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:07 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoe kan jij In Flames, Sonic Syndicate en Maximum the Hormonecombineren met Lady Gaga
...
....
...
....
Ik dacht dat ook al toen ik Pitt zag.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:27 schreef San_Andreas het volgende:
[ afbeelding ]
Theo Janssen gaat acteren
http://www.nu.nl/filmrece(...)terrence-malick.html
Theo is nog maar 29 maar vanwege zijn levensstijl komt zijn feitelijke leeftijd in de buurt van die van Brad Pittquote:Op donderdag 2 juni 2011 02:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik dacht dat ook al toen ik Pitt zag.
Hoewel veel mannen het geen straf zullen vinden om vergeleken te worden met Pitt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:29 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
Theo is nog maar 29 maar vanwege zijn levensstijl komt zijn feitelijke leeftijd in de buurt van die van Brad Pitt
Zeker. Maar ook Chelsea en City zullen misschien aankloppen. Ik vind Greg stukken beter dan Corluka of die Schot van de Spurs.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:33 schreef Absurditeit het volgende:
Harry heeft bij de Spurs nog wel een goede rechterverdediger nodig. Als hij (Van der Wiel) in vorm is, lijkt dat me wel zijn niveau.
Als hij nog meer een kerel wordt, zou hij het zeker kunnen redden bij bijv. Spurs. Je doelt op Hutton en hij is echt een zwakke schakel. Of hij het bij Chelsea ook zou redden weet ik niet, maar sluit het ook zeker niet uit.quote:Op donderdag 2 juni 2011 02:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zeker. Maar ook Chelsea en City zullen misschien aankloppen. Ik vind Greg stukken beter dan Corluka of die Schot van de Spurs.
quote:'Ajax en Spartak Moskou akkoord'
Als Demy de Zeeuw vanaf komende zomer voor Spartak Moskou wil spelen, heeft hij dat helemaal zelf in de hand. Ajax en Spartak zijn over alles al akkoord, maar enkel de toezegging van de middenvelder zelf ontbreekt nog.
De Oranje-international heeft nog om bedenktijd gevraagd. De transfersom bedraagt vierenhalf miljoen euro, zo melden diverse Russische media woensdagavond laat.
wanneer was dat, recent?quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hmm, Fener bood volgens mij 8 miljoen ..
Idd, jammer.quote:
quote:Ajax laat De Zeeuw niet naar Fenerbahçe verkassen
31/01/2011 16:35
Ajax heeft op de slotdag van de transferperiode een bod op Demy de Zeeuw afgewezen. De Turkse topclub Fenerbahçe had interesse in de Oranje-international, maar kreeg nul op rekest.
Fener meldde zich officieel bij de Amsterdamse club, maar kreeg al snel te horen dat een transfer onbespreekbaar was.
De Zeeuw kwam dit seizoen achttien competitieduels in actie voor Ajax. De middenvelder scoorde in die optredens niet.
Vorig seizoen was de middenvelder een van de sleutelspelers bij de Amsterdammers. In 32 competitiewedstrijden was De Zeeuw, die na het seizoen 2008/09 AZ verruilde voor Ajax, zeven keer trefzeker.
Ik ben ben benieuwd. Als hij in dit stadium nog na moet denken erover geeft het al aan dat hij er niet om staat te springen.quote:
Fysiek en mentaal ging het niet zo best met hem .. Hij kan veel beter.quote:Op donderdag 2 juni 2011 09:37 schreef Tarado het volgende:
Van mij mag hij weg maar geen probleem als hij blijft, hij kan wel beter dan hij afgelopen seizoen heeft laten zien
Het idee dat je bij een bedrijf binnen kan komen en iedereen die je niet 100% aanstaat eruit kan kieperen is natuurlijk idioot. Nog los van of het wel of niet terecht zou zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet maar Cruijff wordt al tig jaar verweten dat hij het allemaal zo goed weet maar nooit wat doet, nu hij eindelijk bereid is wel wat voor Ajax te doen moet hij de ruimte krijgen en als je dan ziet hoe mensen elkaar in dit enge wereldje in de rug steken kan ik me voorstellen dat hij dat alleen wil met mensen die hij 100% vertrouwt
Volgens mij ging het niet over iets persoonlijks maar puur om het (niet) functioneren van die personen en het is dan normaal dat je die mensen eruit gooit jaquote:Op donderdag 2 juni 2011 10:19 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het idee dat je bij een bedrijf binnen kan komen en iedereen die je niet 100% aanstaat eruit kan kieperen is natuurlijk idioot. Nog los van of het wel of niet terecht zou zijn.
Maar we zullen zien waar het toe gaat leiden.
VIquote:Jaap Stam wacht ontwikkelingen bij Ajax rustig af
Ajax wil Jaap Stam graag toevoegen aan de technische staf, maar de voormalige topverdediger van onder meer Oranje, PSV, Manchester United, Lazio, AC Milan én Ajax heeft nog geen gesprek gehad met de landskampioen. Wel is hij door verschillende personen binnen de club gepolst.
De huidige assistent-trainer van FC Zwolle wil afwachten wie straks de algehele technische eindverantwoordelijkheid gaat dragen in Amsterdam. 'Tot die tijd doet Jaap niks', zegt Henk van Ginkel, de zaakwaarnemer van Stam.
'Wij weten dat er aan Jaap wordt getrokken. Kan ik me voorstellen, want hij heeft veel ervaring als voetballer. Maar Jaap heeft geen haast. Bij FC Zwolle heeft hij het naar zijn zin, al is er wel de ambitie op trainersvlak. Daarom wacht Jaap af en zet hij alles op een rijtje', aldus de zaakwaarnemer.
Oh, ik dacht ik haal even een gerespecteerde bron aan.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Stam wacht ontwikkelingen bij Ajax af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |