what kinda photos?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Woeiiii
2 vriendinnen van me willen wel model spelen voor foto's
ja hoorquote:
net weer, zo voort sloapn, zat doanquote:
Boh, nu krijg ik hongerquote:Op zondag 29 mei 2011 22:21 schreef Panzerknacker666 het volgende:
spare-ribs op de bbq is verdomd lekker
quote:
Doen ze goed, de nazi's!quote:Op maandag 30 mei 2011 01:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
als ik fok mobiel open staat er:wilkommen auf fok.de
quote:Jaja mensen, na enige tijd van afwezigheid is er weer absurd gedroomd!
Ik droomde dat ik in een of ander groot huis was, met een enorme woonkamer. Er kwamen maarliefst 3 trappen op uit, links, rechts en in het midden van de woonkamer. Er was allerlei volk aanwezig, puur en alleen om elkaar te neuken.
Ik kijk wat rond en zie een mooi meisje op een der vele aanwezige banken zitten en loop op haar af. Ik pak haar bij haar arm en wil haar mee naar boven nemen. Ik ging via de linkertrap omhoog, en zij via de middelste.
Eenmaal boven aangekomen bevinden we ons op een uiterst muffe zolder, waar een ondefinieerbaar aantal gruwelijk misvormde mensen seks met elkaar heeft op stoelen, banken, matrassen, de grond en een verdwaalde poef.
Het meisje kijkt om zich heen en begint te huilen. Ze was volgens eigen zeggen jaloers op het uiterlijk van de anderen, en vluchtte naar het balkon. Lichtelijk verbaasd bleef ik even besluiteloos staan, alvorens het heft in eigen handen te nemen en een ander meisje mee te nemen naar een bank. Daar heb ik vieze seks met haar gehad, en stapte even later ook het balkon op. Het balkon was, ondanks het feit dat we enkele verdiepingen hebben beklommen, op straatniveau.
Ik liep enkele straten door en zat ineens op de fiets van mn moeder. Omdat ik een beetje honger kreeg, en ook gewoon naar huis wilde, vroeg ik aan een stratenmaker waar ik was. Ik bleek in Denekamp te zijn, wat uiterst vreemd is, aangezien het grote huis slechts een straat verder bij mijn stekkie vandaan staat.
Ik fiets maar verder, want ik wilde sowieso terug in Amersfoort komen, en sta ineens met fiets en al in de gang van een grote villa. Ik hoorde stemmen uit de woonkamer komen, parkeerde mijn fiets onder dure jassen en begaf me richting het geroezemoes.
Enkele stappen later kijk ik om de hoek de woonkamer in en zie een flinke hoeveelheid rijkelui bourgondisch zitten schransen. Een flinke angst maakt zich meester van me, maar deze schud ik van me af en begeef me onder hen.
Na wat happen eten besluit ik weer weg te gaan. Via een nogal goedkoop achterdeurtje onvlucht ik de villa en sta plotsklaps in hartje Rotterdam. Daar aanschouw ik een dikke negerin die haar 19 aanwezige kinderen verrot scheld en hen vertelt dat ze achterop de fiets moeten komen zitten, want papa's korfbalwedstrijd zou elk moment beginnen.
Met enige vrees heb ik dit een tijdje aangekeken en liep daarna maar verder. Ik sloeg een hoek om, en werd wakker in mijn eigen bed.
Raar.
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil jullie een pareltje niet onthouden:
[..]
Same here, derde nacht op rij intussen..quote:
2quote:Op maandag 30 mei 2011 07:07 schreef omearos het volgende:
even doorzetten, deze week is maar 3 dagen
zou er een relatie tussen zitten?quote:Op maandag 30 mei 2011 12:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
[..]
Brakke bende hier! En dat op zo'n mooie dag![]()
Middag
Epische shitquote:Op maandag 30 mei 2011 01:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil jullie een pareltje niet onthouden:
[..]
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een fucking vreemde dag is dit
Eerst ga ik op brandveiligheidscontrole, vliegt er 20 meter verderop een woning in de fik, ben ik eindelijk terug op 't gemeentehuis, ga ik pauze houden, komen er 2 van die fucking vervelende vrouwen aan met een camera die me de meest achterlijke vragen stellen over de fucking rabobank
"Waar denk jij aan bij rabobank?"
Ik: Wielrennen
Dat zeiden m'n collega's ook alquote:Op maandag 30 mei 2011 13:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Dat het pand niet aan de brandveiligheidseisen voldoet is natuurlijk geen reden om de boel te saboteren om je punt duidelijk te maken
1. Middelbrand gemeld aan de Borgstaete in Tubbergen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een fucking vreemde dag is dit
Eerst ga ik op brandveiligheidscontrole, vliegt er 20 meter verderop een woning in de fik, ben ik eindelijk terug op 't gemeentehuis, ga ik pauze houden, komen er 2 van die fucking vervelende vrouwen aan met een camera die me de meest achterlijke vragen stellen over de fucking rabobank
"Waar denk jij aan bij rabobank?"
Ik: Wielrennen
Je hebt je aanslag zorgvuldig beraamd. Binnenkort word je in alle vroegte uit je bed gelicht en met een zak over je hoofd afgevoerdquote:Op maandag 30 mei 2011 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nope, die kwamen wel bij me staan wat ik met de bouwtekeningen deed
Neu, dat kan niet. Was niet in de buurt van de ontstekingsbronquote:Op maandag 30 mei 2011 13:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
1. Middelbrand gemeld aan de Borgstaete in Tubbergen.
2. Opschaling grote brand Borgstaete Tubbergen.
3. Brandweer uit Tubbergen, Almelo en Weerselo is onderweg naar de Borgstaete in Tubbergen voor een grote brand.
4. De brand aan de Borgstaete in Tubbergen betrof brand in de meterkast. Alles is onder controle. (via gejephoto)
5. Bij de brand aan de Borgstaete in Tubbergen raakte niemand gewond. Alle bewoners werden uit voorzorg geëvacueerd.
6. Foto situatie Borgstaete Tubbergen. Situatie is onder controle. (via twentenieuwss) http://twente112.nl/201
En dan straks 7. Jonge ambtenaar opgepakt wegens medeplichtigheid brand in woning?
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hebt je aanslag zorgvuldig beraamd. Binnenkort word je in alle vroegte uit je bed gelicht en met een zak over je hoofd afgevoerd
eeuwig saai. wat een ellende. docent bleef maar pratenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
jaa wel goed. Beetje kuieren enzo![]()
Daar?
ja iddquote:Op maandag 30 mei 2011 14:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dus je had beter nog een paar uur in bed kunnen blijven liggen
waarom haal je het eruit dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik dacht dat vloerbedekking verwijderen wel "even" te doen was. Maar ik kan me straks waarschijnlijk weer gaan douchen. Godskolere wat zit dat vast.
quote:
Omdat ik in mijn nieuwe slaapkamer gaarne een laminaatvloertje wil. Dat tapijt was door de kast en bed e.d helemaal ingedeukt.quote:
ah oke. laminaat is wel mooi jaquote:Op maandag 30 mei 2011 14:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Omdat ik in mijn nieuwe slaapkamer gaarne een laminaatvloertje wil. Dat tapijt was door de kast en bed e.d helemaal ingedeukt.
Ja moet er toch bij. Dus dan gelijk goed doen.quote:
Hoort erbijquote:Op maandag 30 mei 2011 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, de tering.
Vandaag echt een chaosdag
Staat het gemeentehuis in brand?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, de tering.
Vandaag echt een chaosdag
Nog niet...quote:
It's getting hot in here!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nog niet...
[ afbeelding ]
Dragon tank in the field.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op maandag 30 mei 2011 15:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
It's getting hot in here!Nouja 27.2 graden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Jep, natuurbrand aan de Huyerenseweg lees ik netquote:Op maandag 30 mei 2011 16:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan staat er wel iets anders in de hens in Tubbergen
het wil me nog steeds niet lukken om generals aan de praat te krijgenquote:Op maandag 30 mei 2011 15:00 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nog niet...
[ afbeelding ]
Dragon tank in the field.
Laat me raden, je hebt de natuur nog geen 20 minuten geleden op brandveiligheid gecheckt?quote:Op maandag 30 mei 2011 16:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Jep, natuurbrand aan de Huyerenseweg lees ik net
Neequote:Op maandag 30 mei 2011 16:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt de natuur nog geen 20 minuten geleden op brandveiligheid gecheckt?
Was met een collegaquote:Op maandag 30 mei 2011 16:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zelfs je alibi heb je klaar liggen. Je plannen zijn weer eens doordacht
Hihihihihihquote:Op maandag 30 mei 2011 16:56 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog meer mensen in het complot. Moet niet gekker worden
ambtenaar of niet danquote:
Ein Zwei Polizei! En ME enzo.quote:
Zou ze allebei graag een keer met een ketting willen bewerken.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ein Zwei Polizei! En ME enzo.
Maar liever die kutnazi's dan die smerige linkse antifa homo's!
Zet ze dan in een leeg veld tegen over elkaar en laat ze een veldslag houden. Dan mogen er bij mij weddenschappen afgesloten worden.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:32 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Zou ze allebei graag een keer met een ketting willen bewerken.
Nou ik heb voor de NCPN wel een stuk meer sympathie dan die nazi's. Of de antifa.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:37 schreef GimmeGore het volgende:
Tja, de Nazi's ze waren met zijn 40en ofzo.
Ik vraag me nog altijd af waarom een partij als de NVU meent bestaansrecht te hebben. Wat hebben ze ooit bereikt? Behalve dan uitgelachen worden?
Maar ja, ze hebben recht om te demonstreren. Niet dat je er blij van wordt, maar ik word persoonlijk ook niet blij als de NCPN zou komen demonstreren.
Nimby much
Lucky?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouter, we gaan er weer een feestje van maken komend weekend ofniet?![]()
zijn allemaal niet in ordequote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nou ik heb voor de NCPN wel een stuk meer sympathie dan die nazi's. Of de antifa.
Dat idd.quote:
ik ben donderdag en zondag ook misschien wel bij de races te vindenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
een klasgenoot die doet mee aan de autocross
mooie verhalen de hele tijd
Hoe, helemaal niks?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Antifa is helemaal niets trouwens hoor
qua geweldpleging e.d., je hoort er alleen bijna nooit iets vanquote:
jazekerquote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouter, we gaan er weer een feestje van maken komend weekend ofniet?![]()
ja, ze zeggen van niet inderdaad.. maar ondertussenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
qua geweldpleging e.d., je hoort er alleen bijna nooit iets van
Een lekker wijf in bed is fijner!quote:
Ja dan waai je zo weer 't bed uit.quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dan waai je zo weer 't bed uit.
Maar je kan altijd tegengas geven.
Ik ga in bed planken.
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja dan waai je zo weer 't bed uit.
Maar je kan altijd tegengas geven.
Ik ga in bed planken.
Een natte tegen je rugquote:
quote:
quote:Beste Drizzt_DoUrden,
namens FOK! mag ik je van harte feliciteren, je behoort namelijk tot één van de winnaars van de Trivial Pursuit Grijp Ze! dagprijsvraag.
Met jouw inzending ben jij de gelukkige winnaar van: het spel Trivial Pursuit Grijp Ze!.
Watquote:
quote:
Wanneer is de laatste toetsweek eigenlijk?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:44 schreef GimmeGore het volgende:
Live vanaf de bank
Maar ik moet nog een dag naar school
Rond de 20e.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wanneer is de laatste toetsweek eigenlijk?
Moet nog een toets maken
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:23 schreef GimmeGore het volgende:
Ik weet niet eens waar het overgaat, ik moet alle burgerschap van de eerste nog doen
ja, best welquote:
Dit. Alleen moet ik nog iets langer.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tijd vliegt, nog een half uurtje te gaan
Zoiets is mij tijdens training ook wel is overkomenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:09 schreef omearos het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)0/goal_v_d_week.html
wat een sukkelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:09 schreef omearos het volgende:
quote:
Ik ookquote:
kijk die fijne techniek waarmee hij hem strak over de lat legtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:09 schreef omearos het volgende:
Coen en Sander hadden hem in de uitzendingquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:04 schreef GimmeGore het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eiersnijder
die audio
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:04 schreef GimmeGore het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eiersnijder
die audio
QFT! wilde dat net postenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:04 schreef omearos het volgende:
[..]
Coen en Sander hadden hem in de uitzendinggeweldig figuur
nice!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik besef me nu pas dat ik al weekend heb![]()
Haha.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nice!
* ReMcOrE moet nog een dagmaar gaat straks wel Jay And Silent Bob Strike Back kijken
wat voor deadline?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha.
Moet helaas wel keihard aan de bak voor mijn deadline maandag
schoolquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik besef me nu pas dat ik al weekend heb![]()
3 verslagenquote:
en, hoever ben je er al mee?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
3 verslagen
Verslagen over theaterbezoeken het afgelopen jaar, een Marketingplan en een onderzoeksverslag
Hahaquote:
Theaterbezoeken uitwerken ben ik nu mee bezig, onderzoeksverslag moet ik nog mee beginnen en Marketingplan ook..quote:
* ReMcOrE heeft pas 29 juli vakantiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha
Ik heb zelfs bijna zomervakantie![]()
en, ga je het redden denk je?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Theaterbezoeken uitwerken ben ik nu mee bezig, onderzoeksverslag moet ik nog mee beginnen en Marketingplan ook..
Ja, denk het wel, maar wel alleen als ik morgen het grootste gedeelte af krijg.quote:
waar ligt dat aan?quote:
Machielquote:
succes!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, denk het wel, maar wel alleen als ik morgen het grootste gedeelte af krijg.
Anders heb ik alleen vrijdagmiddag nog, rest van de dagen moet ik werken..
Jazekerquote:
Vind geronseld toch wel een érg slecht woordquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
JazekerMet jou en je fotografie dan? Je had wat modellen geronseld?
Ik dacht dat de photoshoot al klaar was.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind geronseld toch wel een érg slecht woordMaar inderdaad, ik ken een paar dames die me willen helpen
Ja, ik had het er over.. Maar nee, nog niet gedaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat de photoshoot al klaar was.Eergisteren had je het er toch al over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik had het er over.. Maar nee, nog niet gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Inderdaad, ik zou het eerder charteren noemen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vind geronseld toch wel een érg slecht woordMaar inderdaad, ik ken een paar dames die me willen helpen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou het eerder charteren noemen.
Ik las chanterenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou het eerder charteren noemen.
wtf zet jij daar voor zooi neer dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
g̲͇̩͖ͩ̿͗͑͝o̴̶̼̘͊̄ͩe̞̬̓͋ͭ͡͞d̛̲̣̮̂̏͊̊ ̸̧̟̊̿̏̋̔̑̔̀ͅt̶̤̳̻̙̙̦̔ͬͨ͊̾̓͜o͈͍͎̦͗̄ͫ̂́͠p̼̰̖͔̲̓ͫ̃̇ͧ̕͠ï̍ͣ̋̂͐҉̡̙͎͎̼͚͓̀ç̛̣̺̞̝̺̹̓́͑̾͗̎̾͢ͅ
Trusten
Daar staat "goed topic"quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wtf zet jij daar voor zooi neer dan?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hij werkt nog met een typemachine. Daarvan willen de toetsarmen wel eens in elkaar prakken.
Geen grappen jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hij werkt nog met een typemachine. Daarvan willen de toetsarmen wel eens in elkaar prakken.
wanneer Nijverdal riolering krijgt is nog niet bekendquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen grappen ja
't Is al moeilijk genoeg om die post door de telefoonlijn te drukken
Nope. Maakt me ook weinig uitquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer Nijverdal riolering krijgt is nog niet bekend
zolang de beerput maar wekelijks geleegd wordt?quote:
Mijn typemachine zet de toetsaanslagen meteen om in morse code. Ik ben 1337quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geen grappen ja
't Is al moeilijk genoeg om die post door de telefoonlijn te drukken
H͕̗̬̳̮̣̫ͨͤ̓̍ͅą̘̥͇̰̣̩̽͌̏l̗̬͈͒͊ḽ̶̘͖̩̠͈͍̩̈́̿o͈̯̙quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
g̲͇̩͖ͩ̿͗͑͝o̴̶̼̘͊̄ͩe̞̬̓͋ͭ͡͞d̛̲̣̮̂̏͊̊ ̸̧̟̊̿̏̋̔̑̔̀ͅt̶̤̳̻̙̙̦̔ͬͨ͊̾̓͜o͈͍͎̦͗̄ͫ̂́͠p̼̰̖͔̲̓ͫ̃̇ͧ̕͠ï̍ͣ̋̂͐҉̡̙͎͎̼͚͓̀ç̛̣̺̞̝̺̹̓́͑̾͗̎̾͢ͅ
Trusten
Neequote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
H͕̗̬̳̮̣̫ͨͤ̓̍ͅą̘̥͇̰̣̩̽͌̏l̗̬͈͒͊ḽ̶̘͖̩̠͈͍̩̈́̿o͈̯̙
Besmet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wil even het volgende mededelen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Dronken dusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef norich het volgende:
[..]
nee ik lachte om jouw geweldigen grappigen dingestekens
oeh, zo lekker. een keer wat anders dan alleen die strakke kont van jequote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hihi ja wouter ik wel. Alles is ontspannen dus kom maar
Oké, dan sorryquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:55 schreef norich het volgende:
tsss, ik heb geen druppel op. maar denk lekker wat je wilt joh.
trusten
Henrike is nooit dronkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:55 schreef norich het volgende:
tsss, ik heb geen druppel op. maar denk lekker wat je wilt joh.
trusten
Achja. Ik hoef niet geliefd te zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doofstom is erger dus lucky you.
ik welquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achja. Ik hoef niet geliefd te zijn
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, de één is het ook, de ander niet. de ene dag ben je het, de andere dag niet.
moest er niet iemand slapen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, de één is het ook, de ander niet.
Moet die iemand wel eerst een bepaalde rust hebben die op dit moment motherfucking ver te zoeken is.quote:
das wel kut.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet die iemand wel eerst een bepaalde rust hebben die op dit moment motherfucking ver te zoeken is.
Helemaal mooi omdat ik morgen een fucking intakegesprek heb waar nogal veel van afhangt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das wel kut.
Ben echt blij dat ik daar geen last van heb
Niet vloeken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Helemaal mooi omdat ik morgen een fucking intakegesprek heb waar nogal veel van afhangt.
Godverdomme.
quote:
Die is al ouder dan de weg naar Rome.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:29 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vloek niet, ik rook niet en ik drink niet.
laat ik godverdomme m'n peuk in m'n bier vallen
quote:
Zie PIquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die is al ouder dan de weg naar Rome.
Wat nou "thanks", jij zei meteen sorryquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:29 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vloek niet, ik rook niet en ik drink niet.
laat ik godverdomme m'n peuk in m'n bier vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |