Ein Zwei Polizei! En ME enzo.quote:
Zou ze allebei graag een keer met een ketting willen bewerken.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ein Zwei Polizei! En ME enzo.
Maar liever die kutnazi's dan die smerige linkse antifa homo's!
Zet ze dan in een leeg veld tegen over elkaar en laat ze een veldslag houden. Dan mogen er bij mij weddenschappen afgesloten worden.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:32 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Zou ze allebei graag een keer met een ketting willen bewerken.
Nou ik heb voor de NCPN wel een stuk meer sympathie dan die nazi's. Of de antifa.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:37 schreef GimmeGore het volgende:
Tja, de Nazi's ze waren met zijn 40en ofzo.
Ik vraag me nog altijd af waarom een partij als de NVU meent bestaansrecht te hebben. Wat hebben ze ooit bereikt? Behalve dan uitgelachen worden?
Maar ja, ze hebben recht om te demonstreren. Niet dat je er blij van wordt, maar ik word persoonlijk ook niet blij als de NCPN zou komen demonstreren.
Nimby much
Lucky?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouter, we gaan er weer een feestje van maken komend weekend ofniet?![]()
zijn allemaal niet in ordequote:Op maandag 30 mei 2011 21:44 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nou ik heb voor de NCPN wel een stuk meer sympathie dan die nazi's. Of de antifa.
Dat idd.quote:
ik ben donderdag en zondag ook misschien wel bij de races te vindenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
een klasgenoot die doet mee aan de autocross
mooie verhalen de hele tijd
Hoe, helemaal niks?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:48 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Antifa is helemaal niets trouwens hoor
qua geweldpleging e.d., je hoort er alleen bijna nooit iets vanquote:
jazekerquote:Op maandag 30 mei 2011 21:45 schreef ReMcOrE het volgende:
Wouter, we gaan er weer een feestje van maken komend weekend ofniet?![]()
ja, ze zeggen van niet inderdaad.. maar ondertussenquote:Op maandag 30 mei 2011 21:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
qua geweldpleging e.d., je hoort er alleen bijna nooit iets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |