Ik wil jullie een pareltje niet onthouden:
quote:
Jaja mensen, na enige tijd van afwezigheid is er weer absurd gedroomd!
Ik droomde dat ik in een of ander groot huis was, met een enorme woonkamer. Er kwamen maarliefst 3 trappen op uit, links, rechts en in het midden van de woonkamer. Er was allerlei volk aanwezig, puur en alleen om elkaar te neuken.
Ik kijk wat rond en zie een mooi meisje op een der vele aanwezige banken zitten en loop op haar af. Ik pak haar bij haar arm en wil haar mee naar boven nemen. Ik ging via de linkertrap omhoog, en zij via de middelste.
Eenmaal boven aangekomen bevinden we ons op een uiterst muffe zolder, waar een ondefinieerbaar aantal gruwelijk misvormde mensen seks met elkaar heeft op stoelen, banken, matrassen, de grond en een verdwaalde poef.
Het meisje kijkt om zich heen en begint te huilen. Ze was volgens eigen zeggen jaloers op het uiterlijk van de anderen, en vluchtte naar het balkon. Lichtelijk verbaasd bleef ik even besluiteloos staan, alvorens het heft in eigen handen te nemen en een ander meisje mee te nemen naar een bank. Daar heb ik vieze seks met haar gehad, en stapte even later ook het balkon op. Het balkon was, ondanks het feit dat we enkele verdiepingen hebben beklommen, op straatniveau.
Ik liep enkele straten door en zat ineens op de fiets van mn moeder. Omdat ik een beetje honger kreeg, en ook gewoon naar huis wilde, vroeg ik aan een stratenmaker waar ik was. Ik bleek in Denekamp te zijn, wat uiterst vreemd is, aangezien het grote huis slechts een straat verder bij mijn stekkie vandaan staat.
Ik fiets maar verder, want ik wilde sowieso terug in Amersfoort komen, en sta ineens met fiets en al in de gang van een grote villa. Ik hoorde stemmen uit de woonkamer komen, parkeerde mijn fiets onder dure jassen en begaf me richting het geroezemoes.
Enkele stappen later kijk ik om de hoek de woonkamer in en zie een flinke hoeveelheid rijkelui bourgondisch zitten schransen. Een flinke angst maakt zich meester van me, maar deze schud ik van me af en begeef me onder hen.
Na wat happen eten besluit ik weer weg te gaan. Via een nogal goedkoop achterdeurtje onvlucht ik de villa en sta plotsklaps in hartje Rotterdam. Daar aanschouw ik een dikke negerin die haar 19 aanwezige kinderen verrot scheld en hen vertelt dat ze achterop de fiets moeten komen zitten, want papa's korfbalwedstrijd zou elk moment beginnen.
Met enige vrees heb ik dit een tijdje aangekeken en liep daarna maar verder. Ik sloeg een hoek om, en werd wakker in mijn eigen bed.
Raar.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >
https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]