nice!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik besef me nu pas dat ik al weekend heb![]()
Haha.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nice!
* ReMcOrE moet nog een dagmaar gaat straks wel Jay And Silent Bob Strike Back kijken
wat voor deadline?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha.
Moet helaas wel keihard aan de bak voor mijn deadline maandag
schoolquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, ik besef me nu pas dat ik al weekend heb![]()
3 verslagenquote:
en, hoever ben je er al mee?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
3 verslagen
Verslagen over theaterbezoeken het afgelopen jaar, een Marketingplan en een onderzoeksverslag
Hahaquote:
Theaterbezoeken uitwerken ben ik nu mee bezig, onderzoeksverslag moet ik nog mee beginnen en Marketingplan ook..quote:
* ReMcOrE heeft pas 29 juli vakantiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha
Ik heb zelfs bijna zomervakantie![]()
en, ga je het redden denk je?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Theaterbezoeken uitwerken ben ik nu mee bezig, onderzoeksverslag moet ik nog mee beginnen en Marketingplan ook..
Ja, denk het wel, maar wel alleen als ik morgen het grootste gedeelte af krijg.quote:
waar ligt dat aan?quote:
Machielquote:
succes!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, denk het wel, maar wel alleen als ik morgen het grootste gedeelte af krijg.
Anders heb ik alleen vrijdagmiddag nog, rest van de dagen moet ik werken..
Jazekerquote:
Vind geronseld toch wel een érg slecht woordquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
JazekerMet jou en je fotografie dan? Je had wat modellen geronseld?
Ik dacht dat de photoshoot al klaar was.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind geronseld toch wel een érg slecht woordMaar inderdaad, ik ken een paar dames die me willen helpen
Ja, ik had het er over.. Maar nee, nog niet gedaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat de photoshoot al klaar was.Eergisteren had je het er toch al over?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ik had het er over.. Maar nee, nog niet gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Inderdaad, ik zou het eerder charteren noemen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vind geronseld toch wel een érg slecht woordMaar inderdaad, ik ken een paar dames die me willen helpen
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou het eerder charteren noemen.
Ik las chanterenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zou het eerder charteren noemen.
wtf zet jij daar voor zooi neer dan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
g̲͇̩͖ͩ̿͗͑͝o̴̶̼̘͊̄ͩe̞̬̓͋ͭ͡͞d̛̲̣̮̂̏͊̊ ̸̧̟̊̿̏̋̔̑̔̀ͅt̶̤̳̻̙̙̦̔ͬͨ͊̾̓͜o͈͍͎̦͗̄ͫ̂́͠p̼̰̖͔̲̓ͫ̃̇ͧ̕͠ï̍ͣ̋̂͐҉̡̙͎͎̼͚͓̀ç̛̣̺̞̝̺̹̓́͑̾͗̎̾͢ͅ
Trusten
Daar staat "goed topic"quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wtf zet jij daar voor zooi neer dan?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hij werkt nog met een typemachine. Daarvan willen de toetsarmen wel eens in elkaar prakken.
Geen grappen jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hij werkt nog met een typemachine. Daarvan willen de toetsarmen wel eens in elkaar prakken.
wanneer Nijverdal riolering krijgt is nog niet bekendquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Geen grappen ja
't Is al moeilijk genoeg om die post door de telefoonlijn te drukken
Nope. Maakt me ook weinig uitquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer Nijverdal riolering krijgt is nog niet bekend
zolang de beerput maar wekelijks geleegd wordt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |