Mijn typemachine zet de toetsaanslagen meteen om in morse code. Ik ben 1337quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Geen grappen ja
't Is al moeilijk genoeg om die post door de telefoonlijn te drukken
H͕̗̬̳̮̣̫ͨͤ̓̍ͅą̘̥͇̰̣̩̽͌̏l̗̬͈͒͊ḽ̶̘͖̩̠͈͍̩̈́̿o͈̯̙quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
g̲͇̩͖ͩ̿͗͑͝o̴̶̼̘͊̄ͩe̞̬̓͋ͭ͡͞d̛̲̣̮̂̏͊̊ ̸̧̟̊̿̏̋̔̑̔̀ͅt̶̤̳̻̙̙̦̔ͬͨ͊̾̓͜o͈͍͎̦͗̄ͫ̂́͠p̼̰̖͔̲̓ͫ̃̇ͧ̕͠ï̍ͣ̋̂͐҉̡̙͎͎̼͚͓̀ç̛̣̺̞̝̺̹̓́͑̾͗̎̾͢ͅ
Trusten
Neequote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
H͕̗̬̳̮̣̫ͨͤ̓̍ͅą̘̥͇̰̣̩̽͌̏l̗̬͈͒͊ḽ̶̘͖̩̠͈͍̩̈́̿o͈̯̙
Besmet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik wil even het volgende mededelen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Dronken dusquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:52 schreef norich het volgende:
[..]
nee ik lachte om jouw geweldigen grappigen dingestekens
oeh, zo lekker. een keer wat anders dan alleen die strakke kont van jequote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Hihi ja wouter ik wel. Alles is ontspannen dus kom maar
Oké, dan sorryquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:55 schreef norich het volgende:
tsss, ik heb geen druppel op. maar denk lekker wat je wilt joh.
trusten
Henrike is nooit dronkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:55 schreef norich het volgende:
tsss, ik heb geen druppel op. maar denk lekker wat je wilt joh.
trusten
Achja. Ik hoef niet geliefd te zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Doofstom is erger dus lucky you.
ik welquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Achja. Ik hoef niet geliefd te zijn
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, de één is het ook, de ander niet. de ene dag ben je het, de andere dag niet.
moest er niet iemand slapen?quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, de één is het ook, de ander niet.
Moet die iemand wel eerst een bepaalde rust hebben die op dit moment motherfucking ver te zoeken is.quote:
das wel kut.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet die iemand wel eerst een bepaalde rust hebben die op dit moment motherfucking ver te zoeken is.
Helemaal mooi omdat ik morgen een fucking intakegesprek heb waar nogal veel van afhangt.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das wel kut.
Ben echt blij dat ik daar geen last van heb
Niet vloeken.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Helemaal mooi omdat ik morgen een fucking intakegesprek heb waar nogal veel van afhangt.
Godverdomme.
quote:
Die is al ouder dan de weg naar Rome.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:29 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vloek niet, ik rook niet en ik drink niet.
laat ik godverdomme m'n peuk in m'n bier vallen
quote:
Zie PIquote:Op woensdag 1 juni 2011 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die is al ouder dan de weg naar Rome.
Wat nou "thanks", jij zei meteen sorryquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:29 schreef rulerofdeath het volgende:
ik vloek niet, ik rook niet en ik drink niet.
laat ik godverdomme m'n peuk in m'n bier vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |