Dat zeiden m'n collega's ook alquote:Op maandag 30 mei 2011 13:31 schreef ACT-F het volgende:
[..]
![]()
Dat het pand niet aan de brandveiligheidseisen voldoet is natuurlijk geen reden om de boel te saboteren om je punt duidelijk te maken
1. Middelbrand gemeld aan de Borgstaete in Tubbergen.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wat een fucking vreemde dag is dit
Eerst ga ik op brandveiligheidscontrole, vliegt er 20 meter verderop een woning in de fik, ben ik eindelijk terug op 't gemeentehuis, ga ik pauze houden, komen er 2 van die fucking vervelende vrouwen aan met een camera die me de meest achterlijke vragen stellen over de fucking rabobank
"Waar denk jij aan bij rabobank?"
Ik: Wielrennen
Je hebt je aanslag zorgvuldig beraamd. Binnenkort word je in alle vroegte uit je bed gelicht en met een zak over je hoofd afgevoerdquote:Op maandag 30 mei 2011 13:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nope, die kwamen wel bij me staan wat ik met de bouwtekeningen deed
Neu, dat kan niet. Was niet in de buurt van de ontstekingsbronquote:Op maandag 30 mei 2011 13:36 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
1. Middelbrand gemeld aan de Borgstaete in Tubbergen.
2. Opschaling grote brand Borgstaete Tubbergen.
3. Brandweer uit Tubbergen, Almelo en Weerselo is onderweg naar de Borgstaete in Tubbergen voor een grote brand.
4. De brand aan de Borgstaete in Tubbergen betrof brand in de meterkast. Alles is onder controle. (via gejephoto)
5. Bij de brand aan de Borgstaete in Tubbergen raakte niemand gewond. Alle bewoners werden uit voorzorg geëvacueerd.
6. Foto situatie Borgstaete Tubbergen. Situatie is onder controle. (via twentenieuwss) http://twente112.nl/201
En dan straks 7. Jonge ambtenaar opgepakt wegens medeplichtigheid brand in woning?
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:38 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hebt je aanslag zorgvuldig beraamd. Binnenkort word je in alle vroegte uit je bed gelicht en met een zak over je hoofd afgevoerd
eeuwig saai. wat een ellende. docent bleef maar pratenquote:Op maandag 30 mei 2011 13:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
jaa wel goed. Beetje kuieren enzo![]()
Daar?
ja iddquote:Op maandag 30 mei 2011 14:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dus je had beter nog een paar uur in bed kunnen blijven liggen
waarom haal je het eruit dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik dacht dat vloerbedekking verwijderen wel "even" te doen was. Maar ik kan me straks waarschijnlijk weer gaan douchen. Godskolere wat zit dat vast.
quote:
Omdat ik in mijn nieuwe slaapkamer gaarne een laminaatvloertje wil. Dat tapijt was door de kast en bed e.d helemaal ingedeukt.quote:
ah oke. laminaat is wel mooi jaquote:Op maandag 30 mei 2011 14:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Omdat ik in mijn nieuwe slaapkamer gaarne een laminaatvloertje wil. Dat tapijt was door de kast en bed e.d helemaal ingedeukt.
Ja moet er toch bij. Dus dan gelijk goed doen.quote:
Hoort erbijquote:Op maandag 30 mei 2011 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo, de tering.
Vandaag echt een chaosdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |