quote:Op zondag 29 mei 2011 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ook geen moment gedacht dat het daadwerkelijk aan al die mannen lag...
zat er een handvat aan?quote:
O, maar ze moest toch online komen of zoiets? Dat was dus niet in de kroeg om de hoek?quote:
Jawel, maar ik ben ondertussen verhuisd naar een ander landquote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, maar ze moest toch online komen of zoiets? Dat was dus niet in de kroeg om de hoek?
quote:
Mata en Samzz? Nee, ik ben nog gewoon singlequote:Op zondag 29 mei 2011 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou dames,
Doe eens even een stelletje update?
Mata en Sammz?
En Peurac en internetmeisje?
Met de klemtoon op nogquote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mata en Samzz? Nee, ik ben nog gewoon single
jij noemt t tenminste nog 'gewoon'..quote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit heeft wat meer context nodig!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben ondertussen verhuisd naar een ander land
Aha.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik woon/werk in Dublin, heb dr in Utrecht ontmoetquote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dit heeft wat meer context nodig!
[..]
Aha.
Ok, veel bezig geweest, weinig rust. Gelukkig donderdag en vrijdag vrij.quote:
Voorgoed?quote:
ach.. 'we' hebben 'm 't land al uitgekregenquote:
Oh, hij komt zo vast posten dat de webcamseks zo lekker is. Dat hoort toch tegenwoordig?quote:
ligt er aan of ie zo'n kastje heeft met nep-ledematen dat via diezelfde chat te besturen is.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hij komt zo vast posten dat de webcamseks zo lekker is. Dat hoort toch tegenwoordig?
Ik heb al een week vakantie. Volgende week nog een weekjequote:
dat weet ikquote:Op zondag 29 mei 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al een week vakantie. Volgende week nog een weekje
Ik omgedraaid. Heel veel rust.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ok, veel bezig geweest, weinig rust. Gelukkig donderdag en vrijdag vrij.En jij?
Lekker klussenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef rival het volgende:
[..]
dat weet ik
Ik moet nog 1 dagje werken en dan 2 weken vrij
*zwijmel*quote:Op maandag 30 mei 2011 00:31 schreef PeuRac het volgende:
voel jij je ook zo goed? En wil je voor me duimen, als mn
niet hoeft te tennissen komt ze woensdag avond al deze kant op
en ik probeer vrijdag vrij te krijgen en ben de maandag er na vrij. Dus heel lang weekend met
Gelukkigquote:Op maandag 30 mei 2011 00:35 schreef Samzz het volgende:
Ik voel me prima.Waarom zegt ze tennis niet gewoon af?
quote:
Lekker he, verliefd zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
omdat je met een team speelt en als zij niet komt, verliest het hele team automatisch
[..]net anderhalf uur gebeld, de tijd vloog echt voorbij, lekker maar 10min ofso.
Oh, zo. Ik dacht gewoon training of zo. Nou, duimen dan maarquote:Op maandag 30 mei 2011 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
omdat je met een team speelt en als zij niet komt, verliest het hele team automatisch
[..]net anderhalf uur gebeld, de tijd vloog echt voorbij, lekker maar 10min ofso.
Ja en nee. Verliefd zijn opzich is het beste wat er is, kan niks bedenken wat leuker/fijner/beter is. Alleen in mijn situatie is het ook weer heel kut.quote:
Waarom?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en nee. Verliefd zijn opzich is het beste wat er is, kan niks bedenken wat leuker/fijner/beter is. Alleen in mijn situatie is het ook weer heel kut.
Dank je, ik duim heel hard. Ze heeft wel een leuk team en ze vinden mij ook wel aardig kreeg ik het idee, dus hoop heel erg dat ze haar gaan matsen en vervanging regelenquote:Op maandag 30 mei 2011 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo. Ik dacht gewoon training of zo. Nou, duimen dan maar
Utrecht - Dublinquote:
Ooh, natuurlijk. Ja, best vervelend.. Maar hey.. Absence makes the heart grow fonder.quote:
Nou, lang niet altijd.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ooh, natuurlijk. Ja, best vervelend.. Maar hey.. Absence makes the heart grow fonder.
ik weet niet of dat mogelijk isquote:Op maandag 30 mei 2011 00:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ooh, natuurlijk. Ja, best vervelend.. Maar hey.. Absence makes the heart grow fonder.
Neequote:
oohquote:
Herkenbaar, heb een laptop en een vriendin besteld, de levertijd van die laatste is nog onduidelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 00:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een aantal spulletjes besteld en ik wil ze het liefst morgen al in huis hebbenDat is natuurlijk godsonmogelijk. Maar toch
Dat valt nog wel mee dan.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:56 schreef Samzz het volgende:
Morgen kunnen ze de bestelling verwerken en dan binnen een week.Dus ergens eind deze week of begin volgende week. Soms gaat het sneller, soms langzamer.
Jawel. Maar het duurt wel lang als je ongeduldig bentquote:
Klopt.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Maar het duurt wel lang als je ongeduldig bent
Rokjesquote:
Je zal morgen maar de sleutel krijgenquote:
Wakker wordenquote:
Ja ja, beetje bijkomen van gisteren nog.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wakker worden![]()
De zon schijnt, de wereld lacht je toe enz![]()
![]()
die groene danst uit de maatquote:Op maandag 30 mei 2011 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wakker worden![]()
De zon schijnt, de wereld lacht je toe enz![]()
![]()
Oud wijfquote:Op maandag 30 mei 2011 09:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ja, beetje bijkomen van gisteren nog.
Komt omdat zij een groentje isquote:
quote:
Ik heb meegedaan met tikkertje gisterenquote:Op maandag 30 mei 2011 09:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dansen met je zoon in de zon is vermoeiend!
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb meegedaan met tikkertje gisteren![]()
Dat is ook vermoeiend hoor!! Die ettertjes zijn snel
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
bla bla bla, seks-dingen van van het weekend bla bla bla ranzigheid, bla bla bla
Zo, hebben we dat ook weer gehad
Peu kan nog wat van je lerenquote:Op maandag 30 mei 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
bla bla bla, seks-dingen van van het weekend bla bla bla ranzigheid, bla bla bla
moet het hier weer alleen over jou gaan?quote:Op maandag 30 mei 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben vandaag zo vrolijk
zo vrolijk zo vrolijk
Ik ben behoorlijk vrolijk
zo vrolijk was ik nooit
Ik was wel vaker vrolijk
heel vrolijk, heel vrolijk
maar zo behoorlijk vrolijk
was ik tot nog toe nooit
Soms ben ik ongelukkig
ontzettend ongelukkig
Soms ben ik ongelukkig
dan sterf ik van verdriet
Soms ben ik wat neurotisch
phsychotisch en chaotisch
labiel en neogotisch
maar vandaag dus niet
Vandaag ben ik zo vrolijk
zo vrolijk zo vrolijk
Ik ben behoorlijk vrolijk
Zo vrolijk was ik nooit
Ook over jou! Mits je ook vrolijk bentquote:Op maandag 30 mei 2011 09:26 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
moet het hier weer alleen over jou gaan?
quote:
Nope, lag aan mn wireless netwerk. Zag dat mn bb ook niet connected wasquote:
Kijk, vrouwen en techniek, het wordt nog eens wat.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nope, lag aan mn wireless netwerk. Zag dat mn bb ook niet connected wasJeetje wat ben ik slim. Router even gereset en hoppaaaa!!
ik? Vrolijk? The horror!quote:Op maandag 30 mei 2011 09:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook over jou! Mits je ook vrolijk bent
quote:Op maandag 30 mei 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijk, vrouwen en techniek, het wordt nog eens wat.
Kom op lachebekkie van mequote:
bla bla bla auto gekocht verhaal bla bla blaquote:Op maandag 30 mei 2011 09:18 schreef stbabylon het volgende:
ik moest lachenquote:
Heb jij geld teveel de laatste tijd ofzo?!quote:Op maandag 30 mei 2011 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
bla bla bla auto gekocht verhaal bla bla bla
ik doe met je mee
Goedemorgen!quote:
En wat voor éénquote:Op maandag 30 mei 2011 09:45 schreef rival het volgende:
bla bla bla auto gekocht verhaal bla bla bla
ik doe met je mee
Dat is zeker prettigquote:Op maandag 30 mei 2011 09:50 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!Zeker, net heerlijk gesport en dat is een heerlijk begin van de dag
![]()
Met jou?
Ja druk! Met verhuizen, maar verder leuk feestje en vriendje was jarig.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:51 schreef Cue_ het volgende:
Dat is zeker prettig![]()
goed weekend gehad?
Ja hier goed, goed weekend gehad en goede week voor de boeg
Let's agree to disagree.quote:
kopen, opknappen en weer te koop zetten voor meer....quote:Op maandag 30 mei 2011 09:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb jij geld teveel de laatste tijd ofzo?!
Owja verhuizenquote:Op maandag 30 mei 2011 09:55 schreef Nouk84 het volgende:
Ja druk! Met verhuizen, maar verder leuk feestje en vriendje was jarig.Jij ook?
Mooi zo. Leuke plannen?
Wat een rare mond heeft hij eigenlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 09:58 schreef rival het volgende:
[..]
Zie hier Obama's reactie op jouw post.
[ afbeelding ]
Jaaaaaaaaaaaa, laatste voetbalweekend voorlopigquote:Op maandag 30 mei 2011 09:55 schreef HeatWave het volgende:
geen zin
.
Eventloos weekend gehad, wel gezellig Barca gezien met scharrel.
Woensdagochtend.. Het is nu echt écht leeg en alle 'herinneringen' zijn naar de stort.. (mijn bankquote:Op maandag 30 mei 2011 09:57 schreef Cue_ het volgende:
Owja verhuizengaaf joh! Wanneer moet je je sleutel inleveren?
Ik had vrijdag gezichtsbehandeling + rugmassage
savonds uit eten/stad in met oud-collega
zaterdag geshopt en savonds voorstelling Ronald Goedemondt samen met vriendin en daarna de stad in. En was pas om half 8 thuis
En deze week, ma/di sporten
woe naar de film met een andere oud collega
donderdag komt er een oudklant langs om elkaar eens te ontmoeten na het velen mailen
vrijdag komt de kale uit Leiden![]()
en zondag heb ik rust denk ik
ik lach heel makkelijk, op het irritante af.quote:
Metromanquote:Op maandag 30 mei 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa, laatste voetbalweekend voorlopig
oefenwedstrijden holland komen er alweer aanquote:Op maandag 30 mei 2011 10:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa, laatste voetbalweekend voorlopig
Dat is wel even wennen, maar je krijgt er wat moois voor terugquote:Op maandag 30 mei 2011 10:04 schreef Nouk84 het volgende:
Woensdagochtend.. Het is nu echt écht leeg en alle 'herinneringen' zijn naar de stort.. (mijn bank)
Lekker druk, dat klinkt goed! Hoe vaak sport jij eigenlijk gemiddeld in een week? Ik 'kan' deze week maar 2x en dat vind ik te weinig(Maar ik ga donderdag/vrijdag wel ongeveer 200 km fietsen
)
Dat is waarquote:Op maandag 30 mei 2011 10:06 schreef Cue_ het volgende:
Dat is wel even wennen, maar je krijgt er wat moois voor terug
Ik probeer altijd 4x in de week. Dus kan deze week ook maar 2x dat is wel kut.. Maar dat fietsen van jou maakt het dan wel weer goed(is ook sport he)
Owja woensdag nog naar de kapper
Ja, ik weet. Mijn nieuwe bank is veul tofferquote:
Ik heb de mijne nog niet gevonden, zoveel keus pfffffquote:Op maandag 30 mei 2011 10:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Mijn nieuwe bank is veul toffer
quote:Op maandag 30 mei 2011 10:14 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje zeg, sportfanaten... Ben al 2 weken niet geweest en nou voel ik me helemaal schuldigMorgen maar weer eens gaan denk ik
of als de sportschool gewoon dicht zit op van die vrije dagenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
Dat is waar![]()
Netjes, dat probeer ik ook inderdaad. Maar ja, halve week vrij is heerlijk, maar niet als je sportschool bij je werk zit![]()
Ja, dat weet ik ook wel, maar toch voelt het altijd niet als 'echt' sporten![]()
Ooh ja kapper, dat moet ik ook nog!
Ik ook niet, en wat zijn die krengen takkeduurquote:Op maandag 30 mei 2011 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nog niet gevonden, zoveel keus pfffff
Mooie leren hoekbankquote:Op maandag 30 mei 2011 10:14 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nog niet gevonden, zoveel keus pfffff
Ik heb het savonds gewoon achterlijk druk en dan stel ik mijn prioriteiten andersquote:
Dat ook idd, al zou ik willen, kan het nog niet. yes, weer een excuus erbijquote:Op maandag 30 mei 2011 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de sportschool, weet je hoe duur dat is
15 euro per maand hier. Misschien moet ik weer eens gaan, heb immers onbeperkt abo en ding zit 100 meter bij mn huis vandaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de sportschool, weet je hoe duur dat is
Spierballenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
15 euro per maand hier. Misschien moet ik weer eens gaan, heb immers onbeperkt abo en ding zit 100 meter bij mn huis vandaan.
Echt hequote:
ik ben ook al op een aantal gaan zitten maar die vielen toch tegen uiteindelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet, en wat zijn die krengen takkeduuren de mooie banken op Marktplaats staan aan de andere kant van het land. Moet sowieso nog even kijken hoe ik alles ga vervoeren.
Verderop zit een sportschool met alleen maar van die steroïdenfigurenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat ook idd, al zou ik willen, kan het nog niet. yes, weer een excuus erbij
Ja, daar zat ik toen laatst ook naar te kijken want die zit ook in Overvecht, maar dus alleen abbo's van een jaar en ik zat er maar 5 maandenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
15 euro per maand hier. Misschien moet ik weer eens gaan, heb immers onbeperkt abo en ding zit 100 meter bij mn huis vandaan.
15 euro per maand vind ik echt niet duurquote:Op maandag 30 mei 2011 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Die zit hier op de hoek. Ik durf nooit naar binnen te kijken want ik "ken" teveel mannen die daar sportenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Verderop zit een sportschool met alleen maar van die steroïdenfiguren
En je kunt alleen abonnementen voor een jaar afsluiten, dat vind ik echt ruk.
Ik ga nooit naar de sportschool, of een andere georganiseerde sport. Ik wandel af en toe, maar dat is of korte stukken (5km of minder) of niet vaker dan 1 of 2x per maand.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:14 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje zeg, sportfanaten... Ben al 2 weken niet geweest en nou voel ik me helemaal schuldigMorgen maar weer eens gaan denk ik
Oh, dat valt wel weer mee ja..quote:Op maandag 30 mei 2011 10:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |