*zwijmel*quote:Op maandag 30 mei 2011 00:31 schreef PeuRac het volgende:
voel jij je ook zo goed? En wil je voor me duimen, als mn
niet hoeft te tennissen komt ze woensdag avond al deze kant op
en ik probeer vrijdag vrij te krijgen en ben de maandag er na vrij. Dus heel lang weekend met
Gelukkigquote:Op maandag 30 mei 2011 00:35 schreef Samzz het volgende:
Ik voel me prima.Waarom zegt ze tennis niet gewoon af?
quote:
Lekker he, verliefd zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
omdat je met een team speelt en als zij niet komt, verliest het hele team automatisch
[..]net anderhalf uur gebeld, de tijd vloog echt voorbij, lekker maar 10min ofso.
Oh, zo. Ik dacht gewoon training of zo. Nou, duimen dan maarquote:Op maandag 30 mei 2011 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
omdat je met een team speelt en als zij niet komt, verliest het hele team automatisch
[..]net anderhalf uur gebeld, de tijd vloog echt voorbij, lekker maar 10min ofso.
Ja en nee. Verliefd zijn opzich is het beste wat er is, kan niks bedenken wat leuker/fijner/beter is. Alleen in mijn situatie is het ook weer heel kut.quote:
Waarom?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en nee. Verliefd zijn opzich is het beste wat er is, kan niks bedenken wat leuker/fijner/beter is. Alleen in mijn situatie is het ook weer heel kut.
Dank je, ik duim heel hard. Ze heeft wel een leuk team en ze vinden mij ook wel aardig kreeg ik het idee, dus hoop heel erg dat ze haar gaan matsen en vervanging regelenquote:Op maandag 30 mei 2011 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo. Ik dacht gewoon training of zo. Nou, duimen dan maar
Utrecht - Dublinquote:
Ooh, natuurlijk. Ja, best vervelend.. Maar hey.. Absence makes the heart grow fonder.quote:
Nou, lang niet altijd.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ooh, natuurlijk. Ja, best vervelend.. Maar hey.. Absence makes the heart grow fonder.
ik weet niet of dat mogelijk isquote:Op maandag 30 mei 2011 00:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ooh, natuurlijk. Ja, best vervelend.. Maar hey.. Absence makes the heart grow fonder.
Neequote:
oohquote:
Herkenbaar, heb een laptop en een vriendin besteld, de levertijd van die laatste is nog onduidelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 00:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een aantal spulletjes besteld en ik wil ze het liefst morgen al in huis hebbenDat is natuurlijk godsonmogelijk. Maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |