dat geloof ik pas als ik ze vast hebquote:Op zondag 29 mei 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geloof dat Samzz dr tieten wat groter zijn
Hij is dan uiteraard niet in showmodel gekaptquote:Op zondag 29 mei 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, als je met een poedel aan komt zetten, zou ik ernstig twijfelen.
En goed jurkje.
Ze zijn groterquote:
quote:
Ik bedoelde meer: zolang ik hun vrouw maar niet kenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen die niet over hun gevoelens en verleden praten.
Op zich al treurig dat je de vraag moet stellen, in plaats van dat er maar één iemand bij voorbaat in aanmerking komt.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:37 schreef Godtje het volgende:
Welke achterlijke heeft die knop niet gebruikt?
Dat gaat dan goed tot zover bij de meesten, Helaas ken je daarvan de man doorgaans ook niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:37 schreef Spirit82 het volgende:
Ik bedoelde meer: zolang ik hun vrouw maar niet ken
Er zijn meerdere aut..... hier.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op zich al treurig dat je de vraag moet stellen, in plaats van dat er maar één iemand bij voorbaat in aanmerking komt.
Doe es een gok.quote:
Oeoeoeoeoeoeoeh, close...quote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Godtje het volgende:
Zal die junk wel weer zijn.
Zal wel heel hippie zijn
Wowquote:Op zondag 29 mei 2011 22:39 schreef clevy het volgende:
gister ook nog leuk speelgoed gespot..
[ afbeelding ]
*duim duim* dat ze nog ff mailt..
Maar daar heb ik dan ook weer niets mee hequote:Op zondag 29 mei 2011 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat dan goed tot zover bij de meesten, Helaas ken je daarvan de man doorgaans ook niet.
Dus ook geen problemen!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Spirit82 het volgende:
Maar daar heb ik dan ook weer niets mee he
Ze had geen 'open nieuw deel' knop op de telefoon. Zo erg is het ook weer nietquote:
yup.. was geen straf om in donker limburg rond te lopenquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze had geen 'open nieuw deel' knop op de telefoon. Zo erg is het ook weer niet
Al lang bekend. Staat zelfs in de OPquote:Op zondag 29 mei 2011 22:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik maak altijd overal problemen waar ze niet zijn.. trust me
Ik heb ook geen moment gedacht dat het daadwerkelijk aan al die mannen lag...quote:Op zondag 29 mei 2011 22:43 schreef Spirit82 het volgende:
Ik maak altijd overal problemen waar ze niet zijn.. trust me
Internet?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou dames,
Doe eens even een stelletje update?
Mata en Sammz?
En Peurac en internetmeisje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |