Nee joh, je wint een grote prijs, maar dan blijken er ineens een heule hoop van die kleine kutlettertjes te zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daten is net als mee doen aan een loterij. In eerste instantie denk je 'dit is een lot uit de loterij'.Later blijkt het dan meestal niet het winnende lot te zijn.
De huwelijkse voorwaarden van de ander bijvoorbeeld?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:21 schreef Spirit82 het volgende:
Nee joh, je wint een grote prijs, maar dan blijken er ineens een heule hoop van die kleine kutlettertjes te zijn
Als je een omaatje van 80 bent ja.quote:
Kinderen, hoge hypotheek, oud collega's die ineens opduiken, aanstaand huwelijk, toch stiekem wél lelijk zonder drank... noem maar op!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De huwelijkse voorwaarden van de ander bijvoorbeeld?
Tja, dat krijg je op je leeftijd. Allemaal mensen met een rugzakje. En het erge is, je moet je pas echt zorgen gaan maken bij degenen die geen rugzakje hebben. Want wat is daar in hemelsnaam mee mis, dat die nog geen relatie-ervaring hebben.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:23 schreef Spirit82 het volgende:
Kinderen, hoge hypotheek, oud collega's die ineens opduiken, aanstaand huwelijk, toch stiekem wél lelijk zonder drank... noem maar op!
Rugzakje maakt mij niet uit, zolang het maar niet zichtbaar isquote:Op zondag 29 mei 2011 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je op je leeftijd. Allemaal mensen met een rugzakje. En het erge is, je moet je pas echt zorgen gaan maken bij degenen die geen rugzakje hebben. Want wat is daar in hemelsnaam mee mis, dat die nog geen relatie-ervaring hebben.![]()
![]()
Hoezo is dat erg?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je op je leeftijd. Allemaal mensen met een rugzakje. En het erge is, je moet je pas echt zorgen gaan maken bij degenen die geen rugzakje hebben. Want wat is daar in hemelsnaam mee mis, dat die nog geen relatie-ervaring hebben.![]()
![]()
Mannen die niet over hun gevoelens en verleden praten.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:26 schreef Spirit82 het volgende:
Rugzakje maakt mij niet uit, zolang het maar niet zichtbaar is
Ik heb geen rugzakjequote:Op zondag 29 mei 2011 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Vraag dat maar aan de vrouwen die je daarop afwijzen.quote:
Mannen kijken niet naar de grootte van je rugzakje maar de grootte van je tieten.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Zou jij een vrouw om zoiets afwijzen?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de vrouwen die je daarop afwijzen.
+1quote:
Nee hoor. CL is van harte welkom.quote:
Zolang ze er maar mee om kunnen gaanquote:Op zondag 29 mei 2011 22:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Rugzakje maakt mij niet uit, zolang het maar niet zichtbaar is
of voor een homoquote:
Er continu over zeuren en zaniken is een manier om er mee om te gaan. Maar of je daar blij van wordt...quote:
Oh. Dan hoef ik me geen zorgen te maken.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen kijken niet naar de grootte van je rugzakje maar de grootte van je tieten.
dat zijn leuke tieten.. maar veel witter hoeven ze niet perse hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Dan hoef ik me geen zorgen te maken.
Mijn bijna aanwinst:
[ afbeelding ]
Maar dan in 't wit
Dan kunnen ze er dus niet mee om gaan. Iedereen heeft bagage, maar als het een plekje heeft gekregen in iemand leven, zal je er nooit last van hebben. Helaas is het voor veel mensen moeilijk om het een plek te geven en komen ze er pas (te) laat achter dat ze daar last van hebben.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er continu over zeuren en zaniken is een manier om er mee om te gaan. Maar of je daar blij van wordt...
Ik geloof dat Samzz dr tieten wat groter zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef clevy het volgende:
[..]
dat zijn leuke tieten.. maar veel witter hoeven ze niet perse hoor
Nou, als je met een poedel aan komt zetten, zou ik ernstig twijfelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
Oh. Dan hoef ik me geen zorgen te maken.
Mijn bijna aanwinst:
[ afbeelding ]
Maar dan in 't wit
dat geloof ik pas als ik ze vast hebquote:Op zondag 29 mei 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geloof dat Samzz dr tieten wat groter zijn
Hij is dan uiteraard niet in showmodel gekaptquote:Op zondag 29 mei 2011 22:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou, als je met een poedel aan komt zetten, zou ik ernstig twijfelen.
En goed jurkje.
Ze zijn groterquote:
quote:
Ik bedoelde meer: zolang ik hun vrouw maar niet kenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen die niet over hun gevoelens en verleden praten.
Op zich al treurig dat je de vraag moet stellen, in plaats van dat er maar één iemand bij voorbaat in aanmerking komt.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:37 schreef Godtje het volgende:
Welke achterlijke heeft die knop niet gebruikt?
Dat gaat dan goed tot zover bij de meesten, Helaas ken je daarvan de man doorgaans ook niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:37 schreef Spirit82 het volgende:
Ik bedoelde meer: zolang ik hun vrouw maar niet ken
Er zijn meerdere aut..... hier.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op zich al treurig dat je de vraag moet stellen, in plaats van dat er maar één iemand bij voorbaat in aanmerking komt.
Doe es een gok.quote:
Oeoeoeoeoeoeoeh, close...quote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Godtje het volgende:
Zal die junk wel weer zijn.
Zal wel heel hippie zijn
Wowquote:Op zondag 29 mei 2011 22:39 schreef clevy het volgende:
gister ook nog leuk speelgoed gespot..
[ afbeelding ]
*duim duim* dat ze nog ff mailt..
Maar daar heb ik dan ook weer niets mee hequote:Op zondag 29 mei 2011 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat dan goed tot zover bij de meesten, Helaas ken je daarvan de man doorgaans ook niet.
Dus ook geen problemen!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Spirit82 het volgende:
Maar daar heb ik dan ook weer niets mee he
Ze had geen 'open nieuw deel' knop op de telefoon. Zo erg is het ook weer nietquote:
yup.. was geen straf om in donker limburg rond te lopenquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze had geen 'open nieuw deel' knop op de telefoon. Zo erg is het ook weer niet
Al lang bekend. Staat zelfs in de OPquote:Op zondag 29 mei 2011 22:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik maak altijd overal problemen waar ze niet zijn.. trust me
Ik heb ook geen moment gedacht dat het daadwerkelijk aan al die mannen lag...quote:Op zondag 29 mei 2011 22:43 schreef Spirit82 het volgende:
Ik maak altijd overal problemen waar ze niet zijn.. trust me
Internet?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou dames,
Doe eens even een stelletje update?
Mata en Sammz?
En Peurac en internetmeisje?
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ook geen moment gedacht dat het daadwerkelijk aan al die mannen lag...
zat er een handvat aan?quote:
O, maar ze moest toch online komen of zoiets? Dat was dus niet in de kroeg om de hoek?quote:
Jawel, maar ik ben ondertussen verhuisd naar een ander landquote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, maar ze moest toch online komen of zoiets? Dat was dus niet in de kroeg om de hoek?
quote:
Mata en Samzz? Nee, ik ben nog gewoon singlequote:Op zondag 29 mei 2011 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou dames,
Doe eens even een stelletje update?
Mata en Sammz?
En Peurac en internetmeisje?
Met de klemtoon op nogquote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mata en Samzz? Nee, ik ben nog gewoon single
jij noemt t tenminste nog 'gewoon'..quote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit heeft wat meer context nodig!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben ondertussen verhuisd naar een ander land
Aha.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik woon/werk in Dublin, heb dr in Utrecht ontmoetquote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dit heeft wat meer context nodig!
[..]
Aha.
Ok, veel bezig geweest, weinig rust. Gelukkig donderdag en vrijdag vrij.quote:
Voorgoed?quote:
ach.. 'we' hebben 'm 't land al uitgekregenquote:
Oh, hij komt zo vast posten dat de webcamseks zo lekker is. Dat hoort toch tegenwoordig?quote:
ligt er aan of ie zo'n kastje heeft met nep-ledematen dat via diezelfde chat te besturen is.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hij komt zo vast posten dat de webcamseks zo lekker is. Dat hoort toch tegenwoordig?
Ik heb al een week vakantie. Volgende week nog een weekjequote:
dat weet ikquote:Op zondag 29 mei 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al een week vakantie. Volgende week nog een weekje
Ik omgedraaid. Heel veel rust.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ok, veel bezig geweest, weinig rust. Gelukkig donderdag en vrijdag vrij.En jij?
Lekker klussenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef rival het volgende:
[..]
dat weet ik
Ik moet nog 1 dagje werken en dan 2 weken vrij
*zwijmel*quote:Op maandag 30 mei 2011 00:31 schreef PeuRac het volgende:
voel jij je ook zo goed? En wil je voor me duimen, als mn
niet hoeft te tennissen komt ze woensdag avond al deze kant op
en ik probeer vrijdag vrij te krijgen en ben de maandag er na vrij. Dus heel lang weekend met
Gelukkigquote:Op maandag 30 mei 2011 00:35 schreef Samzz het volgende:
Ik voel me prima.Waarom zegt ze tennis niet gewoon af?
quote:
Lekker he, verliefd zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
omdat je met een team speelt en als zij niet komt, verliest het hele team automatisch
[..]net anderhalf uur gebeld, de tijd vloog echt voorbij, lekker maar 10min ofso.
Oh, zo. Ik dacht gewoon training of zo. Nou, duimen dan maarquote:Op maandag 30 mei 2011 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
omdat je met een team speelt en als zij niet komt, verliest het hele team automatisch
[..]net anderhalf uur gebeld, de tijd vloog echt voorbij, lekker maar 10min ofso.
Ja en nee. Verliefd zijn opzich is het beste wat er is, kan niks bedenken wat leuker/fijner/beter is. Alleen in mijn situatie is het ook weer heel kut.quote:
Waarom?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en nee. Verliefd zijn opzich is het beste wat er is, kan niks bedenken wat leuker/fijner/beter is. Alleen in mijn situatie is het ook weer heel kut.
Dank je, ik duim heel hard. Ze heeft wel een leuk team en ze vinden mij ook wel aardig kreeg ik het idee, dus hoop heel erg dat ze haar gaan matsen en vervanging regelenquote:Op maandag 30 mei 2011 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo. Ik dacht gewoon training of zo. Nou, duimen dan maar
Utrecht - Dublinquote:
Ooh, natuurlijk. Ja, best vervelend.. Maar hey.. Absence makes the heart grow fonder.quote:
Nou, lang niet altijd.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ooh, natuurlijk. Ja, best vervelend.. Maar hey.. Absence makes the heart grow fonder.
ik weet niet of dat mogelijk isquote:Op maandag 30 mei 2011 00:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ooh, natuurlijk. Ja, best vervelend.. Maar hey.. Absence makes the heart grow fonder.
Neequote:
oohquote:
Herkenbaar, heb een laptop en een vriendin besteld, de levertijd van die laatste is nog onduidelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 00:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een aantal spulletjes besteld en ik wil ze het liefst morgen al in huis hebbenDat is natuurlijk godsonmogelijk. Maar toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |