quote:Op zondag 29 mei 2011 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ook geen moment gedacht dat het daadwerkelijk aan al die mannen lag...
zat er een handvat aan?quote:
O, maar ze moest toch online komen of zoiets? Dat was dus niet in de kroeg om de hoek?quote:
Jawel, maar ik ben ondertussen verhuisd naar een ander landquote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O, maar ze moest toch online komen of zoiets? Dat was dus niet in de kroeg om de hoek?
quote:
Mata en Samzz? Nee, ik ben nog gewoon singlequote:Op zondag 29 mei 2011 22:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nou dames,
Doe eens even een stelletje update?
Mata en Sammz?
En Peurac en internetmeisje?
Met de klemtoon op nogquote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mata en Samzz? Nee, ik ben nog gewoon single
jij noemt t tenminste nog 'gewoon'..quote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit heeft wat meer context nodig!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ben ondertussen verhuisd naar een ander land
Aha.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik woon/werk in Dublin, heb dr in Utrecht ontmoetquote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dit heeft wat meer context nodig!
[..]
Aha.
Ok, veel bezig geweest, weinig rust. Gelukkig donderdag en vrijdag vrij.quote:
Voorgoed?quote:
ach.. 'we' hebben 'm 't land al uitgekregenquote:
Oh, hij komt zo vast posten dat de webcamseks zo lekker is. Dat hoort toch tegenwoordig?quote:
ligt er aan of ie zo'n kastje heeft met nep-ledematen dat via diezelfde chat te besturen is.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, hij komt zo vast posten dat de webcamseks zo lekker is. Dat hoort toch tegenwoordig?
Ik heb al een week vakantie. Volgende week nog een weekjequote:
dat weet ikquote:Op zondag 29 mei 2011 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb al een week vakantie. Volgende week nog een weekje
Ik omgedraaid. Heel veel rust.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ok, veel bezig geweest, weinig rust. Gelukkig donderdag en vrijdag vrij.En jij?
Lekker klussenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef rival het volgende:
[..]
dat weet ik
Ik moet nog 1 dagje werken en dan 2 weken vrij
*zwijmel*quote:Op maandag 30 mei 2011 00:31 schreef PeuRac het volgende:
voel jij je ook zo goed? En wil je voor me duimen, als mn
niet hoeft te tennissen komt ze woensdag avond al deze kant op
en ik probeer vrijdag vrij te krijgen en ben de maandag er na vrij. Dus heel lang weekend met
Gelukkigquote:Op maandag 30 mei 2011 00:35 schreef Samzz het volgende:
Ik voel me prima.Waarom zegt ze tennis niet gewoon af?
quote:
Lekker he, verliefd zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
omdat je met een team speelt en als zij niet komt, verliest het hele team automatisch
[..]net anderhalf uur gebeld, de tijd vloog echt voorbij, lekker maar 10min ofso.
Oh, zo. Ik dacht gewoon training of zo. Nou, duimen dan maarquote:Op maandag 30 mei 2011 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
omdat je met een team speelt en als zij niet komt, verliest het hele team automatisch
[..]net anderhalf uur gebeld, de tijd vloog echt voorbij, lekker maar 10min ofso.
Ja en nee. Verliefd zijn opzich is het beste wat er is, kan niks bedenken wat leuker/fijner/beter is. Alleen in mijn situatie is het ook weer heel kut.quote:
Waarom?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en nee. Verliefd zijn opzich is het beste wat er is, kan niks bedenken wat leuker/fijner/beter is. Alleen in mijn situatie is het ook weer heel kut.
Dank je, ik duim heel hard. Ze heeft wel een leuk team en ze vinden mij ook wel aardig kreeg ik het idee, dus hoop heel erg dat ze haar gaan matsen en vervanging regelenquote:Op maandag 30 mei 2011 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo. Ik dacht gewoon training of zo. Nou, duimen dan maar
Utrecht - Dublinquote:
Ooh, natuurlijk. Ja, best vervelend.. Maar hey.. Absence makes the heart grow fonder.quote:
Nou, lang niet altijd.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ooh, natuurlijk. Ja, best vervelend.. Maar hey.. Absence makes the heart grow fonder.
ik weet niet of dat mogelijk isquote:Op maandag 30 mei 2011 00:40 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ooh, natuurlijk. Ja, best vervelend.. Maar hey.. Absence makes the heart grow fonder.
Neequote:
oohquote:
Herkenbaar, heb een laptop en een vriendin besteld, de levertijd van die laatste is nog onduidelijkquote:Op maandag 30 mei 2011 00:49 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een aantal spulletjes besteld en ik wil ze het liefst morgen al in huis hebbenDat is natuurlijk godsonmogelijk. Maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |