Nee joh, je wint een grote prijs, maar dan blijken er ineens een heule hoop van die kleine kutlettertjes te zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daten is net als mee doen aan een loterij. In eerste instantie denk je 'dit is een lot uit de loterij'.Later blijkt het dan meestal niet het winnende lot te zijn.
De huwelijkse voorwaarden van de ander bijvoorbeeld?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:21 schreef Spirit82 het volgende:
Nee joh, je wint een grote prijs, maar dan blijken er ineens een heule hoop van die kleine kutlettertjes te zijn
Als je een omaatje van 80 bent ja.quote:
Kinderen, hoge hypotheek, oud collega's die ineens opduiken, aanstaand huwelijk, toch stiekem wél lelijk zonder drank... noem maar op!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De huwelijkse voorwaarden van de ander bijvoorbeeld?
Tja, dat krijg je op je leeftijd. Allemaal mensen met een rugzakje. En het erge is, je moet je pas echt zorgen gaan maken bij degenen die geen rugzakje hebben. Want wat is daar in hemelsnaam mee mis, dat die nog geen relatie-ervaring hebben.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:23 schreef Spirit82 het volgende:
Kinderen, hoge hypotheek, oud collega's die ineens opduiken, aanstaand huwelijk, toch stiekem wél lelijk zonder drank... noem maar op!
Rugzakje maakt mij niet uit, zolang het maar niet zichtbaar isquote:Op zondag 29 mei 2011 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je op je leeftijd. Allemaal mensen met een rugzakje. En het erge is, je moet je pas echt zorgen gaan maken bij degenen die geen rugzakje hebben. Want wat is daar in hemelsnaam mee mis, dat die nog geen relatie-ervaring hebben.![]()
![]()
Hoezo is dat erg?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je op je leeftijd. Allemaal mensen met een rugzakje. En het erge is, je moet je pas echt zorgen gaan maken bij degenen die geen rugzakje hebben. Want wat is daar in hemelsnaam mee mis, dat die nog geen relatie-ervaring hebben.![]()
![]()
Mannen die niet over hun gevoelens en verleden praten.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:26 schreef Spirit82 het volgende:
Rugzakje maakt mij niet uit, zolang het maar niet zichtbaar is
Ik heb geen rugzakjequote:Op zondag 29 mei 2011 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Vraag dat maar aan de vrouwen die je daarop afwijzen.quote:
Mannen kijken niet naar de grootte van je rugzakje maar de grootte van je tieten.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
Zou jij een vrouw om zoiets afwijzen?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de vrouwen die je daarop afwijzen.
+1quote:
Nee hoor. CL is van harte welkom.quote:
Zolang ze er maar mee om kunnen gaanquote:Op zondag 29 mei 2011 22:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Rugzakje maakt mij niet uit, zolang het maar niet zichtbaar is
of voor een homoquote:
Er continu over zeuren en zaniken is een manier om er mee om te gaan. Maar of je daar blij van wordt...quote:
Oh. Dan hoef ik me geen zorgen te maken.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mannen kijken niet naar de grootte van je rugzakje maar de grootte van je tieten.
dat zijn leuke tieten.. maar veel witter hoeven ze niet perse hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Dan hoef ik me geen zorgen te maken.
Mijn bijna aanwinst:
[ afbeelding ]
Maar dan in 't wit
Dan kunnen ze er dus niet mee om gaan. Iedereen heeft bagage, maar als het een plekje heeft gekregen in iemand leven, zal je er nooit last van hebben. Helaas is het voor veel mensen moeilijk om het een plek te geven en komen ze er pas (te) laat achter dat ze daar last van hebben.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er continu over zeuren en zaniken is een manier om er mee om te gaan. Maar of je daar blij van wordt...
Ik geloof dat Samzz dr tieten wat groter zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef clevy het volgende:
[..]
dat zijn leuke tieten.. maar veel witter hoeven ze niet perse hoor
Nou, als je met een poedel aan komt zetten, zou ik ernstig twijfelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
Oh. Dan hoef ik me geen zorgen te maken.
Mijn bijna aanwinst:
[ afbeelding ]
Maar dan in 't wit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |