SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
nope, whyquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:50 schreef Morthill het volgende:
ik ben de bitch van maagzuurheb sinds het eten op de bank gelegen in de hoop dat het over zou gaan
Je kletste gekke onzin in je LAPOquote:
Maagzuur brand toch, dus het moest wel aangestoken zijnquote:
Dat heb ik met crysis 2, maar ben bang voor al die enge wezens die in grote aantallen op mij wachten op dat stuk rotsquote:Op zondag 29 mei 2011 21:03 schreef AQuila360 het volgende:
Shitz man ik wil eik weer LA Noire gaan spelen nu zo tof
moet je dan wel in huis hebbenquote:
Neo Mort choose onequote:
Dat is vijf uur aan HIMYM, doe je goedquote:Op zondag 29 mei 2011 23:07 schreef Morthill het volgende:
ik moet echt mijn tijd nuttiger gaan bestedensinds mijn scriptie af is weet ik niet meer wat ik met mijn tijd aanmoet. Ik heb vandaag iets van 15 afleveringen HIMYM gekeken
is ook veel nuttiger, HIMYM is legen!........... wait for it ...............................quote:Op zondag 29 mei 2011 23:07 schreef Morthill het volgende:
ik moet echt mijn tijd nuttiger gaan bestedensinds mijn scriptie af is weet ik niet meer wat ik met mijn tijd aanmoet. Ik heb vandaag iets van 15 afleveringen HIMYM gekeken
venkel/ kamillethee kan ook helpenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:50 schreef Morthill het volgende:
ik ben de bitch van maagzuurheb sinds het eten op de bank gelegen in de hoop dat het over zou gaan
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:04 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb vanavond lekker ge-dungeon'd en dragons'dGing over de strijd tussen een bende onnozelaars (mijn spelers) en een stel Cavern Chokers onder leiding van een Troglodyte Curse Chanter (ik als Dungeon Master)...
Op Supersoldier??quote:Op maandag 30 mei 2011 00:29 schreef badboynova het volgende:
crysis 2 uitgespeeld
836 kills
605 headshots![]()
Merk wel dat seizoen 3/4 leuker zijn nu ik ze voor de tweede keer ziequote:
Ik neem aan dat je de party gruwelijk hebt laten lijden tot ze smeekten om verlost te worden zoals een goed DM betaamt?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:04 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb vanavond lekker ge-dungeon'd en dragons'dGing over de strijd tussen een bende onnozelaars (mijn spelers) en een stel Cavern Chokers onder leiding van een Troglodyte Curse Chanter (ik als Dungeon Master)...
In het begin nog ergensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 08:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
In het begin nog ergensOja die ja die is wel tof opzich!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Valt wel mee... ze zijn niet tactisch ingesteld dus ze maken het zich moeilijker dan het allemaal is, waardoor het automatisch ook spannender wordtquote:Op maandag 30 mei 2011 08:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de party gruwelijk hebt laten lijden tot ze smeekten om verlost te worden zoals een goed DM betaamt?
Als ik dit doe, kan ik mijn All Stars aanhoudenquote:
Precies, bij weddenschappen moet je iets kunnen winnen/verliezenquote:
Is niet echt een weddenschap, maar een challengequote:Op maandag 30 mei 2011 09:08 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Als ik dit doe, kan ik mijn All Stars aanhouden
Het is ook niet echt een challenge, er is geen uitdaging om te overwinnen of zo, het is gewoon een kwestie van een pak aantrekken. Dat kan elke josti.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is niet echt een weddenschap, maar een challenge![]()
[ afbeelding ]
Mjah.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een challenge, er is geen uitdaging om te overwinnen of zo, het is gewoon een kwestie van een pak aantrekken. Dat kan elke josti.
Ook zo.quote:
Yeah die heb ik ook gezien, maar vond hem zelf ietsje minder... Al blijft het leuk dat het over mijn moederland gaat, m'n moeder komt oorspronkelijk uit Duinkerken, dat ligt zo'n 20km van dce grens!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:53 schreef koei het volgende:
Spanky! Ik heb vanavond Rien a Declarer in de bios gezien! Erg leuke film, beetje in dezelfde stijl als Bienvenue chez les ch'tis maar nu over de strijd tussen de Belgen en Fransen!
Gisteren de old school klassieker The Day The Earth Stood Still gekeken. Best wel een toffe film eigenlijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:32 schreef Fallen het volgende:
Bienvenue vond ik overigens hilarisch. Destijds in de bios gezien, zelden zo gelachen.
Deze ga ik dan ook maar eens kijken.
Omdat je 2 keer zoveel euroshopper pils kan kopen dan Hertog Jan voor hetzelfde geld?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:39 schreef badboynova het volgende:
ik snap niet dat sommige mensen al voor 10 uur aan de halve liters euroshopper bier kunnen zitten, weten ze niet dat Hertogjan ook halve liters bier in de verkoop hebben
Geen idee of deze nog accuraat is: http://www.spunk.nl/article/4640/test-budgetbierquote:Op maandag 30 mei 2011 10:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat je 2 keer zoveel euroshopper pils kan kopen dan Hertog Jan voor hetzelfde geld?
En iets zegt me dat de smaak niet zoveel uitmaakt als je al voor 10 uur aan het pils zit..
Jahoor. Met u?quote:
Laat ze die test nog eens doen maar dan blind. Dikke kans dat ze een slecht biertje opeens een goed cijfer geven..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee of deze nog accuraat is: http://www.spunk.nl/article/4640/test-budgetbier
Dat Merlin komt er erg goed uit de test en is nog goedkoper dan Euroshopper
Best prima, lichamelijk helemaal kapot van een behoorlijk pittig weekend.quote:
Oh, wa hedde ammel gesjouwd dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Best prima, lichamelijk helemaal kapot van een behoorlijk pittig weekend.
Vrijgezellenfeest...quote:
Oh leuk!quote:
Evenementenhal in Zoetermeer, sumoworstelen, bungeefootball, en nog wat dingen, daarna bowlen en steengrillen, daarna feestje in gouda.quote:
Da's behoorlijk actief allemaal. Leuk!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Evenementenhal in Zoetermeer, sumoworstelen, bungeefootball, en nog wat dingen, daarna bowlen en steengrillen, daarna feestje in gouda.
Aardig gek allemaal..
Zit onder de blauwe plekken..
Nope.quote:
Dunno..quote:
Omdat: romantischquote:
Neuh..quote:
zoiets:quote:Op maandag 30 mei 2011 11:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Evenementenhal in Zoetermeer, sumoworstelen, bungeefootball, en nog wat dingen, daarna bowlen en steengrillen, daarna feestje in gouda.
Aardig gek allemaal..
Zit onder de blauwe plekken..
Awesomequote:
Zo lief is poit dusquote:
Nou, mocht ik 'm ooit meeten dan neem ik wel een stootkussen mee. Duidelijk.quote:
Oh, het is jouw arm? Dat wordt maar halfslachtig koken met een blauwe arm of niet?quote:
Mijn arm is niet zo groot, ben maar een iniemini meisjequote:Op maandag 30 mei 2011 13:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, het is jouw arm? Dat wordt maar halfslachtig koken met een blauwe arm of niet?
Dat worden dan vast frietvormpjes óf blokjesquote:
blokjesquote:Op maandag 30 mei 2011 14:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat worden dan vast frietvormpjes óf blokjes.
Die miniarmpjes hebben mijn arm eens net zo blauw gekregen anders!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mijn arm is niet zo groot, ben maar een iniemini meisje
Op zich is dat niet eens zo heel rampzalig. Lekker bakken, uitje d'r bijquote:
* stopt met fappenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mijn arm is niet zo groot, ben maar een iniemini meisje
Waar?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:23 schreef Kuukske het volgende:
Hé Fruit. Ga je donderdag ook naar de Heideroosjes?
Urmond.quote:
Mja.. nouja.. Het is gratis.quote:
Ja, ze spelen van 1800-1915. Dat is voor ons West-Brabo's ook nog gunstig, want dan zijn we nog een beetje op tijd thuisquote:Op maandag 30 mei 2011 14:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is niet eens zo ver, ik moet even kijken hoe ik met werk zit enzulks, en of er mensen mee willen.
Goeie tip!
drop tablequote:Op maandag 30 mei 2011 15:17 schreef Kn0x het volgende:
9 juni op SQL-examen
Geen idee waarom ik zo blij ben daaromMisschien omdat het mijn eerste certificaat wordt na mijn afstuderen.
heb geen diplomas!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:17 schreef Kn0x het volgende:
9 juni op SQL-examen
Geen idee waarom ik zo blij ben daaromMisschien omdat het mijn eerste certificaat wordt na mijn afstuderen.
Kee, ik deed dat maar nu zie ik mijn tabellen niet meer. Hoe kan ik dit terug krijgen?quote:
select * from tab;quote:Op maandag 30 mei 2011 15:28 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Kee, ik deed dat maar nu zie ik mijn tabellen niet meer. Hoe kan ik dit terug krijgen?
Ik zit nu op mijn mobiel. Ik deed format c: aangezien de DB op mijn C-schijf staat maar nu is de computer gecrasht. Wat moet ik precies doen? Mijn baas komt zo terug, dus het is nogal urgent.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:31 schreef Tain het volgende:
Dan snapt je server het format niet meer dus dan moet je "format D:" doen
mits D: de harde schijf is waar je database staat opgeslagen
Dit is de voicemail van Servicedesk Tain. Degene die u probeert te bereiken is helaas niet aanwezig.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:38 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik zit nu op mijn mobiel. Ik deed format c: aangezien de DB op mijn C-schijf staat maar nu is de computer gecrasht. Wat moet ik precies doen? Mijn baas komt zo terug, dus het is nogal urgent.
Je moet hardwarematig de harde schijf resetten. Dat kan je het beste doen door een sterke magneet langs je harde schijf te halen. Doe dit een minuut lang en blijft goed bewegen met de magneet.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:38 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik zit nu op mijn mobiel. Ik deed format c: aangezien de DB op mijn C-schijf staat maar nu is de computer gecrasht. Wat moet ik precies doen? Mijn baas komt zo terug, dus het is nogal urgent.
Er verandert niks hoor. Hij blijft offlinequote:Op maandag 30 mei 2011 15:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Je moet hardwarematig de harde schijf resetten. Dat kan je het beste doen door een sterke magneet langs je harde schijf te halen. Doe dit een minuut lang en blijft goed bewegen met de magneet.
Same, alleen geen zin om te komen en ik weet niet wat te eten....quote:
Hehe ze blijven mooiquote:Op maandag 30 mei 2011 19:48 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_compilatie_mei.html
Kijk ook ff dit! Fail compilasie Mei!
Sommige zijn HARD gastquote:
Nee ik ben aan het wachten tot ik m'n backlog wat kleiner heb en ik hem 2e hands kan overkopen voor wénâgquote:Op maandag 30 mei 2011 19:56 schreef AQuila360 het volgende:
Spank jij bent LA Noire niet aan het spelen ofwel?
AYEEEquote:Op maandag 30 mei 2011 20:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee ik ben aan het wachten tot ik m'n backlog wat kleiner heb en ik hem 2e hands kan overkopen voor wénâg
Wat doet het boefje dit maal?quote:Op maandag 30 mei 2011 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
Die Flodder450 is soms zo gek als een geflipte aap
Sorryquote:
Ahhh mis jou ookquote:
Iets met ouwe dia's ofzo weet het ook niet.quote:
Banmeldtopic voor FP, sport, games, film en weblogquote:Op maandag 30 mei 2011 21:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Iets met ouwe dia's ofzo weet het ook niet.
Spak hoe kunje zien of je ban hebt bij de fp
NICK JE LEEF NOGquote:
hij heeft ze schuld bij de maffia waarschijnlijk ingelostquote:Op maandag 30 mei 2011 22:52 schreef AQuila360 het volgende:
Wtfbqq nick terug van zijn onderduik adres xoxowrld.nl
Take me outquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:18 schreef koei het volgende:
Ik zoek een TV programma dat prima te vertalen is in een stadsspel met ongeveer 18 kinderen. Bijvoorbeeld Crazy 88 waarin groepen 88 rare opdrachten moeten doen en de groep die het snelst klaar is wint.
Ik kom niet verder dan een remake van Rons grote Ganzenbord, en dat Omroep Max-programma sluit niet echt goed aan bij 11 tot 14 jarigenHet moet dus een programma zijn dat de jeugd ook nog kent (dus geen tien jaar oud) en er moet iets van strijd in zitten. The Phone en Crazy 88 zijn redelijk recent nog gedaan.
Wie heeft er een of meerdere tips? Het spel gaat overigens in Deventer plaats vinden. Het programma ZigZag wordt al gebruikt voor de hike.
Om de paar jaar hebben ze rond valentijnsdag altijd al de 'voor je het weet heb je een date' show en dat is vooral leuk omdat de jongens nog niets van de meiden willen weten en andersom. Ik denk dat hier dan ook niet zoveel animo voor is, daar zijn ze nog net te jong voorquote:
quote:
quote:
Ik ook niet, heb het nu al gehad voor vandaag.quote:
Ik heb het nu al gehad voor morgenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:21 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb het nu al gehad voor vandaag.
bestaan er sql examens :-o wat krijg je dan voor vragen? Misschien wel interessant voor de juniors hier.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:17 schreef Kn0x het volgende:
9 juni op SQL-examen
inderdaad en het is nog koud ookquote:
nerdquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
bestaan er sql examens :-o wat krijg je dan voor vragen? Misschien wel interessant voor de juniors hier.
op de middelbare school kreeg ik een sql examen op papier, dat was echt wel pittig... Nu doe ik gewoon sql battles met mijn collega's
Hallo daar. Hoe is't met je keet?quote:
SQL battles? Hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:30 schreef GameBabe het volgende:
[..]
bestaan er sql examens :-o wat krijg je dan voor vragen? Misschien wel interessant voor de juniors hier.
op de middelbare school kreeg ik een sql examen op papier, dat was echt wel pittig... Nu doe ik gewoon sql battles met mijn collega's
quote:
Klinkt voortvarend. Hier alles bien hoor. Weinig nieuws onder de Brabantse regen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
Goed! Nog maar 1 week tot de sleutelkeuring ging goed, alleen er moet nog wel aardig wat gedaan worden. T weekend een bank en stoelen en douche gekocht
Hoe is het daar?
Sharquote:
Hier regent het ook alquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Klinkt voortvarend. Hier alles bien hoor. Weinig nieuws onder de Brabantse regen.
Regenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hier regent het ook alecht bagger! Gister was het nog wel zo mooi weer!
Ben hier ook weinig geweest, dus volgens mij niet veelquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]Jaaaaaaaaaaaaa
![]()
Hoe was het hier? Nog wat gemist?
Waar haal jij je eten dat je dat zo erg merkt? Ik eet vrij veel groente en fruit, maar ik ben al jaren hetzelfde bedrag kwijt. Of ik betaal al sowieso te veel, dat kan ookquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Regeneindelijk na maanden droogte. Mooi weer is leuk, maar het uitdrogen van gewassen en het stijgen van voedselprijzen is het mij niet waard.
Knap, aangezien de prijzen al jaren stijgenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar haal jij je eten dat je dat zo erg merkt? Ik eet vrij veel groente en fruit, maar ik ben al jaren hetzelfde bedrag kwijt. Of ik betaal al sowieso te veel, dat kan ook
geef mij maar frambozenquote:
Vies fruitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Vies fruitOmdat er ook idd vies fruit bestaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
vies fruit? er is erg lekker fruit en lekker fruit, maar vies fruitquote:
ik ken genoeg vies fruitquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
vies fruit? er is erg lekker fruit en lekker fruit, maar vies fruit
ik was gister lekker vrijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Ben hier ook weinig geweest, dus volgens mij niet veel
Weet wel dat het hier regent, gisteren was beter ook al had ik er weinig aan op werk.
Dan koop ik de juiste dingen. Of bezuinig ik ongemerkt op andere spullenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Knap, aangezien de prijzen al jaren stijgenRecord op record van de voedselprijzen wordt gebroken. Je hebt het alleen niet door, omdat prijzen niet gelijk verdubbelen of zo.
[ afbeelding ]
Laatste tijd is het gelukkig weer wat constanter, maar slechte oogsten kunnen die prijzen weer stevig gaan opdrijven.
quote:
Dus er is zelfs geen inflatie bij jouw supermarktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan koop ik de juiste dingen. Of bezuinig ik ongemerkt op andere spullenTotale boodschappenkosten zijn per week echt al jaren hetzelfde. Alleen met kerst is opeens alles achterlijk duurder, maar dan valt het zogenaamd niet op
Het valt ook wel mee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan koop ik de juiste dingen. Of bezuinig ik ongemerkt op andere spullenTotale boodschappenkosten zijn per week echt al jaren hetzelfde. Alleen met kerst is opeens alles achterlijk duurder, maar dan valt het zogenaamd niet op
Benoem het dan ook, zodat ik je kan uitlachen om je wansmaakquote:
AH XL, en een supermarkt vlak over de grens bij Duitsland. De komkommers zijn bv nu in de aanbieding!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dus er is zelfs geen inflatie bij jouw supermarktgeef even het adres door aub
Altijd op maandag, I knowquote:
Geen wonder, ik zou komkommers ook dumpen als in het nieuws is dat er antibiotica-resistente bacteriën op gevonden zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
AH XL, en een supermarkt vlak over de grens bij Duitsland. De komkommers zijn bv nu in de aanbieding!
Als je dood bent wel.quote:
Ik bedoel niet fruit wat ik niet lust, maar geowon lekkere fruitjes die dan uit een of ander baggerland komen en een vet zure of andere rare smaak hebben, kiwis die kneiterhard zijn, aardbeien die niet te eten zijn, dat soort dingenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Benoem het dan ook, zodat ik je kan uitlachen om je wansmaak
Of in hongerstaking bentquote:
Mijn subtiele grap, wat doe jequote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Geen wonder, ik zou komkommers ook dumpen als in het nieuws is dat er antibiotica-resistente bacteriën op gevonden zijn
Oneetbare aardbeien ken ik niet, maar zeker is wel dat Spaanse een stuk minder lekker zijn dan NL'se, zeker als je de NL'se op de markt koopt en de Spaanse bij de Appie.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik bedoel niet fruit wat ik niet lust, maar geowon lekkere fruitjes die dan uit een of ander baggerland komen en een vet zure of andere rare smaak hebben, kiwis die kneiterhard zijn, aardbeien die niet te eten zijn, dat soort dingen
Je moet ook niet te subtiel zijnquote:
NL aardbeitjesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:08 schreef Morthill het volgende:
[..]
Oneetbare aardbeien ken ik niet, maar zeker is wel dat Spaanse een stuk minder lekker zijn dan NL'se, zeker als je de NL'se op de markt koopt en de Spaanse bij de Appie.
Ik wil niet weten wat jij met komkommers doetquote:
In stukjes snijden en dan opetenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij met komkommers doet
Nee gewoon vergeleken wat ze ''vroeger'' en nu aan eten uitgeven dat scheelt een hoop.quote:
Die koop ik nooit, ik wil graag meer op mijn bord dan een klomp water, antibiotica en bacteriën verpakt in plastic.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee gewoon vergeleken wat ze ''vroeger'' en nu aan eten uitgeven dat scheelt een hoop.
Soms is het gewoon te goedkoop net als die kiloknallers vlees die zijn soms goedkoper dan kattenvoer
dude, dat is echt nastyquote:
Die kiloknallers koop ik dan ook niet, want ze smaken nog slechter dan kattenvoer. Als ik met een pak van lood mijn vlees in de pan moet leggen omdat ik anders doodgespetterd word door het overtollige ingespoten water, dan hoeft het voor mij niet meerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee gewoon vergeleken wat ze ''vroeger'' en nu aan eten uitgeven dat scheelt een hoop.
Soms is het gewoon te goedkoop net als die kiloknallers vlees die zijn soms goedkoper dan kattenvoer
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die kiloknallers koop ik dan ook niet, want ze smaken nog slechter dan kattenvoer. Als ik met een pak van lood mijn vlees in de pan moet leggen omdat ik anders doodgespetterd word door het overtollige ingespoten water, dan hoeft het voor mij niet meer
Truequote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die koop ik nooit, ik wil graag meer op mijn bord dan een klomp water, antibiotica en bacteriën verpakt in plastic.
Is dat een soort van marineren als je zeikt over je eten?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
True![]()
Maar ach mensen vinden eten al snel te duur net als zorgkosten daar zeiken ze ook graag over.
Wow....Kom binnenvallen en lees alleen dit. Just wowquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Is dat een soort van marineren als je zeikt over je eten?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:23 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Wow....Kom binnenvallen en lees alleen dit. Just wow
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:23 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Wow....Kom binnenvallen en lees alleen dit. Just wow
Haha dan ben je ook de enige waarschijnlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 22:47 schreef badboynova het volgende:
[..]
NICK JE LEEF NOG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb je hier een beetje gemist![]()
Hee man!! Da's goed nieuws!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dan ben je ook de enige waarschijnlijk.
Maar nee, geen onderduik adres. Beetje druk.
En tromgeroffel vandaag de laatste werkdag!!
Nee hoor!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha dan ben je ook de enige waarschijnlijk.
Maar nee, geen onderduik adres. Beetje druk.
En tromgeroffel vandaag de laatste werkdag!!
Managers die je werk gevenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:06 schreef Poit het volgende:
Potverdorie... Hoor net dat het de aankomende 2.5 maanden poepiedruk wordt..
Heb geen manager.. We zijn maar met z'n 4enquote:
Nah wel bijna! Maar goed, de maand Juni ff niks vind ik ook niet erg. En krijg pas vakantie geld in Juniquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee man!! Da's goed nieuws!!
Heb je wat anders?
Dat is nog maar afwachtenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:32 schreef Fallen het volgende:
Maar leuk druk Poit? Of kneiter-druk, niet-leuk en schijtdagen druk?
Vind het wel fijn voor je dat je eindelijk daar weg bent!!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah wel bijna! Maar goed, de maand Juni ff niks vind ik ook niet erg. En krijg pas vakantie geld in Juni
En AQ als ik echt dood was, dan had je via Sharana ook wel te horen gekregen
Geniaal als je zo iets kunt verzinnenquote:"Het uitleggen van een gameverslaving aan iemand die niet gamet, is net zoiets als een vis vertellen hoe hij moet autorijden''
quote:
* Poit gaat naar gelderlangplein.nl en ziet sushi!!quote:
Vanavond de demo zekerquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ownee code werkt pas vanaf 3 juni
[ afbeelding ]
Ja hier waren ze minder blijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is nog maar afwachten![]()
2 grote nieuwe projecten die snel afmoeten plus nog wat kleinere klusjes.
Denk dat het wel leuk stressen wordt
[..]
Vind het wel fijn voor je dat je eindelijk daar weg bent!!
hee leuk een early access codequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ownee code werkt pas vanaf 3 juni
[ afbeelding ]
Als ie het niet begrijpt dan is het alsnog niet jouw probleem meerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja hier waren ze minder blij. En nu komen ze nog met grapjes aan over dat ik mee de vacature moest gaan schrijven
. Heb vanmiddag nog een exit interview, waar ik het nut ook niet van in zie.
Nog vandaaag iemand in werken, voor de 6de keer. Hopelijk begrijpt ie morgen hoe het werkt
Als ik dat doe krijgen de verkoopsters in kwestie altijd braakneigingenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
met je wimpertjes lief knipperen in de winkel
Select *quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:40 schreef Tain het volgende:
[..]
SQL battles? Hoe moet ik me dat voorstellen?
insert into collega ('piet') Select * from 'weapons' where name = 'nuke'
Wat doen jullie die arme kindjes aanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:14 schreef koei het volgende:
[..]
Om de paar jaar hebben ze rond valentijnsdag altijd al de 'voor je het weet heb je een date' show en dat is vooral leuk omdat de jongens nog niets van de meiden willen weten en andersom. Ik denk dat hier dan ook niet zoveel animo voor is, daar zijn ze nog net te jong voor
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:38 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Select *
from je_moeder
full join je_moeder
UNEXPECTED EXCEPTION: INVALID MEMORY AVAILABLE
Ik weet niet of dat bij mij veel gaat helpen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
met je wimpertjes lief knipperen in de winkel
Ik weet niet wanneer ik weer in de stad ben maar zal het eens proberenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:40 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat bij mij veel gaat helpen.![]()
Dat wil je toch best wel voor ons gaan doen om extra code's te regelen.
Heeft iemand hier ook serieus de special edition besteld? Stiekem wil ik wel zo'n Duke-bustequote:
Geeft nietquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:43 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik weet niet wanneer ik weer in de stad ben maar zal het eens proberenik gok alleen al tegen de tijd dat i kweer ga dat de game al uit is
Poit kennende, zal hij wel de special hebben.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:44 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Heeft iemand hier ook serieus de special edition besteld? Stiekem wil ik wel zo'n Duke-buste
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:44 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Heeft iemand hier ook serieus de special edition besteld? Stiekem wil ik wel zo'n Duke-buste
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:44 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Altijd al een buste van mezelf willen hebbenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Poit kennende, zal hij wel de special hebben.
De buste zou ik ook wel willen hebben, vind alleen het prijsverschil te groot.
quote:
quote:
Ik noemde wipe out. Biatch! Niet vallen van hekjes en zo!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:54 schreef koei het volgende:
Allemaal geouwehoer over gestegen prijzen (dankzij de prijzenoorlog vrijwel niets van te merken in nederland dus pheno heeft gelijk), maar niemand die een goed idee heeft voor een tvprogramma dat om te bouwen is tot stadÃpel
Te land ter zee en in de luchtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:54 schreef koei het volgende:
Allemaal geouwehoer over gestegen prijzen (dankzij de prijzenoorlog vrijwel niets van te merken in nederland dus pheno heeft gelijk), maar niemand die een goed idee heeft voor een tvprogramma dat om te bouwen is tot stad�pel
Jambersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:54 schreef koei het volgende:
Allemaal geouwehoer over gestegen prijzen (dankzij de prijzenoorlog vrijwel niets van te merken in nederland dus pheno heeft gelijk), maar niemand die een goed idee heeft voor een tvprogramma dat om te bouwen is tot stadÃpel
Spuiten en slikkenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:54 schreef koei het volgende:
De sleutels van Fort Boyard (heel old-skool)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:54 schreef koei het volgende:
Allemaal geouwehoer over gestegen prijzen (dankzij de prijzenoorlog vrijwel niets van te merken in nederland dus pheno heeft gelijk), maar niemand die een goed idee heeft voor een tvprogramma dat om te bouwen is tot stad�pel
Of:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:08 schreef Pheno het volgende:
Hamsters allemaal een naam geven en tegen een stadsmuur werpen
CD-hoesjes??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:34 schreef Morthill het volgende:
Zucht, waarom worden nog altijd stickers op cd-hoesjes geplakt die niet fatsoenlijk los te trekken zijnIedereen haat die dingen, gebruik ze dan niet.
je weet wel, van die harde plastic doosjes waar ze van die ronde schijfjes in stoppen en op die schrijfjes staat dan muziek.quote:
Maar dat is in een stad niet echt haalbaar... fort boyard is tof, maar te oud dus dat kennen ze niet. En die hamsterprogramma's bestaan niet echt!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik noemde wipe out. Biatch! Niet vallen van hekjes en zo!
Ik weet niet wat er voor huidige spelshows zijn voor kinderen, kijk te weinig tv.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:38 schreef koei het volgende:
[..]
Maar dat is in een stad niet echt haalbaar... fort boyard is tof, maar te oud dus dat kennen ze niet. En die hamsterprogramma's bestaan niet echt!
Fort Boyart moeten ze dan maar leren kennen. Sjeez, kids these days....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:38 schreef koei het volgende:
[..]
Maar dat is in een stad niet echt haalbaar... fort boyard is tof, maar te oud dus dat kennen ze niet. En die hamsterprogramma's bestaan niet echt!
Ik zie wel eens zo'n programma waar kinderen vragen moeten benatwoorden of anders een grote bak snot over zich heen krijgen, maar verder geen ideequote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er voor huidige spelshows zijn voor kinderen, kijk te weinig tv.
Ken eigenlijk alleen van die kartonnen hoezen waar zo'n zwart rond ding met een gat in zit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:35 schreef Morthill het volgende:
[..]
je weet wel, van die harde plastic doosjes waar ze van die ronde schijfjes in stoppen en op die schrijfjes staat dan muziek.
tsja, tegenwoordig zijn het ook kartonnen hoezen met een zilvergrijs rond ding met een gatquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ken eigenlijk alleen van die kartonnen hoezen waar zo'n zwart rond ding met een gat in zit.
Je kent Fred Oster toch wel? Of ben ik echt te oud aan het worden?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:38 schreef koei het volgende:
[..]
Waren dat geen cavia's?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kent Fred Oster toch wel? Of ben ik echt te oud aan het worden?
Harige stinkbeesten iig.quote:
QFTquote:
wtfquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:12 schreef Misan het volgende:
Wat? Nieuwe content op http://www.cutscene.nl/?![]()
Vrij geurloos, het is meer het hok dat je ruikt als je het een week niet verschoontquote:
anders dan dat parkieten ruiken dus?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:21 schreef Nebo het volgende:
[..]
Vrij geurloos, het is meer het hok dat je ruikt als je het een week niet verschoont
Tja dat was nog op tv toen wij kinderen waren, dus die kinderen waren toen nog niet eens geborenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:48 schreef Fallen het volgende:
[..]
Fort Boyart moeten ze dan maar leren kennen. Sjeez, kids these days....
Moooh die aga's van mij ook alleen als ze nat zijn though.quote:
Ik las ega's..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:43 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Moooh die aga's van mij ook alleen als ze nat zijn though.
Tering. Erger dan natte hond
Ik lees hamsters, cavia's en natte honden, is het hier de beestSC?quote:
werken = voor slaven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:05 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zit echt al een uur niks te doen. Kutinternet.
Morgen deadlines en shit, moet eigenlijk gewoon werken.
Fuck.
Ik begrijp net zoveel van je post als van het volgende filmpje:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
werken = voor slaven.
een slaaf= een bitch.
Hallo bitch wees blij dat je ff rust heb, maak je niet zo druk want mannen gaan toch altijd veelste jong dood(female's).
simpel samen gevat "wij mannen gaan gewoon standaard eerder dood, dus zoek het niet op"quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik begrijp net zoveel van je post als van het volgende filmpje:
Wat gebruik jij toch dude?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:16 schreef badboynova het volgende:
[..]
werken = voor slaven.
een slaaf= een bitch.
Hallo bitch wees blij dat je ff rust heb, maak je niet zo druk want mannen gaan toch altijd veelste jong dood(female's).
En vrij dodelijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:06 schreef Solique het volgende:
[..]
De sleutels van Fort Boyard (heel old-skool)
Verse lucht.quote:
Dat verwerken we deels in een ander 'programma'. Die blokken met letters zijn wel geweldigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Koei,
Anders doe je gewoon de jongens tegen de meisjes en pas je de vragen wat aan, en misschien kun je iets met die blokken met die letters doen
Normaal gaat het hier over natte poesjes, maar Poit is wat nerveus voor de release van Duke denk ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik lees hamsters, cavia's en natte honden, is het hier de beestSC?
Haha dat van die blokken gaan ze hier ook doen, schijnbaar doen toch meer mensen het idd.quote:Op woensdag 1 juni 2011 00:23 schreef koei het volgende:
[..]
Dat verwerken we deels in een ander 'programma'. Die blokken met letters zijn wel geweldigErg grappig!
Het gaat uiteindelijk toch ZigZag worden! De hike krijgt ipv ZigZag het thema 'nu we er toch zijn' zodat ZigZag voor het stadsspel gebruikt kan worden! Morgen nog even een laatste dagje werken en dan heb ik de donderdag en vrijdag om het spel helemaal uit te werken, mn tas in te pakken en mn huis schoon te maken! Moet wel goed gaan komen!
Niet alleen Poitquote:Op woensdag 1 juni 2011 07:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Normaal gaat het hier over natte poesjes, maar Poit is wat nerveus voor de release van Duke denk ik.
En dan straks een "hahaha, pas in 2014!"-filmpje op de disc zetten.quote:
Als ik die buste van Poit alvast kan neerzetten vind ik dat opzich niet heel ergquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan straks een "hahaha, pas in 2014!"-filmpje op de disc zetten.
Die is wel geniaal ja!quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Als ik die buste van Poit alvast kan neerzetten vind ik dat opzich niet heel erg
Dat gaat Gearbox dan zooo veel slechte publiciteit opleveren. No wayquote:Op woensdag 1 juni 2011 08:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan straks een "hahaha, pas in 2014!"-filmpje op de disc zetten.
Die zogenaamde hackers mogen van mij wel op de brandstapel... Stelletje eikels.quote:Op woensdag 1 juni 2011 08:56 schreef Rossdale het volgende:
Leuk, een andere actieve hackerbeweging heeft dreigementen richting Sony geuit dat ze een grote aanval van plan zijn. Net nu dat het PSN en de store etc weer ver operationeel is
http://www.cutscene.nl/12(...)-op-sony-en-het-psn/
Ik ben die hackers echt wel beu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |