SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDEN xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
nope, whyquote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:50 schreef Morthill het volgende:
ik ben de bitch van maagzuurheb sinds het eten op de bank gelegen in de hoop dat het over zou gaan
Je kletste gekke onzin in je LAPOquote:
Maagzuur brand toch, dus het moest wel aangestoken zijnquote:
Dat heb ik met crysis 2, maar ben bang voor al die enge wezens die in grote aantallen op mij wachten op dat stuk rotsquote:Op zondag 29 mei 2011 21:03 schreef AQuila360 het volgende:
Shitz man ik wil eik weer LA Noire gaan spelen nu zo tof
moet je dan wel in huis hebbenquote:
Neo Mort choose onequote:
Dat is vijf uur aan HIMYM, doe je goedquote:Op zondag 29 mei 2011 23:07 schreef Morthill het volgende:
ik moet echt mijn tijd nuttiger gaan bestedensinds mijn scriptie af is weet ik niet meer wat ik met mijn tijd aanmoet. Ik heb vandaag iets van 15 afleveringen HIMYM gekeken
is ook veel nuttiger, HIMYM is legen!........... wait for it ...............................quote:Op zondag 29 mei 2011 23:07 schreef Morthill het volgende:
ik moet echt mijn tijd nuttiger gaan bestedensinds mijn scriptie af is weet ik niet meer wat ik met mijn tijd aanmoet. Ik heb vandaag iets van 15 afleveringen HIMYM gekeken
venkel/ kamillethee kan ook helpenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:50 schreef Morthill het volgende:
ik ben de bitch van maagzuurheb sinds het eten op de bank gelegen in de hoop dat het over zou gaan
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:04 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb vanavond lekker ge-dungeon'd en dragons'dGing over de strijd tussen een bende onnozelaars (mijn spelers) en een stel Cavern Chokers onder leiding van een Troglodyte Curse Chanter (ik als Dungeon Master)...
Op Supersoldier??quote:Op maandag 30 mei 2011 00:29 schreef badboynova het volgende:
crysis 2 uitgespeeld
836 kills
605 headshots![]()
Merk wel dat seizoen 3/4 leuker zijn nu ik ze voor de tweede keer ziequote:
Ik neem aan dat je de party gruwelijk hebt laten lijden tot ze smeekten om verlost te worden zoals een goed DM betaamt?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:04 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb vanavond lekker ge-dungeon'd en dragons'dGing over de strijd tussen een bende onnozelaars (mijn spelers) en een stel Cavern Chokers onder leiding van een Troglodyte Curse Chanter (ik als Dungeon Master)...
In het begin nog ergensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2011 08:37 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
In het begin nog ergensOja die ja die is wel tof opzich!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Valt wel mee... ze zijn niet tactisch ingesteld dus ze maken het zich moeilijker dan het allemaal is, waardoor het automatisch ook spannender wordtquote:Op maandag 30 mei 2011 08:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de party gruwelijk hebt laten lijden tot ze smeekten om verlost te worden zoals een goed DM betaamt?
Als ik dit doe, kan ik mijn All Stars aanhoudenquote:
Precies, bij weddenschappen moet je iets kunnen winnen/verliezenquote:
Is niet echt een weddenschap, maar een challengequote:Op maandag 30 mei 2011 09:08 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Als ik dit doe, kan ik mijn All Stars aanhouden
Het is ook niet echt een challenge, er is geen uitdaging om te overwinnen of zo, het is gewoon een kwestie van een pak aantrekken. Dat kan elke josti.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Is niet echt een weddenschap, maar een challenge![]()
[ afbeelding ]
Mjah.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is ook niet echt een challenge, er is geen uitdaging om te overwinnen of zo, het is gewoon een kwestie van een pak aantrekken. Dat kan elke josti.
Ook zo.quote:
Yeah die heb ik ook gezien, maar vond hem zelf ietsje minder... Al blijft het leuk dat het over mijn moederland gaat, m'n moeder komt oorspronkelijk uit Duinkerken, dat ligt zo'n 20km van dce grens!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:53 schreef koei het volgende:
Spanky! Ik heb vanavond Rien a Declarer in de bios gezien! Erg leuke film, beetje in dezelfde stijl als Bienvenue chez les ch'tis maar nu over de strijd tussen de Belgen en Fransen!
Gisteren de old school klassieker The Day The Earth Stood Still gekeken. Best wel een toffe film eigenlijk.quote:Op maandag 30 mei 2011 10:32 schreef Fallen het volgende:
Bienvenue vond ik overigens hilarisch. Destijds in de bios gezien, zelden zo gelachen.
Deze ga ik dan ook maar eens kijken.
Omdat je 2 keer zoveel euroshopper pils kan kopen dan Hertog Jan voor hetzelfde geld?quote:Op maandag 30 mei 2011 10:39 schreef badboynova het volgende:
ik snap niet dat sommige mensen al voor 10 uur aan de halve liters euroshopper bier kunnen zitten, weten ze niet dat Hertogjan ook halve liters bier in de verkoop hebben
Geen idee of deze nog accuraat is: http://www.spunk.nl/article/4640/test-budgetbierquote:Op maandag 30 mei 2011 10:43 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat je 2 keer zoveel euroshopper pils kan kopen dan Hertog Jan voor hetzelfde geld?
En iets zegt me dat de smaak niet zoveel uitmaakt als je al voor 10 uur aan het pils zit..
Jahoor. Met u?quote:
Laat ze die test nog eens doen maar dan blind. Dikke kans dat ze een slecht biertje opeens een goed cijfer geven..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:18 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee of deze nog accuraat is: http://www.spunk.nl/article/4640/test-budgetbier
Dat Merlin komt er erg goed uit de test en is nog goedkoper dan Euroshopper
Best prima, lichamelijk helemaal kapot van een behoorlijk pittig weekend.quote:
Oh, wa hedde ammel gesjouwd dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Best prima, lichamelijk helemaal kapot van een behoorlijk pittig weekend.
Vrijgezellenfeest...quote:
Oh leuk!quote:
Evenementenhal in Zoetermeer, sumoworstelen, bungeefootball, en nog wat dingen, daarna bowlen en steengrillen, daarna feestje in gouda.quote:
Da's behoorlijk actief allemaal. Leuk!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Evenementenhal in Zoetermeer, sumoworstelen, bungeefootball, en nog wat dingen, daarna bowlen en steengrillen, daarna feestje in gouda.
Aardig gek allemaal..
Zit onder de blauwe plekken..
Nope.quote:
Dunno..quote:
Omdat: romantischquote:
Neuh..quote:
zoiets:quote:Op maandag 30 mei 2011 11:33 schreef Poit het volgende:
[..]
Evenementenhal in Zoetermeer, sumoworstelen, bungeefootball, en nog wat dingen, daarna bowlen en steengrillen, daarna feestje in gouda.
Aardig gek allemaal..
Zit onder de blauwe plekken..
Awesomequote:
Zo lief is poit dusquote:
Nou, mocht ik 'm ooit meeten dan neem ik wel een stootkussen mee. Duidelijk.quote:
Oh, het is jouw arm? Dat wordt maar halfslachtig koken met een blauwe arm of niet?quote:
Mijn arm is niet zo groot, ben maar een iniemini meisjequote:Op maandag 30 mei 2011 13:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, het is jouw arm? Dat wordt maar halfslachtig koken met een blauwe arm of niet?
Dat worden dan vast frietvormpjes óf blokjesquote:
blokjesquote:Op maandag 30 mei 2011 14:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat worden dan vast frietvormpjes óf blokjes.
Die miniarmpjes hebben mijn arm eens net zo blauw gekregen anders!quote:Op maandag 30 mei 2011 14:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mijn arm is niet zo groot, ben maar een iniemini meisje
Op zich is dat niet eens zo heel rampzalig. Lekker bakken, uitje d'r bijquote:
* stopt met fappenquote:Op maandag 30 mei 2011 14:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mijn arm is niet zo groot, ben maar een iniemini meisje
Waar?quote:Op maandag 30 mei 2011 14:23 schreef Kuukske het volgende:
Hé Fruit. Ga je donderdag ook naar de Heideroosjes?
Urmond.quote:
Mja.. nouja.. Het is gratis.quote:
Ja, ze spelen van 1800-1915. Dat is voor ons West-Brabo's ook nog gunstig, want dan zijn we nog een beetje op tijd thuisquote:Op maandag 30 mei 2011 14:47 schreef SuperFruitig het volgende:
Het is niet eens zo ver, ik moet even kijken hoe ik met werk zit enzulks, en of er mensen mee willen.
Goeie tip!
drop tablequote:Op maandag 30 mei 2011 15:17 schreef Kn0x het volgende:
9 juni op SQL-examen
Geen idee waarom ik zo blij ben daaromMisschien omdat het mijn eerste certificaat wordt na mijn afstuderen.
heb geen diplomas!quote:Op maandag 30 mei 2011 15:17 schreef Kn0x het volgende:
9 juni op SQL-examen
Geen idee waarom ik zo blij ben daaromMisschien omdat het mijn eerste certificaat wordt na mijn afstuderen.
Kee, ik deed dat maar nu zie ik mijn tabellen niet meer. Hoe kan ik dit terug krijgen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |