quote:Op zaterdag 5 juni 2010 schreef borisz het volgende:
GSMC Franseca Schiavone winnares Roland Garros 2010
![]()
quote:
zonet een close up van een duif op het net, jaja, de Nos heeft er oog voor...quote:
Heeft de NOS wel eigen cameramensen daar dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
zonet een close up van een duif op het net, jaja, de Nos heeft er oog voor...
nee denk het niet, maar volgens mij kunnen ze wel een andere baan pakken.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Heeft de NOS wel eigen cameramensen daar dan?
Dat wel, maar tennis en de NOS is armoe troef. Ze hebben meer aandacht voor dingen als veldrijdenquote:Op zondag 29 mei 2011 19:28 schreef alors het volgende:
[..]
nee denk het niet, maar volgens mij kunnen ze wel een andere baan pakken.
Nee, en als Federer zo speelt als vandaag zie ik Federer zelfs van Djokovic winnen in de SF en van Nadal of Soderling (of wie dan ook) in de finale.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:29 schreef Eppie_NL het volgende:
De winnaar gaat het Fed echter niet moeilijk maken.
Monfils staat boven zijn kunnen te spelen, en ferrer onder zijn kunnen.quote:
Heb je wel gelijk in, zal wel iets met het publiek te maken hebben dat 90% pro-Monfils isquote:Op zondag 29 mei 2011 19:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Monfils staat boven zijn kunnen te spelen, en ferrer onder zijn kunnen.
Maar zoals ik al zei, ben benieuwd hoe lang die clown het volhoudt
K-Swiss is wel een echt negermerkquote:Op zondag 29 mei 2011 19:48 schreef theSummoner het volgende:
Ik dacht trouwens dat Monfils door Nike gesponsord werd, in het kader van de multiculturele correctheid, maar zie ik nou goed dat hij K-Swiss draagt?
Would this be what they call powertennis?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:51 schreef tja77 het volgende:
prachtig beukwerk van beide heren, zo zie ik het graag
Hoe laat werd Djoko-Del Potro ongeveer stilgelegd?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:00 schreef Eppie_NL het volgende:
Ze moeten het morgen waarschijnlijk afmaken....gaan ze echt niet redden om het vandaag af te maken.
uur of 9...quote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Hoe laat werd Djoko-Del Potro ongeveer stilgelegd?
Rond 21:00. Maar ze kunnen tot 21:30 spelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Hoe laat werd Djoko-Del Potro ongeveer stilgelegd?
Die titel ookquote:Op zondag 29 mei 2011 19:57 schreef TheGeneral het volgende:
Wat highlights van Federer - Wawrinka:
http://www.sport1.nl/nieu(...)end-maar-weinig.html
Waarom doen ze eigenlijk niet aan stadionverlichting?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Rond 21:00. Maar ze kunnen tot 21:30 spelen.
Sowieso echt slecht commentaar, maar niet zo erg als Frank Snoeks bij de CL-finale gister:quote:Op zondag 29 mei 2011 20:05 schreef Federer-fan het volgende:
Mariette Pakker verspreekt zich echt continu. Ze blijft zichzelf corrigeren.
Ja, zeg dan niks denk ik dan.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:06 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Sowieso echt slecht commentaar, niet zo erg als Frank Snoeks bij de CL-finale gister:
"Man united geeft pas op als ze in de kleedkamer zitten"
"Voetbal is eigenlijk een heel simpel spelletje"
Britten geven altijd echt keizerlijk sportcommentaar, maar die zenden vreemd genoeg nauwelijks RG uit...quote:
Wil je vrouwen kijken want Ferrer-Monfils zenden ze niet uit geloof ik?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:11 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik kan de NOS livestream niet meer vinden, iemand een linkje?
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:14 schreef Vector_SLD het volgende:
Wil ik vrouwen kijken? Als je het over vrouwentennis hebt, dan bedank ik
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:15 schreef tja77 het volgende:
Ik krijg ook geen NOS stream gevonden, ik kwam wel dit filmpje tegen van 1 bepaalde held...
http://nos.nl/video/241888-gekke-bekken-verkerk-op-muziek.html
Wat is ie dan?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:39 schreef Federer-fan het volgende:
Sinds wanneer is Monfils een counterpuncher?Dat zegt Mariette Pakker.
Iemand die aanvallend speelt en winners slaat.quote:
Monfils is usually described as a defensive counter-puncher who likes to stand far back from the baseline and retrieve every shot until he forces an error from his opponent or maneuvers around to hit a clean winner.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:42 schreef tja77 het volgende:
Puntenmaker, uitgaande van eigen capaciteit.
Counterpuncher wil zeggen dat hij zich in de verdrukking laat drukken, en countert.
Als er iemand geen aanvallende speler is is het Monfils.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Iemand die aanvallend speelt en winners slaat.
Dit punt maakte het perfect duidelijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:47 schreef tja77 het volgende:
Zeg eens eerlijk, wat zie je voor wedstrijd?
2 verdedigende spelers? Of 1 aanvallende, die zijn wil oplegt? En die verschilt per ralley
Persoonlijk vind ik dat Ferrer wel meer aanvallend speelt in deze wedstrijd...quote:Op zondag 29 mei 2011 20:47 schreef tja77 het volgende:
Zeg eens eerlijk, wat zie je voor wedstrijd?
2 verdedigende spelers? Of 1 aanvallende, die zijn wil oplegt? En die verschilt per ralley
Monfils speelde net superaanvallend en sloeg de ene winner na de andere. Maakt dat dan perfect duidelijk dat hij een aanvallende speler is?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit punt maakte het perfect duidelijk.
Beide geen initiatief en wachten op de fout.
hoeveel winners sloeg monfils alleen al in de 1e set? 15? Hem dan geen aanvallende tennisser noemen hahaquote:Op zondag 29 mei 2011 20:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Dit punt maakte het perfect duidelijk.
Beide geen initiatief en wachten op de fout.
Nope, gewoon een bepaalde fase.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Monfils speelde net superaanvallend en sloeg de ene winner na de andere. Maakt dat dan perfect duidelijk dat hij een aanvallende speler is?
Dus?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
hoeveel winners sloeg monfils alleen al in de 1e set? 15? Hem dan geen aanvallende tennisser noemen haha
dit dusquote:Op zondag 29 mei 2011 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ferrer vind ik trouwens wel een counterpuncher.
De kerkdeuren staan minder open als ze worden ingetraptquote:Op zondag 29 mei 2011 20:50 schreef Federer-fan het volgende:
Ferrer vind ik trouwens wel een counterpuncher.
Nja, ik zeg het mar even want volgens mij heeft echt iet iedereen dezelfde visie op de vraag of een speler een counterpuncher is of niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:51 schreef Morthill het volgende:
[..]
De kerkdeuren staan minder open als ze worden ingetrapt
Ik heb die set niet gezien maar winners zeggen ook niet alles.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Winner is aanvallend
Of denk je daar anders over?
En dat dus ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:55 schreef Marcoss het volgende:
Een verdedigende speler kan ook wel incidenteel aanvallend spelen, dat maakt hem niet meteen een aanvallende speler.
Nee, dat snap ik. Maar ik vind hem in deze hele wedstrijd vrij aanvallend spelen. Hij gaat juist voor zijn slagen vind ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:55 schreef Marcoss het volgende:
Een verdedigende speler kan ook wel incidenteel aanvallend spelen, dat maakt hem niet meteen een aanvallende speler.
Ja, over open deuren gesproken.quote:
Een figuurlijke open deur. Ik bedoelde de opmerking waarmee jij instemde, dat het feit dat een verdedigende speler iets aanvallends doet hem niet meteen een aanvallends speler maakt.quote:
quote:
Waarom maken jullie ruzie?quote:
Welke ruzie?quote:
Grap.quote:
Na deze set houden ze er sowieso mee op lijkt me..quote:Op zondag 29 mei 2011 21:01 schreef BobW het volgende:
Ik was gewoon benieuwd, maar laat maar.
Monfils moet hopen dat het snel donker wordt, want die zit er doorheen lijkt het.
Als je voor iets leuks gaat moet je willen dat Monfils wintquote:Op zondag 29 mei 2011 21:01 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop dat de speler wint die de leukste wedstrijd met Federer oplevert.
Lijkt me ook. Al zegt Pakker net dat ze nog een set verwachtquote:Op zondag 29 mei 2011 21:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Na deze set houden ze er sowieso mee op lijkt me..
Ben er ook bang voor ja, want een vierde set maken ze niet meer af voor het donker.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:01 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Na deze set houden ze er sowieso mee op lijkt me..
Ja, of Ferrer als hij er een beetje geloof in heeft dat hij wint. Maar voor hetzelfde geld veegt Federer hem gewoon van de baan.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:01 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je voor iets leuks gaat moet je willen dat Monfils wint
Als zij zegt van wel kan ik m'n wekker morgen zetten om te kijkenquote:Op zondag 29 mei 2011 21:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Al zegt Pakker net dat ze nog een set verwacht
Denk het niet.
Nee, Söderling wel.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:04 schreef Federer-fan het volgende:
Ziet iemand Llubicic nog winnen van Nadal?
Ja, zeker. Dat lijkt me wel een toffe partij. En Soderling-Djokovic lijkt me ook een bazenfinale.quote:
Nou, hij is in elk geval vrouwelijker dan Schiavone.quote:
Gaël is nicknamed "La Monf", or occasionally "Sliderman" due to his unusual sliding technique, especially on clay surfacesquote:Op zondag 29 mei 2011 21:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat is een hele goede vraag en kan ik niet verklaren.... Le Monf!
http://lamonf.com/quote:Op zondag 29 mei 2011 21:06 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Gaël is nicknamed "La Monf", or occasionally "Sliderman" due to his unusual sliding technique, especially on clay surfaces
Wiki
Raar, aangezien Monfils toch echt een man is.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:06 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Gaël is nicknamed "La Monf", or occasionally "Sliderman" due to his unusual sliding technique, especially on clay surfaces
Wiki
Ik vind Wikipedia nou nooit zo'n sterke bron. Iedere debiel kan dat er in zetten.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:06 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Wiki
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:06 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Wiki
Engelse wiki klopt meestal wel over dit soort grote dingen...quote:Op zondag 29 mei 2011 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind Wikipedia nou nooit zo'n sterke bron. Iedere debiel kan dat er in zetten.
Z'n 3e gewonnen netpunt in 12 pogingen ofzoquote:
Plus dat dat inderdaad zn website URL is, dat zegt ook wel wat...(ik dacht dat het een grap wasquote:Op zondag 29 mei 2011 21:07 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Engelse wiki klopt meestal wel over dit soort grote dingen...
Mwah wel kansloos commentaar maar het is wel een crowdpleaser...quote:Op zondag 29 mei 2011 21:08 schreef Federer-fan het volgende:
Wat ik echt zo dom vind, is dat commentatoren als een speler zijn armen een paar keer in de lucht gooit en om zich heenkijkt zeggen "Hij weet het publiek perfect te bespelen."
Klopt maar z'n achternaam kan ook van een vrouw zijn...quote:Op zondag 29 mei 2011 21:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Raar, aangezien Monfils toch echt een man is.
Mijn zoonquote:Op zondag 29 mei 2011 21:11 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Klopt maar z'n achternaam kan ook van een vrouw zijn...
Stokbrodiaans
Waarschijnlijk is Monf of Monfils een vrouwelijk woord.quote:
Ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:14 schreef theSummoner het volgende:
WTF ze hebben de verkeerde audiolijn erin zitten
Je kunt wel vaak mailen naar tennis@sport1.nl (bij Sport1 dus).quote:Op zondag 29 mei 2011 21:15 schreef Szura het volgende:
Bij snooker kun je altijd vragen Twitteren naar ES, kan dat hier ook
Het is rechtgezet.quote:
Nou, hij kreeg dus een forehand te slaan maar die sloeg hij uit.quote:
Ferrer had geluk met die netbal en nu een beetje pech met die bal die net uit was.quote:
quote:
Ja, ik hoop dat Kirilenko het toernooi wint.quote:
Nja, Schiavone won natuurlijk vorig jaar, maar wat bedoel je precies?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:21 schreef luckass het volgende:
Kuznetsova, Bartoli, Pavlyuchenkova of Schiavone als finalist____!
Ik ga geen foto's posten hoor.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:22 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, Schiavone won natuurlijk vorig jaar, maar wat bedoel je precies?
Oh, zo. Ja, inderdaad.quote:
Dat was echt bagger, inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:21 schreef Szura het volgende:
Ik kan me die finale van Kuzzie en Safina nog wel herinneren ja.
Wat. Een. Horror. Echt de slechtste finale die ik ooit heb gezien
In dat geval ligt ie nu waarschijnlijk kermend van de pijn in een ziekenhuisbedquote:Op zondag 29 mei 2011 21:28 schreef Federer-fan het volgende:
Murray speelt morgen blijkbaar gewoon. De MRI-scan was gunstig, zegt Mariette.
quote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef theSummoner het volgende:
[..]
In dat geval ligt ie nu waarschijnlijk kermend van de pijn in een ziekenhuisbed
Echt hequote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef Szura het volgende:
Man was dan gewoon na de 3e set gestopt.
Kut Fransen
Ja, het enige is dat deze twee games wel lang duurden. Maa rik had stoppen ook logischer gevonden.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef Szura het volgende:
Man was dan gewoon na de 3e set gestopt.
Kut Fransen
Wilde ie aan het begin van de set ook alquote:Op zondag 29 mei 2011 21:28 schreef luckass het volgende:
Ferrer maakt de break en wil meteen stoppen. Kneusje.
Ik lees hem nu pas goed.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:29 schreef theSummoner het volgende:
[..]
In dat geval ligt ie nu waarschijnlijk kermend van de pijn in een ziekenhuisbed
Nee, meestal de 2e partij, sowieso nooit de eerste. Ze moeten hem nog toevoegen aan de OOP.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:36 schreef theSummoner het volgende:
La Monf![]()
Slaap lekker en hoop dat de enkel oke is, spelen ze morgen verder om 11:00?
Order of play?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, meestal de 2e partij, sowieso nooit de eerste. Ze moeten hem nog toevoegen aan de OOP.
Ja.quote:
Heerlijke showoff ookquote:
Ik snap haar aanwezigheid sowieso niet zo goed. Het is altijd 'Mats, wat vind je van *insert speler die gespeeld heeft*'.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:42 schreef Federer-fan het volgende:
Vind het zo mooi dat Annabel Croft na alles wat Mats zegt zegt "Great stuff."
Je wil zeggen dat jij het programma kijkt om te horen wat Mats te zeggen heeft?quote:Op zondag 29 mei 2011 21:53 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik snap haar aanwezigheid sowieso niet zo goed. Het is altijd 'Mats, wat vind je van *insert speler die gespeeld heeft*'.
Nee, ik kijk altijd voor die blonde, maarja, je zapt er wel eens in op een moment he!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat jij het programma kijkt om te horen wat Mats te zeggen heeft?
Daarom, ze is puur het kijkcijferkanonquote:Op zondag 29 mei 2011 22:13 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee, ik kijk altijd voor die blonde, maarja, je zapt er wel eens in op een moment he!
Gaan we als hij een keer verliest in de 4e ronde daarna het aantal 4e rondes op rij tellen?quote:Op zondag 29 mei 2011 22:47 schreef franklop het volgende:
overigens; federer voor 28e keer op rij in 1/4e finale GS
nou halve/kwart vind ik wel indrukwekkend, telkens 4 partijen op GS winnenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Gaan we als hij een keer verliest in de 4e ronde daarna het aantal 4e rondes op rij tellen?
Nou, Annabel is bepaald mijn type niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:08 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat jij het programma kijkt om te horen wat Mats te zeggen heeft?
Ja, denk het wel. Maar verget niet dat dit record al bestond, van Connors dus met 27 QF's op een GS op rij. Onvoorstelbaar. Hoe kan iemand dat ooit nog verbreke? Denk niet dat we dat nog meemaken. Het lijkt me zo ongeveer het moeilijkste record om te breken, omdat je tijdens de GS'en geen blessures mag hebben, nooit een complete offday kunt hebben, etc.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:02 schreef Szura het volgende:
[..]
Gaan we als hij een keer verliest in de 4e ronde daarna het aantal 4e rondes op rij tellen?
Echte bazen doen zoiets in de wedstrijdquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Echte bazen doen zoiets in de wedstrijd
Waaromquote:
En die baas heeft nog altijd de mooiste websitequote:Op maandag 30 mei 2011 01:04 schreef wimderon het volgende:
Meeste aantal MP's saved (om daarna alsnog te winnen) door Fognini sinds 2004 trouwens. Toen werden er 9 gered door een andere baas, Spadea.
Good old Vincequote:Op maandag 30 mei 2011 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En die baas heeft nog altijd de mooiste website
http://www.vincespadea.com/
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit blijft de mooistequote:Op maandag 30 mei 2011 01:31 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vince in action at the Delray Beach, FL ITC event
February 2010
Zal hij eerst weer speelfit moeten worden, duurt nog een paar weekjes denk ik. juni/juli denk ik.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:42 schreef Wopper1 het volgende:
Tijd dat Fernando Gonzalez weer in de top 100 komt.
Right, ik kan de komende drie dagen niet meer zien waarschijnlijkquote:Op maandag 30 mei 2011 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gelikte site inderdaad. State of the art.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
niet veel ben ik bang. En ik zie Soderling ook verliezen van Simon, waardoor Nadal weer de meeste mazzel van de wereld heeft naar de finale toequote:Op maandag 30 mei 2011 09:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Nadal speelt tegen die kale meneer.
Ja dat was een verrassende thuiskomer gisteravondquote:Op maandag 30 mei 2011 09:35 schreef tja77 het volgende:
Ik waag me niet meer aan voorspellingen, niet na mijn laatste voorspelling dat Ferrer Monfils weg zou vegen.
Bij de bookmakers is Ferrer nog steeds favoriet, ik ben benieuwd. Ik verwacht dat ze beide weer fit zijn en dan kan het erg spannend worden.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja dat was een verrassende thuiskomer gisteravond
Ferrer onderpresteert altijd op RGen overpresteert op de andere GS
Normaliter zou Soderling dat toch wel moeten winnen, maar dat verschrikkelijke publiek zal wel weer een rol spelen in het geheel.quote:Op maandag 30 mei 2011 09:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
niet veel ben ik bang. En ik zie Soderling ook verliezen van Simon, waardoor Nadal weer de meeste mazzel van de wereld heeft naar de finale toe
Wie kent haar niet...quote:
Wat mij betreft is ze favoriete in het onderste deel van het schema. Ik zie meer in haar dan in Azarenka.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:26 schreef tja77 het volgende:
Ik zie haar als een outsider voor een finaleplek.
Ik wilde het net zeggen, walk-over voor Nole.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:44 schreef TheGeneral het volgende:
Fognini heeft zich terugetrokken. Djoko dus door naar de halve finale.
M'n Vuurvos liep ervan vastquote:Op maandag 30 mei 2011 01:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:44 schreef TheGeneral het volgende:
Hij had gisteren enorme last van krampaanvallen, kon tegen Montanes ook amper meer lopen. Schijnbaar is het dermate erg, dat hij zich moet terugtrekken.quote:
Alleen omdat ie spierpijn heeft ?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:44 schreef TheGeneral het volgende:
Het zal niet alleen spierpijn zijn hoorquote:Op maandag 30 mei 2011 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alleen omdat ie spierpijn heeft ?.!!!
Kut Italiaanse mooiboi.
Wat een softie. Dat ie dan Montanes laat winnen als hij zo'n pijn heeft in de 5e set.
Nou ja, als je bezig bent en je spieren zijn nog warm + adrenaline etc. zal je het minder merken. Maar een dag later kan het alleen maar erger zijn geworden.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:49 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja dat Montanes er dan nog niet van weet te winnen van zo'n mongol is wellicht nog treuriger.
Ik denk het ook jaquote:Op maandag 30 mei 2011 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
Het is en blijft een zielige.
Met z'n gescheurd spiertje
Weet je wat het echt is? Hij is als de dood dat hij er met 18-0 vanaf gaat tegen Djoko.
41 had ie er gister alquote:Op maandag 30 mei 2011 11:51 schreef KentdeBruin het volgende:
Djokovic moet nu dus het toernooi winnen om gelijk te komen met mcenroe... Hij heeft nu 40 overwinningen.
Als hij het toernooi wint komt hij gelijk met Vilas volgens mij? Telt een walk-over ook mee voor zo'n reeks eigenlijk?quote:Op maandag 30 mei 2011 11:51 schreef KentdeBruin het volgende:
Djokovic moet nu dus het toernooi winnen om gelijk te komen met mcenroe... Hij heeft nu 40 overwinningen.
Nee. Die telt niet mee.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als hij het toernooi wint komt hij gelijk met Vilas volgens mij? Telt een walk-over ook mee voor zo'n reeks eigenlijk?
Dan naait Fognini Djoko ook als Djoko dan nu een wedstrijd verliestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |