oOoo0h w@tt áaRdíGgquote:
Hihaho, je kan lekker niet quoten.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
@ je laatste post in het vorige topic, Etsu.
BeNn JJe 0wPp IeManTt V3rLieFfft?? xPppquote:Op zondag 29 mei 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
Eentje voor Yosander, eentje voor Dastan, eentje voor ViaRegnum2, eentje voor Ezell, eentje voor Flitskikker, en de rest voor de rest, behalve xCore
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:45 schreef jordyqwerty het volgende:
JulLieJJ M0eTeNn;; W4t LieffeRr vo0r elCkaArR SijNn;; xPp
Ja, op Dastan, maar dat mag niemand weten.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
BeNn JJe 0wPp IeManTt V3rLieFfft?? xPpp
Lobi terugquote:Op zondag 29 mei 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
Eentje voor Yosander, eentje voor Dastan, eentje voor ViaRegnum2, eentje voor Ezell, eentje voor Flitskikker, en de rest voor de rest, behalve xCore
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, op Dastan, maar dat mag niemand weten.En VR2 is mijn minnaar. Ook mag niemand dat weten.
quote:
Hoiquote:Op zondag 29 mei 2011 17:52 schreef Dastan het volgende:
Etsoe, ik zit nu in de trein terug. Heb je me nog gezien in Roffa?
Nee.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:52 schreef Dastan het volgende:
Etsoe, ik zit nu in de trein terug. Heb je me nog gezien in Roffa?
quote:
Moet jij niet voor je her leren?quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, op Dastan, maar dat mag niemand weten.En VR2 is mijn minnaar. Ook mag niemand dat weten.
NieJjt HuiLuwNNnquote:Op zondag 29 mei 2011 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ISz Dt nN neJJ?![]()
IiCk FoeL mIiEjj @fGeweEsznn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Zo0ooOwRieJJquote:Op zondag 29 mei 2011 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ISz Dt nN neJJ?![]()
IiCk FoeL mIiEjj @fGeweEsznn.
Chinese strafkampgevangenen moeten gedwongen gamen.quote:
Zijn t wel serieuze mensen?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Lool, er belt nu nog iemand. Prijs maar ff ophogen
Hoiquote:
Ja wel gezellig. Ik zag eerst een opa met een dikke buik en een snor, maar wist niet zeker of jij het was. Toen heb ik met confetti gestrooid, niet iedereen vond dat leuk. Jij?quote:
Alt+wquote:Op zondag 29 mei 2011 19:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
heb een engels toetsenbord instelling weet niet hoe dat werkt.
Ik had vandaag een vis gehaald voor Koeskjestrommel en ben daarna bij een vriendin langsgeweest. We hadden de vis per ongeluk opgegeten..quote:Op zondag 29 mei 2011 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja wel gezellig. Ik zag eerst een opa met een dikke buik en een snor, maar wist niet zeker of jij het was. Toen heb ik met confetti gestrooid, niet iedereen vond dat leuk. Jij?
Jaaa! Lieve kat ook, kwam helemaal naar me toe en kopjes geven tegen mn hand aan hihihi.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoi! Leuke date gehad met Jan en zijn piratenkat
?
Vies.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik had vandaag een vis gehaald voor Koeskjestrommel en ben daarna bij een vriendin langsgeweest. We hadden de vis per ongeluk opgegeten..
Aah lieve katquote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaaa! Lieve kat ook, kwam helemaal naar me toe en kopjes geven tegen mn hand aan hihihi.
Hoe is jouw luie dag?
Oke.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar bij dat verhaal moet je de vis wegdenken.
Goedquote:Op zondag 29 mei 2011 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke.
Na het strooien van confetti heb ik 6 shirtjes, 2 overhemden, 2 korte broeken en een paar schoenen gekocht. Goed hè?
Je hebt goed gewinkeld! Meteen een hele voorraad kleding binnen gesleept.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke.
Na het strooien van confetti heb ik 6 shirtjes, 2 overhemden, 2 korte broeken en een paar schoenen gekocht. Goed hè?
Hm okequote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
nope, werkt niet, dan opent helemaal bovenin dat balkje van bewerken.
Wat blijft er dan nog over van 't verhaal?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar bij dat verhaal moet je de vis wegdenken.
Dat ik bij iemand langs ben geweest.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat blijft er dan nog over van 't verhaal?
Stimmt. Leuk gehadquote:
Heb Doerak (de kat) alleen in het begin even gezien.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah lieve kat!
Haha, ik heb helemaal niets uitgevoerd vandaag. Heerlijk!
Jupjup! Morgen ga je dus je kindjes vertellen over de zonnebloemquote:Op zondag 29 mei 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb Doerak (de kat) alleen in het begin even gezien.Jammer wel hihi.
Aww, fijn is dat ja! Oef morgen weer stage.
Achja, je hebt nog drie maand zomervakantie!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup, het was erg gezellig. We hebben nauwelijks wat gedaan, maar ach.
Gideonnnnnquote:
Uhu en ze gaan een zaadje in een bekertje planten.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Jupjup! Morgen ga je dus je kindjes vertellen over de zonnebloem?
Het is altijd leuk om vrienden met vrienden af te spreken die je een tijdje niet hebt gezien. Naast de WC heb je jezelf vast ook nog gevoerd, dus dat is ook erg zinvol.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Achja, je hebt nog drie maand zomervakantie!
Het enige zinvolle dat ik vandaag heb gedaan is naar de wc zijn geweest.
Dat vond ik op de basisschool altijd zo leuk. Dan ging ik de om het uur naar mijn plantje lopen om te kijken of er wat was veranderd, haha.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhu en ze gaan een zaadje in een bekertje planten.
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om vrienden met vrienden af te spreken die je een tijdje niet hebt gezien. Naast de WC heb je jezelf vast ook nog gevoerd, dus dat is ook erg zinvol.
In de zin van...quote:
Da's tof inderdaad! Ja heb spaghetti gegeten hmmquote:Op zondag 29 mei 2011 19:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om vrienden met vrienden af te spreken die je een tijdje niet hebt gezien. Naast de WC heb je jezelf vast ook nog gevoerd, dus dat is ook erg zinvol.
sup BaasDquote:
Dat ik de wc had gevoerdquote:
"Het is altijd leuk om vrienden met vrienden af te spreken die je een tijdje niet hebt gezien. Naast de WC heb je jezelf vast ook nog gevoerd, dus dat is ook erg zinvol.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
"Het is altijd leuk om vrienden met vrienden af te spreken die je een tijdje niet hebt gezien. Naast de WC heb je jezelf vast ook nog gevoerd, dus dat is ook erg zinvol."
Misschien krom, maar ik dacht daar wel door.
Leukquote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gideonnnnn
[..]
Kapsalon.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:26 schreef yosander het volgende:
Ik kick erop om gevoerd te worden, obesitas ftw jeweet![]()
.
quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:45 schreef ThaTim het volgende:
waarom negeerde iedereen, op Gideon_92 na, BaasD?
BaasD is een held, daarom niet.quote:
wie?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:45 schreef ThaTim het volgende:
waarom negeerde iedereen, op Gideon_92 na, BaasD?
Hoe is het met mijn Klinkahbotsingquote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gideonnnnn
[..]
Een ban hoort soms. Zelf ook al zo'n 4-5x gebanned.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:49 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Een ban hoort soms. Zelf ook al zo'n 4-5x gebanned.
Kopieer eens.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:53 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb een keer betaald om 12 notes te lezen.
Toch knap dat je hier dan weer bentquote:Op zondag 29 mei 2011 19:56 schreef Gitaarmat het volgende:
heb een keer een permban gehad om 1 topic in NWS...
Goes! Blij en gelukkig enzo! En met mijn beste Gideonnn?quote:
Wat danquote:Op zondag 29 mei 2011 19:56 schreef Gitaarmat het volgende:
heb een keer een permban gehad om 1 topic in NWS...
Linken naar een ad-blockerquote:
En was wel een boefje in mijn jonge jarenquote:23-02-2006 @ 14:56
Link naar ad-blocker
quote:19-02-2006 @ 21:20
Postkrikkende bagger:
Mensen..Hier heb ik alles mee gezegd
quote:24-12-2005 @ 14:37
Lach hier de koningin uit
Lay-out verneuken
quote:
Ik ging een nieuwsbericht aanmaken met bericht erin dat ik bijna 1000 posts had.quote:
Overdrevenquote:Op zondag 29 mei 2011 19:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik ging een nieuwsbericht aanmaken met bericht erin dat ik bijna 1000 posts had.
Gevolg: prullebak
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kreeg een ban omdat ik de myraela-tenso postte, kennen jullie die?
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik ging een nieuwsbericht aanmaken met bericht erin dat ik bijna 1000 posts had.
Gevolg: prullebak
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Linken naar een ad-blocker.
[..]
En was wel een boefje in mijn jonge jaren:
[..]
[..]
[..]
Nee?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
neinquote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kloptquote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef Etsu het volgende:
Jezus, sommige mods zijn wel heel erg snel aangebrand nu ik dit zo lees_____!
Heb je dat opgeslagen of kan je daar altijd bij als je één keer hebt kunnen kijken grgrquote:Op zondag 29 mei 2011 19:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Linken naar een ad-blocker.
[..]
En was wel een boefje in mijn jonge jaren:
[..]
[..]
[..]
Bagguh, gister halve voedselvergiftiging opgelopen met bbq'en. En dacht dat ik eht kon wegdrinken met dit:quote:Op zondag 29 mei 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb 9 notes waarvan een van Yvonne waarin staat dat ik de nieuwe baggerkoningin ben.
[..]
Goes! Blij en gelukkig enzo! En met mijn beste Gideonnn?
Opgeslagenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je dat opgeslagen of kan je daar altijd bij als je één keer hebt kunnen kijken grgr
Uiteindelijk ben ik nog tot de 1015 posts gekomen en toen was het over.quote:
second that!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:02 schreef Etsu het volgende:
Mja, ik heb opzich ook niet zoveel met FOK!forum. Ik post eigenlijk alleen in EXA omdat hier de sfeer het hoogst is...
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef ThaTim het volgende:
Ik kreeg ook een keer 48uur omdat ik in NWS de Rutger-fipo deed.
In de andere subforums wordt er alleen maar gezeken en afgekraakt. Dan heb ik ook geen zin om überhaupt te posten.quote:
Ik in het 3FM-topic, verder wat DIG (telefoon, Apple enzo), en SPT/VBL. Meer ook niet eigenlijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:02 schreef Etsu het volgende:
Mja, ik heb opzich ook niet zoveel met FOK!forum. Ik post eigenlijk alleen in EXA omdat hier de sfeer het hoogst is...
Nadat ik daarvan de halve fles had leeggezopen moest ik ff pissen. zet een of andere oetlul dat ding op de grond. Had ik dus niet gezien. en had me stalen neuzen van werk nog aan.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:00 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Bagguh, gister halve voedselvergiftiging opgelopen met bbq'en. En dacht dat ik eht kon wegdrinken met dit:
[ afbeelding ]
Terecht.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:03 schreef ThaTim het volgende:
Ook een keer een ban gehad omdat ik een tijdje alleen maar 'miauw' postte.
ik luister dat welquote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom luistert niemand van mijn 3 last.fm vrienden death cab for cutie of the shins
WK.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik was heel actief in VKZ10, niet eens met posten, maar wel met dingen lezen en zo. Verder ook wel in WK, die zomer. En KLB somsMaar dat heb je na een tijdje ook wel gezien.
Omdat nieuwe album arctic monkeysquote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom luistert niemand van mijn 3 last.fm vrienden death cab for cutie of the shins
Ik ben je vriendje op last.fmquote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Baas.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:03 schreef ThaTim het volgende:
Ook een keer een ban gehad omdat ik een tijdje alleen maar 'miauw' postte.
Dat topic was een van mijn favorietenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Dat banmeldtopic in FB was altijd best geniaal om te lezen, nu merk je niet wanneer iemand gebanned wordt
.
Ja Chase & Status hebben leukjen liedjesquote:Op zondag 29 mei 2011 20:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]![]()
wij luisteren allebei chase & status & pendulum
Was inderdaad erg leuk altijd.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat topic was een van mijn favorieten.
goed topicquote:Op zondag 29 mei 2011 20:05 schreef ThaTim het volgende:
Liedjes waar je goed ringtones van kan maken...
dit topic leverde mij zo'n twintig notes op, maar geen ban
Dit.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Dat banmeldtopic in FB was altijd best geniaal om te lezen, nu merk je niet wanneer iemand gebanned wordt
.
helemaal gelezen?quote:
ja hequote:Op zondag 29 mei 2011 20:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja Chase & Status hebben leukjen liedjes![]()
Jij hebt dit topic echt verpest gewoonquote:Op zondag 29 mei 2011 20:05 schreef ThaTim het volgende:
Liedjes waar je goed ringtones van kan maken...
dit topic leverde mij zo'n twintig notes op, maar geen ban
Was in eerste instantie niet eens de bedoeling. Maar Knevelt en ik werkte opeens gewoon goed samen.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Jij hebt dit topic echt verpest gewoon
quote:Op donderdag 2 september 2010 16:14 schreef Doublepain het volgende:
--------------------------
---------------
-----------------------
-------------------
---------------------
-------------------
-------------------
--------------------
---------------![]()
![]()
---------------
-------------![]()
![]()
![]()
-------------
-----------![]()
![]()
![]()
![]()
-----------
---------![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
---------
-------![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-------
-----![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-----
---![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-----
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vulkaan 2.0
Werkt niet meer, check die originele post.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:41 schreef appeltjap het volgende:
[sup]
[sup]
[sup]
[/sup][/sup][/sup]
checkquote:Op zondag 29 mei 2011 20:10 schreef ThaTim het volgende:
Het merendeel van mijn notes hebben echter als reden dat ik SwJ zo'n 356x autist genoemd heb.
w..w..wa.a.wa..a.a.t.waaat...quote:
Alleen thuis vanavondquote:Op zondag 29 mei 2011 20:18 schreef Gideon_92 het volgende:
oh. dan is ie vast feesten.
gaan jullie nog feesten/weg?
waar woon jequote:Op zondag 29 mei 2011 20:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Alleen thuis vanavond. Nouja, ouders weg
.
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:35 schreef Doublepain het volgende:
-----
-------
----------
----
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
---
---------
---------
-------------
![]()
![]()
------------
---------
--------------
![]()
![]()
------------
---------
--------------
![]()
---
-----------
-----
---------------
![]()
------
--------------
--------------------
TOPIC!!
Zwollequote:
Natuurlijkquote:
huh?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De tenso.Ban van 48 uur voor gekregen.
http://oi56.tinypic.com/attuh.jpg
Wrm?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat is er erg aanquote:Op zondag 29 mei 2011 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waar moet je vandaan komen en ben maar een arme scholier, binnenkort zelfs een arme studentquote:
Dan moet ze dr foto's niet op FOK! zetten.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Myraela waardeerde het niet echt geloof ik.
Moet je ook geen foto van haar bewerken.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Myraela waardeerde het niet echt geloof ik.
zuid-limburg..quote:Op zondag 29 mei 2011 20:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen en ben maar een arme scholier, binnenkort zelfs een arme student.
Pff, ook geen eind zegquote:Op zondag 29 mei 2011 20:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
zuid-limburg..![]()
als er weer zo'n treinactie is
pas op straks worden we allemaal gebannedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
link?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb me wel rot gelachen om de onz radio meet foto's.
Woon je verdomd vlak bij Pinkpop.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
zuid-limburg..![]()
als er weer zo'n treinactie is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |