oOoo0h w@tt áaRdíGgquote:
Hihaho, je kan lekker niet quoten.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
@ je laatste post in het vorige topic, Etsu.
BeNn JJe 0wPp IeManTt V3rLieFfft?? xPppquote:Op zondag 29 mei 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
Eentje voor Yosander, eentje voor Dastan, eentje voor ViaRegnum2, eentje voor Ezell, eentje voor Flitskikker, en de rest voor de rest, behalve xCore
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:45 schreef jordyqwerty het volgende:
JulLieJJ M0eTeNn;; W4t LieffeRr vo0r elCkaArR SijNn;; xPp
Ja, op Dastan, maar dat mag niemand weten.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
BeNn JJe 0wPp IeManTt V3rLieFfft?? xPpp
Lobi terugquote:Op zondag 29 mei 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
Eentje voor Yosander, eentje voor Dastan, eentje voor ViaRegnum2, eentje voor Ezell, eentje voor Flitskikker, en de rest voor de rest, behalve xCore
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:45 schreef Etsu het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, op Dastan, maar dat mag niemand weten.En VR2 is mijn minnaar. Ook mag niemand dat weten.
quote:
Hoiquote:Op zondag 29 mei 2011 17:52 schreef Dastan het volgende:
Etsoe, ik zit nu in de trein terug. Heb je me nog gezien in Roffa?
Nee.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:52 schreef Dastan het volgende:
Etsoe, ik zit nu in de trein terug. Heb je me nog gezien in Roffa?
quote:
Moet jij niet voor je her leren?quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, op Dastan, maar dat mag niemand weten.En VR2 is mijn minnaar. Ook mag niemand dat weten.
NieJjt HuiLuwNNnquote:Op zondag 29 mei 2011 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ISz Dt nN neJJ?![]()
IiCk FoeL mIiEjj @fGeweEsznn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Zo0ooOwRieJJquote:Op zondag 29 mei 2011 17:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
ISz Dt nN neJJ?![]()
IiCk FoeL mIiEjj @fGeweEsznn.
Chinese strafkampgevangenen moeten gedwongen gamen.quote:
Zijn t wel serieuze mensen?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Lool, er belt nu nog iemand. Prijs maar ff ophogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |