Zijn t wel serieuze mensen?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Lool, er belt nu nog iemand. Prijs maar ff ophogen
Hoiquote:
Ja wel gezellig. Ik zag eerst een opa met een dikke buik en een snor, maar wist niet zeker of jij het was. Toen heb ik met confetti gestrooid, niet iedereen vond dat leuk. Jij?quote:
Alt+wquote:Op zondag 29 mei 2011 19:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
heb een engels toetsenbord instelling weet niet hoe dat werkt.
Ik had vandaag een vis gehaald voor Koeskjestrommel en ben daarna bij een vriendin langsgeweest. We hadden de vis per ongeluk opgegeten..quote:Op zondag 29 mei 2011 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja wel gezellig. Ik zag eerst een opa met een dikke buik en een snor, maar wist niet zeker of jij het was. Toen heb ik met confetti gestrooid, niet iedereen vond dat leuk. Jij?
Jaaa! Lieve kat ook, kwam helemaal naar me toe en kopjes geven tegen mn hand aan hihihi.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoi! Leuke date gehad met Jan en zijn piratenkat
?
Vies.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik had vandaag een vis gehaald voor Koeskjestrommel en ben daarna bij een vriendin langsgeweest. We hadden de vis per ongeluk opgegeten..
Aah lieve katquote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaaa! Lieve kat ook, kwam helemaal naar me toe en kopjes geven tegen mn hand aan hihihi.
Hoe is jouw luie dag?
Oke.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar bij dat verhaal moet je de vis wegdenken.
Goedquote:Op zondag 29 mei 2011 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke.
Na het strooien van confetti heb ik 6 shirtjes, 2 overhemden, 2 korte broeken en een paar schoenen gekocht. Goed hè?
Je hebt goed gewinkeld! Meteen een hele voorraad kleding binnen gesleept.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke.
Na het strooien van confetti heb ik 6 shirtjes, 2 overhemden, 2 korte broeken en een paar schoenen gekocht. Goed hè?
Hm okequote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
nope, werkt niet, dan opent helemaal bovenin dat balkje van bewerken.
Wat blijft er dan nog over van 't verhaal?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar bij dat verhaal moet je de vis wegdenken.
Dat ik bij iemand langs ben geweest.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat blijft er dan nog over van 't verhaal?
Stimmt. Leuk gehadquote:
Heb Doerak (de kat) alleen in het begin even gezien.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah lieve kat!
Haha, ik heb helemaal niets uitgevoerd vandaag. Heerlijk!
Jupjup! Morgen ga je dus je kindjes vertellen over de zonnebloemquote:Op zondag 29 mei 2011 19:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb Doerak (de kat) alleen in het begin even gezien.Jammer wel hihi.
Aww, fijn is dat ja! Oef morgen weer stage.
Achja, je hebt nog drie maand zomervakantie!quote:Op zondag 29 mei 2011 19:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup, het was erg gezellig. We hebben nauwelijks wat gedaan, maar ach.
Gideonnnnnquote:
Uhu en ze gaan een zaadje in een bekertje planten.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Jupjup! Morgen ga je dus je kindjes vertellen over de zonnebloem?
Het is altijd leuk om vrienden met vrienden af te spreken die je een tijdje niet hebt gezien. Naast de WC heb je jezelf vast ook nog gevoerd, dus dat is ook erg zinvol.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Achja, je hebt nog drie maand zomervakantie!
Het enige zinvolle dat ik vandaag heb gedaan is naar de wc zijn geweest.
Dat vond ik op de basisschool altijd zo leuk. Dan ging ik de om het uur naar mijn plantje lopen om te kijken of er wat was veranderd, haha.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhu en ze gaan een zaadje in een bekertje planten.
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om vrienden met vrienden af te spreken die je een tijdje niet hebt gezien. Naast de WC heb je jezelf vast ook nog gevoerd, dus dat is ook erg zinvol.
In de zin van...quote:
Da's tof inderdaad! Ja heb spaghetti gegeten hmmquote:Op zondag 29 mei 2011 19:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Het is altijd leuk om vrienden met vrienden af te spreken die je een tijdje niet hebt gezien. Naast de WC heb je jezelf vast ook nog gevoerd, dus dat is ook erg zinvol.
sup BaasDquote:
Dat ik de wc had gevoerdquote:
"Het is altijd leuk om vrienden met vrienden af te spreken die je een tijdje niet hebt gezien. Naast de WC heb je jezelf vast ook nog gevoerd, dus dat is ook erg zinvol.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
"Het is altijd leuk om vrienden met vrienden af te spreken die je een tijdje niet hebt gezien. Naast de WC heb je jezelf vast ook nog gevoerd, dus dat is ook erg zinvol."
Misschien krom, maar ik dacht daar wel door.
Leukquote:Op zondag 29 mei 2011 19:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gideonnnnn
[..]
Uhu en ze gaan een zaadje in een bekertje planten.
Kapsalon.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:26 schreef yosander het volgende:
Ik kick erop om gevoerd te worden, obesitas ftw jeweet![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |