Hoiquote:
Ja wel gezellig. Ik zag eerst een opa met een dikke buik en een snor, maar wist niet zeker of jij het was. Toen heb ik met confetti gestrooid, niet iedereen vond dat leuk. Jij?quote:
Alt+wquote:Op zondag 29 mei 2011 19:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
heb een engels toetsenbord instelling weet niet hoe dat werkt.
Ik had vandaag een vis gehaald voor Koeskjestrommel en ben daarna bij een vriendin langsgeweest. We hadden de vis per ongeluk opgegeten..quote:Op zondag 29 mei 2011 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja wel gezellig. Ik zag eerst een opa met een dikke buik en een snor, maar wist niet zeker of jij het was. Toen heb ik met confetti gestrooid, niet iedereen vond dat leuk. Jij?
Jaaa! Lieve kat ook, kwam helemaal naar me toe en kopjes geven tegen mn hand aan hihihi.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Hoi! Leuke date gehad met Jan en zijn piratenkat
?
Vies.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik had vandaag een vis gehaald voor Koeskjestrommel en ben daarna bij een vriendin langsgeweest. We hadden de vis per ongeluk opgegeten..
Aah lieve katquote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jaaa! Lieve kat ook, kwam helemaal naar me toe en kopjes geven tegen mn hand aan hihihi.
Hoe is jouw luie dag?
Oke.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar bij dat verhaal moet je de vis wegdenken.
Goedquote:Op zondag 29 mei 2011 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke.
Na het strooien van confetti heb ik 6 shirtjes, 2 overhemden, 2 korte broeken en een paar schoenen gekocht. Goed hè?
Je hebt goed gewinkeld! Meteen een hele voorraad kleding binnen gesleept.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke.
Na het strooien van confetti heb ik 6 shirtjes, 2 overhemden, 2 korte broeken en een paar schoenen gekocht. Goed hè?
Hm okequote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
nope, werkt niet, dan opent helemaal bovenin dat balkje van bewerken.
Wat blijft er dan nog over van 't verhaal?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, maar bij dat verhaal moet je de vis wegdenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |