quote:Op zondag 29 mei 2011 19:58 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Ik ging een nieuwsbericht aanmaken met bericht erin dat ik bijna 1000 posts had.
Gevolg: prullebak
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Linken naar een ad-blocker.
[..]
En was wel een boefje in mijn jonge jaren:
[..]
[..]
[..]
Nee?quote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kreeg een ban omdat ik de myraela-tenso postte, kennen jullie die?
neinquote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kreeg een ban omdat ik de myraela-tenso postte, kennen jullie die?
Kloptquote:Op zondag 29 mei 2011 19:59 schreef Etsu het volgende:
Jezus, sommige mods zijn wel heel erg snel aangebrand nu ik dit zo lees_____!
Heb je dat opgeslagen of kan je daar altijd bij als je één keer hebt kunnen kijken grgrquote:Op zondag 29 mei 2011 19:58 schreef yosander het volgende:
[..]
Linken naar een ad-blocker.
[..]
En was wel een boefje in mijn jonge jaren:
[..]
[..]
[..]
Bagguh, gister halve voedselvergiftiging opgelopen met bbq'en. En dacht dat ik eht kon wegdrinken met dit:quote:Op zondag 29 mei 2011 19:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb 9 notes waarvan een van Yvonne waarin staat dat ik de nieuwe baggerkoningin ben.
[..]
Goes! Blij en gelukkig enzo! En met mijn beste Gideonnn?
Opgeslagenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je dat opgeslagen of kan je daar altijd bij als je één keer hebt kunnen kijken grgr
Uiteindelijk ben ik nog tot de 1015 posts gekomen en toen was het over.quote:
second that!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:02 schreef Etsu het volgende:
Mja, ik heb opzich ook niet zoveel met FOK!forum. Ik post eigenlijk alleen in EXA omdat hier de sfeer het hoogst is...
quote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef ThaTim het volgende:
Ik kreeg ook een keer 48uur omdat ik in NWS de Rutger-fipo deed.
In de andere subforums wordt er alleen maar gezeken en afgekraakt. Dan heb ik ook geen zin om überhaupt te posten.quote:
Ik in het 3FM-topic, verder wat DIG (telefoon, Apple enzo), en SPT/VBL. Meer ook niet eigenlijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:02 schreef Etsu het volgende:
Mja, ik heb opzich ook niet zoveel met FOK!forum. Ik post eigenlijk alleen in EXA omdat hier de sfeer het hoogst is...
Nadat ik daarvan de halve fles had leeggezopen moest ik ff pissen. zet een of andere oetlul dat ding op de grond. Had ik dus niet gezien. en had me stalen neuzen van werk nog aan.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:00 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Bagguh, gister halve voedselvergiftiging opgelopen met bbq'en. En dacht dat ik eht kon wegdrinken met dit:
[ afbeelding ]
Terecht.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:03 schreef ThaTim het volgende:
Ook een keer een ban gehad omdat ik een tijdje alleen maar 'miauw' postte.
ik luister dat welquote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom luistert niemand van mijn 3 last.fm vrienden death cab for cutie of the shins
WK.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik was heel actief in VKZ10, niet eens met posten, maar wel met dingen lezen en zo. Verder ook wel in WK, die zomer. En KLB somsMaar dat heb je na een tijdje ook wel gezien.
Omdat nieuwe album arctic monkeysquote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Waarom luistert niemand van mijn 3 last.fm vrienden death cab for cutie of the shins
Ik ben je vriendje op last.fmquote:Op zondag 29 mei 2011 20:01 schreef jordyqwerty het volgende:
Baas.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:03 schreef ThaTim het volgende:
Ook een keer een ban gehad omdat ik een tijdje alleen maar 'miauw' postte.
Dat topic was een van mijn favorietenquote:Op zondag 29 mei 2011 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Dat banmeldtopic in FB was altijd best geniaal om te lezen, nu merk je niet wanneer iemand gebanned wordt
.
Ja Chase & Status hebben leukjen liedjesquote:Op zondag 29 mei 2011 20:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]![]()
wij luisteren allebei chase & status & pendulum
Was inderdaad erg leuk altijd.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dat topic was een van mijn favorieten.
goed topicquote:Op zondag 29 mei 2011 20:05 schreef ThaTim het volgende:
Liedjes waar je goed ringtones van kan maken...
dit topic leverde mij zo'n twintig notes op, maar geen ban
Dit.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:05 schreef Pino112 het volgende:
Dat banmeldtopic in FB was altijd best geniaal om te lezen, nu merk je niet wanneer iemand gebanned wordt
.
helemaal gelezen?quote:
ja hequote:Op zondag 29 mei 2011 20:06 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja Chase & Status hebben leukjen liedjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |