Vorig jaar heb ik er niet veel werk aan gehad omdat ze al zelfstandig konden eten en al zindelijk waren. De kittens mogen vanaf 10 naar een nieuw baasje, maar als er niemand zich meldt mogen ze blijven tot 16 weken. Is er dan nog niemand dan gaan ze naar het asiel. Prins is vorig jaar tot 16 weken gebleven, de dag dat hij naar het asiel moest meldde zich een nieuw baasjequote:Op zondag 29 mei 2011 14:22 schreef Biancavia het volgende:
Heb je er veel werk aan?
Hoe lang zijn de kittens de vorige keer gebleven?
Dat was vorige week jaquote:Op zondag 29 mei 2011 20:34 schreef indaha het volgende:
Ach er komen weer kittens morgen al,![]()
![]()
ik dacht pas volgende week.
Twee zelfs!quote:
Bij deze organisatie krijgen de kittens met 9 weken de eerste inenting. Volgens mij mogen ze bij Cat dan meteen weg, maar hier willen ze graag dat ze nog een weekje blijven ivm mogelijke reactie op de inenting.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:46 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom mogen ze eigenlijk pas met 10 weken weg?Sawyer kreeg ik met 8
Toch?
Oh, hier kregen ze met 7 weken enting volgens mijquote:Op maandag 30 mei 2011 11:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bij deze organisatie krijgen de kittens met 9 weken de eerste inenting. Volgens mij mogen ze bij Cat dan meteen weg, maar hier willen ze graag dat ze nog een weekje blijven ivm mogelijke reactie op de inenting.
Dat weet ik nog nietquote:Op maandag 30 mei 2011 12:33 schreef bl0emetjE het volgende:
Wahh![]()
![]()
Wat een droppies!!
Wat zijn de namen van de anderen?
Met 2 weken zouden ze worden verdronken (deze zijn nog niet in het water geweest) en ze zijn nu 5 weken.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:44 schreef Hitomi het volgende:
Ach wat een poepies!
Die rooie katertjes zijn echt mooi! Welke idioot dondert zulke lieverdjes nou in het water?
Hoelang geleden is dat geweest, als ik vragen mag?
Ja en toen is de dierenambulance gebeld en die heeft ze opgehaald. Hoe het verder gegaan is weet ik niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:49 schreef Hitomi het volgende:
Dat betekent dat de dader op heterdaad is betrapt, of?
Sterre, Sun (stoere), Moon (minder stoere) en Shadow (bange)quote:Op maandag 30 mei 2011 12:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat weet ik nog nietik moet ze allemaal zelf verzinnen, maar ik wist alleen een leuke vrouwtjes naam en die past nog bij haar ook
Dus we moeten nog een naam voor het stoere rode katertje, voor de iets minder stoere rode en voor de superbange cyperse. Roept u maar
quote:Op maandag 30 mei 2011 13:11 schreef phusician het volgende:
Oognip kan ik een optie nemen op het cyperse katertje?
Tuurlijk kan je een optie nemen op het cyperse katertje! Leuk! Dat bange gaat er denk ik vrij snel uit. Net zat ik rustig op de grond en toen kwam ie onder de bank vandaan, dus dat gaat nu al heel goed!quote:Op maandag 30 mei 2011 13:15 schreef phusician het volgende:
Oognip zal dat bange er al in blijven zitten of krijg je dat er nog uit?
Dat vind ik hele leuke namen! Alleen vind ik Sun meer iets voor een vrouwtje denk ik...quote:Op maandag 30 mei 2011 13:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sterre, Sun (stoere), Moon (minder stoere) en Shadow (bange)
Dat is wel zoquote:Op maandag 30 mei 2011 13:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat vind ik hele leuke namen! Alleen vind ik Sun meer iets voor een vrouwtje denk ik...
Als je een kitten wilt via een pleeggezien van DOC Enschede, betaal je rond de 85 euro. Deze prijs is inclusief ontworming, ontvlooiing, 1e inenting, chip en castratie als het kitten 6 maanden is.quote:Op maandag 30 mei 2011 13:57 schreef phusician het volgende:
Nee, ik weet het niet, kan je mij dat even meedelen als je tijd hebt.
Of Plutoquote:Op maandag 30 mei 2011 13:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is wel zoMars dan, is evengoed ruimt-achtig
Tuurlijk probeer ik hem tam te maken, maar of het een schootkat wordt dat weet ik niet van te voren.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:09 schreef phusician het volgende:
ok Oognip, dan volg ik het katertje op de site en als het zover is ( en hij is niet meer bang) dan kom ik je bezoeken. Ik wil heel graag een katje dat op schoot komt zitten, dus kan je hem daar aan wennen in de komende weken, (als je tijd hebt hoor).Prijs is geen probleem.Ik was (ben) nog in onderhandeling met een 2 jaar oude kater, maar ik was niet de enige, dus ik weet niet of dat nog doorgaat, maar zodra ik daar iets van weet hoor je het.Wat een schattig nestje he. Ga je ook foto's van de kleintjes op de site zetten? Is er geen moederpoes bij?
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:37 schreef Oognip het volgende:
Ze zijn er!En wat zijn ze geweldig leuk
De twee rode en een cyperse zijn mannetjes en de cypers rode is een vrouwtje (de achterste op de foto). 1 van de mannetjes is extreem bang (degene vooraan de foto) maar dat gaat helemaal goed komen
Als je het niet erg vindt hou ik het op Shadow, ik vind Indy een meisjesnaamquote:Op maandag 30 mei 2011 14:35 schreef phusician het volgende:
Oognip kan je de naam van de cyperman nog veranderen in Indy?
Het gaat helemaal goedkomen met Shadowquote:Op maandag 30 mei 2011 20:04 schreef Oognip het volgende:
Met de bangheid gaat het steeds beter:) Kijk stoere Shadow nou
[ afbeelding ]
Welke van die twee is het katertje dat bij jou op schoot lag?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:34 schreef Oognip het volgende:
Ik heb zojuist Noah en Maan een flesje melk gegevenNiet omdat ze het nodig hebben, maar omdat ze nog heel erg zuigbehoefte hebben en het erg lekker vinden. Noah ligt nu knock-out naast me
Shadow had na een paar likjes genoeg en Sterre ligt nog te slapen dus die is zo aan de beurt
Noahquote:Op maandag 30 mei 2011 21:35 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Welke van die twee is het katertje dat bij jou op schoot lag?
Ja ik heb vroeger ook een rooie gehad, zo liefquote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:45 schreef baniekje het volgende:
Oh, wat een druifjes!![]()
![]()
![]()
Ik wil nog graag een rooie maar 7 katten is al veel he...
Ik vind Noah en Moon erg leuk! De andere 2 ook maar rood heeft een voorkeur.![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:02 schreef Mama_Mia het volgende:
IK WIL EEN ROOIE
Dat je het ff weet.
Ik wil het rooie schootkatertje
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik dacht dat Mama Mia Noah wildequote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:50 schreef Oognip het volgende:
Noah is trouwens nog gewoon vrijdus dat jullie weten dat dit ventje nog wel zoekt naar een leuk huisje
Zolang niks zeker is, kan ik er geen rekening mee houden of iig wil ik dat niet. Als ze 6 weken zijn komen ze op de site dus m_m heef tot die tijd om na te denken. Ik wil niet dat de kansen op eem huisje voor de kleintjes worden verkleind door onzekerheid.quote:
Nou voor jou is het juist gemakkelijk, tegen de tijd dat ze groot genoeg zijn laat je Sterre een dagje bij jou proberen dan zie je vanzelf of het gaatquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Mama_Mia wil ze allemaal wel
ik vind Noah best een schatje, maar ik vind Sterre eigenlijk nog veel leukerik weet alleen niet hoe goed het gaat, twee poezen samen?
Ja maar dat wil Oognip niet en dat snap ik ook wel, de kittens zijn haar verantwoordelijkheidquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou voor jou is het juist gemakkelijk, tegen de tijd dat ze groot genoeg zijn laat je Sterre een dagje bij jou proberen dan zie je vanzelf of het gaat
Kan ik me ook wel indenken, maar misschien kun je Oognip op de koffie vragen en appeltaart geven en dat ze dan de kleine Sterre toevallig even meeneemtquote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:24 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja maar dat wil Oognip niet en dat snap ik ook wel, de kittens zijn haar verantwoordelijkheid
Hier ga ik niet aan beginnen. Het DOC zou dat niet goed vinden, maar buiten dat blijft het kitten mijn verantwoordelijkheid zolang er niet getekend is voor het kitten en het hier nog rondloopt. Stel dat Rhana (kat van m_m) heel boos wordt, het kitten verwond en ik ermee naar de dierenarts moet, dan zal ik moeten verklaren hoe dit gekomen is en dan heb ik een probleem.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 13:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou voor jou is het juist gemakkelijk, tegen de tijd dat ze groot genoeg zijn laat je Sterre een dagje bij jou proberen dan zie je vanzelf of het gaat
Mijn eigen katten lopen tussen de kittens. 's Nachts zitten de kittens in de bench in de woonkamer en mijn eigen katten in de gang, keuken enz. Pingoo is heel lief die vindt ze interessant en snuffelt aan ze. Luna slaat ze en Muis blaast, maar dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:33 schreef indaha het volgende:
Wat een schatjes,wat vinden je eigen katten ervan of hou je ze apart?
quote:
Ik hou er gewoon niet van om de zorg uit handen te geven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:39 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]ben je bang dat het niet goed gaat?
En ik denk dat als ik een van jouw nestje wil, dat het dan Sterre wordtik vind haar echt geweldig
Snap ik, maar ik ben wel lief hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon niet van om de zorg uit handen te geven.
En ik denk dat Sterre geen goede combinatie is met Rhana, maar dat wist je al
Ook niet onbelangrijk wat voor Rhana kliktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:56 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik ben wel lief hoor
Ik weet het nog niet. Ik ga gewoon kijken of er een tussen zit wat voor mij klikt. En anders komt het wel bij een volgend nestje
Jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ook niet onbelangrijk wat voor Rhana klikt
Zeker weten doe je het natuurlijk nooit, maar je kan wel een beetje op karakter letten natuurlijk. Maar goed het is jouw katquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jamaar dat kan je zo lastig uittesten.
Klopt, ik denk dat Rhana juist ook wel iemand moet hebben die speels is, maar ook wel een beetje relaxedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zeker weten doe je het natuurlijk nooit, maar je kan wel een beetje op karakter letten natuurlijk. Maar goed het is jouw kat
Het zijn beide felle poesjes en ik denk niet dat het een goede combi is, maar goed het blijft jouw keuze. Ze zijn allemaal even speels en als er iemand relaxed is dan is het Noahquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat Rhana juist ook wel iemand moet hebben die speels is, maar ook wel een beetje relaxed
Klopt, dus ik bekijk het nog evenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het zijn beide felle poesjes en ik denk niet dat het een goede combi is, maar goed het blijft jouw keuze. Ze zijn allemaal even speels en als er iemand relaxed is dan is het Noah
In principe wel, meestal gaat het wel goed omdat de kittens nog klein zijn en daarom meestal geaccepteerd worden. Ik zou wel rekening houden met het karakter van je huidige kat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:41 schreef phusician het volgende:
Oognip, kan zo'n kleintje zo geplaatst worden bij een volwassen kat?
Ik heb het eerlijk gezegd druk met school en werk dus ik moet nog even kijken of het luktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Mag ik nog weer een keer komen aaien voor maandag?als ik ze een paar keer zie kan ik ook beter karakter bepalen enzo
Zo niet dan is het geen probleem hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijk gezegd druk met school en werk dus ik moet nog even kijken of het lukt
Thanks!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:47 schreef bl0emetjE het volgende:
Wat liefEn wat zijn ze al groot! Ze lijken wel bijna even groot als mijn pluizen toen ze hier met 13 weken kwamen
En de namen zijn trouwens ook super!
Ze doen zich gewoon groter voor dan ze zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Thanks!
Haha in het echt zijn ze echt heeel minize zijn ook nog maar tussen de 500 en 600 gram
quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:13 schreef Oognip het volgende:
Bah Noah is nog steeds een beetje aan het rochelen af en toe en sinds ze wakker zijn (uurtje geleden) zijn ze aan het niezen
Nee nog niet. Ik heb de kattenbak net verschoond en daar zitten ze nu in te vroeten, daar komt veel stof af dus misschien dat dat prikkelt. Ik hou ze goed in de gaten.quote:
Ah ja das wel slimquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik heb de kattenbak net verschoond en daar zitten ze nu in te vroeten, daar komt veel stof af dus misschien dat dat prikkelt. Ik hou ze goed in de gaten.
Das best heul goed want ze zijn echt te schattigquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:22 schreef baniekje het volgende:
Jammer dat je zo ver weg zit....(OF is dat juist goed....
.)
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef Oognip het volgende:
Moon heeft nu al veel van Muis geleerd
[ afbeelding ]
Hele lelijke foto [ afbeelding ]
Moon heeft een ontzettend leuk koppie vind ik en hij is ontzettend lief en ondeugendquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]Moon is ook mooi trouwens
hopelijk zie ik m maandag wel
Klopt, ik vind hem mooier dan Noah als ik ze zo ziequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Moon heeft een ontzettend leuk koppie vind ik en hij is ontzettend lief en ondeugend
Is ie ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Klopt, ik vind hem mooier dan Noah als ik ze zo zie
Liefquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is ie ookMaar Noah is meer een schootkat, echt een knuffeltje. Hij zit de hele dag naast me of is iig bij me in de buurt
Moon is ook een knuffeltje en wil heel af en toe op schoot. Als je hem aait vindt ie het heerlijk en als ie aandacht wil gaat ie piepen en op onze voeten staan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Liefen Moon? Wat zijn de karaktertjes van alle vier nu?
Het gaat hier niet alleen om Rhanaquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:38 schreef Mama_Mia het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lieffffffffffff
Zoals je het zo zegt klinkt Sterre nog best wel positief voor bij Rhana trouwens
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het gaat hier niet alleen om Rhana
[/bitch]
Lief doen
Nee geen van allen zijn ze gereserveerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:28 schreef Lord Katundro het volgende:
Kleine rode kittens!Leuk
![]()
Zijn ze allemaal al gereserveerd?![]()
![]()
Het asiel is heel slecht te bereiken in Enschede. Je kunt beter bellen (of mij vragenquote:Op maandag 6 juni 2011 11:11 schreef Troel het volgende:
Wat grappig, ik had vorige week juist gemaild naar de opvang in Enschede om informatie over wat poesjes en heb nog steeds geen reactie terug gehad.
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:27 schreef indaha het volgende:
Ik kom me hier melden, na een standje van Oognip, ik ben blij dat het weer iets beter gaat met ze en zal me in het vervolg dagelijks melden
O'ja dan kan ik me goed voorstellen dat je een zwak voor ze hebt. Het valt mij op dat vaak rode katers ontzettend lief en knuffelig zijn. Noah en Moon zijn ook wel echt heeel leukquote:Op maandag 6 juni 2011 11:32 schreef indaha het volgende:
Maar ik mag eigenlijk niet teveel kijken naar Noah en Moon, want dan kom ik te zeer in de verleiding, ik heb een zwak voor rode katers sinds ik er jaren geleden een op jonge leeftijd ben kwijtgeraakt
Ik had nooit besloten om niet meer op te gaan vangen hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 16:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat een schatjes. Vind het ook onwijs gaaf dat je toch besloten hebt om weer op te vangen.
Volg het altijd met plezier al zal ik wat minder spammen dan het vorige reeks omdat ik hard werk.
Wat kijkt Sterre chagrijnig op die fotoquote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef Oognip het volgende:
http://kittenpaleis.nl/gastgezin-michelle ze staan er op
Jep alleen Noah heb ik nog niet zien poepen. Die probeerde zondagavond te poepen maar het lukte niet. Sindsdien heb ik hem niet zien poepen, maar er liggen wel telkens goede drolletjes dus ik ga er van uit dat die ook van hem zijn. Ik hou hem verder goed in de gatenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef indaha het volgende:
Wat een mooie foto's, en alle katten nu weer van de diaree af zo te zien
Ik had ook niet anders verwacht van jequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep alleen Noah heb ik nog niet zien poepen. Die probeerde zondagavond te poepen maar het lukte niet. Sindsdien heb ik hem niet zien poepen, maar er liggen wel telkens goede drolletjes dus ik ga er van uit dat die ook van hem zijn. Ik hou hem verder goed in de gaten
O wat goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Oognip het volgende:
Donderdag komt Troel kijken voor 1 of 2 roodjes
Keuteltjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:25 schreef Oognip het volgende:
Omdat ik het dikke buikje van Noah toch niet vertrouwde en ik hem niet had zien poepen, heb ik hem vannacht apart bij me gehouden om te kijken of ie zou poepen.
En ja hoor! Om 5 uur was het raak
Is ook leuk voor de kittens, voor als jullie niet thuis zijn dan kunnen ze met elkaar spelenquote:
Altijd naar Ruben luisterenquote:
Shadow loopt de hele tijd achter me aan en houdt van kroeltjes. Hij komt wel bij me liggen, maar niet op schoot. Hij praat wel terug als ik tegen hem praat. Sterre doet vooral waar ze zin in heeft en kwam nog niet veel op schoot. Gister voor het eerst kwam ze een hele tijd op schoot zitten om te kroelen. Het zijn allebei geen schootkatjes, maar ze zijn wel gek op kroelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:50 schreef Mipsie het volgende:
Hoe knuffelig zijn Sterre en Shadow eigenlijk?
Wij willen graag 1 wat oudere kat of 2 kittens, maar zou dan wel graag een beetje knuffelige poezels willen...
quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:41 schreef seasushi het volgende:
Ik ben verliefd(helaas een onbereikbare liefde, want te weinig geld, en wil ook met ze naar de dierenarts kunnen enzo
)
Ik ben de naam kwijt, maar het kleintje wat een beetje angstig is. (In het verleden altijd bange schuwe katjes uit het asiel gehaald en die waren zo schattig als ze opbloeiden)quote:
Je bedoelt Shadowquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:20 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik ben de naam kwijt, maar het kleintje wat een beetje angstig is. (In het verleden altijd bange schuwe katjes uit het asiel gehaald en die waren zo schattig als ze opbloeiden)
Ze mogen met 10 weken naar hun nieuwe baasje als alles goed gaatquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:34 schreef Mipsie het volgende:
Haha zal het er hier nog eens even over hebben ;-)
Met hoeveel weken mogen ze eigenlijk naar een nieuw baasje?
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:42 schreef Mama_Mia het volgende:
voor Noah en Moon
Enne, Troel, op verzoek: Gastgezin Mama_Mia #1: een nestje van vier, help!
Ik heb jouw link ook ff gecrosspost Oognip
Wat leuk! Maar het was ook wel een perfecte match en ik vond het zo stoer zoals Noah op me afkwamquote:
Awww zo liefquote:Op woensdag 8 juni 2011 15:50 schreef Oognip het volgende:
Kijk maar Troel, 2 zijn veel leuker
[ afbeelding ]
(Sterre kijkt een beetje chagrijnig)
[ afbeelding ]
Troel, jij kwam alleen voor de rode kittens he?
Ach de eerste aankopen al gedaan zie ikquote:
Nouja, ik had natuurlijk al wel iets in huisquote:Op donderdag 9 juni 2011 20:19 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach de eerste aankopen al gedaan zie ik, daar zullen ze veel plezier van hebben
O ja natuurlijk sorry ,quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Nouja, ik had natuurlijk al wel iets in huis
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:12 schreef Oognip het volgende:
Shadow krijgt sinds gister bijvoer omdat ie in gewicht iets achterbleef. En vandaag is de grote kleine man 70 gram aangekomen
Hij liep zo'n 80 gram achter op de 1na lichtste. Nu is ie dus flink ingelopen, maar ik heb de rest vandaag niet gewogen. Dat doe ik vanaf nu om de dag, behalve bij Shadow.quote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 14:00 schreef Oognip het volgende:
Noah en Moon zijn officieel gereserveerd
Het asiel had ook staan dat Sterre besproken was, nou ik weet van niksdus een foutje.
Ligt aan hoe de kinderen ze gaan noemenquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:11 schreef Mry het volgende:
Noah 'klimt' uit de krabpaal![]()
Wat fijn dat Noah en Moon al een baasje hebben! Blijven ze Noah en Moon heten of hebben jullie andere namen bedacht?
Een kieskeurig katjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 18:44 schreef Oognip het volgende:
Mijn kittens zijn verwend!
Ze krijgen speciaal voer en dat vinden ze heeel erg lekker, maar nu is het tijd om weer langzaam over te stappen op ander voer dus ik heb het speciale voer gemengd met hun 'normale' voer maar mooi niet dat Moon dat eet. Dus ik dacht ik geef hem blik voer (ik heb zakjes kittenvoer en gewoon blik voer), mooi niet dat ie blik voer eet. En om te testen of hij geen zin had of dat ie misschien niet zo lekker was hem ik hem alleen het speciale voer gegeten en nu zit het dikkerdje op tafel te smikkelen
Wel kut, want hij zal er toch echt aan moeten geloven dus ik wil wel dat ie het gaat eten
Hehe laten staan doe ik niet want dan droogt het uit en moeten ze het helemaal niet meerquote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:58 schreef CantFazeMe het volgende:
Gewoon laten staan hij krijgt vanzelf wel honger lijkt mij en dat moet hij wel. Even apart zetten anders eten de andere kitten het op
Geen idee of dit werkt maar dat deden mijn ouders altijd
Eten wat de pot schaft
Het kan wel even blijven staan hoor. Ik haal het uit de koelkast als ik het een uurtje later geef, en dan is het niet uitgedroogdquote:Op zaterdag 11 juni 2011 10:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Hehe laten staan doe ik niet want dan droogt het uit en moeten ze het helemaal niet meer
Ik ga hem zo even apart eten geven en hopen dat hij gaat eten.
Ik laat het ook altijd wel even staan maar dan wordt het door de andere kittens opgegeten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:02 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Het kan wel even blijven staan hoor. Ik haal het uit de koelkast als ik het een uurtje later geef, en dan is het niet uitgedroogd
succes! Ik ga mijn monsters voeren en dan ff slapen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 11:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik laat het ook altijd wel even staan maar dan wordt het door de andere kittens opgegeten.
Ik heb meneer al verschillende soorten vlees aangeboden maar hij moet niks. Nu ga ik maar eens wat heet water er door doen zoals Ing zegt
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:42 schreef Oognip het volgende:
Mijn vriend past op de kittens want ik ben een nachtje weg.
Vreet Moon opeens wel zijn gewone voerhij weet nu al wie hij kan bespelen en wie niet
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 18:42 schreef Oognip het volgende:
Mijn vriend past op de kittens want ik ben een nachtje weg.
Vreet Moon opeens wel zijn gewone voerhij weet nu al wie hij kan bespelen en wie niet
Dat zou wel het mooiste zijn ja, maar ook wel ontzettend drukquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:28 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik wou dat jij mijn nestje kon overnemen
ik weet het, en ze zijn ook al weg, naar ongetwijfeld een heel leuke nieuwe pleegpapa! (sprak zij dapper)quote:Op zondag 12 juni 2011 16:42 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat zou wel het mooiste zijn ja, maar ook wel ontzettend druk
quote:Op zondag 12 juni 2011 18:55 schreef Oognip het volgende:
Ik denk niet dat ze me gemist hebben want ze hebben heel veel aandacht gehad
Ze zijn vanaf nu helemaal over op het oude voer, want het speciale voer is nu echt op. Echt niet dat Moon het eet, die zit lekker aan de brokjes
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:31 schreef Oognip het volgende:
Shadow is zo leukDat is echt mijn lievelingetje
hij komt de hele tijd lekker kroelen, beentjes in de lucht, beetje slaan naar me maar vooral hard spinnen terwijl hij dubbelgevouwen ligt
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:06 schreef Troel het volgende:
Shadow was ook een schatje ja(en nee, ik wil er geen vier!)
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:24 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]het is maar goed dat ik ze niet ook nog heb
ik had je nog willen uitnodigen om te komen kijken
De 2 grootste zijn ook bijna 1 kiloquote:Op maandag 13 juni 2011 17:21 schreef Mama_Mia het volgende:
![]()
![]()
wat zijn ze al groot in vergelijking met die prupkes van mij
Haha wat leuk!quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:15 schreef Troel het volgende:
De jongens hebben het elke dag over de poesjes en zeker Ruben kan niet wachten tot ze komen. Als hij 's ochtends wakker wordt vraagt hij er meteen naar
Hij heeft ook al nieuwe namen verzonnen: "Poesie en Poesie"
Ja, hij is heel creatief
Ik begon met Pim en Oscar en dat werd al afgeschoten, ze heten Poesie en Poesiequote:Op woensdag 15 juni 2011 10:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha wat leuk!
Zijn Tim, Sam Moos, Boas geen leuke namen voor ze? Poesie en Poesie is niet zo handig vind ik
Nou toevallig ben ik net gebeld door het asiel dat er 2 mensen geinteresseerd zijn in de overige kittens. De ene die bleek al voorzien en de andere komt zaterdag kijken voor Sterre OF Shadowquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oognip, heb je al belangstelling voor de twee andere beestjes?
Wat een leuke foto's en ook allemaal zo fotogeniekquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:18 schreef Oognip het volgende:
Noah en Shadow zijn allebei afgevallen. Noah 16 gram en Shadow 44
Ik snap er geen kont van want dat zijn de twee die het meeste eten. Vandaag maar extra eten geven want ze zijn voor de rest wel redelijk normaal, op wat hoesten/niezen van Noah na
Foto's!
Moon kan zo lekker liggen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Muis en Luna deden gisteravond zo schattig
[ afbeelding ]
Shadow in de bench
[ afbeelding ]
Sterre slapen
[ afbeelding ]
Noah en Moon
[ afbeelding ]
Dat kan toch wel eens gebeuren, als ze maar levendig genoeg is dan is er niets aan de hand tochquote:Op donderdag 16 juni 2011 15:34 schreef Oognip het volgende:
Sterre heeft net een beetje gespuugd
Ze is nu alweer een aapje aan het uitzoeken dus volgens mij gaat het wel goed.
Aankomende woensdag krijgen ze hun eerste inenting en dan mogen ze een week later naar Troel.quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:37 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat kan toch wel eens gebeuren, als ze maar levendig genoeg is dan is er niets aan de hand toch![]()
Wanneer mogen Noah en Moon oftewel Poesie en Poesienaar Troel?
quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou toevallig ben ik net gebeld door het asiel dat er 2 mensen geinteresseerd zijn in de overige kittens. De ene die bleek al voorzien en de andere komt zaterdag kijken voor Sterre OF Shadow
Of heb jij interesse?
Ben je bang dat een vrouwtje en mannetje samen niet goed gaat? Daar hoef je niet bang voor te zijn, ze kennen elkaar al hun hele leven lang en zijn hartstikke leuk samen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb nooit twee katten van een niet zelfde geslacht gehad (en meestal dan 2 katers), dus nadat al snel bleek dat Troel de 2 rode uitkoos, heb ik er er eerlijk gezegd nooit meer over nagedacht.
Ik ben meer bang voor nestjes voordat ik de tijd krijg om ze te laten helpenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ben je bang dat een vrouwtje en mannetje samen niet goed gaat? Daar hoef je niet bang voor te zijn, ze kennen elkaar al hun hele leven lang en zijn hartstikke leuk samen.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik ben meer bang voor nestjes voordat ik de tijd krijg om ze te laten helpenKatten zijn hartstikke leuk, maar ik hoef er geen 8 ofzo
Als je ze met 6 maanden laat helpen kan er weinig mis gaan. Het kan natuurlijk altijd, maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat de poes voor 6 maanden zwanger werd.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik ben meer bang voor nestjes voordat ik de tijd krijg om ze te laten helpenKatten zijn hartstikke leuk, maar ik hoef er geen 8 ofzo
Zouden die beestjes niet instinctief weten dat ze broer en zus zijn ofzo? (Heb daar om eerlijk te zijn echt nog nooit over nagedacht)quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Als je ze met 6 maanden laat helpen kan er weinig mis gaan. Het kan natuurlijk altijd, maar ik heb het nog nooit meegemaakt dat de poes voor 6 maanden zwanger werd.
Nee dat maakt ze echt niet uitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Zouden die beestjes niet instinctief weten dat ze broer en zus zijn ofzo? (Heb daar om eerlijk te zijn echt nog nooit over nagedacht)
Nee dat hebben we al gedaan, maar het helpt niksquote:
O wat fijn voor ze dat Sterre en Shadow ook bij elkaar blijven net als Moon en Noahquote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:18 schreef Oognip het volgende:
De dierenarts kreeg een spoedgeval er tussen dus de afspraak is verzet naar vanmiddag.
Net zijn de mensen voor Sterre OF Shadow geweest en ze hebben besloten om ze allebei te nemen!Ik ben echt zoooo blij
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:18 schreef Oognip het volgende:
De dierenarts kreeg een spoedgeval er tussen dus de afspraak is verzet naar vanmiddag.
Net zijn de mensen voor Sterre OF Shadow geweest en ze hebben besloten om ze allebei te nemen!Ik ben echt zoooo blij
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:18 schreef Oognip het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |