Vorig jaar heb ik er niet veel werk aan gehad omdat ze al zelfstandig konden eten en al zindelijk waren. De kittens mogen vanaf 10 naar een nieuw baasje, maar als er niemand zich meldt mogen ze blijven tot 16 weken. Is er dan nog niemand dan gaan ze naar het asiel. Prins is vorig jaar tot 16 weken gebleven, de dag dat hij naar het asiel moest meldde zich een nieuw baasjequote:Op zondag 29 mei 2011 14:22 schreef Biancavia het volgende:
Heb je er veel werk aan?
Hoe lang zijn de kittens de vorige keer gebleven?
Dat was vorige week jaquote:Op zondag 29 mei 2011 20:34 schreef indaha het volgende:
Ach er komen weer kittens morgen al,![]()
![]()
ik dacht pas volgende week.
Twee zelfs!quote:
Bij deze organisatie krijgen de kittens met 9 weken de eerste inenting. Volgens mij mogen ze bij Cat dan meteen weg, maar hier willen ze graag dat ze nog een weekje blijven ivm mogelijke reactie op de inenting.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:46 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom mogen ze eigenlijk pas met 10 weken weg?Sawyer kreeg ik met 8
Toch?
Oh, hier kregen ze met 7 weken enting volgens mijquote:Op maandag 30 mei 2011 11:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Bij deze organisatie krijgen de kittens met 9 weken de eerste inenting. Volgens mij mogen ze bij Cat dan meteen weg, maar hier willen ze graag dat ze nog een weekje blijven ivm mogelijke reactie op de inenting.
Dat weet ik nog nietquote:Op maandag 30 mei 2011 12:33 schreef bl0emetjE het volgende:
Wahh![]()
![]()
Wat een droppies!!
Wat zijn de namen van de anderen?
Met 2 weken zouden ze worden verdronken (deze zijn nog niet in het water geweest) en ze zijn nu 5 weken.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:44 schreef Hitomi het volgende:
Ach wat een poepies!
Die rooie katertjes zijn echt mooi! Welke idioot dondert zulke lieverdjes nou in het water?
Hoelang geleden is dat geweest, als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |