Mijn eigen katten lopen tussen de kittens. 's Nachts zitten de kittens in de bench in de woonkamer en mijn eigen katten in de gang, keuken enz. Pingoo is heel lief die vindt ze interessant en snuffelt aan ze. Luna slaat ze en Muis blaast, maar dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:33 schreef indaha het volgende:
Wat een schatjes,wat vinden je eigen katten ervan of hou je ze apart?
quote:
Ik hou er gewoon niet van om de zorg uit handen te geven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:39 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]ben je bang dat het niet goed gaat?
En ik denk dat als ik een van jouw nestje wil, dat het dan Sterre wordtik vind haar echt geweldig
Snap ik, maar ik ben wel lief hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon niet van om de zorg uit handen te geven.
En ik denk dat Sterre geen goede combinatie is met Rhana, maar dat wist je al
Ook niet onbelangrijk wat voor Rhana kliktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:56 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik ben wel lief hoor
Ik weet het nog niet. Ik ga gewoon kijken of er een tussen zit wat voor mij klikt. En anders komt het wel bij een volgend nestje
Jaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ook niet onbelangrijk wat voor Rhana klikt
Zeker weten doe je het natuurlijk nooit, maar je kan wel een beetje op karakter letten natuurlijk. Maar goed het is jouw katquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:00 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jamaar dat kan je zo lastig uittesten.
Klopt, ik denk dat Rhana juist ook wel iemand moet hebben die speels is, maar ook wel een beetje relaxedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zeker weten doe je het natuurlijk nooit, maar je kan wel een beetje op karakter letten natuurlijk. Maar goed het is jouw kat
Het zijn beide felle poesjes en ik denk niet dat het een goede combi is, maar goed het blijft jouw keuze. Ze zijn allemaal even speels en als er iemand relaxed is dan is het Noahquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:03 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Klopt, ik denk dat Rhana juist ook wel iemand moet hebben die speels is, maar ook wel een beetje relaxed
Klopt, dus ik bekijk het nog evenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het zijn beide felle poesjes en ik denk niet dat het een goede combi is, maar goed het blijft jouw keuze. Ze zijn allemaal even speels en als er iemand relaxed is dan is het Noah
In principe wel, meestal gaat het wel goed omdat de kittens nog klein zijn en daarom meestal geaccepteerd worden. Ik zou wel rekening houden met het karakter van je huidige kat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:41 schreef phusician het volgende:
Oognip, kan zo'n kleintje zo geplaatst worden bij een volwassen kat?
Ik heb het eerlijk gezegd druk met school en werk dus ik moet nog even kijken of het luktquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:13 schreef Mama_Mia het volgende:
Mag ik nog weer een keer komen aaien voor maandag?als ik ze een paar keer zie kan ik ook beter karakter bepalen enzo
Zo niet dan is het geen probleem hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:41 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb het eerlijk gezegd druk met school en werk dus ik moet nog even kijken of het lukt
Thanks!quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:47 schreef bl0emetjE het volgende:
Wat liefEn wat zijn ze al groot! Ze lijken wel bijna even groot als mijn pluizen toen ze hier met 13 weken kwamen
En de namen zijn trouwens ook super!
Ze doen zich gewoon groter voor dan ze zijnquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Thanks!
Haha in het echt zijn ze echt heeel minize zijn ook nog maar tussen de 500 en 600 gram
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |