quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:13 schreef Oognip het volgende:
Bah Noah is nog steeds een beetje aan het rochelen af en toe en sinds ze wakker zijn (uurtje geleden) zijn ze aan het niezen
Nee nog niet. Ik heb de kattenbak net verschoond en daar zitten ze nu in te vroeten, daar komt veel stof af dus misschien dat dat prikkelt. Ik hou ze goed in de gaten.quote:
Ah ja das wel slimquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik heb de kattenbak net verschoond en daar zitten ze nu in te vroeten, daar komt veel stof af dus misschien dat dat prikkelt. Ik hou ze goed in de gaten.
Das best heul goed want ze zijn echt te schattigquote:Op woensdag 1 juni 2011 16:22 schreef baniekje het volgende:
Jammer dat je zo ver weg zit....(OF is dat juist goed....
.)
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:24 schreef Oognip het volgende:
Moon heeft nu al veel van Muis geleerd
[ afbeelding ]
Hele lelijke foto [ afbeelding ]
Moon heeft een ontzettend leuk koppie vind ik en hij is ontzettend lief en ondeugendquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:25 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]Moon is ook mooi trouwens
hopelijk zie ik m maandag wel
Klopt, ik vind hem mooier dan Noah als ik ze zo ziequote:Op woensdag 1 juni 2011 23:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Moon heeft een ontzettend leuk koppie vind ik en hij is ontzettend lief en ondeugend
Is ie ookquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:31 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Klopt, ik vind hem mooier dan Noah als ik ze zo zie
Liefquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is ie ookMaar Noah is meer een schootkat, echt een knuffeltje. Hij zit de hele dag naast me of is iig bij me in de buurt
Moon is ook een knuffeltje en wil heel af en toe op schoot. Als je hem aait vindt ie het heerlijk en als ie aandacht wil gaat ie piepen en op onze voeten staan.quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:32 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Liefen Moon? Wat zijn de karaktertjes van alle vier nu?
Het gaat hier niet alleen om Rhanaquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:38 schreef Mama_Mia het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lieffffffffffff
Zoals je het zo zegt klinkt Sterre nog best wel positief voor bij Rhana trouwens
quote:Op woensdag 1 juni 2011 23:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het gaat hier niet alleen om Rhana
[/bitch]
Lief doen
Nee geen van allen zijn ze gereserveerd.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:28 schreef Lord Katundro het volgende:
Kleine rode kittens!Leuk
![]()
Zijn ze allemaal al gereserveerd?![]()
![]()
Het asiel is heel slecht te bereiken in Enschede. Je kunt beter bellen (of mij vragenquote:Op maandag 6 juni 2011 11:11 schreef Troel het volgende:
Wat grappig, ik had vorige week juist gemaild naar de opvang in Enschede om informatie over wat poesjes en heb nog steeds geen reactie terug gehad.
quote:Op maandag 6 juni 2011 11:27 schreef indaha het volgende:
Ik kom me hier melden, na een standje van Oognip, ik ben blij dat het weer iets beter gaat met ze en zal me in het vervolg dagelijks melden
O'ja dan kan ik me goed voorstellen dat je een zwak voor ze hebt. Het valt mij op dat vaak rode katers ontzettend lief en knuffelig zijn. Noah en Moon zijn ook wel echt heeel leukquote:Op maandag 6 juni 2011 11:32 schreef indaha het volgende:
Maar ik mag eigenlijk niet teveel kijken naar Noah en Moon, want dan kom ik te zeer in de verleiding, ik heb een zwak voor rode katers sinds ik er jaren geleden een op jonge leeftijd ben kwijtgeraakt
Ik had nooit besloten om niet meer op te gaan vangen hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 16:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat een schatjes. Vind het ook onwijs gaaf dat je toch besloten hebt om weer op te vangen.
Volg het altijd met plezier al zal ik wat minder spammen dan het vorige reeks omdat ik hard werk.
Wat kijkt Sterre chagrijnig op die fotoquote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef Oognip het volgende:
http://kittenpaleis.nl/gastgezin-michelle ze staan er op
Jep alleen Noah heb ik nog niet zien poepen. Die probeerde zondagavond te poepen maar het lukte niet. Sindsdien heb ik hem niet zien poepen, maar er liggen wel telkens goede drolletjes dus ik ga er van uit dat die ook van hem zijn. Ik hou hem verder goed in de gatenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef indaha het volgende:
Wat een mooie foto's, en alle katten nu weer van de diaree af zo te zien
Ik had ook niet anders verwacht van jequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep alleen Noah heb ik nog niet zien poepen. Die probeerde zondagavond te poepen maar het lukte niet. Sindsdien heb ik hem niet zien poepen, maar er liggen wel telkens goede drolletjes dus ik ga er van uit dat die ook van hem zijn. Ik hou hem verder goed in de gaten
O wat goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Oognip het volgende:
Donderdag komt Troel kijken voor 1 of 2 roodjes
Keuteltjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:25 schreef Oognip het volgende:
Omdat ik het dikke buikje van Noah toch niet vertrouwde en ik hem niet had zien poepen, heb ik hem vannacht apart bij me gehouden om te kijken of ie zou poepen.
En ja hoor! Om 5 uur was het raak
Is ook leuk voor de kittens, voor als jullie niet thuis zijn dan kunnen ze met elkaar spelenquote:
Altijd naar Ruben luisterenquote:
Shadow loopt de hele tijd achter me aan en houdt van kroeltjes. Hij komt wel bij me liggen, maar niet op schoot. Hij praat wel terug als ik tegen hem praat. Sterre doet vooral waar ze zin in heeft en kwam nog niet veel op schoot. Gister voor het eerst kwam ze een hele tijd op schoot zitten om te kroelen. Het zijn allebei geen schootkatjes, maar ze zijn wel gek op kroelen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:50 schreef Mipsie het volgende:
Hoe knuffelig zijn Sterre en Shadow eigenlijk?
Wij willen graag 1 wat oudere kat of 2 kittens, maar zou dan wel graag een beetje knuffelige poezels willen...
quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:41 schreef seasushi het volgende:
Ik ben verliefd(helaas een onbereikbare liefde, want te weinig geld, en wil ook met ze naar de dierenarts kunnen enzo
)
Ik ben de naam kwijt, maar het kleintje wat een beetje angstig is. (In het verleden altijd bange schuwe katjes uit het asiel gehaald en die waren zo schattig als ze opbloeiden)quote:
Je bedoelt Shadowquote:Op donderdag 9 juni 2011 09:20 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik ben de naam kwijt, maar het kleintje wat een beetje angstig is. (In het verleden altijd bange schuwe katjes uit het asiel gehaald en die waren zo schattig als ze opbloeiden)
Ze mogen met 10 weken naar hun nieuwe baasje als alles goed gaatquote:Op donderdag 9 juni 2011 11:34 schreef Mipsie het volgende:
Haha zal het er hier nog eens even over hebben ;-)
Met hoeveel weken mogen ze eigenlijk naar een nieuw baasje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |