Ik had nooit besloten om niet meer op te gaan vangen hoorquote:Op maandag 6 juni 2011 16:28 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat een schatjes. Vind het ook onwijs gaaf dat je toch besloten hebt om weer op te vangen.
Volg het altijd met plezier al zal ik wat minder spammen dan het vorige reeks omdat ik hard werk.
Wat kijkt Sterre chagrijnig op die fotoquote:Op maandag 6 juni 2011 16:50 schreef Oognip het volgende:
http://kittenpaleis.nl/gastgezin-michelle ze staan er op
Jep alleen Noah heb ik nog niet zien poepen. Die probeerde zondagavond te poepen maar het lukte niet. Sindsdien heb ik hem niet zien poepen, maar er liggen wel telkens goede drolletjes dus ik ga er van uit dat die ook van hem zijn. Ik hou hem verder goed in de gatenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:24 schreef indaha het volgende:
Wat een mooie foto's, en alle katten nu weer van de diaree af zo te zien
Ik had ook niet anders verwacht van jequote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jep alleen Noah heb ik nog niet zien poepen. Die probeerde zondagavond te poepen maar het lukte niet. Sindsdien heb ik hem niet zien poepen, maar er liggen wel telkens goede drolletjes dus ik ga er van uit dat die ook van hem zijn. Ik hou hem verder goed in de gaten
O wat goedquote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:21 schreef Oognip het volgende:
Donderdag komt Troel kijken voor 1 of 2 roodjes
Keuteltjesquote:Op woensdag 8 juni 2011 10:25 schreef Oognip het volgende:
Omdat ik het dikke buikje van Noah toch niet vertrouwde en ik hem niet had zien poepen, heb ik hem vannacht apart bij me gehouden om te kijken of ie zou poepen.
En ja hoor! Om 5 uur was het raak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |