Jammer, het is zo lekker als je je over die punten heenzet.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:46 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
1. 't is een Multinational
2. 't is niet te vreten
3. 't is mij te vet
Persoonlijkquote:Op zondag 29 mei 2011 16:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Jammer, het is zo lekker als je je over die punten heenzet.
Nee, ik kom misschien eens per jaar bij de 'Mac'quote:Op zondag 29 mei 2011 16:50 schreef robin007bond het volgende:
Jullie hebben de Big Tasty waarschijnlijk nog niet genomen
Zo simpel is het niet. Je moet het leren waarderen! Besides is het echt geen slecht voedsel.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:52 schreef KoosVogels het volgende:
Zo'n Mc-burger is op zich nog wel te kanen. Althans, de eerste happen zijn best goed te pruimen. Maar halverwege begint die troep echt flink tegen te staan en als je eenmaal klaar bent dan sta je op het punt om in tranen uit te barsten omdat het voedsel zo ondermaats was.
En dan eerder voor een milkshake dan voor dat afval dat ze daar als maaltijd bestempelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:50 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Nee, ik kom misschien eens per jaar bij de 'Mac'
Het leren waarderen? Denk eerder dat je moet leren het niet te waarderen.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet. Je moet het leren waarderen! Besides is het echt geen slecht voedsel.
De McFlurry can wel lekker zijnquote:Op zondag 29 mei 2011 16:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
En dan eerder voor een milkshake dan voor dat afval dat ze daar als maaltijd bestempelen.
Tuurlijk is het wel slecht, te vet, te zout en te weinig vitaminen. Voor een keertje kan het geen kwaad maar goed is bepaald anders.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet. Je moet het leren waarderen! Besides is het echt geen slecht voedsel.
Die vent van Supersize Me werd ook niet bepaald vrolijk van overmatig bij de Mc vreten.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tuurlijk is het wel slecht, te vet, te zout en te weinig vitaminen. Voor een keertje kan het geen kwaad maar goed is bepaald anders.
Heh? Het is natuurlijk ongezonde bagger optima forma.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:53 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daar noem je ook wel watquote:Op zondag 29 mei 2011 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die vent van Supersize Me werd ook niet bepaald vrolijk van overmatig bij de Mc vreten.
Nou inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2011 16:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die vent van Supersize Me werd ook niet bepaald vrolijk van overmatig bij de Mc vreten.
Als ik de Big Tasty eet, dan proef ik de bacon, de burger, de saus etc. zo goed.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heh? Het is natuurlijk ongezonde bagger optima forma.
Als je ouder wordt en een goede smaak ontwikkelt, praat je wel anders.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik de Big Tasty eet, dan proef ik de bacon, de burger, de saus etc. zo goed.
Het voelt alsof je mond een orgasme krijgt, wel zie je het vet er van de bacon uitdruipen, maar dat is een kleinigheidje.
Duizend caloriën in één broodje, dat is gewoon kunst.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als ik de Big Tasty eet, dan proef ik de bacon, de burger, de saus etc. zo goed.
Het voelt alsof je mond een orgasme krijgt, wel zie je het vet er van de bacon uitdruipen, maar dat is een kleinigheidje.
Ongezonder, ligt aan de portie, minder culinair, ligt aan smaak.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:01 schreef sneakypete het volgende:
McDonald's is niet ongezonder of minder culinair dan een doorsnee frietkotje. De aversie tegen het eten is veelal te wijten aan iemands blinde haat jegens alles wat succes of macht symboliseert; er zijn immers nooit mensen geweest die actie voerden tegen friet van piet.
Ik ben vijf jaar geleden in Engeland geweest en daar is het een verademing om de McDonald's tegen te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |