Wij hebben hier nog een andere broodjeszaak, Bufkesquote:Op zondag 29 mei 2011 17:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier was de Subway na een jaar of 2 weer vertrokken. Ging het niet winnen van pakweg de Bakker Bart.
Bij mij is het toch echt 'niet lekker'. Alles wat je daar eet smaakt hetzelfde, even klef en laf.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:12 schreef sneakypete het volgende:
[..]
We waren het er al over eens dat BK lekkerder is. Ik snap echter niet zoveel van die radicale afkeer van mensen tegenover de Mac; het lijkt gewoon vaak dieper te zitten dan gewoonweg 'niet lekker'.
Dat is het juist. Zure melk en ham wat over datum is, merk ik weinig van. Een keer goed vloeibaar schijten en ik voel me weer toppie.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:15 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Totdat je een keer een ziekte krijgt waar je afweersysteem niet tegenop kan
Je afweersysteem kan bijlange na niet tegen alles op, dat weet je hoop ik welquote:Op zondag 29 mei 2011 17:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is het juist. Zure melk en ham wat over datum is, merk ik weinig van. Een keer goed vloeibaar schijten en ik voel me weer toppie.
Das het voordeel van je afweersysteem blijven trainen.
Ach, je wordt niet zo snel ziek van eten van een afgeneukte kebab-tent. Als ze het spul maar een beetje goed bakken, dan is er niets aan de hand.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je afweersysteem kan bijlange na niet tegen alles op, dat weet je hoop ik wel
Eitje.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:17 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je afweersysteem kan bijlange na niet tegen alles op, dat weet je hoop ik wel
Hm, de Subway heeft toch iets kleinschaligs, iets knus. Bij de Mac echter krijg ik het gevoel dat ik net een hamburgerfabriek binnen ben gestaptquote:
De subway knus? hebben ze geen losse broodjeszaken in je woonplaats?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hm, de Subway heeft toch iets kleinschaligs, iets knus. Bij de Mac echter krijg ik het gevoel dat ik net een hamburgerfabriek binnen ben gestapt
Nouja, 't is jouw lichaamquote:Op zondag 29 mei 2011 17:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Eitje.
Als ik allemaal losse onderdelen opeet, knal ik in de WC een complete iPod eruit.
Daarbij, je gaat er ook domweg vanuit dat je "gevaar" loopt als in Ebola e.d.. Je kunt ook overdrijven natuurlijk.
So?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:19 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hm, de Subway heeft toch iets kleinschaligs, iets knus. Bij de Mac echter krijg ik het gevoel dat ik net een hamburgerfabriek binnen ben gestapt
Hm, jawel, maar kan ook aan het filiaal liggen(dat in een zeer klein pandje zit met amper twee tafelsquote:Op zondag 29 mei 2011 17:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
De subway knus? hebben ze geen losse broodjeszaken in je woonplaats?
Nah, grote bedrijven zijn veelal strakker/scherper in het HACCP dan de eenmanszaken.quote:
Dit is uiteraard persoonlijk, maar ik heb meer met Mientje van de Patatzaak dan de eigenaar van de Mac die achter gesloten deuren leeftquote:Op zondag 29 mei 2011 17:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nah, grote bedrijven zijn veelal strakker/scherper in het HACCP dan de eenmanszaken.
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nah, grote bedrijven zijn veelal strakker/scherper in het HACCP dan de eenmanszaken.
Vind je het nou relevant of niet?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:14 schreef 3-voud het volgende:
Las afgelopen week dat meer dan de helft van alle shoarma zaken een vieze bende is waar het ongedierte vakantie viert.
Boeit me niet zoveel. Zo lang die beesten niet uit mijn broodje kruipen is het ook nog eens een goede manier om je afweersysteem actief te houden. Word je hard van.
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:22 schreef robin007bond het volgende:
De mensen die een hekel aan McDonalds hebben kunnen het waarschijnlijk niet hebben dat ze zelf heel dik zijn, zonder bij McDonalds gegeten te hebben.
Zoals je zelf al zegt, dat is goed voor je weerstandquote:Op zondag 29 mei 2011 17:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Subway heeft niet bepaald een knusse uitstraling. Ordinaire vreetschuur met tl-lampen op je voer gericht. Neuh, dankje.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:20 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hm, jawel, maar kan ook aan het filiaal liggen(dat in een zeer klein pandje zit met amper twee tafels
Niet echt. Maar jij wel.quote:
Zeker.quote:
En dat zeg ik waar exact?quote:
Tsjaquote:Op zondag 29 mei 2011 17:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Subway heeft niet bepaald een knusse uitstraling. Ordinaire vreetschuur met tl-lampen op je voer gericht. Neuh, dankje.
Door mij op die wijze te quoten suggereer je het.quote:
Maar het is goed te doen hoor, daar niet van. Subway Melt schopt kont.quote:
Inderdaad, voor een snelle hapquote:Op zondag 29 mei 2011 17:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar het is goed te doen hoor, daar niet van. Subway Melt schopt kont.
Neuh. Ik spreek een voorkeur uit voor eenmanszaken, jij begint over HAACP controles. Wat weer haaks staat op je eerdere posts. Ik kan er geen peil op trekken.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Door mij op die wijze te quoten suggereer je het.
Kijk, Smullers op Amsterdam CS. Prima tent.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:26 schreef Nautilus. het volgende:
Smullers op Amsterdam Centraal heeft goede friet. Maar ja, da's dan ook een staatsbedrijf.
Dat over HACCP zeg ik voor jullie. Grote bedrijven houden zich er vele malen beter aan dan eenmanszaken. En jullie hadden een discussie over de hygiëne e.d.. Relevant dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh. Ik spreek een voorkeur uit voor eenmanszaken, jij begint over HAACP controles. Wat weer haaks staat op je eerdere posts. Ik kan er geen peil op trekken.
Sowieso vind ik Starbucks weinig bijzonder. Heb ook wel eens een of andere frappuccino gehaald. Een of ander ijzig goedje. Gewoon niet te pruimen. Bah.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:27 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Inderdaad, voor een snelle hap
Die Starbucks op Utrecht Centraal faalt trouwens
De IJskoffie is wel lekker en zo'n bekertje is natuurlijk authentiek maar daar houdt het opquote:Op zondag 29 mei 2011 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sowieso vind ik Starbucks weinig bijzonder. Heb ook wel eens een of andere frappuccino gehaald. Een of ander ijzig goedje. Gewoon niet te pruimen. Bah.
Dus je vind het niet belangrijk, maar ik wel, omdat je het voor mij zegt? Ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat over HACCP zeg ik voor jullie. Grote bedrijven houden zich er vele malen beter aan dan eenmanszaken. En jullie hadden een discussie over de hygiëne e.d.. Relevant dus.
Wil niet direct zeggen dat ik dat belangrijk vind.
Begrijp je het zo?
Dat werkt in de USA, waar de koffie niks is, in Europa is het veel te duurquote:Op zondag 29 mei 2011 17:32 schreef eriksd het volgende:
Starbucks. Kuttent voor 16jarige pubers die hip willen zijn.
Omdat ik het persoonlijk niet belangrijk vind kan ik het nog wel aandragen als belangrijk punt voor de discussie. Ik ben hier niet alleen, jeweetz.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dus je vind het niet belangrijk, maar ik wel, omdat je het voor mij zegt? Ofzo?
Duitsers nog minder.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:33 schreef du_ke het volgende:
Amerikanen zijn ook niet bepaald de beste koffiezetters
Die vangen dat weer op met bierquote:
Ik zie in Amsterdam alleen maar van die opgeschoten figuren bij de SB hangen eigenlijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:32 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat werkt in de USA, waar de koffie niks is, in Europa is het veel te duur
Is er daar ook een?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zie in Amsterdam alleen maar van die opgeschoten figuren bij de SB hangen eigenlijk.
Dat houdt ook niet over inderdaadquote:
Leidestraat zit er nu een.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Is er daar ook een?
In Utrecht ga ik ook wel eens naar de AH To Go om een kant-en-klaar broodje te halen
Ik snap ook niet hoe die Duitsers het zelf nog weg krijgen. Doen ze er nog van die magere melk als koffiemelk bij ook.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat houdt ook niet over inderdaad. Was er laatst gingen we koffiedrinken bij een of andere foute motorrijderstent. Duurde een eeuwigheid voor we eindelijk een kopje koffie kregen maar die smaakte echt nergens naar
![]()
! En nog duur ook
Spreekt voor zich. Is de Randstadrail er eigenlijk al of heb ik de afgang daarvan gemist?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Leidestraat zit er nu een.
Die broodjes van de AH zijn ook nog wel te pruimen als je erge honger hebt. Uiteraard heb ik gewoon liever verse
Duitse broodjes zijn prima inderdaad, je kan daar ook gewoon prima eten en drinken maar inderdaad die koffiequote:Op zondag 29 mei 2011 17:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik snap ook niet hoe die Duitsers het zelf nog weg krijgen. Doen ze er nog van die magere melk als koffiemelk bij ook.
Je reinste bagger.
De Duitse broodjes zijn dan weer onnavolgbaar.
Een uitspraak, qua verwerpelijkheid gelijke voet houdende met een insinuatie dat TitusPullo jurist zou zijn.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:26 schreef Nautilus. het volgende:
Smullers op Amsterdam Centraal heeft goede friet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |