Ja hoor, Pete. Ik heb de schurft aan McDonalds omdat het bedrijf miljarden verdient.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:01 schreef sneakypete het volgende:
McDonald's is niet ongezonder of minder culinair dan een doorsnee frietkotje. De aversie tegen het eten is veelal te wijten aan iemands blinde haat jegens alles wat succes of macht symboliseert; er zijn immers nooit mensen geweest die actie voerden tegen friet van piet.
Ik ben vijf jaar geleden in Engeland geweest en daar is het een verademing om de McDonald's tegen te komen.
Bullshit, ik eet elk jaar (soms twee keer) bij een wild-avond, heb diverse goede restaurants van binnen gezien en kan zelf ook niet onaardig koken, maar nu en dan een frikadel of big mac is gewoon lekker.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je ouder wordt en een goede smaak ontwikkelt, praat je wel anders.
Inderdaad! Zelfs de New York Crispy heeft minder.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:02 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Duizend caloriën in één broodje, dat is gewoon kunst.
Gefeliciteerd. En ik vind de McDonalds een ranzige kuttent en ben ook niet heel erg dol op de lokale frietschuur.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:03 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Bullshit, ik eet elk jaar (soms twee keer) bij een wild-avond, heb diverse goede restaurants van binnen gezien en kan zelf ook niet onaardig koken, maar nu en dan een frikadel of big mac is gewoon lekker.
Eet je überhaupt ooit patat?quote:Op zondag 29 mei 2011 17:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. En ik vind de McDonalds een ranzige kuttent en ben ook niet heel erg dol op de lokale frietschuur.
Als Freud de opkomst van de keten had meegemaakt en niet zélf aan dit syndroom ten prooi gevallen zou zijn had hij er ongetwijfeld een vette pil over kunnen schrijven.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja hoor, Pete. Ik heb de schurft aan McDonalds omdat het bedrijf miljarden verdient.
Helaas, sarcasme is inherent aan D66quote:Op zondag 29 mei 2011 17:01 schreef Friek_ het volgende:
Zo, weer bijgekomen. En ja Erik, ik kan er slecht tegen als mensen CONSTANT sarcastisch zijn.
Is het nou echt onmogelijk te begrijpen dat er mensen rondlopen die niet dol zijn op het voedsel van de McDonalds. Ik ga bijvoorbeeld tien keer liever naar Burger King, dat is tenminste nog een beetje goed te hachelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:04 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Als Freud de opkomst van de keten had meegemaakt en niet zélf aan dit syndroom ten prooi gevallen zou zijn had hij er ongetwijfeld een vette pil over kunnen schrijven.
Ik eet vanavond spinazie bij mijn schoonmoeder; ongetwijfeld zal ik, zittend aan tafel, even terug denken aan deze discussie over die 'ranzige' Mac.quote:
BK geniet ook mijn voorkeur, wegens hun gebruik van pepers. De broodjes zijn echter niet minder klef.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is het nou echt onmogelijk te begrijpen dat er mensen rondlopen die niet dol zijn op het voedsel van de McDonalds. Ik ga bijvoorbeeld tien keer liever naar Burger King, dat is tenminste nog een beetje goed te hachelen.
Wat een afschuwelijk lot.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:06 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ik eet vanavond spinazie bij mijn schoonmoeder; ongetwijfeld zal ik, zittend aan tafel, even terug denken aan deze discussie over die 'ranzige' Mac.
Mwoah, elke burger van McDonalds kent zo'n typisch McDonalds-smaakje. Daar heeft de BK minder last van, in mijn optiek.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:07 schreef sneakypete het volgende:
[..]
BK geniet ook mijn voorkeur, wegens hun gebruik van pepers. De broodjes zijn echter niet minder klef.
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:11 schreef sneakypete het volgende:
Daar heb ik nog nooit gegeten.
Wel zie ik een gouden toekomst voor de subway, die toch een goed alternatief biedt voor de infame calorieënbommen en irritante piepgeluiden uit de keuken.
We waren het er al over eens dat BK lekkerder is. Ik snap echter niet zoveel van die radicale afkeer van mensen tegenover de Mac; het lijkt gewoon vaak dieper te zitten dan gewoonweg 'niet lekker'.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mwoah, elke burger van McDonalds kent zo'n typisch McDonalds-smaakje. Daar heeft de BK minder last van, in mijn optiek.
De sfeer draagt er misschien ook aan bijquote:Op zondag 29 mei 2011 17:12 schreef sneakypete het volgende:
[..]
We waren het er al over eens dat BK lekkerder is. Ik snap echter niet zoveel van die radicale afkeer van mensen tegenover de Mac; het lijkt gewoon vaak dieper te zitten dan gewoonweg 'niet lekker'.
Vrienden van mij hebben onlangs een Subway geopend op 50 meter van mijn huis. Goede broodjes, al beginnen ze inmiddels flink te vervelen.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:11 schreef sneakypete het volgende:
Wel zie ik een gouden toekomst voor de subway, die toch een goed alternatief biedt voor de infame calorieënbommen en irritante piepgeluiden uit de keuken.
Je hebt wel een punt, denk ik. Om de een of andere reden vind ik het ook gewoon een kutbedrijf.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:12 schreef sneakypete het volgende:
[..]
We waren het er al over eens dat BK lekkerder is. Ik snap echter niet zoveel van die radicale afkeer van mensen tegenover de Mac; het lijkt gewoon vaak dieper te zitten dan gewoonweg 'niet lekker'.
Totdat je een keer een ziekte krijgt waar je afweersysteem niet tegenop kanquote:Op zondag 29 mei 2011 17:14 schreef 3-voud het volgende:
Las afgelopen week dat meer dan de helft van alle shoarma zaken een vieze bende is waar het ongedierte vakantie viert.
Boeit me niet zoveel. Zo lang die beesten niet uit mijn broodje kruipen is het ook nog eens een goede manier om je afweersysteem actief te houden. Word je hard van.
Hier was de Subway na een jaar of 2 weer vertrokken. Ging het niet winnen van pakweg de Bakker Bart.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:11 schreef sneakypete het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |