SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 05:19 schreef THEFXR het volgende:
GrapjurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 05:24 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 05:26 schreef THEFXR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 05:30 schreef Geo3kant het volgende:
Dat laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 05:32 schreef Geo3kant het volgende:
Yes he didSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 mei 2011 05:32 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals ik in de spoiler al zei, niet meer dan een redelijk event..Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op zondag 29 mei 2011 16:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Begin net met kijken, vindt het al grappig om te zien hoe in de intro highlights Matt Hamill een beetje op andere zit en zacht slaat, en bij Rampage zie je 3 knockouts achter elkaar
Heb er zin in!
Trouwens hebben jullie nou al 2 topics volgespammed vannacht?
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:23 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC 130Dana heeft ook de beste HW, want hij heeft ze allemaal zon beetje met hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals ik in de spoiler al zei, niet meer dan een redelijk event..(met Strikeforce net gekocht dus)
quote:Op zondag 29 mei 2011 16:48 schreef McNulty het volgende:
Rampage interview. Ik lag in een deuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Redelijk eventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, nu welquote:Op zondag 29 mei 2011 18:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dana heeft ook de beste HW, want hij heeft ze allemaal zon beetje met heh(met Strikeforce net gekocht dus)
Maar de Strikeforce HW's zijn gewoon legit véél beter dan die van de UFC (op Cain en mss JDS na)Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Het wordt gewoon tijd dat UFC + Strikeforce gemerged gaan worden.. vooral de HW division en MW division.. maar wat als dan een paar fighters niet presteren? Meteen cutten? Waar gaan ze dan heen?
Of maak je Strikeforce een 'minor league' voor talenten en fighters die gecut worden uit de UFC om zich opnieuw te bewijzen. Vraag me ook af of al dat gecut de laatste (want soms veel/snel) misschien ook een aandeel in de lay'n'pray heeft van liever saai winnen dan spectaculair verliezen en gecut worden etc.![]()
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Redelijk eventMee eens wat Struve betreft. Zijn gevechten komen altijd wat klunzig over. Zijn verdediging al helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze moeten gewoon spectaculair winnen.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:11 schreef Geo3kant het volgende:
Het wordt gewoon tijd dat UFC + Strikeforce gemerged gaan worden.. vooral de HW division en MW division.. maar wat als dan een paar fighters niet presteren? Meteen cutten? Waar gaan ze dan heen?
Of maak je Strikeforce een 'minor league' voor talenten en fighters die gecut worden uit de UFC om zich opnieuw te bewijzen. Vraag me ook af of al dat gecut de laatste (want soms veel/snel) misschien ook een aandeel in de lay'n'pray heeft van liever saai winnen dan spectaculair verliezen en gecut worden etc.
Zie Silva, zie Jones, daarom zijn zij ook champion.
Ik begin steeds meer een hekel aan dat LaynPray te krijgen, vooral als ze geen takedown kunnen scoren
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon spectaculair winnen.
Zie Silva, zie Jones, daarom zijn zij ook champion.
Ik begin steeds meer een hekel aan dat LaynPray te krijgen, vooral als ze geen takedown kunnen scorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Confirmed: Fedor vs. Henderson will be a heavyweight bout (not at a catchweight).Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Post UFC 130 newsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Geo3kant op 29-05-2011 22:18:44 ]![]()
Ik moet Bas Rutten toch wel gelijk geven in zijn tweets over dit event.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
Nou, ik vind het een hoop BSAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de OP trouwens nog een beetje aangevuld. Maak er maar wat moois van als je het volgende topic opent, Taz![]()
![]()
Rampage had een handfractuur voor het gevecht al opgelopen?Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Afgelopen december in japanquote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef roepdeman het volgende:
Rampage had een handfractuur voor het gevecht al opgelopen?aan het worstelen/vechten met een vriend en stond dat opgelopen.
![]()
blessure, met en gebroken hand,mag je niet vechtenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef roepdeman het volgende:
Rampage had een handfractuur voor het gevecht al opgelopen?![]()
Heb ik wat gemist? Gaat Lesnar niet meer tegen JDS vechten? Kwam dat nieuws bij de laatste TuF episode van vorige week naar boven?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Stann VS SantiagoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Story VS AlvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh oke, dan maar met spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, dat is pas na afloop van TUF bekend gemaakt. Hij is vorige week aan zijn darmen geopereerd, en is volgens Dana tegen januari weer klaar om te vechten. Dos Santos vecht nu tegen Carwin tijdens UFC 131.quote:Op maandag 30 mei 2011 07:29 schreef incognitoomuch het volgende:
Heb ik wat gemist? Gaat Lesnar niet meer tegen JDS vechten? Kwam dat nieuws bij de laatste TuF episode van vorige week naar boven?
http://www.mmafighting.co(...)on-brock-lesnars-he/![]()
Vreemd en lullig verhaal.... Stel Shane Carwin wint van JDS, (quote:Op maandag 30 mei 2011 11:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dat is pas na afloop van TUF bekend gemaakt. Hij is vorige week aan zijn darmen geopereerd, en is volgens Dana tegen januari weer klaar om te vechten. Dos Santos vecht nu tegen Carwin tijdens UFC 131.
http://www.mmafighting.co(...)on-brock-lesnars-he/) heeft ie dan gelijk weer recht op een titleshot? Of moet ie dan nog eerst wéér tegen Brock Lesnar vechten?
![]()
Ik geloof dat hij dan gewoon een title shot krijgt. Wat op zich niet zo heel vreemd is, aangezien hij toch al geboekt was om tegen Velasquez te vechten, voor dit veranderd werd en Velasquez de title shot kreeg. Als hij dan ook nog wint van de no.1 contender, zie ik eigenlijk niet veel reden om hem de shot niet te geven. Wie krijgt hem anders? JDS heeft in dat scenario van Carwin verloren, Brock (als hij op tijd terug is) heeft op zodanige manier van de huidige kampioen verloren dat een directe rematch onzin is, Nogueira en Schaub zijn beiden geboekt en verdienen nog geen shot, en Randy is met pensioen, dus je kunt hem ook niet zijn zoveelste shot geven..quote:Op maandag 30 mei 2011 11:47 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Vreemd en lullig verhaal.... Stel Shane Carwin wint van JDS, () heeft ie dan gelijk weer recht op een titleshot? Of moet ie dan nog eerst wéér tegen Brock Lesnar vechten?
Dan blijft alleen Frank Mir over, die het volgens mij erg goed zou kunnen doen tegen Velasquez, en de enige top 10 Heavyweight in de UFC is die meerdere gevechten op rij heeft gewonnen. Maar Dana lijkt wat tegen Mire te hebben, en als we kijken naar hoe hun gevecht ging, valt het heel goed te rechtvaarden om Carwin de title shot te geven over Mir.
Dit is allemaal niet relevant als Dos Santos gewoon weet te winnen van Carwin![]()
![]()
Whut? Nieuwe regel? Het is altijd geweest zondag spoiler, maandag zonder.. ? Als je gister geen tijd hebt kun je ook beter het topic mijdenquote:Op maandag 30 mei 2011 09:05 schreef incognitoomuch het volgende:
3 dagen na de uitzendingEr kunnen nog mensen zijn die geen tijd hebben gehad in het weekend,
![]()
![]()
Je bedoeld 'ik ga mismatches missen'quote:Op maandag 30 mei 2011 11:29 schreef incognitoomuch het volgende:
Neverrrr leave it to the hands of the judges!!!
Daarom ga ik Strikeforce missen...In de UFC zijn veel fighters van high kaliber dus wordt het moeilijk om de ander te finishen, en de laatste tijd is de wil te finishen bij wat grote jongens er ook niet aanwezig.
![]()
Geef em groot gelijk. Mir praat als een cocky bastard die zijn woorden niet waar kan maken. Als hij kans op een title shot wou hebben dan had hij Nelson moeten finishen. Plus de fans krijgen wat ze horen te krijgen in een main event.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Maar Dana lijkt wat tegen Mire te hebben, en als we kijken naar hoe hun gevecht ging, valt het heel goed te rechtvaarden om Carwin de title shot te geven over Mir.![]()
KO had hij niet gekregen.. maar een sub was wel mogelijk, Roy draaide een paar keer zijn rug naar Mir toe.. maar Mir ging er niet voor.quote:Op maandag 30 mei 2011 12:59 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Geef em groot gelijk. Mir praat als een cocky bastard die zijn woorden niet waar kan maken. Als hij kans op een title shot wou hebben dan had hij Nelson moeten finishen. Plus de fans krijgen wat ze horen te krijgen in een main event.
Ik vind dat de winnaar van JDS vs Carwin ook de title shot moet krijgen, en ik hoop ook op JDS. Dat was ook de originele planning JDS vs Lesnar voor #1 contender, dus als nu Carwin de #1 contender verslaat lijkt het me meer dan logisch dat hij voor de title mag. Daarnaast heeft hij alleen verloren tegen Brock en ik zeg altijd in top5/top10 kun je altijd van elkaar verliezen.![]()
Het zou leuk zijn als er tegen die tijd wat fighters uit Strikeforce de HW kaart van UFC komen vergezellen.![]()
Jup, ik poste het ook al op sherdog maar mijn topic werd snel delete..quote:Op maandag 30 mei 2011 13:17 schreef incognitoomuch het volgende:
Het zou leuk zijn als er tegen die tijd wat fighters uit Strikeforce de HW kaart van UFC komen vergezellen.
Een merger zou mooi zijn, zeker voor de MW en HW division.
Of Strikeforce een minor league maken voor talenten zich te bewijzen en fighters die gecut worden en dan de beste overhalen naar UFC. (Maar zal Showtime niet blij mee zijn)
![]()
Apart dat Carwin inderdaad zo snel gedaald is op de rankings. Alleen Brock won van hem, en vooral omdat Carwin tactisch de fout in ging om al zijn ernergie te "verspillen" in de 1e ronde. Daar maakte Brock uitstekend gebruik van in de 2e ronde. Aangezien Brock al van Velasques heeft verloren, vind ik dat Carwin (weer) de kans moet krijgen op een titel.
Waar schalen jullie Overeem in, als hij nu in UFC ou vechten? Nummer 5 of hoger?
1) Velasques
2) Lesnar
3) JDS
4) Carwin
5) Overeem
Of mis ik nog een paar die nu hoger zouden staan?"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
quote:FRANK TRIGG @FRANKTRIGG is now following you (@tekki_dj).twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Cain, jds en overeem ontlopen elkaar imo niet veel, daaronder zitten gasten als brock, werdum, barnett, bigfoot en carwinquote:Op maandag 30 mei 2011 13:30 schreef Omega het volgende:
Apart dat Carwin inderdaad zo snel gedaald is op de rankings. Alleen Brock won van hem, en vooral omdat Carwin tactisch de fout in ging om al zijn ernergie te "verspillen" in de 1e ronde. Daar maakte Brock uitstekend gebruik van in de 2e ronde. Aangezien Brock al van Velasques heeft verloren, vind ik dat Carwin (weer) de kans moet krijgen op een titel.
Waar schalen jullie Overeem in, als hij nu in UFC ou vechten? Nummer 5 of hoger?
1) Velasques
2) Lesnar
3) JDS
4) Carwin
5) Overeem
Of mis ik nog een paar die nu hoger zouden staan?![]()
Overeem heeft nog maar weinig laten zien tegen top5/top10 guys dus ik rank hem niet hoog.. K1 is hij de ster op het moment maar dat is een heel ander spelletje, ik denk dat je hem pas goed kunt ranken na de GP. Verliest hij van Werdum dan keldert hij hard.
Ik vind de HW division lastig te ranken Valesquez nummer 1 maar.. wie is 2, tja.. valt van allemaal wat te zeggen waarom wel of niet.![]()
Hoezo maakt hij zijn woorden niet waar? Hij domineerde Nelson in elk aspect, en elk moment van het gevecht. Hij was de eerste die Nogueira finishte, sloeg Kongo tegen de grond om hem in iets meer dan een minuut bewusteloos te choken (terwijl Cain aan drie rondes nog niet genoeg had voor de finish).. Het is makkelijk om hem te haten, maar het valt niet te ontkennen dat Mir gewoon een van de beste heavyweights ter wereld is, en stylistisch een goede matchup is voor iedereen die geen geweldige worstelaar is (al was dit weekend te zien dat Frank ook aan zijn worstelen werkt).quote:Op maandag 30 mei 2011 12:59 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Geef em groot gelijk. Mir praat als een cocky bastard die zijn woorden niet waar kan maken. Als hij kans op een title shot wou hebben dan had hij Nelson moeten finishen. Plus de fans krijgen wat ze horen te krijgen in een main event.
JDS is heel leuk om naar te kijken, maar het zou mij niets verbazen als Frank hem submit. En Overeem sloopt hem met lowkicks, knietjes in de clinch en op de grond.
Velasquez begint een beetje op een soort Fedor 2.0 te lijken, maar het valt nog te bezien hoe hij het tegen een echte topper doet.![]()
Het klopt dat hij nog niet veel op topniveau heeft laten zien in MMA, maar skillwise zijn er maar weinig heavyweights die mee kunnen met Overeem, en ik denk dat dat de reden is dat veel mensen hem hoog ranken. Hij is belachelijk sterk, by far de beste pure striker in MMA (van de heavyweights dan), een hele goede grappler, en is de laatste jaren defensief veel sterker geworden. Eigenlijk is alleen zijn worstelen nog een vraagteken, maar als je kijkt naar hoe hij Rogers door de kooi smeet, lijkt ook dat wel mee te vallen.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:38 schreef Geo3kant het volgende:
Overeem heeft nog maar weinig laten zien tegen top5/top10 guys dus ik rank hem niet hoog.. K1 is hij de ster op het moment maar dat is een heel ander spelletje, ik denk dat je hem pas goed kunt ranken na de GP. Verliest hij van Werdum dan keldert hij hard.
Neemt niet weg dat Lesnar of Velasquez hem op z'n rug kunnen planten en een decision kunnen winnen, of hem kunnen GNP'en (ala Shogun). Maar Carwin lijkt me te traag. JDS is een veel minder complete striker, en minder bewezen grappler. Mir klapt dicht als hij een paar rake stoten krijgt (wat tegen Overeem gegarandeert gaat gebeuren). Werdum zie ik ook niet meer winnen van Overeem (tenzij Overeem weer zo'n domme fout maakt als in het eerste gevecht). Ik geef Bigfoot eigenlijk nog wel een goede kans een decision te winnen op basis van positie.![]()
Helemaal mee eens, ik zie Carwin een flinke knee eten als hij Overeem wil neerhalen, Lesnar/Cain bullrushen hem wel op zijn rug. Hij is ook duidelijk vooruit gegaan, maar veel mensen vinden hem een slechte/glazen kaak hebben, en is al vaak KO gegaan..quote:Op maandag 30 mei 2011 14:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het klopt dat hij nog niet veel op topniveau heeft laten zien in MMA, maar skillwise zijn er maar weinig heavyweights die mee kunnen met Overeem, en ik denk dat dat de reden is dat veel mensen hem hoog ranken. Hij is belachelijk sterk, by far de beste pure striker in MMA (van de heavyweights dan), een hele goede grappler, en is de laatste jaren defensief veel sterker geworden. Eigenlijk is alleen zijn worstelen nog een vraagteken, maar als je kijkt naar hoe hij Rogers door de kooi smeet, lijkt ook dat wel mee te vallen.
Neemt niet weg dat Lesnar of Velasquez hem op z'n rug kunnen planten en een decision kunnen winnen, of hem kunnen GNP'en (ala Shogun). Maar Carwin lijkt me te traag. JDS is een veel minder complete striker, en minder bewezen grappler. Mir klapt dicht als hij een paar rake stoten krijgt (wat tegen Overeem gegarandeert gaat gebeuren). Werdum zie ik ook niet meer winnen van Overeem (tenzij Overeem weer zo'n domme fout maakt als in het eerste gevecht). Ik geef Bigfoot eigenlijk nog wel een goede kans een decision te winnen op basis van positie.
Ik zie hem ook wel de GP winnen, zou mooi zijn.. dan heeft hij niks meer te bewijzen in Strikeforce (in principe) en moet hij naar de UFC.![]()
![]()
Mijn eigen HW ranking
1 Cain Velasquez
2 Brock Lesnar
3 Shane Carwin
4 Junior dos Santos
5 Alistair Overeem
6 Fabricio Werdum
7 Josh Barnett
8 Antonio Silva
9 Sergei Karitonov
10 Fedor Emelianenko
@hooidraad: Thanks voor de aanpassing, zal er zeker wat mee doen
Had de tussenstand trouwens al klaar (ongeveer eenzelfde idee als dat van jou!)
Morgenavond 20:00 uur komt de nieuwe tussenstand erop
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Wat een tegenvaller deze UFCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1. Cain Velasquez
2. Shane Carwin
3. Junior dos Santos
4. Antonio Silva
5. Brock Lesnar
6. Fabricio Werdum
7 Alistair Overeem
8 Sergei Karitonov
9 Fedor
10 Josh Barnett
Mijn top 10 HW's![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 18:38 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat een tegenvaller deze UFCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kijk, dat zijn bedragen.quote:According to a report from ESPN, Fedor Emelianenko is set to haul in $1.5 million for his fight against Dan Henderson, who will take home a cool $800,000. The bout is set to air live on Showtime at the upcoming July 30 Strikeforce event emanating from the Sears Centre in Hoffman Estates, Illinois.![]()
Plaatjes zijn ook zichtbaar boven in het topic ondanks de spoiler.. dus dat is spoilen.
Maar normaal deden we op maandag altijd gewoon posten, alleen zondags spoilertags..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders maken we er nu gewoon vaste afspraken over, want deze discussie komt regelmatig terug.
Wat mij betreft mag er op maandag gewoon gepost worden.![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 20:14 schreef Hooidraad het volgende:
Sluit me hier bij aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders maken we er nu gewoon vaste afspraken over, want deze discussie komt regelmatig terug.
Wat mij betreft mag er op maandag gewoon gepost worden.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."![]()
Dan kan ik de nieuwe tussenstand net zo goed nu posten
Ik hoor het graag als iemand denk dat zijn score niet klopt
[ Bericht 26% gewijzigd door Tazmaniac op 30-05-2011 21:11:06 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ziet er goed uit! Ik heb hem meteen maar weer in de OP gepleurd.
Zoals verwacht was dit een een card waarbij de scores uiteen zouden gaan lopen. Ik dacht dat ik zou gaan kelderen met mijn 2/5 maar dat valt reuze mee![]()
Nu met z'n allen op Tasmaanse duivels jagen.![]()
Sjiek zoquote:Op maandag 30 mei 2011 21:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor het graag als iemand denk dat zijn score niet klopt![]()
Ik had op 18 moeten staan.. de blunderik dacht ik Mir had gekozen maar bleek dat ik Nelson had gebold.. eigen schuld, anders had ik 4/5 dit event.
Wat houdt de +3 of al die plusjes erachter precies in?![]()
Misschien een idee om erachter te zetten hoeveel UFC's ze meegedaan hebben + een gemiddelde per UFC?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:01 schreef Tazmaniac het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor het graag als iemand denk dat zijn score niet kloptWie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma![]()
Hoeveel punten erbij bij het laatste event. 3 is dus bovengemiddeld.quote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Sjiek zo![]()
Ik had op 18 moeten staan.. de blunderik dacht ik Mir had gekozen maar bleek dat ik Nelson had gebold.. eigen schuld, anders had ik 4/5 dit event.
Wat houdt de +3 of al die plusjes erachter precies in?
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."![]()
Goed ideequote:Op maandag 30 mei 2011 22:07 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Misschien een idee om erachter te zetten hoeveel UFC's ze meegedaan hebben + een gemiddelde per UFC?![]()
![]()
![]()
Ik neem mezelf even als voorbeeld om het makkelijk te houdenquote:Op maandag 30 mei 2011 22:05 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Sjiek zo![]()
Wat houdt de +3 of al die plusjes erachter precies in?
Tazmaniac 15 (na UFC 129)
Tazmaniac 19 (na UFC 130)
Ik heb er dus 4 punten bijgekregen ten opzichte van de vorige keer oftewel (+4)Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Tja.. nu je het zegt, logischquote:Op maandag 30 mei 2011 22:08 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik neem mezelf even als voorbeeld om het makkelijk te houden
Tazmaniac 15 (na UFC 129)
Tazmaniac 19 (na UFC 130)
Ik heb er dus 4 punten bijgekregen ten opzichte van de vorige keer oftewel (+4)![]()
![]()
Gelukkig mijn pick op Mir-Nelson nog op tijd aangepast
Had ik je voorbeeld nou maar gevolgd...quote:Op maandag 30 mei 2011 23:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Gelukkig mijn pick op Mir-Nelson nog op tijd aangepast![]()
quote:!
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Supercoole foto.
Alle Pride-events staan ook online. Echt wel hard die knietjes en soccer kicks tegen liggende tegenstanders. In ieder geval sprak Bas Rutten redelijk slecht Engels bij Pride 1, verder ben ik nog niet.Ik heb de komende week weer voldoende te kijken.
Fun: Kopstoten mogen ook zie ik nu.
Edit: Bas Rutten: The best boatdrivers are on shore.
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."![]()
Ik had ook op 18 moeten staan, nationalisme..
Ultimate fighter finale telt ook mee?
Oud en niet echt relevant, maar toch leuk om te zien
zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE![]()
Het weekend is altijd spoilervrij, daarna is het gewoon losgaan met de discussie aangezien iedereen het event dan al gezien moet hebben!
Ik schat JDS trouwens hoger in dan Cain, omdat ik meer gezien heb van JDS (grondwerk etc) en dus ook op meer vlakken onder de indruk ben van JDS. Ik vind het absurd dat Cain gelijk op de nr.1 positie terecht komt op alle lijstjes. Heeft niemand iets geleerd van Brock? The bigger they are, the harder they fall from the listings... Brock was na 3 gevechten de nieuwe onbetwiste kampioen tot hij verloor van Cain.
Sowieso las ik terug dat de SF HW divisie meer validiteit bezit dan de UFC HW divisie. Als dat het geval is, dan kan Cain helemaal nooit op de 1e plek staan. Zo makkelijk kan het niet gaan als mensen Brock lager inschatten dan de top 4 van SF. Volgens mij prijkt Overeem pas een stuk hoger op de lijstjes, zodra hij Werdum verslaat. Maar dat vind ik dan te laat, had evengoed nu ook gekund als je kijkt wat hij met zijn skillset doet. Ik schat Cain btw op gelijke voet met Bigfoot.Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Als je cain staande kan houden is hij te pakken, in de stand up moest hij het ook afleggen tegen kongo, zn wrestling en GnP zijn alleen verschrikkelijk goed![]()
Voor zover ik weet waren kopstoten nooit toegestaan in Pride?quote:![]()
Verder gister in sneltreinvaart alle UFC gevechten ingehaald en een paar partijen van de Glory Finals gekeken. Jullie moeten echt even Siyar Baharduzada vs Tommy Depret kijken, wat een gevecht!![]()
Wat onzettend jammer van Struve. Maakte weer dezelfde fout, daar kan hij flink aan gaan werken. Verder vielen Santiago en Hamill ook flink tegen. Niet zo'n goede UFC als afgelopen keren, toch viel het me zeker niet tegen. Gelukkig hebben we in juni weer genoeg actie met 2 UFC's en op 18 juni Strikeforce: Overeem vs Werdum!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Die Struve moet gewoon serieus gaan nadenken als hij het nog ver wilt gaan schoppen in de UFC om van camp te wisselen. Hijs nog jong dus er kan nog flink bijgeschaaft worden!![]()
Whiee! Sta nog steeds in de lijst!
Maar goed, weer terug na een flinke tijd geen fok. Wel nog steeds MMA fan natuurlijk! Zondag weer lekker zitten kijken. Beetje matig event, jammer van Struve, ging wel echt out, had meer verwacht van Rampage moet ik zeggen, maar goed Matt is ook bijna niet kapot te krijgen.
Nu weer een paar goede events achter elkaar hopelijk!![]()
Anthony Pettis gaat weer voor de Wallkick to the face en Clay Guida dodged em natuurlijk gemakkelijk met zijn spastische hoofd!![]()
![]()
Wow, die cardio van Tommy viel toch wel een beetje tegen. Ik heb nog met hem getraind bij Perfect Team in Antwerpen, en toen was hij echt een beest.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:33 schreef Fyodor het volgende:
Voor zover ik weet waren kopstoten nooit toegestaan in Pride?![]()
Verder gister in sneltreinvaart alle UFC gevechten ingehaald en een paar partijen van de Glory Finals gekeken. Jullie moeten echt even Siyar Baharduzada vs Tommy Depret kijken, wat een gevecht!![]()
![]()
Is the winner of the TUF 12 Finale main event between Anthony Pettis and Clay Guida worthy of a title shot?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:12 schreef incognitoomuch het volgende:
Anthony Pettis gaat weer voor de Wallkick to the face en Clay Guida dodged em natuurlijk gemakkelijk met zijn spastische hoofd!![]()
![]()
Pettis wel, hij zit beetje in het zelfde bootje als Evans, maar toch weer niet. Hij besloot zelf niet stil te zitten en weer te vechten maar omdat Edgar/Maynard een draw was + blessure kreeg hij zijn kans niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:06 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Is the winner of the TUF 12 Finale main event between Anthony Pettis and Clay Guida worthy of a title shot?
Wint hij van Guida vind ik dat hij zijn shot moet krijgen. Maar verlies je (net als Evans) dan kelder je hard omlaag.![]()
Hoe bedoel je hij zit in het zelfde bootje als Evans?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:17 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Pettis wel, hij zit beetje in het zelfde bootje als Evans, maar toch weer niet. Hij besloot zelf niet stil te zitten en weer te vechten maar omdat Edgar/Maynard een draw was + blessure kreeg hij zijn kans niet.
Wint hij van Guida vind ik dat hij zijn shot moet krijgen. Maar verlies je (net als Evans) dan kelder je hard omlaag.
Pettis heeft als lightweight champion de WEC deuren gesloten. Evans heeft niet eens een interim belt. Dus een kans op een UFC lightweight belt verdient Pettis zeker!![]()
Het zelfde maar anders/toch weer niet zei ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:22 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Hoe bedoel je hij zit in het zelfde bootje als Evans?
Pettis heeft als lightweight champion de WEC deuren gesloten. Evans heeft niet eens een interim belt. Dus een kans op een UFC lightweight belt verdient Pettis zeker!
Evans: Titleshot tegen Shogun, shogun geblesseerd, besloot te wachten, zelf geblesseerd uiteindelijk = fucked, moet nu tegen Davis.
Pettis: Titleshot tegen winnaar Edgar/Maynard, Draw, daarna blessure, besloot niet te wachten maar moet dus ook een fight aan nemen met risico .. verliezen = fucked..![]()
Ik dacht dat Bones daarna weer aan zijn hand was hersteld?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Het zelfde maar anders/toch weer niet zei ik
Evans: Titleshot tegen Shogun, shogun geblesseerd, besloot te wachten, zelf geblesseerd uiteindelijk = fucked, moet nu tegen Davis.
Pettis: Titleshot tegen winnaar Edgar/Maynard, Draw, daarna blessure, besloot niet te wachten maar moet dus ook een fight aan nemen met risico .. verliezen = fucked..![]()
![]()
Bones is ducking Rashad broquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:29 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bones daarna weer aan zijn hand was hersteld?.. wel opereren, dan weer niet.. ik geloof er geen kut van.
En omdat Evans geblesseerd was.. kreeg Bones zijn title shot 6 weken na dat hij Bader had vernederd vanwege Evans zijn blessure.. en daardoor begon de reality soap tussen Bones/Rashad. En nu had Bones last van ze hand blijkbaar.. waardoor Evans tegen Davis ging/moest, en toen kwam Bones hey nee het is toch niet erg/nodig.. oh ik mag nu tegen Machida of Rampage.. kewl!
Laatste tijd zoveel blessures en veranderingen ik vraag me of hoeveel er van waar is..
[ Bericht 0% gewijzigd door Geo3kant op 31-05-2011 12:44:55 ]![]()
[lfauwe modus aan]quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:33 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Bones is ducking Rashad bro.. wel opereren, dan weer niet.. ik geloof er geen kut van.
En omdat Evans geblesseerd was.. kreeg Bones zijn title shot 6 weken na dat hij Badr had vernederd vanwege Evans zijn blessure.. en daardoor begon de reality soap tussen Bones/Rashad. En nu had Bones last van ze hand blijkbaar.. waardoor Evans tegen Davis ging/moest, en toen kwam Bones hey nee het is toch niet erg/nodig.. oh ik mag nu tegen Machida of Rampage.. kewl!
Laatste tijd zoveel blessures en veranderingen ik vraag me of hoeveel er van waar is..
Badr Hari of Ryan Bader?![]()
[/flauwe modus uit]Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Baderquote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:41 schreef Fyodor het volgende:
[..]
[lfauwe modus aan]
Badr Hari of Ryan Bader?![]()
[/flauwe modus uit]d0h
![]()
![]()
TUF 13 Finale telt ook mee voor the UP!!! Maak dus allemaal op tijd jullie picks!!quote:
Zie nog nergens een officiele main card, overal staan er andere fights op de main card
Het is sowieso nog even afwachten wie de finale zal bereiken, daarom maak ik mijn picks donderdag of vrijdag
[ Bericht 7% gewijzigd door Tazmaniac op 31-05-2011 18:18:53 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Is dat komende zaterdag al? Die TUF finale?
Laat maar zie het al op uk.ufc.com"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Heb je dan geen spoilers als je nu op UFC.com kijkt voor die card? Ik kijk pas donderdag na dat ik TUF heb gekeken![]()
![]()
Vreemd einde overigens van de laatste episode... Ik ben benieuwd hoe Ferguson het gaat brengen as donderdag..![]()
Cain Velasquez got married this weekend!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Carwin heeft wel geleerd van zijn gevecht met Lesnar, hij is namelijk behoorlijk afgevallen, ben benieuwd hoe dat zal uitpakken tegen JDS..
zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE![]()
Ik vind dat een beetje té. Juni is sowieso al een drukke maand dus laten we het houden op de cards die al enige tijd zijn aangekondigd en niet last minute. Ook is de graad van belangrijkheidquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:02 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
TUF 13 Finale telt ook mee voor the UP!!! Maak dus allemaal op tijd jullie picks!!niet voor de hele card hetzelfde, is een beetje als SF Challengers met een goede main event. Laten we het houden op de grootste UFC PPV's en Strikeforce en DREAM events.
Tenzij iedereen ervoor wilt gaanzo ben ik dan ook wel weer
Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Hatsu Hioki vacates Shooto featherweight belt
Hij zal daarnaast aanwezig zijn tijdens UFC 131. Lijkt me dus een inkoppertje wat onze vriend van plan is.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Top-ranked featherweight Hatsu Hioki vacates Shooto belt, will attend UFC 131
We krijgen een serious threat erbij!![]()
![]()
Ik vind gewoon dat we hem moeten doen, volgens mij hebben we al vaker 'kleinere' cards gedaan, fight nights bedoel ik danquote:Op woensdag 1 juni 2011 03:48 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje té. Juni is sowieso al een drukke maand dus laten we het houden op de cards die al enige tijd zijn aangekondigd en niet last minute. Ook is de graad van belangrijkheidniet voor de hele card hetzelfde, is een beetje als SF Challengers met een goede main event. Laten we het houden op de grootste UFC PPV's en Strikeforce en DREAM events.
Tenzij iedereen ervoor wilt gaanzo ben ik dan ook wel weer
Als we Strikeforce doen en UFC PPV's waarom niet fight nights? Maakt het juist toffer, hoe meer cards hoe moeilijker het wordt om goed te blijven scoren, dus ik zeg gewoon doen.
Alleen wat is de maincard? En komen de finalisten van TUF nog op de maincard en tellen die ook mee in UP ?![]()
![]()
Heavy hands and hard work have led to some lengthy suspensions in the Octagon following UFC 130. Two fighters have been handed two month suspensions, while five have been given six months on the shelf following their scraps.
- Quinton “Rampage” Jackson is required to undergo X-rays, and if his self diagnosis is correct, the Nevada State Athletic Commission will uphold it’s six month suspension.
- Brian Stann also suffered an injury to his hand, a possible fracture in his right thumb, while co-main event fighter Frank Mir was found to have a significant rib injury following his decision victory over Roy Nelson.
- Jorge Santiago suffered an orbital fracture, leaving him with a six month suspension as well. No early clearing for Santiago was stated and he must have his orbital fracture cleared by a physician before returning to competition. Michael McDonald will be on the shelf for six months with a shoulder injury, but can be cleared early by a physician, no earlier than July 28.
- Oliveira is out for undisclosed reasons,
- The Skyscraper will be with no contact until July 13 and no contest until July 28, due to his knockout loss to Travis Browne.![]()
Echt ziek man. Ik zit nu Pride Bushido 3 te kijken. Mirko Crocop probeerde in zijn gevecht daar een paar soccer kicks en een stomp kick op een op de grond liggende Japanner met een moeilijke naam die als ze raak zouden zijn best iemand kunnen doden of in coma kunnen schoppen.
Hij was wel echt een koning in zijn Pride-periode, hoop dat ie dat niveau nog terug kan krijgen.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."![]()
Pride FC
Check je nog de wikipedia pagina's (van bijvoorbeeld CroCop) of mijdt je die om de uitslagen niet gelijk te zien?![]()
Zo extreem sommige gevechten met die soccer kicks.quote:
@Edit: Ik kijk de pagina's van de vechters voorlopig nog niet, ik check de wiki-pagina's per event als ik er weer 1 heb gekeken, om te checken of er nog belangrijke after-fight info is. Dit gevecht van Crocop (nu voor de tweede keer de eerste ronde bekijkend) is wel het hardste gevecht dat ik tot nu toe heb gezien.
Als ik met Pride klaar ben is Strikeforce aan de beurt. Ook moet ik nog een Vale Tudo eventreeks vinden om te kijken. Maar sowieso eerst Pride maar even afronden. Ben ik nog wel even mee bezig.
Edit: Bas Rutten is trouwens wel heel erg cool met z'n clownimago daar.Met z'n ochtendjas, plastic samurai-zwaard en gebrekkige Engels. Ben hem echt tof gaan vinden.
Als ik iets mis in de unified rules dan zijn het knieen naar het hoofd van een tegenstander op de grond en soccer kicks.
Waarbij knieen naar het hoofd veel en veel belangrijker zijn dan de soccer kicks wat mij betreft.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Eindbaas is het:quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:39 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Zo extreem sommige gevechten met die soccer kicks.
@Edit: Ik kijk de pagina's van de vechters voorlopig nog niet, ik check de wiki-pagina's per event als ik er weer 1 heb gekeken, om te checken of er nog belangrijke after-fight info is. Dit gevecht van Crocop (nu voor de tweede keer de eerste ronde bekijkend) is wel het hardste gevecht dat ik tot nu toe heb gezien.
Als ik met Pride klaar ben is Strikeforce aan de beurt. Ook moet ik nog een Vale Tudo eventreeks vinden om te kijken. Maar sowieso eerst Pride maar even afronden. Ben ik nog wel even mee bezig.
Edit: Bas Rutten is trouwens wel heel erg cool met z'n clownimago daar.Met z'n ochtendjas, plastic samurai-zwaard en gebrekkige Engels. Ben hem echt tof gaan vinden.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Ja, ik vind het ook jammer. Maakt echt heel veel verschil. Bij Pride missen de elbows volledig, maar voor de rest vind ik het spectaculairder en beter gebalanceerd (ground en standup pluspunten) dan in Unified Rules.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:43 schreef Paxlie het volgende:
Als ik iets mis in de unified rules dan zijn het knieen naar het hoofd van een tegenstander op de grond en soccer kicks.
Waarbij knieen naar het hoofd veel en veel belangrijker zijn dan de soccer kicks wat mij betreft.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."![]()
En dan heb ik zelfs de WEC ook al af. Ik heb ze opstaan tijdens FOK!-zaken voor de fp. Daar zit veel tijd in en verder heb ik nu een periode met heel veel extra tijd en sowieso kan ik amper slapen, dus ook die tijd moet gevuld worden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:45 schreef Hooidraad het volgende:
Raistlin, waar haal je de tijd vandaan? Ik ben een jaar geleden begonnen met het kijken van UFC en Pride in chronologische volgorde maar je bent al véél verder dan ik
war Diaz
U wanted it! U GOT IT!!! GSP vs DIAZ Oct 29th UFC 137 at Mandalay Bay in Las Vegas.
Dana, je bent een baas!!!![]()
Eindelijk iemand die zijn tegenstander wil finishen i.p.v. te winnen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:53 schreef THEFXR het volgende:
war Diaz
U wanted it! U GOT IT!!! GSP vs DIAZ Oct 29th UFC 137 at Mandalay Bay in Las Vegas.
Dana, je bent een baas!!!
Ik zeg: WAR DIAZ!![]()
![]()
Let's get it on!!
eerste fantasyfight is een feit, en zo word strikeforce langzaam leegehaald..
VET!!!zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Ze hebben wel een contract getekend waarin staat dat hij zowel in UFC als in Strikeforce mag vechten, maar de eerste stap is nu wel gezet ja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 01:44 schreef Cardizzle14 het volgende:
eerste fantasyfight is een feit, en zo word strikeforce langzaam leegehaald..
VET!!!![]()
ja, contracten worden uitgediend, en iedereen die waardevol gaat over naar de ufc, de rest blijft of strikeforce word opgeheven. Dit was al voorspeld toen het nieuws uitkwam.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Soccer kicks mag nog altijd in de UFC, maar alleen naar het lichaam. Of Shogun of Jose Aldo deed het 'laatst' een keer, in ieder geval zag het iemand doen. Naar het hoofd niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:43 schreef Paxlie het volgende:
Waarbij knieen naar het hoofd veel en veel belangrijker zijn dan de soccer kicks wat mij betreft.
En die knie tja, eigenlijk moet het kunnen moet je ze maar ontwijken, GnP is ook erg bruut voor je hersens dus een knietje ook. Maar ik mis het niet echt.JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 2 juni 2011 00:53 schreef THEFXR het volgende:
war Diaz
Dana, je bent een baas!!!![]()
![]()
![]()
Nice.. nou Diaz ga maar vast met TDD trainen want GSP zal wel bang zijn.
Hoewel.. ik zie GSP wel iets willen bewijzen dat hij beter kan boksen dan Diaz door weer in en uit met jabs te komen maar zodra Diaz iets doet.. takedown. Het kan weer een teleurstellend gevecht worden, maar 1 ding is zeker.. Diaz zal naar voren komen.![]()
UFC Undisputed 3 (Video Game)
Estimated release January 2012.
http://e3.gamespot.com/video/6316654/?hd=1
MMA Junkie Radio: 'Nick Diaz Making 1$-Million Plus 2$ Per PPV Purchase'.
According to the MMAJunkie radio show, Nick Diaz's new contract nets him a walloping 1$-million dollars and 2$-per Pay-Per-View buy.
Now before you start getting your panties up in a wad, talking about how Lesnar & Chuck only get 500$-K to show, realize that disclosed pay is nothing compared to what real payments are behind the scenes.
GSP Trekt sowieso wel 600-800k PPV's als ze dan er een mooie card bij maken plus GSP vs Diaz, heeft niet zoveel hype nodig.. maar die komt er toch wel vanuit de UFC marketing machine en Diaz zijn mondis een hele mooie payday voor Diaz.
![]()
ufc undisputed 2012 met pride-mode!zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
UFC op Facebook:Ook leuk.quote:Didja ever think you'd see this mug on the UFC Facebook page?! Fedor Emelianenko meets Dan Henderson in a heavyweight superfight Sat, July 30 in Chicago. UFC Fight Club members can buy tickets to STRIKEFORCE®: FEDOR vs. HENDERSON starting Thursday at 10 a.m. CT.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:53 schreef THEFXR het volgende:
war Diaz
Dana, je bent een baas!!!
![]()
![]()
![]()
Official Fight Card TUF 13 FinaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Tazmaniac op 02-06-2011 18:51:50 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik weet het ook niet
Doe vandaag nog maar in een spoiler tag en vanaf morgen zonder...
Mijn picks:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: pff oke, dan met spoiler tag
[ Bericht 7% gewijzigd door raistlin6 op 02-06-2011 19:05:03 ]Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."![]()
mijn picksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn picks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lastige card.. THEFXR, heb je stiekem zitten spieken?Ik was bezig en je pakt dezelfde
[ Bericht 0% gewijzigd door Geo3kant op 03-06-2011 22:15:10 ]![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:07 schreef Geo3kant het volgende:
Lastige card.. THEFXR, heb je stiekem zitten spieken?Ik was bezig en je pakt dezelfde
nope, ik heb gekeken naar hun fighthistorie op wiki en daarna gepickt wie de win het meeste nodig heeft om in de UFC te blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tazmaniac's TUF 13 Finale PicksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind het wederom een lastig te voorspellen event!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
TuF 10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TuF final picksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn picks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:01 schreef Fenomeno het volgende:
TuF 10Nee dat viel mij ook al op.. heel raar want Dana twitterd graag dus .. maybe is/was dat zijn back up phone ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe vonden jullie Mir eigenlijk uitzien? ander lichaam en slechte cardio.
p.s. waar is panda eigenlijk?
[ Bericht 21% gewijzigd door THEFXR op 02-06-2011 22:25:51 ]![]()
Dat zou me dan weer niks verbazen, net als die keer dat ie 20-30 pounds had gebulkt tussen 2 gevechten![]()
Mir.. tja, 'impressive' tegen Nelson wel, maar ik denk dat hij de tering in wordt geslagen toch JDS, Carwin of Valesquez. Ook Brock zou in een rematch denk ik weer kunnen winnen.
Zijn Cardio is slecht, zoveel kreeg hij niet te verduren van Nelson en zelf deed hij ook niet bijzonder veel, hij domineerde wel maar tegen de top contenders ben ik bang dat het niet veel wordt.
But.. anything can happen en hij is al een voormalig 2 time champ dus.![]()
Mijn picks;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"![]()
Picks:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@ufc UFC
Big change to Pittsburgh card - Anthony Johnson injured, @NathanMarquardt will now face @Rick_Story in the main event!
Ze vallen wel allemaal snel uit met die verzekering nuRicky Story vs Marquardt (marquardt nu naar WW dus eerste fight).
![]()
Ramsey Nijem vs. Tony Ferguson
Clay Guida vs. Anthony Pettis
Kyle Kingsbury vs. Fabio Maldonado
Ed Herman vs. Tim Credeur
Chris Cope vs. Chuck O'NeilAndrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Nijem
Guida
Kingsbury
Herman
O'Neill
Met Bas Rutten als commentator! Geweldig, cannot wait!quote:UFC Undisputed 3 To Be Released on January 2012, PRIDE Mode Added
It was announced today that the third installment of the video game, UFC Undisputed, will be released on January 2012. Only a few details have been mentioned, but the key changes would be the addition of featherweight and bantamweight divisions, a new submission system, and 'PRIDE mode', which allows you to play under the Japanese promotion's rule-set.
Here's a few changes mentioned in their announcement:
UFC Undisputed 3 will mark the debut of PRIDE Mode, enabling players to fight for the first time in the renowned Japanese MMA organization. The mode will include official commentators Bas Rutten and Stephen Quadros, authentic environments and notorious MMA rules, including the ability to execute soccer-style kicks, head stomps and ground knees to the head. Finishing an opponent will be more important than ever through devastating new moves, responsive striking controls, refined visual presentation and the introduction of a brand new submission system. In addition, players will now enter the Octagon with a choice between traditional and simplified gameplay control options, enabling them, regardless of skill level, to experience the intensity of UFC and nuances of MMA combat while executing simple standing strikes or more complex ground and transition mechanics.
Players will also experience the excitement of a live UFC event through significant visual improvements, including the introduction of much-anticipated fighter entrances, new camera positions, improved facial animations and a gritty, high contrast appearance. They will enter into battle with an unparalleled choice of more than 150 playable UFC fighters, including talent from the newly added featherweight and bantamweight divisions. Rounding out the virtual UFC experience with a significantly revamped online experience, as well as a variety of new and returning gameplay modes, UFC Undisputed 3 lets players have their fights – their way – to deliver the most intense, competitive and engaging experience to date for the franchise.
After the jump, more information and screenshots from the upcoming video game that will be available in Xbox360 and Playstation 3.
Game info from the UFC Undisputed website:
UFC Undisputed 3, takes you inside the Octagon, delivering intense UFC action focused on brutal toe-to-toe combat, impressive visual presentation, increased accessibility and raw fight emotion.
UFC Undisputed 3 ups the intensity with the addition of PRIDE Mode, a brand new submission system, new ways to finish the fight and increased accessibility through both traditional and simplified gameplay controls that, along with significantly enhanced visuals, new camera positions and personalized fighter entrances, let you step right inside the Octagon.
UFC Undisputed 3 also lets you take the fight to your friends with a significantly improved online feature set, including new and updated offerings, delivering the most competitive and engaging MMA experience to date.
PRIDE MODE
The no-holds-barred Japanese MMA league brings with it, brutal soccer-style kicks, head stomps and ground knees to the head.
FINISH THE FIGHT
Take your opponents down with punishing new moves, a brand new submission system and increased focus on presentation.
FROM BROADCAST TO CAGE-SIDE
Experience the intensity of UFC with new camera positions, compelling fighter entrances, improved facial animations and a gritty, high contrast appearance.
GAMEPLAY ACCESSIBILITY
Get right inside the Octagon with simplified gameplay control options, brutalizing opponents after stepping into the cage for the first time.
EXTRAORDINARY ROSTER
More than 150 of the most intense UFC fighters, including the addition of Featherweight and Bantamweight divisions.
EXTENSIVE ONLINE OFFERING
A significantly revamped online experience, including both new and updated features, rounds out the best competitive fighting experience to date for the franchise.![]()
Ik hoop dat Clay Guida weer wat wint. Ik vind hem gaaf
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P![]()
Fyodor bereidt zich geestelijk voor op vanavond....
Seminar van de echte Fyodor!
Ah, retourtje Amstelveen? Cool man, veel plezier!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 14:29 schreef Fyodor het volgende:
Fyodor bereidt zich geestelijk voor op vanavond....
Seminar van de echte Fyodor!
Mijn picks:
Chris Cope vs. Chuck O'Neil![]()
Idd en tnx, ga zo weg!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:54 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, retourtje Amstelveen? Cool man, veel plezier!
Mijn picks:
Chris Cope vs. Chuck O'NeilAndrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Unibet is echt slecht/traag met MMA bets, TUF finale staat er gewoon niet op, het nieuwste is Pettis vs Guidawellicht eens een andere site zoeken.
![]()
bwin
+
Tito Ortiz naakt op het wereldwijde web, zit je lekker chicks te kijken komt hij opeens langs![]()
Gelukkig zag ik alleen de censored version
[ Bericht 49% gewijzigd door Tazmaniac op 03-06-2011 17:37:47 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
StanJames, Gamebookers, Bodog, Bwin, Betfair, Unibet en WilliamHill gebruik ik voor MMAquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:51 schreef Geo3kant het volgende:
Unibet is echt slecht/traag met MMA bets, TUF finale staat er gewoon niet op, het nieuwste is Pettis vs Guidawellicht eens een andere site zoeken.
http://www.oddschecker.com/other-sports/mma-ufcquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:51 schreef Geo3kant het volgende:
http://www.bestfightodds.com/
Staan odds op voor de meeste bookies, 2e is wel met amerikaanse notatie van de odds![]()
Let er wel op dat die laatste link wel voornamelijk gaat op US/UK bookies, waar wij als Nederlanders ons niet mogen registreren. Zijn echter wel toonaangevend, dus handig om er naast te leggen
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:14 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
http://www.oddschecker.com/other-sports/mma-ufc
http://www.bestfightodds.com/
Staan odds op voor de meeste bookies, 2e is wel met amerikaanse notatie van de oddsik sta in de top 3 van the ultimate predictor, i don't need no odds
![]()
Haha, nee top, bedankt altijd handigik vind unibet wel nice omdat je ook voetbal/dart e.d. hebt maar qua MMA zijn ze traag of voegen ze niet alles toe, heb ze al er over gemaild 'het is doorgegeven aan de afdeling'.
Snap alleen nooit zo goed wat al die 1/11 en 5/8 1/100 dingen erachter betekenen? Zie het ook vaak in het wedtopic @ fok.![]()
1/11 wil zeggen: voor elke euro die je inzet je er 11 terug krijgtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
ik sta in de top 3 van the ultimate predictor, i don't need no odds
![]()
Haha, nee top, bedankt altijd handigik vind unibet wel nice omdat je ook voetbal/dart e.d. hebt maar qua MMA zijn ze traag of voegen ze niet alles toe, heb ze al er over gemaild 'het is doorgegeven aan de afdeling'.
Snap alleen nooit zo goed wat al die 1/11 en 5/8 1/100 dingen erachter betekenen? Zie het ook vaak in het wedtopic @ fok.
11/1 wil zeggen: voor elke euro die je inzet je er 11 terug krijgt
+
Betting odds explained
Helemaal naar beneden scrollen
[ Bericht 5% gewijzigd door Tazmaniac op 03-06-2011 19:24:43 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Okquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:15 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
1/11 wil zeggen: voor elke euro die je inzet je er 11 terug krijgtlogisch maar sommige stonden gekke getallen waardoor ik ging twijfelen
bij Unibet staat er gewoon wat je in euro's krijgt per 1 euro inzet
![]()
![]()
quote:We've got a special treat for The Ultimate Fighter fans today - fan Q&A with Amir Sadollah at 5 pm ET/2 pm PT, followed by the TUF Finale Weigh-In at 7 pm ET/4 pm PT. Watch live and free at http://www.ufc.tv/ufc/!Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."![]()
Hoe laat en wanneer is dat trouwens? De TUF 13 finale-event?Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."![]()
Chris Cope vs. Chuck O'NeilI noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.![]()
quote:staat in me favorieten thanks.
Zaterdag nacht om 03.00quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:30 schreef raistlin6 het volgende:
Hoe laat en wanneer is dat trouwens? De TUF 13 finale-event?
De Q&A is om 23.00 vandaag, zeker kijken Amir is Forrest 2![]()
![]()
Mijn Picks:
Ramsey Nijem vs. Tony Ferguson by TKO
Clay Guida vs. Anthony Pettis by dec
Kyle Kingsbury vs. Fabio Maldonado by dec
Ed Herman vs. Tim Credeur by TKO
Chris Cope vs. Chuck O'Neil by dec![]()
Ik heb 1 pick gewijzigd:
Kyle Kingsbury vs. Fabio Maldonado *** deze gewijzigd
Zonet met Jerrel Venetiaan gesproken bij de Fedor seminar![]()
Wie?? Nou deze ex-K1 en ex-Pride bikkel dus:
Paar nieuwtjes van hem:
- Fedor is dus in NL om zich voor te bereiden op z'n partij tegen Dan Henderson
- Jerrel is z'n standup trainingspartner sinds Crocop in 2005 (naast Ernesto en Tyrone)
- Fedor traint op verschillende locaties in NL
- Remco Pardoel is z'n grappling partner
- ik vroeg hem nog, wat doet Fedor hier als z'n tegenstander een worstelaar is, moet hij niet in Amerika zijn om met goede worstelaars te sparren? Maar volgens Jerrel wordt het ook een staande oorlog (Hendo heeft aardig wat partijen met z'n H-bomb beslist) en dan moet je in NL zijn![]()
![]()
Maar Fedor heeft helemaal geen extra training nodig in zijn standup.. ja, extra is nooit slecht maar daar is niks mis mee, het is zijn wrestling en BJJ.. maargoed, hij zal vast weten waar hij mee bezig is.. ik had het toch anders gedaan![]()
![]()
Fedor! is er en dan zit ik aan de andere kant van de wereld :p lekker dan hahahahaIk ben vergeten wat ik als signature had...![]()
BJJ traint Fedor nooit, alleen Sambo. Dat hebben we vandaag gezien... was een leuk seminar en Remco (proefkonijn) leed heel veel pijnquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:43 schreef Geo3kant het volgende:
Maar Fedor heeft helemaal geen extra training nodig in zijn standup.. ja, extra is nooit slecht maar daar is niks mis mee, het is zijn wrestling en BJJ.. maargoed, hij zal vast weten waar hij mee bezig is.. ik had het toch anders gedaan
Is er iets bekend over Badr in die zin? ooit las ik eens dat hij weleens wat grappling lessen volgde dus wellicht dat hij zich ook gaat toeleggen op MMA.... hij heeft wel de kop en gewoonte er voor om de aandacht te trekken en dat nooit fout als je de PR doet voor de UFC toch?![]()
![]()
whahaha, dat had ik tijdje terug voospeltquote:Op zaterdag 4 juni 2011 01:32 schreef Fenomeno het volgende:
Bas Boon heeft in een interview gezegd dat sem schilt weer mma gaat doen, staat op cagepotato![]()
![]()
![]()
![]()
Hij traint gewoon BJJ, bij Mike's hoe serieus is mij niet bekend.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Is er iets bekend over Badr in die zin? ooit las ik eens dat hij weleens wat grappling lessen volgde dus wellicht dat hij zich ook gaat toeleggen op MMA.... hij heeft wel de kop en gewoonte er voor om de aandacht te trekken en dat nooit fout als je de PR doet voor de UFC toch?![]()
er staat ergens een partij op internet van badr geloof ik, behoorlijk kansloos verloren toen.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Zeg meneer Cardizzle, vergeet jij je picks niet te makenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:33 schreef Cardizzle14 het volgende:
er staat ergens een partij op internet van badr geloof ik, behoorlijk kansloos verloren toen.![]()
Tevens een oproep aan de volgende UP'ers: pwned, LitmanenAFCA, Paxlie, McNulty, n00cl30n, dapluiz, roepdeman, Mc Gilles, RegularVisitor, WammesWaggel, Happel, _Tommy_, leon303, TwyLight & Brawler
[ Bericht 5% gewijzigd door Tazmaniac op 04-06-2011 16:12:50 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Dat klopt, maar die partij kun je niet echt serieus nemen. Badr viel toen last minute in voor Manhoef, om de partij door te laten gaan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 02:33 schreef Cardizzle14 het volgende:
er staat ergens een partij op internet van badr geloof ik, behoorlijk kansloos verloren toen.
Leuk dat Schilt weer MMA gaat doen, hij heeft natuurlijk al flink wat ervaring en is huge. Saki gaat ook de transitie maken naar het MMA, traint al vaak met de MMA groep mee. Al vrees ik dat Saki en Badr het tegen een goede worstelaar snel afleggen. Maar ik ben benieuwd...Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta![]()
Tony Ferguson
Anthony Pettis
Fabio Maldonado
Ed Herman
Chuck O'neillzondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Ik denk, dat ik niets meer heb toe te voegen aan deze picks.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:07 schreef incognitoomuch het volgende:
Mijn Picks:
Ramsey Nijem vs. Tony Ferguson by TKO
Clay Guida vs. Anthony Pettis by dec
Kyle Kingsbury vs. Fabio Maldonado by dec
Ed Herman vs. Tim Credeur by TKO
Chris Cope vs. Chuck O'Neil by dectwitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
Daar was ik weer!
Door privé-omstandigheden ben ik een tijdje afwezig geweest, en dus ook niet in staat geweest om picks voor UFC 130 te plaatsen. Hoe wordt dit 'verrekend'?
Ik zal vanmiddag nog mijn picks voor het event van vanavond posten![]()
![]()
Lijkt me duidelijk gewoon 5/5 voor UFC 130 toch?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:04 schreef Brawler het volgende:
Daar was ik weer!
Door privé-omstandigheden ben ik een tijdje afwezig geweest, en dus ook niet in staat geweest om picks voor UFC 130 te plaatsen. Hoe wordt dit 'verrekend'?
Ik zal vanmiddag nog mijn picks voor het event van vanavond posten
Het was wel overduidelijk ja!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:06 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk gewoon 5/5 voor UFC 130 toch?![]()
![]()
Helaas krijg je 0/5 voor dit event maar we hebben het erover gehad om 1 event aan het einde van de rit te mogen wegstrepen. Mensen die voor alle events hun pick maken mogen dus hun slechtste event wegstrepen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:04 schreef Brawler het volgende:
Daar was ik weer!
Ik zal vanmiddag nog mijn picks voor het event van vanavond postenAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
aah, wist ik niet,mooie regelingquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Helaas krijg je 0/5 voor dit event maar we hebben het erover gehad om 1 event aan het einde van de rit te mogen wegstrepen. Mensen die voor alle events hun pick maken mogen dus hun slechtste event wegstrepen.![]()
![]()
Ja, zoiets stond me al bij. Maar omdat ik niet in staat was om überhaupt mijn picks te posten voor UFC 130 heb ik die luxe niet? Zonde! Ik stond wel aardigquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Helaas krijg je 0/5 voor dit event maar we hebben het erover gehad om 1 event aan het einde van de rit te mogen wegstrepen. Mensen die voor alle events hun pick maken mogen dus hun slechtste event wegstrepen.Jammer, maar helaas. Vanaf nu doe ik weer vol gas mee.
![]()
Klopt, maar je kunt dus wel mooi UFC 130 wegstrepen als je voor de rest gewoon je picks maaktquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:12 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ja, zoiets stond me al bij. Maar omdat ik niet in staat was om überhaupt mijn picks te posten voor UFC 130 heb ik die luxe niet? Zonde! Ik stond wel aardigJammer, maar helaas. Vanaf nu doe ik weer vol gas mee.
Ok, perfect!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:14 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt dus wel mooi UFC 130 wegstrepen als je voor de rest gewoon je picks maakt![]()
Ik ga even broeden op mijn picks voor vanavond.![]()
Ik heb de Ultimate Fighter niet gevolgd, dus die 2 gevechten worden een gek voor mij. Toch wel een aantal leuke vechters op deze card, kijk erg uit naar Pettis en Maldonado.
Chris Cope vs. Chuck O'NeilYou are a fugitive but you don't know what you're runnin away from..![]()
6 Fights Official for UFC 134 ‘Silva vs. Okami’
UFC 134 “Silva vs. Okami”
Saturday, Aug. 27
HSBC Arena
Rio de Janeiro, Brazil
UFC Middleweight Championship
Anderson Silva vs. Yushin Okami
Ross Pearson vs. Edson Mendes Barboza Jr.
Luiz Cane vs. Stanislav Nedkov
Thiago Tavares vs. Spencer Fisher
Paulo Thiago vs. David Mitchell
Mike Swick vs. Erick Silva
* Mauricio Rua vs. Forrest Griffin
* Antonio Rodrigo Nogueira vs. Brendan Schaub
* Rousimar Palhares vs. Alexandre Ferreira
* Not Official
Barboza, Luiz Cane, Palhares altijd tof om te zien, Paulo Thiago vind ik ook leuk, voor hem is MMA een hobby die gast werkt bij BOPE (special forces in brazillie tegen druglords)
Swick weer terug naar lange layoff, ander half jaar.
Shaub, zal hij nog een oudje in elkaar slaan? En zal Griffin weer van Rua winnen?![]()
![]()
War Guida! Ik vind hem een heldVoor de rest ken ik er maar weinig voor vanavond. Zijn het toffe match ups?
![]()
Meh, ik vind alleen Guida Pettis echt een goeie, rest maar halfhalfquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:32 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
War Guida! Ik vind hem een heldVoor de rest ken ik er maar weinig voor vanavond. Zijn het toffe match ups?
Ik had de card nog niet gekocht al was hij 20$ .. Heel TUF was een grote teleurstelling, de show maar ook de 'talenten'.. Deze kaart is niet veel, zul je zien dat je dadelijk all out wars krijgtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:32 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
![]()
![]()
Als Cope in elkaar wordt gemept kan ik die ook heel erg waarderen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Meh, ik vind alleen Guida Pettis echt een goeie, rest maar halfhalf![]()
Ik ga trouwens wel een dm nodig hebben aanstaande nacht ben ik bang...Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."![]()
Chris Cope vs. Chuck O'Neil - Whoooo![]()
Wow sowieso gaan we verwend worden qua match-ups bij 131 en al helemaal bij UFC 132, dat compenseert die van vanavond helemaal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:35 schreef Geo3kant het volgende:
UFC 131 Ceronne vs Rochaben benieuwd hoe dat gaat als het naar de grond gaat.
Dit is gewoon een 2nd rate show, zo simpel is het maar dat hoeft het event opzich er echt niet minder op te maken!!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:32 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Pettis vs. Guida wordt een geweldige slobberknocker + Fight of the Year kandidaat![]()
Nijem vs. Ferguson hebben beide het talent en de toekomst
Kingsbury vs. Maldonado is een leuke clash of styles (wrestling vs. K.O. power)
Herman vs. Credeur zie ik als loser leaves UFC
Cope vs. O'Neil is een verplicht nummertje n.a.v. TUF 13Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Vanavond staat ook Bailey vs McGillivray op het programma toch?
Had van beiden ook wel meer verwacht, omdat het toch first en second picks waren
Chris Cope vs. Chuck O'Neil
War Guida!![]()
![]()
Ben toch wel benieuwd naar die betting websites... Misschien dat ik me maar eens daar bij de volgende UFC op ga verdiepen.
Zijn er mensen hier die met een lekkere winst naar huis zijn gegaan?![]()
Ik draai op dit moment een ROI van rond de 130% met MMA picks.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:36 schreef incognitoomuch het volgende:
Ben toch wel benieuwd naar die betting websites... Misschien dat ik me maar eens daar bij de volgende UFC op ga verdiepen.
Zijn er mensen hier die met een lekkere winst naar huis zijn gegaan?
Mn sample is alleen nog niet zo heel groot, maar het gaat wel lekker ja
Cris Cyborg Suplexes way to Gold Medal Mundials (BJJ Worlds) 2011Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
![]()
Cyborg is te sterk en te explosief voor haar tegenstanders.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Maak je tussendoor ook nog even je picks?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:05 schreef McNulty het volgende:
Cyborg is te sterk en te explosief voor haar tegenstanders.
Chris Cope vs. Chuck O'Neilwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Kan ik straks van iemand een DM krijgen? Mijn gebruikelijke bronnen vermelden TUF13 finale niet eens...Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Thanks!quote:Op zondag 5 juni 2011 00:34 schreef THEFXR het volgende:
and we are live
http://www.facebook.com/UFC?sk=app_4949752878Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op zondag 5 juni 2011 01:03 schreef THEFXR het volgende:
TrueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."![]()
quote:Op zondag 5 juni 2011 01:38 schreef raistlin6 het volgende:
20 dollar PPVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 5 juni 2011 02:02 schreef Hoogstaande het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat jullie zeggen inderdaad.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."![]()
quote:Op zondag 5 juni 2011 02:26 schreef THEFXR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."![]()
het is nu nog op facebookquote:Op zondag 5 juni 2011 02:36 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik ben net thuis, iemand een stream voor me?![]()
Damn kom nu pas weer thuis, te laat voor predictions, maar ik kan toch niet live kijken
Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."![]()
Haa MMA. Tijdens het kampioensfeest van Ajax riep een agressief mannetje tegen mij dat hij een MMX-expertwas. Ik doe pas 8 jaar aan jiujitsu en +/- 8 seconden nadat hij lomp begon te hakken, lag hij met een gebroken arm en zijn gezicht in het gras op de grond.
![]()
Tja, wat zal ik ervan zeggen.. better to avoid a fighter then to engage in one.. Maarja met die dronken mongols wordt het vaak borstelen ja. Wel netjesquote:Op zondag 5 juni 2011 05:54 schreef Absurditeit het volgende:
Haa MMA. Tijdens het kampioensfeest van Ajax riep een agressief mannetje tegen mij dat hij een MMX-expertwas. Ik doe pas 8 jaar aan jiujitsu en +/- 8 seconden nadat hij lomp begon te hakken, lag hij met een gebroken arm en zijn gezicht in het gras op de grond.
maar iemand een gebroken armen is ook niet goed haha. Maar heb je toch ff mooi opgelost.
Maar in street fights / bar fights zou ik toch liever wat muay thai skills hebben, zeker omdat vaak meer dan 1 persoon is en grond is hard/kan glas liggen![]()
![]()
In the end is het beter dat er helemaal niet op straat of in de kroeg etc. wordt gevochten. Op de 1 of andere manier brengt dat alleen maar verliezers met zich mee.quote:Op zondag 5 juni 2011 10:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Tja, wat zal ik ervan zeggen.. better to avoid a fighter then to engage in one.. Maarja met die dronken mongols wordt het vaak borstelen ja. Wel netjesmaar iemand een gebroken armen is ook niet goed haha. Maar heb je toch ff mooi opgelost.
Maar in street fights / bar fights zou ik toch liever wat muay thai skills hebben, zeker omdat vaak meer dan 1 persoon is en grond is hard/kan glas liggen![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Geo3kant op 05-06-2011 11:34:53 ]![]()
Leuk eventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Heel leuk eventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
[ Bericht 0% gewijzigd door incognitoomuch op 05-06-2011 17:33:34 ]![]()
voor opscheppers is dit topic niet bedoeldquote:Op zondag 5 juni 2011 05:54 schreef Absurditeit het volgende:
![]()
![]()
Stoer hoor.. Ik ben er niet van onder de indruk als je na acht jaar trainen nog steeds zo'n uitslover bent dat je iemand z'n arm moet breken. Toen ik nog basketbalde, had ik ook opvallend vaak mot tijdens uitgaan, maar het kan me niet schelen hoe dronken iemand was; als je hem in een lock had en duidelijk maakte dat er wat gebroken ging worden, drong de boodschap altijd wel door. Nergens voor nodig om iemand een dergelijk letsel toe te brengen.quote:Op zondag 5 juni 2011 05:54 schreef Absurditeit het volgende:
Dan vind ik dat El Guapo het beter oploste door iemand die, na in een armbar en leglock geplaatst te zijn, stoer bleef doen, gewoon bewusteloos te choken en z'n broek van z'n reet te trekken. Zo iemand verdient het gewoon, en houdt er, buiten een hoop schaamte, niets aan over. Mensen zoals jij die denken dat het cool is om andermans ledematen te breken, kunnen we missen als kiespijn.![]()
nope,wanneer gaat geldwolf hughes eens met pensioen!quote:Op zondag 5 juni 2011 21:34 schreef incognitoomuch het volgende:
Nog een beetje ver weg maar...
UFC 135 September 24, 2011 : Diego Sanchez VS Matt Hughes![]()
Zo, deze kan wel dicht
Nieuwe topic staat alweer klaar
UFC 131 here we come!!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Hier verder: [Centraal] MMA topic #70 Carwin vs. JDS
Bedenk me ineens dat ik deze post nooit meer hoef te maken omdat het nu automatisch verder gaat, LOL
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: