SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 05:19 schreef THEFXR het volgende:
GrapjurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 05:24 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 05:26 schreef THEFXR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 05:30 schreef Geo3kant het volgende:
Dat laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2011 05:32 schreef Geo3kant het volgende:
Yes he didSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 mei 2011 05:32 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals ik in de spoiler al zei, niet meer dan een redelijk event..Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op zondag 29 mei 2011 16:40 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Begin net met kijken, vindt het al grappig om te zien hoe in de intro highlights Matt Hamill een beetje op andere zit en zacht slaat, en bij Rampage zie je 3 knockouts achter elkaar
Heb er zin in!
Trouwens hebben jullie nou al 2 topics volgespammed vannacht?
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:23 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC 130Dana heeft ook de beste HW, want hij heeft ze allemaal zon beetje met hehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoals ik in de spoiler al zei, niet meer dan een redelijk event..(met Strikeforce net gekocht dus)
quote:Op zondag 29 mei 2011 16:48 schreef McNulty het volgende:
Rampage interview. Ik lag in een deuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 29 mei 2011 17:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Redelijk eventSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, nu welquote:Op zondag 29 mei 2011 18:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dana heeft ook de beste HW, want hij heeft ze allemaal zon beetje met heh(met Strikeforce net gekocht dus)
Maar de Strikeforce HW's zijn gewoon legit véél beter dan die van de UFC (op Cain en mss JDS na)Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Het wordt gewoon tijd dat UFC + Strikeforce gemerged gaan worden.. vooral de HW division en MW division.. maar wat als dan een paar fighters niet presteren? Meteen cutten? Waar gaan ze dan heen?
Of maak je Strikeforce een 'minor league' voor talenten en fighters die gecut worden uit de UFC om zich opnieuw te bewijzen. Vraag me ook af of al dat gecut de laatste (want soms veel/snel) misschien ook een aandeel in de lay'n'pray heeft van liever saai winnen dan spectaculair verliezen en gecut worden etc.![]()
quote:Op zondag 29 mei 2011 17:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Redelijk eventMee eens wat Struve betreft. Zijn gevechten komen altijd wat klunzig over. Zijn verdediging al helemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze moeten gewoon spectaculair winnen.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:11 schreef Geo3kant het volgende:
Het wordt gewoon tijd dat UFC + Strikeforce gemerged gaan worden.. vooral de HW division en MW division.. maar wat als dan een paar fighters niet presteren? Meteen cutten? Waar gaan ze dan heen?
Of maak je Strikeforce een 'minor league' voor talenten en fighters die gecut worden uit de UFC om zich opnieuw te bewijzen. Vraag me ook af of al dat gecut de laatste (want soms veel/snel) misschien ook een aandeel in de lay'n'pray heeft van liever saai winnen dan spectaculair verliezen en gecut worden etc.
Zie Silva, zie Jones, daarom zijn zij ook champion.
Ik begin steeds meer een hekel aan dat LaynPray te krijgen, vooral als ze geen takedown kunnen scoren
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op zondag 29 mei 2011 19:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon spectaculair winnen.
Zie Silva, zie Jones, daarom zijn zij ook champion.
Ik begin steeds meer een hekel aan dat LaynPray te krijgen, vooral als ze geen takedown kunnen scorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Confirmed: Fedor vs. Henderson will be a heavyweight bout (not at a catchweight).Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Post UFC 130 newsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Geo3kant op 29-05-2011 22:18:44 ]![]()
Ik moet Bas Rutten toch wel gelijk geven in zijn tweets over dit event.
twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----![]()
Nou, ik vind het een hoop BSAttended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de OP trouwens nog een beetje aangevuld. Maak er maar wat moois van als je het volgende topic opent, Taz![]()
![]()
Rampage had een handfractuur voor het gevecht al opgelopen?Ik ben vergeten wat ik als signature had...![]()
Afgelopen december in japanquote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef roepdeman het volgende:
Rampage had een handfractuur voor het gevecht al opgelopen?aan het worstelen/vechten met een vriend en stond dat opgelopen.
![]()
blessure, met en gebroken hand,mag je niet vechtenquote:Op zondag 29 mei 2011 23:16 schreef roepdeman het volgende:
Rampage had een handfractuur voor het gevecht al opgelopen?![]()
Heb ik wat gemist? Gaat Lesnar niet meer tegen JDS vechten? Kwam dat nieuws bij de laatste TuF episode van vorige week naar boven?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: